Amerykańskie firmy telekomunikacyjne wchodzą na rynek cloud gamingu
Opóźnienia już teraz potrafią osiągnąć niższe niż aktualna generacja konsol i telewizorów.
Za 5-10 lat pewnie zrównają się z graniem na PC w 60hz, o ile łącza wyrobią z popularnością streamingu w ogóle - sam youtube stwarza nie małe problemy (tpsa/organe to już w ogóle robiła sobie jaja i niedawno routowała przez Paryż), a popularność streamingu stale rośnie, więc albo infrastrukturę poprawią, albo będzie nieciekawie.
Opóźnienia zależą od jakości łącza a nie od producenta takiej platformy.
Nie wiem co masz na myśli pisząc że YT stwarza jakieś problemy. Rozwiń myśl bo u mnie YT działa bez najmniejszych problemów a ze znajomych nikt się nie skarżył.
To że routing jest przez Paryż wcale mnie nie dziwi bo jeżeli poczytasz trochę to net do Polski mamy z Paryża a druga nitka z Frankfurtu
Za te 5-10 lat jakoś tego czegoś będzie na poziomie dzisiejszych gier z PC na ultra gdzie mam tylko opóźnienie z klawiatury i myszki. A bierzesz pod uwagę co za 5-10 lat będą potrafiły PC. Na pewno będzie taka grafa, że streaming będzie stał w miejscu. technologia może i fajna ale poczekamy na prawdziwe dobre efekty jeszcze kilka/kilkanaście lat.
Bawcie się sami, nie ma to jak PC'ecik ; )