GTA 3 na tablety – czy nie jest to zbyt na siłę?
Moje zdanie? Tylko szaleńcy grają w to na smartfonie (na tablecie pewnie trochę wygodniej). Próbowałem na Galaxy SII (czyli duży ekran jak na smartfon) i sterowanie jest tak frustrujące, że naprawdę nie rozumiem tej "nowoczesności" i ludzi którzy potrafią bawić się przy tym auto strzelaniu które denerwuje jak cholera.
Jak dla mnie te wszystkie zaawansowane gry 3D na dotyk to nic nie warty chłam. Może wygląda nieźle, ale przyjemności z grania zero.
A ja osobiście wierzę w granie na tablecie, i to bez zabawy w podpinanie pada.
Sam mam wielką ochotę sprawic sobie w przyszłości jakąś 10 calówkę (najlepiej z Nvidią Tegrą 4^^) i popykac w Modern Combat, Asphalt'a czy wspomniane GTA3, nawet nie dla misji a dla czystej swobody.
I jak najbardziej popieram wypuszczanie znanych tytułów i marek w wersji tabletowej, jako interesujący dodatek do oryginalnych i pomysłowych produkcji wykorzystujących dobrodziejstwa ekranu dotykowego i coraz mocniejszych bebechów:)
A ja sprzedalem xboxa, ps3 lezy nieuzywane od miesiecy i po kilkadziesiat godzin w jedna gre potrafie grac na iphonie. Ostatnio masteruje asphalt7 :)
nie wiem jak jest z gta ale w maksia pejna gralo mi sie swietnie
Możemy poczuć spadki FPSów w przypadku np. szybkiego pościgu czy podczas deszczu. Odnoszę wrażenie, że gra działa ogólnie na 24FPSach, a podczas deszczu zjeżdża do 18-20 maksymalnie. Dość to niekomfortowe, jednak patrząc na wcześniejsze telefony, na których grano pomimo 10 FPSów, tutaj jest to dość dobry wynik.
Ja kupiłem GTA III na iOS i na iPadzie 2 gra nie ma problemu z utrzymaniem płynnej animacji min. 30 fps, choć zaryzykowałbym twierdzenie, że to może być nawet stałe 60. Widać tutaj przewagę zamkniętej architektury nad pofragmentowanym Androidem. Już za czasów iPhone'a 3G wszystkie gry w jakie grałem miały min. te 20 fps, a stałe 30 nie było problemem dla większości tytułów, nawet gdy na rynku był iPhone 3GS i pojawiła się 4-ka. Wraz z premierą iOS 5 stara 3G przestała być wspierana, ale trudno się dziwić takiemu stanu rzeczy.
Teraz używam iPada 2 i iPhone 4, na obu tych urządzeniach da się zagrać płynnie w każdą grę z AppStore, choć trzeba powiedzieć, że część tytułów wygląda trochę gorzej na starszej 4-ce, ale mimo to wciąż działają płynnie.
Co do samego GTA III, to wrażenia z grania na ekranie dotykowym są raczej kiepskie, ale w gruncie rzeczy to samo mogę powiedzieć o graniu w nią na konsoli. W wiele gier grałem na padzie, ale w tą serię od 3 część wzwyż bez myszy i klawiatury grać nie będę.
juz pod jakims wpisem wczesniej dodalem swoja opinie o przenoszeniu zywcem produkcji z PC/Konsol. Wyciaganie kasy i zerowanie na sentymentach.
Kupiłem, pograłem 30 minut. Do dziś żałuję zakupu. Zero przyjemności z grania. Z wielu aplikacji/gier na Androida, które miałem okazję kupić GTA 3 uznaję za najgorszą i niewartą zakupu.
Też byłem sceptyczny, ale kupiłem, pograłem... i już prawie przeszedłem. Gra się zaskakująco dobrze na tablecie (Ipad 2), choć niektóre elementy jak celowanie, czy rozmieszczenie niektórych przycisków mogło by być lepiej dopracowane. Żadnych ścinek nie doświadczyłem, nawet podczas zmiany pogody czy szybkich pościgów.
Jak jest na smartfonach nie wiem, ale dla mnie granie w takie tytuły na tak małych ekranach to desperacja.
Likfidator - to nie zasługa "zamkniętej architektury", tylko lepszego procka. Na galaxy tabie 10 jest po prostu niezbyt wydajny. Obejrzyj sobie filmiki, na których ludzie grają na tabletach z tegrą 3. Żadnych ścinek nie uświadczysz. Odnośnie grania na tablecie jestem za, w miarę proste gry. Do fpsów i gier akcji w 3d wciąż podchodzę jak pies do jeża.