Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1RFT 2011 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD F1RFT 2011 http://maszosz.hu/page.php?3081
patch - http://www.sendspace.com/file/o97kgj
3) REGULAMIN LIGI - http://www3.zippyshare.com/v/62665738/file.html
4) *** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Cappo
>> 2) Sajes
- Kierownica:
>> 1) Arekkobylo
>> 2) Bioly
>> 3) Bokserek
>> 4) Danley
>> 5) Dessloch
>> 6) DeXX.
>> 7) eJay
>> 8) FisherFighter
>> 9) KORraN
>> 10) Kowal172
>> 11) Kruchy78(Andrzej)
>> 12) Kuba2535
>> 13) Kuska22
>> 14) Luigi
>> 15) Lukas
>> 16) Maciula
>> 17) Miszka
>> 18) Perucka
>> 19) Qverty
>> 20) Rafalok
>> 21) Sherman
>> 22) Sikham
>> 23) Thomi
>> 24) Tvk
>> 25) Wiktordth
>> 26) xanat0s
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:21000 lub IP 91.121.165.159:21000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2012:
01) 18.03______Grand Prix Australii [1. FisherFighter 2. Sikham 3. eJay]
02) 25.03______Grand Prix Malezji [1. FisherFighter 2. eJay 3. Kowal]
03) 15.04______Grand Prix Chin [1. Sikham 2. Bokserek 3. FisherFighter]
04) 22.04______Grand Prix Bahrajnu [1. Sikham 2. Maciula 3. eJay]
05) 13.05______Grand Prix Hiszpanii [1. Sikham 2. Maciula 3. Kuba]
06) 27.05______Grand Prix Monako [1. Sikham 2. Bioly 3. Fisherfighter]
07) 10.06______Grand Prix Kanady [1. Sikham 2. Kowal 3. Kuba]
08) 17.06______Grand Prix Wielkiej Brytanii [1. FisherFighter 2. Sikham 3. Bokserek]
09) 24.06______Grand Prix Europy [1. Kuba 2. Bokserek 3. eJay]
10) 02.09______Grand Prix Belgii [1. Bioly 2. Sikham 3. Bokserek]
11) 09.09______Grand Prix Włoch
12) 16.09______Grand Prix Niemiec
13) 23.09______Grand Prix Singapuru
14) 07.10______Grand Prix Japonii
15) 14.10______Grand Prix Korei Południowej
16) 21.10______Grand Prix Węgier
17) 28.10______Grand Prix Indii
18) 04.11______Grand Prix Abu Zabi
19) 18.11______Grand Prix Stanów Zjednoczonych*
20) 25.11______Grand Prix Brazylii
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- Andrzej / Perucka
Mercedes GP Petronas F1 Team
- Kowal / Rafalok
Sahara Force India F1 Team
- Lukas / G. Kruszecki (Luigi)
Vodafone McLaren Mercedes
- Wiktordth / Miszka
Red Bull Racing
- Qverty / Arekkobylo
Lotus Renault F1 Team
- FisherFighter / eJay
Scuderia Ferrari Marlboro
- Sherman / Dessloch / Danley (czasowo nieaktywny)
Scuderia Toro Rosso
- Sikham / Kuba
Virgin Racing
- Bioly74 / KORraN
AT&T Williams
- xanat0s / DeXX.
Caterham F1
- bokserek / maciula
Hispania Racing Team
- ________ / ________
===============================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2012):
1. Sikham (STR)----------191pkt.
2. FisherFighter (LOT)----143pkt.
3. Bokserek (CAT)--------116pkt.
4. eJay (LOT)-------------113pkt.
5. Kuba (STR)------------99pkt.
6. Kowal (MER)-----------71pkt
7. maciula (CAT)----------64pkt.
8. Lukas (FI)-------------54pkt.
9. Bioly (VIR)-----------43pkt.
10. Sherman (FER)--------22pkt.
---Miszka (MCL)----------22pkt.
12. Rafalok (MER)--------19pkt.
13. Wiktordth (MCL)-----14pkt.
14. G. Kruszecki (FI)-----10pkt.
15. arekkobylo (RBR)-----6pkt.
16. Kuska22 (MCL)-------4pkt.
----Dessloch (FER)-------4pkt.
18. Perucka (SAU)--------3pkt.
19. xanat0s (WIL)--------2pkt.
----Dexx (WIL)-----------2pkt.
21. Qverty (RBR)---------1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2012):
1. Scuderia Toro Rosso-------------290pkt.
2. Lotus Renault F1 Team-----------256pkt.
3. Caterham F1---------------------180pkt.
4. Mercedes GP Petronas F1 Team---90pkt.
5. Sahara Force India F1 Team-------64pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro---------44pkt.
7. Vodafone McLaren Mercedes------30pkt.
8. Virgin Racing----------------------25pkt.
8. Hispania Racing Team-------------10pkt.
9. Red Bull Racing-------------------7pkt.
10. AT&T Williams-------------------4pkt.
11. Sauber F1 Team-----------------3pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12289036&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
+10 sekund dodatkowego czasu w następnym GP za zatrzymanie bolidu i postój na torze, a tym samym stworzenie zagrożenia dla innych kierowców.
Nie zgadzam się z tym, ponieważ:
- nie zatrzymalem bolidu
- nie bylo zgloszenia
- Bioly sie rozkojarzyl, to byla jedyna przyczyna wypadku, za co w dodatku mnie przeprosil...
- trzymalem sie z dala od best line, maksymalnie blisko sciany
W takich sytuacjach prosimy o zjazd do boksu lub pobocze i wciśnięcie przycisku ESC.
Wciskajac ESC nie konczy sie wyscigu, a ja go chcialem ukonczyc...
1. Jazda bolidem na torze z prędkością 60 km/h jest tak samo niebezpieczna jak postój. Niemal wyhamowałeś przed linią, ergo byłeś dla Biolego statyczny (przy takiej prędkości)
2. Nie musi być. Komisja już dawno stosuje zasadę, że najbardziej kontrowersyjne sytuacje będzie sprawdzać ze zgłoszeniem lub bez zgłoszenia. Było to wielokrotnie stosowane w przeszłości.
3. Nie była. Zachowałeś się po prostu nieodpowiedzialnie i nonszalancko wobec innych zawodników. Jak wspomniałem - trzeba było wcisnąć ESC. Bioly nie miał prawa się spodziewa, że zwolnisz i będziesz czekał na dubla. Proponuję również zapoznać się z regulaminem:
- niebieska flaga - ustępujemy miejsca szybszemu zawodnikowi (np. gdy lider chce Nas
zdublować. Nie mylić z obroną pozycji przed rywalem!). Manewr przepuszczenia przy
niebieskiej fladze staramy się wykonać w bezpiecznym miejscu na torze np. prostej (zmiana
linii jazdy i zwolnienie o kilkanaście km/h)
Ten zapis pojawił się nie bez powodu. F1 to szybkie wozy i różnica prędkości działa na niekorzyść dublującego, który musi reagować szybko na ruch boldu marudera.
kara jest za zatrzymanie i postój a wiec rzeczy które nie miały miejsca STR rezygnuje z dalszego udziału w lidze
nie będziemy jeździć gdzieś gdzie jesteśmy karani za coś czego nie zrobiliśmy
żegnam
ps. sorry Dan, sorry Andrzej
W takim razie gratuluje Lotusowi mistrza konstruktorow :)
Nie spotkamy sie wiecej, a nawet jesli to sie nigdy o tym nie dowiecie ;)
No tak, biedne STR, już oczywiście sikham ominął zgrabnie fakt, że Kuba skasował Maciulę i dostał mniejszą karę niż Lukas za podobny incydent. Ponadto jazda z 40 km/h na liczniku i "nie chce mi się jechać ostatniego okrążenia " to wzór do naśladowania dla innych, chociaż jest wbrew regulaminowi. A więc STR łamiąc dwa razy regulamin postanowiło zrezygnować. Logika ;)
W takim razie gratuluje Lotusowi mistrza konstruktorow :)
No już gratulowałeś przed sezonem, płakaliście zgodnie nad rozkładem sił. Okazało się jak zwykle na opak ale spoko. W listopadzie nie będzie mnie na połowie GP, w październiku też mi prawdopodobnie wypadną dwa wyścigi. Trzymaj kciuki!
to że rozwalił Maciule - kara jest w pełni zasłużona i w zupełności się z nią zgadzamy
to że dostał kare za chęć przepuszczenia lidera w bardzo bezpiecznym miejscu ze świetną widocznością - to jest kpina
No tak, biedne STR, już oczywiście sikham ominął zgrabnie fakt, że Kuba skasował Maciulę i dostał mniejszą karę niż Lukas za podobny incydent.
Co ma piernik do wiatraka? Jakbym dostal taka sama kare jak Lukas, co z tego? Przeciez nie o to mi chodzi.
Ponadto jazda z 40 km/h na liczniku i "nie chce mi się jechać ostatniego okrążenia " to wzór do naśladowania dla innych, chociaż jest wbrew regulaminowi.
Ty dalej swoje, dalej nie rozumiesz roznicy miedzy nie chcialem a nie chce mi sie.
Logika ;)
Powodow dlaczego odchodzimy nie jest tylko jeden, to bylo wiadome (dla nas) od dluzszego czasu, potrzebny byl jedynie troche silniejszy bodziec. Wiec to ze ty gdzies nie widzisz logiki, nie znaczy ze jej tam nie ma ;)
No już gratulowałeś przed sezonem, płakaliście zgodnie nad rozkładem sił. Okazało się jak zwykle na opak ale spoko. W listopadzie nie będzie mnie na połowie GP, w październiku też mi prawdopodobnie wypadną dwa wyścigi. Trzymaj kciuki!
Kowal jest sam w zespole, catherham dalej bedzie plakal o scinanie i sie chowal po katach, fisher bedzie walczyl z biolym
Biorac pod uwage przewage nad nastepnym zespolem nie uwazam za mozliwosc zebyscie stracili 1 (jeszcze 2) miejsce
Chęć przepuszczenia kiedy lider jest 15-20 sekund z tyłu? Słaby argument. Kara nie jest tylko za zwolnienie do 40 km/h, kara jest także za nieposzanowanie wysiłków innych kierowców, którzy mimo strat jechali do końca.
Po drugie - Kuba już miał wcześniej reprymendę za Walencję, gdzie ściął sobie wjazd do boksu i nadrobił czas do bokserka. Kolejna reprymenda byłaby bez sensu. Kary były są i będą, ja też miałem karę w tym sezonie i nie obrażam się tylko wyciągam wnioski. Z punktu widzenia komisji czyn Kuby spowodował niebezpieczeństwo na torze. Przyjmujecie to na klatę i nie bawicie się więcej w cwaniactwo albo odwalacie cyrk dalej...
Ty dalej swoje, dalej nie rozumiesz roznicy miedzy nie chcialem a nie chce mi sie.
Pytanie - dlaczego nie chciałeś?
kara jest także za nieposzanowanie wysiłków innych kierowców, którzy mimo strat jechali do końca.
nie rozumiesz że on chciał ukończyć ten wyścig ? za ESC jest DNF za puszczenie lidera ma się -1 lap i ukończony wyścig
nie odwalam cyrku po prostu nie mam zamiaru brać dalej udziału w takim cyrku jaki odwaliliście dając kare za takie coś, to nie żadne gierki z naszej strony MY NA PRAWDĘ REZYGNUJEMY bo powtórzę to co teraz tu się dzieje podchodzi pod absurd
nie przyszło ci do głowy ze jazda dodatkowego kolka na spa poobijanym bolidem jest mniej przyjemna niż danie wyprzedzić się liderowi ?
Pytanie - dlaczego nie chciałeś?
Rozwalonym bolidem sie niezbyt ciekawie jedzie
My nie odwalamy cyrku, ja sie z kara nie zgadzam, czy bede ja mial czy nie wszystko mi jedno
STR zrezygnowalo z dalszych startow, z jak juz wczesniej wspomnialem, wielu powodow, ktorych wam powiedziec nie moge ;)
nie rozumiesz że on chciał ukończyć ten wyścig ? za ESC jest DNF za puszczenie lidera ma się -1 lap i ukończony wyścig
Przecież on był ostatni w stawce i łapał się na dystans 90% więc z ESC miałby dokładnie tyle samo punktów co z -1 lap na koncie. Byłby klasyfikowany. Przecież otrzymał punkty właśnie za DNF (ma to zapisane w raporcie), więc nie wiem o co Ci chodzi ;)
Rozwalonym bolidem sie niezbyt ciekawie jedzie
Ja w Monaco wytrwałem przez wszystkie okrążenia prócz pierwszego robiąc o 4-5 sekund gorsze czasy od stawki bo od kraksy na T4 bolid mi ściągało do bandy i musiałem kontrować non stop. I nie wycieram sobie gilów spod nosa z tego powodu i nie szukam taryfy ulgowej. Zapunktowałem, nawet mam satysfakcję. Ale oczywiście boskie STR wolało iść na skróty. Proszę bardzo, rezygnujcie, wasza sprawa, nie będę klękać i błagać.
O to ze bym ukonczyl wyscig, a tak go nie ukonczylem, mimo ze punkty dostalem, to nie to samo ;)
Już was ukarać nie można, bo się obrażacie i uciekacie jak dziecko, któremu ktoś zabrał zabawkę. No tak zapomniałem, że STR jest bezkarne ;)
kara jest za zatrzymanie i postój a wiec rzeczy które nie miały miejsca
Czepianie się mało znaczących słówek jest twoją największą zaletą :)
Napisałeś te zdanie jakbyś nie miał pojęcia, że Kuba zrobił coś źle
Tak dla sprostowania. Z F1 zdarzały się kary za zbyt wolne poruczanie się po torze, bo ktoś np. chciał dojechać do boksów z uszkodzonym bolidem.
Powodow dlaczego odchodzimy nie jest tylko jeden, to bylo wiadome (dla nas) od dluzszego czasu, potrzebny byl jedynie troche silniejszy bodziec.
Trzeba było nie popadać w konflikt z każdym kto ma coś do powiedzenia
Wasze argumenty i wypowiedzi są co najmniej śmieszne...
gdyby Bioly nie zasnął za kierownica nie miałby DNF, rozumiesz ?
PRZECIEŻ NA JEDNO WYCHODZI. MIAŁ 90% DYSTANSU, BYŁBY KLASYFIKOWANY NAWET Z ESC (zrobionym kółko wcześniej). Nie wiem czy ty czytasz moje posty, chyba nie.
mother of god...
btw lucas gdybyś nie zauważył nam nie przeszkadzają kary, po prostu nie będziemy się zgadzać z idiotycznymi karami, poza tym jak mam dyskutować z takim znawcą jak ty skoro nie odróżniasz jazdy uszkodzonym bolidem po torze od chęci przepuszczenia lidera
już ci kiedyś to powiedziałem nie wypowiadaj się jak nie masz o czymś pojęcia bo zwyczajnie się ośmieszasz
PRZECIEŻ NA JEDNO WYCHODZI
Nie wychodzi, dostalem punkty, ale dostalem tez dnf, czyli nie dojechalem do mety, moze dla ciebie to ma zadne znaczenie, ja wole sam dojechac do mety niz wciskac esc
Ja w Monaco wytrwałem przez wszystkie okrążenia prócz pierwszego robiąc o 4-5 sekund gorsze czasy od stawki bo od kraksy na T4 bolid mi ściągało do bandy i musiałem kontrować non stop. I nie wycieram sobie gilów spod nosa z tego powodu i nie szukam taryfy ulgowej. Zapunktowałem, nawet mam satysfakcję. Ale oczywiście boskie STR wolało iść na skróty. Proszę bardzo, rezygnujcie, wasza sprawa, nie będę klękać i błagać.
-tez zapunktowalem, tez jestem z tego meeeeeega zadowolony
- tylko ze ja dostalem dnf bo nie zdolalem dojechac do mety
- tbh, gowno mnie obchodzi czy chcesz zebysmy jezdzili czy nie
- ja nie placze, nie wycieram gilow spod nosa, dostalem kare, nie zgadzam sie z nia i mam do tego pelne prawo, a skoro sie z nia nie zgadzam to takze nie mam zamiaru jej wypelnic = papa
Ejay, piszesz z capslockiem u mad?
MY NA PRAWDĘ REZYGNUJEMY
Jako kibic wolałbym abyście ukończyli sezon, ale rozumiem, że jest to niemożliwe. Dzięki za wszystko, przez lata wspólnej jazdy było naprawdę wiele świetnych momentów, które zawsze miło wspominam :)
już ci kiedyś to powiedziałem nie wypowiadaj się jak nie masz o czymś pojęcia bo zwyczajnie się ośmieszasz
Jak dla mnie to cały sezon wy we dwoje się ośmieszacie. Mam gdzieś jakie jest twoje zdanie o mnie.
Prędkość upodabnia oba przypadki. Jak nie rozumiesz to nie chce mi się już tłumaczyć. Zbyt skomplikowane dla ciebie.
Nie wychodzi, dostalem punkty, ale dostalem tez dnf, czyli nie dojechalem do mety, moze dla ciebie to ma zadne znaczenie, ja wole sam dojechac do mety niz wciskac esc
logiczne naprawdę :) lepiej dostać karę ;)
- tylko ze ja dostalem dnf bo nie zdolalem dojechac do mety
trzeba było się domyśleć, że Bioly będzie jechał prawą stroną toru...
a nie przepraszam to była jego wina, cofam to zdanie
- tbh, gowno mnie obchodzi czy chcesz zebysmy jezdzili czy nie
nie rozśmieszaj mnie z takimi zdaniami xD
Ejay, piszesz z capslockiem u mad?
to wy się obraziliście, ale uważaj jak sobie tam chcesz
P.S. nie dyskutujcie ze mną, bo moje wielkie ego mówi mi, że mam racje
Danley również dzięki za wszystko, nie ma już takiej możliwości i mimo wszystko żałuje że musimy odejść z takich a nie innych powodów...
logiczne naprawdę :) lepiej dostać karę ;)
I dlatego wlasnie Sikham pisze zebys sie nie odzywal, najwyrazniej powinienem miec zdolnosci do przewidywania przyszlosci
- tylko ze ja dostalem dnf bo nie zdolalem dojechac do mety
trzeba było się domyśleć, że Bioly będzie jechał prawą stroną toru...
lol
- tbh, gowno mnie obchodzi czy chcesz zebysmy jezdzili czy nie
nie rozśmieszaj mnie z takimi zdaniami xD
Ale ja tego nie powiedzialem do ciebie ;/
Ejay, piszesz z capslockiem u mad?
to wy się obraziliście, ale uważaj jak sobie tam chcesz
focha strzelilem, jestem malym chlopczykiem wiec nie umiem jeszcze inaczej
pozwole sobie powtorzyc zdanie z poprzedniej wypowiedzi:
- ja nie placze, nie wycieram gilow spod nosa, dostalem kare, nie zgadzam sie z nia i mam do tego pelne prawo, a skoro sie z nia nie zgadzam to takze nie mam zamiaru jej wypelnic = papa
spoiler start
PS: mogliście się oficjalnie spróbować odwołać od tej kary ale widzę na to nie wpadliście.
spoiler stop
Kowal, moglem sie "oficjalnie" odwolac od kary i czekac na odpowiedz komisji, jedyny problem jest taki, ze odpowiedz bym otrzymal najwczesniej jutro wieczorem znajac was, wiec nawet otrzymujac pozytywna odpowiedz i odwolanie kary mialbym 1 dzien na trening
wiec nie, dziekuje postoje
Ale ja tego nie powiedzialem do ciebie ;/
a ja tylko napisałem, że mnie rozśmieszyłeś swoją wypowiedzią w kierunku eJaya, to było takie trudne do zrozumienia...
a skoro sie z nia nie zgadzam to takze nie mam zamiaru jej wypelnic
Zachowanie jak w podstawówce i o to mi właśnie chodzi
właśnie ta wypowiedź jest śmieszna
a skoro sie z nia nie zgadzam to takze nie mam zamiaru jej wypelnic
Zachowanie jak w podstawówce i o to mi właśnie chodzi
Hmm, jesli nie zgadzasz sie z regulaminem dajmy na to programu, to mimo wszystko zatwierdzasz ze sie zgadzasz i korzystasz z programu?
jesli tak, to nie mamy o czym dyskutowac
Hmm, jesli nie zgadzasz sie z regulaminem dajmy na to programu, to mimo wszystko zatwierdzasz ze sie zgadzasz i korzystasz z programu?
jesli tak, to nie mamy o czym dyskutowac
A czy ja pisałem o takiej sytuacji jak zatwierdzenie regulaminu?
To jest kompletnie inna sytuacja.
tak jak jazda uszkodzonym bolidem i dublowanie
Lucas daruj już sobie bo ja nie mam zamiaru się wdawać w pyskówki z tobą bo nie mam szans, sprowadzisz mnie do swojego poziomu i pokonasz doświadczeniem...
Zbyt skomplikowane dla ciebie masz racje nie umiem rozmawiać z niezbyt rozgarniętym rozmówcą, twoje "analizy" wszelakich sytuacji wskazują ze niestety takim rozmówca jesteś...
O jaki ty mądry Sikham. Mi się nawet nie chce dyskutować, dlatego nic więcej nie pisałem, ale i tak ty zawsze coś musisz dopisać. Nie martw się ja już nic więcej nie napiszę, bo mi się nie chce...
Kuba, piszesz że chciałeś ukończyć wyścig. Trzeba było jechać a nie czekać na Biolego który był 15-20 sekund z tyłu, jedno okrążenie na dwadzieścia sześć nie jest jakimś hardkorowym wyczynem, a mogłeś sobie ostatnią rundę pojechać turystycznie skoro tak Ci się niefajnie jedzie rozwalonym bolidem. Generalnie twoje ostatnie okrążenie, a raczej ostatni sektor to jakiś totalny absurd, bo wcześniej stać Cię było na niskie 1.51 co nie było tragicznym czasem w stosunku do Biolego. Miałeś również spory zapas paliwa, więc nie groziło Ci DNF również z tego powodu.
Po drugie - mieliście się wycofać, więc po co ta dyskusja?
szkoda że nie rozróżniasz mądrości od inteligencji... ale to twój problem
rozmowa jest tylko dlatego że wylazło coś i musiało się mądrzyć mimo że powinno go to interesować tyle co zeszłoroczny śnieg
ale już eJay nie odzywamy się w ogóle znikamy bo widzę że jest ci to na rękę, mówisz i masz...
właśnie widzę bo się obrażasz o każde zdanie w swoją stronę...
ja się nie obraziłem ja się postawiłem systemowi który uważam za idiotyczny... nie wiem jak będę żył teraz będąc tak słabym człowiekiem
lol
ja miałem na myśli, że mnie obraziłeś
a teraz się nie obraziłem, bo już pisałem, że mnie nie obchodzi twoje zdanie
skoro cie nie obchodzi to co się tak spinasz jak coś wbrew twojemu jedynemu i słusznemu tokowi rozumowania napisze ?
ja miałem na myśli, że mnie obraziłeś
zapominasz ze wszystko dziala w 2 strony, niestety
a teraz się nie obraziłem, bo już pisałem, że mnie nie obchodzi twoje zdanie
zdecyduj sie
nie spiąłem się dzisiaj ani razu
raczej mnie rozśmieszacie
a zdanie twierdzące: obrażanie (kogoś) jest oznaką słabości nie ma w sobie złości ;)
jestem zdecydowany
FAKT: obraziłeś mnie
FAKT nr.2: nie obchodzi mnie to
jedno nie wyklucza drugiego ;)
nie umiem rozmawiać z niezbyt rozgarniętym rozmówcą to też jest stwierdzenie faktów
btw? gdzie cie obraziłem ? ale tak wprost
ale już eJay nie odzywamy się w ogóle znikamy bo widzę że jest ci to na rękę, mówisz i masz...
Po prostu trzymam was za słowo. Jesteście jacy jesteście, liczę że tym razem będziecie honorowi i przestaniecie wyzywać, obrażać i odnosić się do wszystkich z pogardą. Nikt nie jest w tej lidze nietykalny. Komisja przedstawiła swoje decyzje, jesteście na "nie" - wasza sprawa. Kuba złamał regulamin, wyraźnie przedstawiłem punkt, dalej się upieracie przy swoim. Dla mnie jasna sprawa.
Robicie z tego dramat jakby Kuba dostał DQ oraz start z boksu, dla mnie ta kara jest symboliczna, jest to wypadkowa wcześniejszej reprymendy. Gdyby Kuba nie miał wcześniej kary pewnie by dostał zwykłe ostrzeżenie i nikt by nie jęczał z STR, że komisja jest taka śmaka i owaka.
wylazło coś
jestem jedyną osobą dyskutującą, więc wiadomo, że to o mnie
byłem kiedyś drzewem w przedstawieniu w przedszkolu, ale wystarczyło użycie ktoś
dobra, teraz już naprawdę kończę, nie będę dalej zaśmiecał wątku :/ przepraszam za posty, które napisałem dotychczas (za spam oczywiście)
Robicie z tego dramat jakby Kuba dostał DQ oraz start z boksu, dla mnie ta kara jest symboliczna, jest to wypadkowa wcześniejszej reprymendy. Gdyby Kuba nie miał wcześniej kary pewnie by dostał zwykłe ostrzeżenie i nikt by nie jęczał z STR, że komisja jest taka śmaka i owaka.
Jesli dostalbym nawet ostrzeżenie za to, dla mnie to wystarczy, zakonczylibysmy sezon i tak w tym momencie
Po prostu trzymam was za słowo. Jesteście jacy jesteście, liczę że tym razem będziecie honorowi i przestaniecie wyzywać, obrażać i odnosić się do wszystkich z pogardą.
mowie teraz za siebie
nikogo nie obrazilem, jesli ktos odnosi sie do mnie z pogarda (lukas), to niech sie nie spodziewa innej odpowiedzi
wylazło coś
jestem jedyną osobą dyskutującą, więc wiadomo, że to o mnie
byłem kiedyś drzewem w przedstawieniu w przedszkolu, ale wystarczyło użycie ktoś
blagam cie skoncz juz, prosze, naprawde prosze cie
over and out
eJay jak tak bardzo chcesz się trzymać regulaminu to stanowi on to co napisałeś
Manewr przepuszczenia przy niebieskiej fladze staramy się wykonać w bezpiecznym miejscu na torze np. prostej (zmiana linii jazdy i zwolnienie o kilkanaście km/h)
znaczy to że każdy kto zwolnił więcej niż kilkanaście km/h powinien być karany... co z ludźmi którzy hamują prawie do 0 przed ostrymi zakrętami żeby puścić liderów ?
lecz jeśli to co jest w nawiasie jest tylko opcją (wskazówkami) to Kuba nie złamał regulaminu bo czy prosta start meta nie jest bezpiecznym miejscem ? gdzie w regulaminie jest zakaz puszczania lidera nawet jeśli jest pół kółka za nami ? Kuba nawet nie utrzymywał żółtej flagi w tym sektorze bo jechał a nie stał
Zacznijmy od stwierdzenia faktu, że Kuba nie miał niebieskiej flagi w wyniku normalnej jazdy. Dostał ją przed metą na własne życzenie gdy dreptał 40km/h czekając na Biolego który był kilkanaście sekund z tyłu. Wiem jak działa mechanizm rFactora.
znaczy to że każdy kto zwolnił więcej niż kilkanaście km/h powinien być karany... co z ludźmi którzy hamują prawie do 0 przed ostrymi zakrętami żeby puścić liderów ?
Naprawdę nie masz innych rzeczy do robienia tylko wolisz zadawać tak idiotyczne pytania, na które znasz odpowiedź?
Kuba nawet nie utrzymywał żółtej flagi w tym sektorze bo jechał a nie stał
Tym bardziej stwarzał zagrożenie bo Bioly nie miał sygnału o powolnym bolidzie w tym sektorze. Lol, właśnie wtopiłeś swojego brata.
no i co z tego że nie miał niebieskiej flagi ? przecież masz prawo decydować gdzie puścić lidera, nawet jeśli nie masz niebieskiej flagi a wiesz że lider sie zbliża do ciebie, uznasz że najbezpieczniej będzie tu i tu to tam go puszczasz
Bioly nie miał sygnału o powolnym bolidzie w tym sektorze
nasz regulamin niestety(dla ciebie) nie zabrania "bycia powolnym bolidem" zabrania za to utrzymywania żółtej flagi
dobra, nie krzyczcie, jest przerwa w meczu i nie mam co robić
nikogo nie obrazilem, jesli ktos odnosi sie do mnie z pogarda (lukas), to niech sie nie spodziewa innej odpowiedzi
catherham dalej bedzie plakal o scinanie i sie chowal po katach
ty zacząłeś i używam tego samego argumentu: jesli ktos odnosi sie do kogokolwiek z pogarda (Kuba), to niech sie nie spodziewa innej odpowiedzi
Ale o jakim zbliżaniu mowa? Bioly był daleko z tyłu, to nie były 2-3 sekundy różnicy tylko znacznie znacznie więcej. Nie miał kontaktu wzrokowego z Kubą. To jest po prostu jakiś absurd - Kuba "chciał" ukończyć wyścig, więc zamiast minąć linię mety i pojechać luźno ostatnie okrążenie, wolał zostać zdublowany. Postanowił więc zwolnić na tyle, aby nie robić żółtej flagi a przy tym stworzyć realne niebezpieczeństwo kraksy. Skoro celowo zwolnił nie mając niebieskiej flagi to jest to niebezpieczna jazda.
nasz regulamin niestety(dla ciebie) nie zabrania "bycia powolnym bolidem" zabrania za to utrzymywania żółtej flagi
Regulamin wyjaśnia konkretne kwestie, ale nie nauczy Cię kultury jazdy. Przecież to jest odgórna zasada F1 i kierowcy jadący powoli (bez awarii) są karani, były przecież takie przypadki. Rozumiem, gdy bolid ma urwane skrzydło i nie może jechać na więcej niż 3-4 biegu. Ok. Ale Kuba takich problemów nie miał.
Mógłby ktoś wrzucić tor? Dopiero teraz zauważyłem, że nie mam Monzy. Musiałem przez przypadek usunąć :/
edit: właśnie ten sam znalazłem ale przy logowaniu wyskakuje mi błąd związany ze stroną i nie mogę ściągnąć
No cóż... Wyskakuje błąd " F1RFT.HDV or Track Config " mismatch. Prawdopodobnie nie obejdzie się bez reinstallki ale mogłby ktoś wrzucić na wszelki wypadek ten plik? Dzięki
czy jest ktoś kto może się zalogować do rfactorcentral, a jak tak to może ktoś podać link?
W ramach zdrowego rozsądku. Spore kuku robi tarka na wyjściu (mowa o tarce po wewnętrznej) i wtedy wizyta na asfalcie jest normalką. Ciężko pojechać ten zakręt na czysto, to nie wiraż na Silverstone gdzie miałeś przez 100% czasu kontrolę nad bolidem.
W skrócie - poszerzać można, ale nie na chama z pełnym gazem w stronę trybun ;)
Panowie, jak mniej więcej na Monza na tym modzie wygląda przyzwoity czas? [ na moje standardy będzie na pewno gorzej, zastanawia mnie w co celować ]
Myślę, że 1.28 w twoim przypadku byłoby solidnym wynikiem. Najlepsi na pewno zejdą na 1.23.
Dzięki.
Dobrze, że Monza znam z wcześniejszych lat i z innych gier, to odpadło mi rozbijanie się na każdym zakręcie dopóki nie poznałem ustawienia zakrętów :)
WYŚCIG: niedziela (09.09)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Kary:
Lukas - +5 miejsca w kwalifikacji
Niestety nie będzie mnie na wyścigu. Internet nawalił, piszę z komórki a ten z sieci komórkowej nie nadaje się do gier. Jest niedziela i nie ma szans żeby cokolwiek naprawić. Pojawię się na następnym.
eJay przecież dostałem karę 5 miejsc
Sport to zdrowie...
Wlasnie wrocilem z pilki, gram jako bramkarz, strzelal jakis eks-pilkarz. Efekt - wskazujacy i srodkowy spuchniety, nie moge nimi ruszac. Na klawiaturze pisze serdecznym, nie moge klikac myszka, totalnie ulomne korzystanie z kompa. Trzymanie kierownicy i zmiana biegow (lopatki) nie wchodzi w gre, trzymam palce w lodzie i moze do jutra (praca przy kompie) mi przejdzie, jak nie to kicha i musze brac wolne.
Strasznie zaluje, bo zrobilem nawet 1:27, wiec eJay mnie za nisko ocenil (:P), ale trudno :(
Takze walka o ostatnie miejsce jest otwarta!
No i niestety, zrobiłem dzisiaj "Webbera" przy wyjściu z Ascari, uderzyłem w bandę i koło mi się przekrzywiło. Czułem drgania i ściąganie w lewo. Przy dohamowaniu do Paraboliki znowu mnie obróciło. Nie było sensu dalej jechać. Sorry fisher, odkujemy się na Hockenheim ;)
Pierwsze 10 kółek szatańskie, z maciulą na plecach, który jednak nie mógł zaatakować. Mówi się trudno. I tak nie lubię Monzy;P
Fatalny wyścig, fatalny. Strasznie agresywnie wszyscy pojechali, jak Perez nawołuję kierowców do poszanowania się ;)
O wyścigu później.
Na L1 niezłe jaja były. Wystartowałem jako 3, Przed T1 byłem 5, Po T1 3, Po T5 5, a po Ascari 2 ;)
W Q byłem strasznie wyluzowany bo się trochę uhahałem jeszcze wcześniej na treningu. Później na pierwszym pomiarowym zauważyłem, że kierownica mi lata. Więc kółka obydwa nie udane. P2 wpadło. Brawo Maciula za PP.
Start zlamiłem, wyprzedził mnie bokserek. Ale dohamowanie do T1 miałem chyba najlepsze. Odzyskałem P2, zrównałem się z Maciulą i troszeczkę na nim wyhamowałem(sorka, to rewanż za zeszły rok:>). Jako, że pojawiłem się niespodziewanie, miejsca dla mnie nie było. Poczułem przepychającego się Bokserka. Baaaardzo szeroko lewy na T1 i spadek na 4 pozycję. Długo tam nie zabawiłem, ponieważ eJay i Bokserek delikatnie nie zmieścili się w Variante della Roggia i czmychnąłem na P2 wyprzedzając ich obydwu. Maciula z koleii przesadził na Lesmo 2 i objąłem prowadzenie. Widziałem, że były przetasowania na P2 i szybko uciekałem. W końcu było jakieś 8 sekund przewagi nad Maciulą. Nieźle wykorzystałem set bardzo dobrze ustawiony pod ciężki bolid. Zjazd do boxu na żyletki. Stojąc w boksie już żegnałem się z P1. Jakimś cudem nie przestrzeliłem linii i jechałem dalej. CUD! Później walka na FL z Maciulą. Był odemnie szybszy bo set na lekkim bolidzie był po prostu kupą.
Suma sumarum dojechałem, wygrałem:) Cieszę się bo dawno nie wygrałem ale...
Ogólnie rzecz biorąc dzisiejszy wyścig to tragedia. 10 osób na gridzie. Dojechało 5. Jak tak dalej pójdzie to wystarczy dojechać, żeby być na pudle. Trzeba szukać ludzi na grid...
Brawo Maciula za p2, Kowal przebudzenie:) Szkoda Bokserek incydentu. Brawo Perucka za 10 punktów:) Szkoda eJay bo wynik mógł być zacny:)
To dość trudny okres, Miszka i Wiktor powyjeżdżali na urlopy (miszka poinformował, że wróci dopiero po GP Niemiec), Qverty korzysta z uroków wrześniowych wakacji na studiach. Myślę, że za 2-3 GP sytuacja się unormuje, dojdzie jeszcze Dessloch i Xanatos i będzie 15 kierowców spokojnie.
Co tu napisać, bida z nędzą.
Kwalifikacje poniżej oczekiwań. Nim się zorientowałem to wpakowałem testowy setup z możliwością przejechania jednego okrążenia. Stres widać zrobił swoje bo z regularnych 1:23:9 wpadło nie wiadomo co.
Nie ma tego złego, 4 pozycja na starcie.
Fisher wszystko ładnie już opisał. Straszna przepychanka była ale bez większych incydentów.
Przed T7 Curva del Vialone Kowal chyba zbyt optymistycznie chciał zaatakować i po kontakcie razem wylądowaliśmy na szutrze. Próbując wrócić wjechałem pod nos eJayowi który na szczęście szybko zareagował. Jadąc bok w bok razem wyjechaliśmy ponownie na szuter z braku miejsca tyle że ja straciłem przyczepność i zaspinowałem.
Uderzenie było dość bolesne i nie wiem czy bym nie wcisnął esc gdyby spoiler odpadł ale na szczęście się utrzymał.
Gdzieś mi tu nery puściły i próbowałem się obrócić tuż przed nadjeżdżającymi Shermanem i Perucką za co ich przepraszam. Na szczęście obaj pojechali asekuracyjnie po prawej stronie toru.
Pogoń takim wozem z 9 pozycji nie była łatwa. Po drodze zaliczyłem jeszcze jednego spina na T1 i moja strata którą powolutku odrabiałem do Kowala wzrosła do 12 sekund.
Auto prowadziło się źle i nic już nie mogłem zrobić. Ba, po pitstopie już nawet odpuściłem pogoń za Kowalem a skupiłem się na Rafaloku który jechał bardzo ładnie ze stratą tylko 3 sekund do mnie. Dotarło do mnie że tu trzeba się bronić a nie atakować.
Na szczęście we wszystkim pomogła frekwencja. Dowiozłem 4 miejsce ale niesmak pozostaje.
Maciula odszykował bolid na ten wyścig samodzielnie i jak sam pokazał potencjał był na coś lepszego.
Gratsy dla Fishera który jak zapowiedział tak zrobił, zwycięstwo.
Maciula za doskonałe drugie miejsce. Po ostatnich niepowodzeniach znowu pokazałeś pazury.
Kowal za bardzo równe tempo.
Wszystkim innym za wspaniały wyścig.
Co do mnie to zagladam do watku dosyc regularnie i na pewno wroce mozliwe, ze juz na Singapur/ Japonie. Caly wrzesien mam zajety...
Przed wyścigiem P2 brałbym z pocałowaniem ręki. Po wyścigu to już nie za bardzo. Qual, niespodzianka. Wiedziałem, że zrobię 1:23 ale w tygodniu nie miałem czasu żeby rzucić okiem jakie czasy są wykręcane i myślałem, że będzie tradycyjnie, tzn. środek stawki. Przed wyścigiem wywaliło mnie z serwera, miałem problemy, żeby zmusić mój internet do współpracy i zrobiło się nerwowo. Nawet bardzo.
Wyścig; żeby utrwalić sobie gdzie hamować przed t1, na okrążeniu rozgrywkowym wystartowałem jak do wyścigu, hamowanie i sru, przestrzeliłem zakręt. Co jest grane ? Tak się zamotałem, że przez prawie cały pierwszy stint nie wiedziałem gdzie hamować. Ale żenada. Jakbym pierwszy raz jechał wyścig. Już na okrążeniu rozgrzewkowym powtarzałem sobie jak mantrę; uważaj na pierwszym okrążeniu na t1 i lesmo 2. I co ? Hamowanie do t1 zacząłem chyba z pół kilometra wcześniej niż powinienem, a lesmo 2 oczywiście w krzaki. Trzecia pozycja i jazda za eJayem przez pierwsze 10 okrążeń. Te pierwsze 10 okrążeń to nerwy, nerwy i jeszcze raz nerwy. Trafić w t1 nie mogłem, jakieś brązowe dymy widziałem za samochodami (tak jakby cały czas zahaczały o pobocze - tak samo miałem w Australii, pewnie moje łącze sie nie wyrabiało), kilka razy samochód eJaya mi znikał z toru. Jednym słowem utknąłem na dobre. Na (nie) szczęście eJay chyba koło 10 okrążenia wypadł z trasy, i mogłem powoli wracać do swojego tempa. Fisher uciekł już na prawie 10 sekund. Po wyjeździe z boksów zrobiło się już prawie 12 sekund, czyli było pozamiatane. Co prawda powoli acz systematycznie zmniejszałem stratę do Fishera, ale jechał zbyt równo i nie popełnił żadnych poważnych błędów abym miał choć cień szansy na jakąś walkę. Trochę szkoda, bo jak się okazało samochód był wyrychtowany na tip top, jechał jak ta lala tyle, że znów kierowca się nie popisał. Może już za stary jestem na takie zabawy ?
Szkoda Bokserka, ale i tak w sumie dowieźliśmy solidne punkty.
edit: Niemcy, jaki tor ?
Dawno mnie tu nie było (rok conajmniej :)), ale z wielką chęcią wziąłbym udział w jednym z wrześniowych wyśicgów. Ktoś przygarnie doświadxzonego kierowce, który wypadł przez jakiś czas z obiegu ? Ktoś ma wolne miejsce ?
Niemcy, jaki tor ?
Dzisiaj zostanie podany, aktualnie robimy research ;)
sajes--->pewnie ;) Wbijaj do Williamsa, xanatos sie nie obrazi ;)
Jeśli bierzemy z srpl to do T1 i do podobnych cudów za torem proszę się przyzwyczaić a nie psioczyć i wydziwiać. Parę okrążeń i to ogarniecie.
W związku z tym komisja zezwala poszerzać na zakrętach T1, T12, T17.
Kiedy można się spodziewać toru na serwerze?? Prosiłbym jak najszybciej bo niestety nie ma za dużo czasu na przygotowania... ;)
http://www.sendspace.pl/file/4c87528cda8e2f49f5a99e9
Wrzucić do Gamedata/Locations
Powinno hulać...jeśli jednak nie będzie to piszcie :)
Wersja 2002 GP R0
edit: ok, już coś nie bangla przy ściąganiu - za niedługo będzie poprawka.
Dodatkowo PATCH:
http://www.speedyshare.com/7T5YP/GameData.rar
Zawiera wszystkie dotychczasowe. Jest już na serwerze. Wgrywajcie i testujcie długość pobytu w boksach.
Jak komuś nie pasuje sendspace to tu jest na speedyshare: TOR http://www.speedyshare.com/H5N7V/MODMAN-SRPL-Tor-Hockenheimring-1-11.zip
Niestety przez dwa tygodnie nie zwieksze ilosci graczy - wsadzili mi palec w usztywnienie na 14 dni... Teraz ucze sie obslugiwac myszke lewa reka, co dopiero mowic o kierowaniu ^^
Notabene - wlasciwie to po kontuzji prawej reki powinienem sie przerzucic na razie na wirtualne rajdy w RBR :>
A Sajesa do Williamsa szczerze zapraszam :)
Dawno tu nie zaglądałem i widzę, że sporo się tu działo przez moją nieobecność. Ale do rzeczy. Nadszedł czas, w którym muszę sobie powiedzieć "dość" i niestety zakończyć moją karierę wyścigową w WF1. Ciężko mi to pisać, ale niestety teraz muszę skupić się na innych, ważniejszych rzeczach. Chciałbym podziękować wszystkim kierowcom, z którymi miałem okazję zmierzyć się na torze, za świetną zabawę przez ponad 2 lata. Nie żegnam się jeszcze, bo po dłuższej przerwie "urlopowej" zamierzam kontynuować swoją pracę w komisji (w miarę możliwości oczywiście ;)) Mam jednak nadzieję, że w nieokreślonej przyszłości uda mi się wpaść czasem na serwer :)
spoiler start
Szczególne podziękowania dla moich tegorocznych mentorów - Sikham, Kuba - oraz wszystkich dotychczasowych teammate'ów - Thomi, Rafalok, Miszka :)
Moja decyzja nie jest związana w żaden sposób z rezygnacją kierowców STR.
spoiler stop
Nic się nie da testować. Tor z SRPL jest trefny. Uploadowałem na serwer tymczasowo to - ftp://ftp.osrw.com/rFactor/Tracks/Hockenheim/Hockenheim%20RFT%202008.rar
Aaaa to znaczy, że patch jest ok. eJay ogarnij serwer bo powinno wszystko hulać. I wyślij mi na mejla ten szablon.
Wyśle Ci dzisiaj o 17-18. Przy okazji postaraj sie znależźc jakis inny Hockenheim bo ten od SRPL po prostu wysypuje serwer po restarcie i nie można go włączyć.
http://wyslijto.pl/plik/jw6mmmgomt - Wersja toru od MMG na której jechaliśmy 2 sezony temu. Jest dobrze wykonana, a do tego przetestowana, więc nie ma co się martwić, że na ostatnią chwilę pojawią się jakieś kwiatki.
Nijaka, za 2 godzinki będzie właściwa;)
Pobierać to od Biolego. - http://wyslijto.pl/plik/jw6mmmgomt
Wszystko co jest potrzebne jest we wstępniaku ? Bo ściągnąłem moda i patcha z poprzedniego wątku, i wywala mi mismatch track geometry.
Tor od biołego, a patch jest w 87.
Bioły możesz to wrzucić na inny serwer? Zasysam już 20 minut, a dopiero 1 mb...
EDIT: Już nie ważne. Nagle ruszyło z full łączem.
Dodatkowe mirrory dla osób mającychh problem:
TOR - http://shukere.home.pl/wf1/MMG_Germany08_V3.rar
PATCH - http://shukere.home.pl/wf1/GameData2.rar
Na serwerze już jest tor od MMG.
OFICJALNE WYNIKI GP WŁOCH NA TORZE MONZA (11/20)
KWALIFIKACJE
1.maciula---------------01:23.831-------/
2.FisherFighter---------------01:24.161-------00.330
3.eJay---------------01:24.446-------00.615
4.Bokserek---------------01:24.677-------00.846
5.Rafalok---------------01:24.692-------00.861
6.Kowal---------------01:24.895-------01.064
7.Sherman---------------01:25.191-------01.360
8.Perucka---------------01:25.835-------02.004
9.KORraN---------------01:26.097-------02.266
10.Andrzej---------------01:26.344-------02.513
===============================================
WYŚCIG
1.FisherFighter---------------46:44.387--------/ Najszybsze okrążenie wyścigu
2.maciula---------------46:50.866------- 06.479
3.Kowal---------------47:18.353-------33.966
4.Bokserek---------------47:28.590-------44.203
5.Perucka---------------47:23.787--------1laps
6.Rafalok---------------DNF (Suspension)---10laps
7.eJay---------------DNF (Suspension)---22laps
8.Sherman---------------DNF (DNF)---29laps
9.KORraN---------------DNF (DNF)---30laps
10.Andrzej---------------DNF (Accident)---31laps
===============================================
GP WŁOCH punktacja:
1. FisherFighter +25pkt.
2 .maciula +18pkt.
3. Kowal +15pkt.
4. Bokserek +12pkt.
5. Perucka +10pkt.
===============================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2012):
1. Sikham (STR)----------191pkt.
2. FisherFighter (LOT)----168pkt.
3. Bokserek (CAT)--------128pkt.
4. eJay (LOT)-------------113pkt.
5. Kuba (STR)------------99pkt.
6. Kowal (MER)-----------86pkt
7. maciula (CAT)----------82pkt.
8. Lukas (FI)-------------54pkt.
9. Bioly (VIR)-----------43pkt.
10. Sherman (FER)--------22pkt.
---Miszka (MCL)----------22pkt.
12. Rafalok (MER)--------19pkt.
13. Wiktordth (MCL)-----14pkt.
14. Perucka (SAU)--------13pkt.
15. G. Kruszecki (FI)-----10pkt.
16. arekkobylo (RBR)-----6pkt.
17. Kuska22 (MCL)-------4pkt.
---Dessloch (FER)-------4pkt.
19. xanat0s (WIL)--------2pkt.
----Dexx (WIL)-----------2pkt.
21. Qverty (RBR)---------1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2012):
1. Scuderia Toro Rosso-------------290pkt.
2. Lotus Renault F1 Team-----------281pkt.
3. Caterham F1---------------------210pkt.
4. Mercedes GP Petronas F1 Team---105pkt.
5. Sahara Force India F1 Team-------64pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro---------44pkt.
7. Vodafone McLaren Mercedes------30pkt.
8. Virgin Racing----------------------25pkt.
9. Sauber F1 Team-----------------13pkt.
10. Hispania Racing Team-------------10pkt.
11. Red Bull Racing-------------------7pkt.
12. AT&T Williams-------------------4pkt.