Pierwsze szczegóły na temat aktualizacji 1.0.5 do gry Diablo III
Pewnie jak by zrobili beta testy na specjalnie przygotowanych mapach na poziomie inferno przez 2-3 miechy, obeszło by się bez gadania, że można robić buildy jakie się chce bo od razu ludzie by te błędy wyłapali a tak beta 1 aktu poziom normal.
Coś tam robią co jakiś czas można pograć na chwilkę.
Myślałem, że to coś nowego, a tu tymczasem stary news się jakoś wkradł.
Czyli będziemy dopiero na półmetku tego jak gra powinna wyglądać w dniu premiery...
Już niewiele zostało do zrobienia: pvp, runy i słowa runiczne, talizmany, możliwość zakładania gier pod swoimi nazwami, możliwość robienia socketów w itemach i będzie miodzio :)
Nie wiem jak wam, ale mi zupełnie siadł handel w Diablo 3. Ci co grali bez opamiętania jedną postacią na inferno zaraz po premierze to mają po kilkanaście milionów. Teraz już nie ma komu sprzedawać po prostu dobrych itemów. Liczą się tylko zajebiste. Tym sposobem nawet nie mam najmniejszej szansy żeby dogonić "czołówkę". Na RMAH też już mi nic nie schodzi. Paradoksalnie jeśli cokolwiek schodzi to jakiś szit.
Czy tylko mi sie wydaje tłumaczenie "Infernal machine" na "infernalna maszyna" wyjatkowo idiotyczne?
@ ozoq
Co rozumiesz pod pojeciem "dobry item" ? ;p
Sprzedales cos w ogole na RMAH? Mi tam jeszcze szczerze mowiac nic nie zeszlo, ale na normalnym AH schodza mi dosc regularnie.
Największa głupota to ta, że przedmioty, kamienie nie znikają z rynku. W każdej normalnej grze gdy znajdziesz legendarny przedmiot, setowy lub czasami rare gdy go założysz nie możesz go sprzedać. I tak powinno być tutaj gdy ktoś ubierze taki przedmiot jest on jego nie do sprzedania. Wtedy przedmioty znikały by też z obiegu a tak rynek się nasycił.
Kamienie to samo, kupione może wyciągać bez strachu. A powinno być włożony zostaje i można go tylko skasować.