Pięć poziomów trudności w Hitman: Rozgrzeszenie
Bardzo dobry krok ze strony twórców
Odliczanie do pierwszego negatywnego komentarza rozpoczęte. :)
Ta gra to gówno.
spoiler start
Żartowałem :3
Czekam, chodź i tak u siebie raczej nie pogram.
spoiler stop
Bardzo dobrze. Przynajmniej poziomy nie różnią się tylko punktami życia bohatera i przeciwników.
Super. Wreszcie dla każdego coś miłego - i dla niedzielnych graczy i dla starych wyjadaczy. Dla mnie tylko "weteran". Żadnych wskaźników, wskazówek, interfejsu, pasków, itp.
Ta gra to gówno.
Żartowałem :3
Mamy się śmiać czy co konkretnie? Bo bardziej niż śmieszne jest to infantylne i smutne.
Mamy się śmiać czy co konkretnie? Bo bardziej niż śmieszne jest to infantylne i smutne.
Możesz też zrobić kupsko na dywan.
To było odnośnie postu 1, a czy było śmieszne czy nie to już zostaw dla siebie. Bardziej śmieszy mnie twoje wytykanie palcem aby pokazać jak wielki jest twój penor na forum.
Nie wiem czy był owy temat już poruszany, ale czy ktoś możne wie czy będzie się dało w poleskiej wersji od cenegi ustawić oryginalne angielskie audio i do tego polskie napisy ?
up ^ / Tak
Tylko pięć. W Devil May Cry 4 było ich siedem.
Poziomy trudności w Postal 2: Share the Pain to dopiero było szaleństwo. Cieszę się, że deweloper zwrócił uwagę na fanów prawdziwej skradanki.
Jarają się poziomami trudnosci brak słów.
Maksymalna liczba przeciwników, którzy dysponują najszybszym czasem reakcji
czyli nic innego jak boty tzn aimboty
Dobre posunięcie, gra ma być dla szerokiego grona odbiorców ale wcale z tego powodu nie trzeba ubierać jej w krótkie spodenki, w rączkę dać balonik i baczyć aby tylko grający nie wpadł w histeryczny szloch, tudzież szał ponieważ gra wymaga czegoś więcej niż wciskania lewego klawisza myszy i R na klawiaturze ;)
To jest do DUPY rozwiązanie...
To teraz ktoś jest skazany na mega trudnych przeciwników, bo brak interfejsu i podpowiedzi nie da się wyłączyć jak się chce.
Nie wiedziałem jak, ale wiedziałem, że nawet tak prosty temat spierdolą koncertowo, no i proszę, namieszali i taki syf wymyślili.
Sorry, ale te AI na najwyższych poziomach to nie dobre AI, sprytniejsze, mądrzejsze itp. tylko coś w stylu właśnie aimbota, oszukującej gry, a nie prawdziwie "mądrzejsza" AI, tak zazwyczaj robią w trybach najwyższej trudności.
I tak jak chciałem pograć sobie w normalnej trudności i wyłączyć interfejs oraz podpowiedzi, to NIE BĘDĘ MÓGŁ, DNO KOMPLETNE, a sztuczne przedłużanie zabawy oszukującym AI mnie nie bawi...
Ta gra to gówno.
spoiler start
A ja nie żartuje.
spoiler stop
Po ch. zmieniać coś co jest dobre?
Nic nie pobije Silent Assassin, a prawdziwy Hitman skończył się na Krwawej Forsie (gdzie już było czuć schyłek serii).
ricopl18 tylko cioty grają na najłatwiejszym poziomie trudności i ja się jaram tym że bedę mugł zagrać na eksperckim bo to wkońcu będzię poziom na którym będę mógł się sprawdzić.
Nie wiem czy był owy temat już poruszany, ale czy ktoś możne wie czy będzie się dało w poleskiej wersji od cenegi ustawić oryginalne angielskie audio i do tego polskie napisy ?
Nie, full ENG lub full PL...
Kesik - zawsze pozostana gracze, pliki takie i takie, i bedzie mix :)
Co do wysokiego AI na hardzie to przypomnijcie sobie killcamy z bootmatchu (UT1 :P)) z Black Opsa gdzie pokazano jak dzialaja te skrypty na lepsze "ai", podobnie to wyglada w Singu na Veteranie. Dobrze ze wstawili boty, gorzej ze aimboty to byly... Moze w BO2 rozwina idee a nie wstawia cziterow
Stereo - Dla ciebie każda gra to gówno.
[21] Bo w przeciwieństwie do większości z was mam wieloletnie doświadczenie w graniu i wysublimowany gust.
Bo w przeciwieństwie do większości z was mam wieloletnie doświadczenie w graniu i wysublimowany gust.
Co ty fandzolisz. Przecież nas nie znasz i jak możesz typować ile my gramy. Ja sam gram od 10 lat, ale to od razu nie powoduję, że jestem doświadczonym graczem. Po prostu szukasz zaczepek. Shlashery bee, gry akcji bee, bijatyki bee.
@kaszana9, a w Twoim ulubionym ''Mass Defekcie'' też jest jak się nie mylę pięć trybów trudności... ;-)
P.S. To będzie chyba najlepsza część serii. Ja zacznę od trybu ''trudny'' a potem coraz wyżej... i wyżej xD
Nie wiem jakim debilem trzeba być by twierdziż że cioty grają na najłatwiejszym. Niektórzy grają dla relaksu i przyjemności. Ja gram dla tych rzeczy i czegoś jeszcze.
Kurde jak nie chcesz korzystać z podpowiedzi i instynktu to po prostu nie zwracaj na nie uwagi, nie rób problemu tam gdzie go nie ma
lordSettlers takim jak ty bo przy grach trzeba się chociaż trochę wysilić umysłowo
[23] Ja gram w CoD? Nie przypominam sobie abym gdziekolwiek napisał, że grałem w którykolwiek MW.
[24] Shlashery bee, gry akcji bee, bijatyki bee.
Bo są to gry niewymagające niczego więcej poza małpią zwinnością w naciskaniu przycisków na padzie. Przy obecnych produkcjach mózg można wyłączyć. Nawet taki Tomb Raider został uproszczony (znaczy się jest to "restart" serii) i dodano w nim więcej akcji.
Hitman - to samo. Po co ten instynkt? Już mapa "radarowa" z wcześniejszych części była przegięciem, a teraz będziemy się dodatkowo bawić w Predatora.
[27] To nie jest takie proste - nie pasuje to nie używaj. Jest to główny element na którym oparto całą grę, która przez to stała się głupia.
o tym wiadomo od dawna że będzie pięć poziomów trudności. Ja przejdę na każdym po to że by zdobyć osiągnięcie. Zacznę na średnim a skończę na weteranie. Ale gra będzie na pewno na Stemie nie wiem ale takie mam prze czucie. Ale to nie zmienia faktu że gra będzie zajekur**bista. A ci co mówią że gra jest słaba to są ciotami do nie wiadomo której potęgi... Ja już czekam na tą grę.
Trzeci poziom trudności jako pierwszy, może pobawię z Purist, zależy od tego czy grać będzie ssać czy nie.
Ale dajcie już wymagania!!!!!!!!!!! Jak znam życie to wymagania pojawią się na dwa tygodnie przed premierą
Mathiuss
Człowieku taka prawda, twórcy zmuszają kogoś do grania na najwyższej trudności jeżeli nie chcesz żadnych podpowiedzi, to jest żałosne, nie mam zamiaru tracić czasu na sztucznie wydłużaną rozgrywkę poziomem najtrudniejszym.
Stereo
Bo w przeciwieństwie do większości z was mam wieloletnie doświadczenie w graniu i wysublimowany gust.
Ha ha, śmiałem się 5 minut z tego.
Przeczysz sam sobie dzieciaku, człowiek z takimi atutami jak wypisałeś, czyli na pewno nie ty, nie określa nigdy gry z góry nazywając ją gównem.
Tym tropem mogę twoje zdanie nazwać także gównem, bo w końcu nie muszę cię znać, aby tak stwierdzić, analogicznie tak jak ty oceniasz grę, kim ty jesteś, aby oceniać kto czego oczekuje po grze, co ci do tego że ktoś lubi pograć w gry akcji, bijatyki, ty nie masz żadnego gustu tylko puste farmazony, jak dobrze że jutro już będziesz w szkole.
@lukas_dion
No i co z tego, co ma do tego ME, tam nie ma żadnych ułatwiaczy, trudność określa tylko przeciwników, i nie chodzi mi o ilość poziomów, a fakt, że wszyscy chcący wyłączyć ułatwienia są zmuszeni grać z bardzo trudnymi przeciwnikami, na co ja nie mam ochoty, bo tego typu "ai" jest mocno naciągane w większości gier i ja chcę grać, rozerwać się, a nie tracić czas na powtórki.
[21] Bo w przeciwieństwie do większości z was mam wieloletnie doświadczenie w graniu i wysublimowany gust.
Widać po twoich "wysublimowanych" postach.
Wracając do tematu szykuję się solidna rozrywka na zimowe wieczory.
[34] [35] Niestety moją twórczość potrafią docenić tylko nieliczni, bo też inteligentych osób na tym forum niewiele.
Widać po twoich "wysublimowanych" postach.
Oj tam, chlopak nauczyl sie nowego slowa i chce sie tym podzielic z forumowiczami. Wypadaloby, zeby tez poznal znaczenie.
[34] [35] Niestety moją twórczość potrafią docenić tylko nieliczni, bo też inteligentych osób na tym forum niewiele.
Gdy to przeczytalem, odrazu przypomnial mi sie pewien dowcip o kobiecie jezdzacej autostrada "pod prad". I ty jestes ta kobieta z tego dowcipu.
Blackthorn
Ha ha dobre, święta racja, w praktyce niestety tylko nieliczni , podobni do nich, rozumieją takich oszołomów - krytykantów wszystkiego.
Nic nie pobije Silent Assassin, a prawdziwy Hitman skończył się na Krwawej Forsie (gdzie już było czuć schyłek serii).
Contracts miał słabe misje ale sama mechanika rozgrywki była najlepsza spośród wszystkich części. W Krwawej Forsie mieliśmy Hitmana rzucającego granatami (minami?) na wszystkie strony, co mnie totalnie odrzuciło od tej gry.
W najnowszego hitmana również zagram, choć nie nastawiam się na tak świetną zabawę, jaką zapewnił mi Silent Assassin i Contracts.
Jestem jak najbardziej za takim rozwiązaniem, choć większa customizacja też mogłaby mieć miejsce.
Za bodaj najgorzej wykonany poziom trudności uznałbym ten z Dark Souls. Gra zamiast być trudna była archaiczna. Wystarczyłoby oddać graczom wybór w opcjach lub wydzielić poziomy trudności, żeby gra nie odpychała swoją topornością graczy nastawionych na rozrywkę a nie masterowanie tytułu. I tak dla przykładu przydałby się poziom trudności, który nie wymusza na graczu ciągłego farmienia tych samych lokacji w celu odzyskania utraconych dusz. Na innym niż domyślny poziom trudności można by wyłączyć działanie negatywnych efektów po śmierci bohatera co sprowadzało się nie do trudności gry lecz ponownego farmienia w celu odwrócenia tych efektów.
Dlatego też rozwiązania z hitmana wydają się być o tyle ciekawe, że nie ograniczają się wyłącznie do otrzymywanego i zadawanego przez nas damage'u. Oczywiście można by zróżnicować te poziomy jeszcze bardziej.
Stereo
[34] [35] Niestety moją twórczość potrafią docenić tylko nieliczni, bo też inteligentych osób na tym forum niewiele.
Niestety, w takim wypadku nie jestes w stanie sam docenic swojej tworczosci?