StarCraft II: Heart of the Swarm - wrażenia z wersji beta
Chetnie bym "popykal" SC2 ale na kolejna gre multi po prostu czlowiek nie ma czasu ... :(
@Ogarniacz.
No właśnie! Ja już ogarniam Diablo III i Guild Wars 2, obie bardzo mi się podobają i na 3 grę nie miałbym czasu. A w SC2 jeszcze nie miałem okazji pograć.
Wpis trochę nie trafiony. Od wczoraj zmieniło się parę rzeczy odnośnie balansu.
Przepakowany Warhound został usunięty, miny pajęcze nie wymagają już zbrojowni do produkcji (posiadają inny wygląd niż ten na obrazku), swobodne przełączanie się miedzy trybami Heliona teraz wymaga opracowania technologi.
Przydałoby się poprawić te parę rzeczy w wpisie ale jak wiadomo beta jest betą, zapewne większość rzeczy się jeszcze zmieni.
Bardzo sympatyczny artykuł, ale skąd na samym początku wzieliście (przy okazji błędną) datę premiery gry na 13 Listopada 2012?
Tym bardziej, że sam autor słusznie na końcu zauważył że premiera przed 2013 jest mało prawdopodobna.
Fajnie się czytało, ale beta jak to beta zdążyła się już zmienić, oto kilka najważniejszych zmian:
-Zmiany w Oracle w
postaci nowych umiejętności
-Zasięg Tempest zmniejszony z 22 na 15
-Carrier wraca do gry
-Warhound został usunięty z gry, (być może wróci jeśli Blizz wymyśli dla niego inne zastosowanie niż bycie op jednostką)
-Reaper dostał nową zdolność, rozszerzoną wizję
-Battle Helliony można teraz budować w Factory
-Widow Mine nie wymaga już Factory"
starcraft2.net.pl/portal/sc2/1/2683/Heart_of_the_Swarm_beta__Patch_9142012.html
Warhound wróci do gry w poprawionej formie.
dodam że najbardziej cieszy powrót Carriera.
PS.
@Bezzy kto by tam grał w takie zjadacze czasu jak GW2 i DIII. Zanim osiągniesz wysoki poziom mija kilka lat. Zaczni grać w gry które nie wymagają takiego nakładu czasu a są równie wciągające.
SC2 to inny rodzaj gry, ale taki sam zjadacz czasu jak D3, czy GW2.
Starcraft II to gra , w ktorą naprawdę trudno się jest wbić , a człowiek , wiadomo nie lubi przegrywać .