Wyciekły informacje o Skyrim: Dragonborn – smoki jako wierzchowce?
Solstheim? przeciez Bloodmoon krecil sie wokol tej wyspy wiec nie widze sensu w osadzeniu akurat tam akcji dlc bo pachnie to odgrzewanym kotletem. jesli chcialbym odswiezyc sobie ta kraine to odpalilbym genialnego Morrowinda - najlepsza czesc serii.
@Stra Moldas nawet jak będzie potwierdzone to i tak nie ma co się podniecać bo u nas nie będzie dostępne ;-P
Szkoda, że u nas to exclusive na konsole :X
Jaki odgrzewany kotlet? Po pierwsze mamy nowy silnik, a po drugie minął spoooory kawał czasu od akcji z Morrowinda więc zmiany będą przynajmniej duże.
[2]
Solstheim byl na polnocy - wikingowie i te sprawy. Skyrim = wikingowie i te sprawy. Po prostu moga zrobic Solst niskim nakladem pracy.
Co mi z tej informacji skoro i tak nie zagram w ten dodatek bo cenega jak zwykle olewa sprawę
[6] - nie do końca. Po zniszczeniu Vvanderfell (główna wyspa prowincji Morrowind), wiekszość jej mieszkańców ewakuowała się do wschodniej części Skyrim i właśnie na Solstheim, więc Solstheim na pewno nie jest takim odludziem jak w Przepowiedni. Co do zbroi - kościane i chitynowe zbroje były obecne w Morrowindzie, ale o ile się orientuję, były raczej średniawe, na pewno słabsze od orkowych, więc musieliby przerobić je na lepsze od daedrycznych i smoczych ;p
Nie dlc, ale niech wydarzą pełnoprawny dodatek. Czy czasy dodatków już się skończyły bezpowrotnie ?
@Topolas
idac tym tokiem myslenia Bethesda moze rownie dobrze wydac dlc/kolejna gre z akcja w samym Morrowind, Cyrodill czy innych krainach obecnych juz w poprzednich grach. odgrzewaja kotleta bo nie musza sie wysilac z projektem lokacji i klimatem bo juz to robili.
@Asmodeusz
wlasnie o to mi chodzi - niski naklad pracy czyli nie musza sie wysilac bo juz raz ta kraine odwiedzilismy a do tego Skyrim to te same klimaty.
@A.l.e.X
rowniez nie jestem fanem dlc i tesknie za pelnoprawnymi dodatkami wartymi pieniedzy za nie zadanych ale jesli ma to byc cos jak Knights of the Nine lub Shivering Isles z Obliviona to jest to do zaakceptowania, gdyz byly one calkiem rozbudowane (zwlaszcza ten drugi).
[9]
Tak, zgadza sie, ale nadal topografia wyspy oraz zabudowa jest bardzo "skyrimowa". Wystarczy wrzucic wiecej dunmerow (nie problem - modele juz maja) i ew dorzucic kilka typow pancerzy/ubranek = zrobione.
O super! I za jakieś dwa lata przekonamy się co tam w tych DLC ciekawego jest ;)
Ja mając wersję ps3 już tracę cierpliwość i pewnie zaraz odsprzedam swoją kopię. Jeśli oni nie są pewni czy w ogóle uda im się skonwertować Dawnguarda to w trzecie dlc pewnie przyszłoby zagrać nam na konsoli Sony pod koniec 2013.
Bardzo bym chciał żeby dodali do Skrima jakąś chociaż małą część świata z Morrowinda, tam był super klimat, miasta, potworki, tak że bliżej było Morrowindowi do Tormenta niż do standardowych rpg. Pamiętam jeszcze te takie duże robaki które tam hodowali dla ich jaj czy czegoś takiego a z tego co pamiętam to miasta też były bardzo charakterystyczne i mocno różniły się od siebie.
Jak zwykle je&%^a srenega doje&%^a z dlc ....pewnie za rok polacy zagraja
wcale niekoniecznie bedzie to obszar taki jak wyzej opisany. Czemu? Pamietacie w Fallout New Vegas duza czesc obszaru na zachodzie mapy, ktora byla niedostepna i oddzielona lancuchem gorskim od swiata grywalnego? Otoz nie zapomne jak po wydaniu patcha 1.2 do Fallout New Vegas tez sie ludzie podniecali na forum Bethesdy, ze tam wlasnie bedzie usytuowane nowe DLC, bo slady w patchu wskazywaly na powiazania z tym obszarem. Z ciekawosci w GECKu wylaczylem sobie niewidzialne sciany i poszedlem ten obszar pozwiedzac. Powiem tylko, ze bylem naprawde zaskoczony, poniewaz mapa swiata w tym rejonie okazala przynajmniej 2x wieksza od tego w ktorym standardowo mozna bylo sie poruszac - Pamietam ze bieglem dobre 15min zanim dotarlem do granic mapy. Wiec myslalem ze przewidywania co do DLC w tym rejonie sa sluszne. A tymczasem co? Nic tam nie powstalo. Obszar pozniej czesciowo zagospodarowano kilkoma modami, ale i tak potezne tereny pozostaly niewykorzystane, a przez producenta wogole nie ruszone.
Ja bym się akurat cieszył ponieważ bloodmoon to najlepsza rzecz z TES 3. Mam nadzieje że będą wilkołaki i jakieś zadania z nimi.
@Khuzdul, a ci, którzy grają na PS3, to pewnie jakikolwiek dodatek dostaną za dwa lata...