Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Star Citizen - wstępne wymagania sprzętowe, prywatne serwery i wsparcie dla modów

17.10.2012 14:31
1
zanonimizowany669088
49
Generał

GTX 640? Nie ma tu przejęzyczenia?

17.10.2012 15:07
ole.k
2
odpowiedz
ole.k
40
Pretorianin

Powinno być GTX 670, ale coś tam mieszają na stronie, bo widzę, że w tej chwili ten fragment tekstu pojawia się dwukrotnie :-/

17.10.2012 17:55
Lothers
3
odpowiedz
Lothers
198
Senator

PC rządzi! Tak było, jest i będzie :)

17.10.2012 17:56
Amo
👍
4
odpowiedz
Amo
103
Pro-vocator

wydaje mi się ,że do 2014 te wymagania wzrosną i to ostro, cryengine jest mocno podatny na modyfikacje, fakt, jednocześnie wydajny, ale z taką ilością poligonów i rosnącymi wymaganiami, jednocześnie wizją robertsa i mam nadzieje próbą maksymalnie wydojenia wydajności cpu/vga, możemy w 2014 roku spodziewać się przełomowej pod względem wizualnym przedstawionych obiektów/statków produkcji, 3mam kciuki by cała para nie poszła w grafike

Wiadomość Star Citizen - wstępne wymagania sprzętowe, prywatne serwery i wsparcie dla modów