Project Eternity – twórcy zapowiadają wsparcie dla modów oraz nowe nagrody dla graczy
Do "Irek22". Święta słowa! Dragon Age 1 to świetna gra i klasyka! Ale Dragon Age II już nie, bo niepotrzebne twórcy ukroli ją do wersji konsolowy. Po tym, jak twórcy zapowiadali się Dragon Age III jako otwarty świat, to tracę nadzieję. Otwarty świat kosztem fabuła i ciekawe zadanie? Tak jak Gothic III (większy i otwarty) wobec Gothic I i II. To ja dziękuję. Ja lubię otwarty świat, ale będzie ograniczony dla jakość fabuły i zadanie. Czekam na Project Eternity!
Baldur's Gate I i II ma ograniczony otwarty świat. Nie masz dostęp do niektórych lokacji, dopóki nie podejmiesz i wykonasz kluczowe zadanie związanie z tym lokacji. I to jest plus. Bo zachowuje poziom fabuły, nie mówiąc o niespodzianki.
Wolę otwarte światy jak w Morrowind. Ale nie wiem, czy to dobry pomysł, by ta gra miała taki świat. Jak na razie to to wygląda jak Arcanum - w opisach multum ficzerów, wielki, otwarty świat, głębia itp itd, a wyszła świetna gra, ale pełna błędów, z pustym światem (kilka miast, prawie tylko stolice na gigantycznej mapie) i jednak niesatysfakcjonującymi możliwościami "wyszumienia się" każdą z dostępnych klas (mało różnych przeciwników).
Niech się nie zapędzają, gra nie musi mieć wszystkiego, bo im się nie uda.
@krzychu2k7
lol
Śmieszny jesteś. Morrowind nawet nie ma porównania do Arcanum.
Morrowind:
Owszem, jest tam otwarty świat, ale właśnie w tej grze jest pustka i połowę gry zajmuje błądzenie po tych samych lokacjach. Questy są dla idiotów, a sama rozgrywka nudzi.
Arcanum:
Ma bardzo bogaty świat, z multum lokacji, które robią wrażenie. Co więcej, nie traciło się tam godzin na podróżowanie po pikselach, bo podróże odbywały się na mapie. Najlepsze w niej jednak były arcyciekawe zadania, które na głowę przebijają cokolwiek wymyślonego przez Bethesdę.
Krótko mówiąc, PE nie będzie dal ciebie, wracaj lepiej do Skyrima.