Testujemy wersję beta gry Firefall, perełkę wśród darmowych strzelanin
Dziesięć kodów do bety:
E4HL3-PEFPD-1C70K-Z6S0L-L9PFV
N3K7B-0Z475-NNF68-M4CA7-6M0GB
3XVD3-W8935-LTNCU-TRD91-Z507J
M03YF-YZZEP-EAD6Y-04Z79-4AZPJ
CBVGN-7LWQP-538H1-S0H0C-JY8K0
VZT0N-RB9J5-1KS9N-E16MK-JUSK0
SGOO7-A2EIP-9S0K0-3MUUF-RHSUU
N6DC7-M8NPD-482TJ-ANPHE-Q0LPS
P60AV-EA3UP-F0UKI-WFJ41-HRCCV
QQ70N-8S1S1-RDY4U-Q9P2Q-A0XHL
Tam gdzie jest cyfra "0", może równie dobrze być litera "O" - kody przepisywaliśmy z kartki, a wydruk nie pozwala stwierdzić, czy faktycznie stoi tam cyfra czy litera. Kody aktywuje się na stronie:
beta.firefallthegame.com
Już wszystko zjedli ... ile czasu minelo? 30 minut? Chore...
Ogólnie tekst dobry, oprócz paru błędów dotyczących rozgrywki, które mogą wprowadzić zainteresowanych w błąd.
Pozdrawiam
Drake84pl
Firefall.pl PR Manager
Jak ktoś chce klucz napiszcie do mnie na [email protected] - postaram się Wam wysłać, bo mam jeszcze garść zdrapek z gamescomu.
Drake84pl --->
Dzięki, jakbyś wskazał błędy byłbym wdzięczny, poprawimy :)
Verminus -> To ja pozwolę sobie napisać i poprosić o jeden jeśli można :)
Zgadzam się, wysoki poziom, masa radochy z gry... Ale odkąd dostałem się do bety Planetside 2... Uważam, że produkcja od SOE ustawi poprzeczkę najwyżej, jeżeli chodzi o strzelanki F2P. Nie tylko świetna gra (nawet z bugami), ale też świetny model płatności. Macie może dostęp do bety, planujecie coś napisać?
Jestem bardzo ciekaw jak to się ma właśnie do Planetside 2. Tylko z tego co widziałem to jednak gdy nastawione na zupełnie inny rodzaj rozgrywki, albo przynajmniej mi się tak zdaje.
Nijak się do siebie mają te dwie gry, zupełnie inna rozgrywka. Firefall to jednak głównie PvE i małe PvP. Planetside 2 to wyłącznie bitwy z innymi graczami. Zdjęto NDA z bety parę dni temu, polecam wpisać "Planetside 2 beta" na YT i zaznaczyć w filtrach, żeby wyszukiwało filmy z bieżącego tygodnia z dużą ilością wyświetleń - znajdziesz "pierwsze wrażenia" od bardziej profesjonalnych "jutuberów".
@Verminus
Nie ma problemu służę pomocą:
1) Naukowcy byli w stanie obliczyć odwrotna trajektorię asteroidy i tak trafili na źródło pochodzenia crystite czyli Alpha Prime.
2) Meldingowe Tornado - nie wychodzi ze środka burzy a pojawia się w losowo wybranych miejscach na mapie, na około niego krążą 4 kamienie o różnej wielkości i prędkości poruszania się, każdy zestrzelony kamień pozostawia po sobie małe odłamki na ziemi z których po zniszczeniu wypadają różne surowce, po eliminacji wszystkich 4 kamieni objawia się jego rdzeń który również trzeba zniszczyć i wtedy kończy się event. Dodatkowo z tornada wychodzą meldingowe moby w dużych ilościach które cię atakują jak również biją się ze zwykłymi mobami. I nie ma czegoś takiego jak komnata skarbów w tornadzie (chyba że wiesz o czymś o czym my nie wiemy) nie da się do niego nawet podejść bo wtedy cię wyrzuca w powietrze.
3) "system informacyjny" w Firefall zwany SIN (shared intelligence network) puki co informuje jedynie o pozycji wrogów, w grze istnieją tak zwane SIN Beacons które po uruchomieniu automatycznie dodają wrogów znajdujących się w jego zasięgu do SIN, dodatkowo sami możemy też dodać nieprzyjaciela do SIN naciskając klawisz F.
4) Thumperów nie możemy "rozwijać i wyposażać w nowe podzespoły" istnieją po prostu różne ich typy (puki co 3) które różnią się od siebie pojemnością i wytrzymałością.
5) kombinezony zwane w Firefall Battleframe opierają się co prawda na drzewkach technologicznych ale nie ma tam konkretnego podziału na "siłę ognia, mobilność oraz cechy wzmacniające po trosze oba wspominane aspekty" to od gracza zależy jaką broń, umiejętność lub podzespół kombinezonu sobie odblokuje. W Becie puki co dostępne są na razie dwie "generacje" w przyszłości będzie ich znacznie więcej, to samo dotyczy klas.
6) planów konstrukcyjnych (Nanoprintów) nie znajdujemy a odblokowujemy w drzewku danego Battleframea. Według Nanoprinta możemy wzmocnić dany przedmiot wykorzystując do niego różne surowce. Każdy surowiec w świecie Firefall posiada 5 właściwości (Przewodność, Gęstość, Plastyczność, Reaktywność i Odporność) i różni się od siebie ich wartościami czyli np. Brimstone jest dobry w Reaktywności ale słaby w Przewodności. Dodatkowo istnieje również podział każdego typu surowca w zależności od jego jakości (słaby, zwyczajny, mocny itd). Wracając do nanoprintów - każdy przedmiot ma swoje właściwości np. Broń - szybkostrzelność, celność, szybkość przeładowania, obrażenia itp. i na każdą z tych właściwości wpływa lepiej inna właściwość surowca czyli wspomniane wcześniej Przewodność, Gęstość ... i tak do wyprodukowania broni z dużymi obrażeniami na które najlepiej wpływa np. Przewodność najlepiej było by wykorzystać Ferrite który jest właśnie w tej właściwości najlepszy. Trochu to skomplikowane ale daje dużo możliwości a poza tym w grze wygląda prościej.
7) na jednej mapie PvP w zależności od trybu może się bić od 10 (5 vs. 5) do 30 (15 vs. 15) graczy, dodatkowo w otwartym świecie istnieje możliwość Pojedynku (Duel) 1 na 1. Puki co istnieją 3 tryby TDM (4 mapy), Sabotage (1 mapa) i Harvester (1 mapa)
8) matchmaking działa na zasadzie Tierów, Taki np. Biotech na T1 ma dostęp tylko do jednego kombinezonu na T2 już do dwóch itd. Jest to takie główne drzewko w którym odblokowujemy kombinezony tym samym przechodząc z T1 na T2 a każdy kombinezon ma dodatkowo swoje własne drzewko rozwoju. I matchmaking łączy ze sobą właśnie osoby z tego samego Tieru. Jedynki z jedynkami, dwójki z dwójkami itd. Nic nie stoi nam na przeszkodzie aby walczyć z T1 gdy nasz najlepszy kombinezon to T3 wystarczy założyć na siebie wcześniej odblokowany T1 i do boju.
W razie pytań zapraszam do nas na Firefall.pl
Drake84pl -->
Dzięki.
Osoby które wysłały maila -->
Jak jutro jak dotrę do biura wyślę Wam klucze.
Fajna 'inicjatywa', jeśli można to tak nazwać. Zdecydowanie lepszy taki sposób rozdawania kluczy raczej 'mimochodem' i 'przy okazji', aniżeli te większe organizowane akcje. Jeśli ktoś jest zainteresowany to napisze, jeśli nie - oleje. Niezły pomysł.
P.S.
"Zapowiadana premiera gry: luty 2013". Red5 zapowiedziało że planują odblokować dostęp do Bety bez konieczności wpisywania klucza do końca tego roku. Czyli Open Beta każdy kto chce będzie mógł zagrać.
Dodatkowo warto dodać też no newsa nowy Trailer
Firefall PAX Prime 2012 Gameplay Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=AdIuLid4BwU
@Drake84pl
Dzięki za uwagi i poprawki. Widać, że siedzisz w tym temacie głęboko i w wielu rzeczach masz absolutną rację.
Jednocześnie co do niektórych spraw - zapowiedź pisana była częściowo z bety, ale głównie z tego co mi Scott Youngblood powiedział na prezentacji. Trochę mnie zdziwiło, że niektóre rzeczy się nie zgadzają (rozbudowa thumperów, włażenie do tornad, większe możliwości SiNa), ale wydaje mi się, że on mówił również o tym, co on chcą jeszcze wprowadzić, więc pisząc artykuł zawarłem to wszystko co usłyszałem, kierując się założeniem, że inaczej artykuł się szybko zdezaktualizuje.
gierka juz zainstalowana, dzisiaj odpale w przerwie miedzy lvlowaniem w GW :)
Verminus napisałem maila, mam nadzieję, że zostały Ci jeszcze jakieś klucze : )