Ruszył Kickstarter Nexus 2: The Gods Awaken, czyli kontynuacji słynnej kosmicznej strategii z 2004 r.
Jedynkę dostałem z CD Action i wsiąkłem na wiele godzin. naprawdę gra perełka z piękną grafiką i fajną fabułą. Polecam
Zbierali, ale z małym rozgłos, kiepską jak na kickstartowe projekty tekstowe opisy, praktycznie jedyne co było tam godne uwagi to techdemo. Teraz mają realne szansę, w sumie dołożyć się można.
Szkoda trochę że gry-online nie umieściły wzmianki o Polskim projekcie który też jest na Kickstarterze... i co jak co, ale jak na indie produkcję całkiem nieźle sobie radzi i ma realne szanse na realizację...
No tak, ale my nie zrobiliśmy ileś tam lat temu fajnej gry.. fakt... Chociaż patrząc ogólnie na filmik reklamowy który umieścił Nexus, a jaki umieściliśmy my... to można się zastanowić która firma jest tu INDIE.. i której zależy na zrobieniu fajnej gry :D
To wszystko wygląda trochę na robione tak "na szybko".. cały ten ich kickstarter - kompletnie nie przygotowany. (brak wielu podstawowych informacji). Czyżby śpieszyli się tak bardzo, aby zrobić nam troche "konkurencji"? ;) + data zakończenia zbiórki w ten sam dzień :) ... Chociaż w sumie, to jednak ciut inne produkcje będą.
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia naszego projektu :)
http://www.kickstarter.com/projects/1447560584/more-oldschool-turn-based-4x-space-strategy-game
@Calavero
tutaj jest wzmianka, więc smutne, że tak oficjalnie psioczysz na redaktorów GOL'a mimo, że nie masz racji
calavero - wybieramy co ciekawsze projekty z Kickstartera i nie piszemy o każdym. Z całym szacunkiem dla polskich developerów, ale projekt o którym piszesz reprezentuje pozom lat 90-tych ubiegłego stulecia. Pod każdym względem.
Gra świetna i mam nadzieję, że uda im się z dwójką. Liczę też na to, że będą mieli lepszy system poruszania się statku niż w jedynce, bo jak dla mnie był zwalony w trzy dupy.
calavero, też jestem wielkim fanem MOO2, ale co do waszej produkcji mam ogromne obawy. Zrobienie dobrej gry 4X nie polega na tym, by wrzucić jak najwięcej treści i rozbudować mechanikę gry do granic możliwości. MOO 2 nie jest świetną grą dlatego, że ma mnóstwo elementów, ale dlatego, że przy pomocy prostych czynności i prostej mechaniki, którą gracz łatwo ogarnia, można mieć naprawdę różnorodną rozrywkę.
To co robicie przypomina bardziej MOO 3, a nie znakomitą dwójkę. Zresztą wiele znanych strategii czy RPG w którejś odsłonie okazało się niestrawne, bo twórcy wprowadzili zbyt wiele elementów i syndrom "one more turn" ginął bezpowrotnie.