League Lab #2
Nie doczytałem już do kolejnych wariantów, zatrzymałem się na stronie dla AD Carry, ułożonej tak jakby ktoś kto ją planował nie znał się na LoLu i próbował uczyć innych. Bez urazy, ale 9xMark i 3xQuint z jednej kategorii to najmniej korzystny wybór, polecam przeczytać ten artykuł na Reign of Gaming "Building Rune Pages Through the Use of a QQ (Quint Quotient)" gdzie zostaje dokładnie pokazane w jaki sposób wycisnąć najwięcej z Marków i Quintów.
Tak teraz patrzę na pozostałe strony to powiem, że do AP Carry nie ma co się przyczepić. Dla Supporta często bierze się Sealsy na GP/10. Co do jungli to więcej jest Junglerów, którzy wykorzystają strony pod AD Carry niż pod Attack Speed
Co do Ad Carry to liczyłem w ten sposób Marki i Quinty:
Marki:
~9 AD : ~15 Arm Pen - 18:30
Quinty:
~7 AD : ~10 Arm Pen - 21:30
Czyli jeśli chce się mieszać to bardziej opłaca się dać Marki pod Arm Pen i Quinty pod AD. De facto tak najbardziej się opłaca (lepsze hity wchodzą na początek). Poza tym wg mnie lepiej jest brać Glyphy pod Mresa per lvl, a nie flaty, bo w ten sposób więcej dają. Popatrz sobie w różnych guidach pod ad carry/bruisera. Co do junglera to Krysztal ma rację, że jungle można robić z runami pod AD carry. Przykładowo ja tak robię i spokojnie gankuję, radzę sobie z minionami w jungli i nie wracam do bazy co chwilę.
Nic nie rozumiem.
@Krysztal, a rzuciłeś okiem na coś więcej niż tylko screeny z kalkulatora? poniżej jest jakaś alternatywna propozycja. Co do samego setupu mającego te same quinty i marki - to jest chyba najbardziej podstawowa strona run jaką można złożyć. Zakłada, że gracz ma problemy z last hitowaniem i ma temu zaradzić. Nic więcej. Ad carry ma siedzieć na linii i last hitować (przebicie pancerza niemal nic nie zmienia przy farmieniu). Jak gracz nauczy się już last hitować to wolna wola - w alternatywach są runy na penetrację.
@BliBs_Pl, jasne wiele picków da sobie radę w jungli z runami na ad, ale część z nich będzie miała tragiczną szybkość (patrz: ww) albo ostro ograniczone możliwości jak w przypadku phoenix Udyra. Osobiście preferuję flat resisty, bo wydają się być odporne na wszelkie niespodzianki w early game. Te kilka bonusowych punkcików potrafi uratować tyłek w czasie inwazji albo jakichś niekonwencjonalnych zagrywek z strony oponentów, a do tego są tanie :P
" Jeśli gracie tylko casualowo to nigdy nie uciułacie takiej liczby ip"
jak ktos chce na powaznie miec coraz wyzsze ELO to nie bawi sie w zbieranie ip tylko kupuje runy za realna gotowke :P no chyba, ze jest gimbusem i w LoL'a gra tylko dlatego, ze ten jest za darmo :)
@evilmg widziałem dalszy opis i tylko mówię, że dla AD Carry nie buduje się samych run pod AD (na niektóre postaci można, ale nie do końca to się opłaca dla początkujących,a to do nich skierowany jest artykuł), a tym bardziej samych pod Arm. Pen. Najkorzystniejsze runy to tak jak w podanym przeze mnie artykule to Marks: 6x Arm. Pen 3x AD i Quint 3x AD Dzięki temu mamy aż 9.6 AD i 10 Arm. Pen.
Dla osób które mają tylko 2 strony z runami polecam zestaw "run uniwersalnych"
3x AD quints 9x Arm pen marks 9x flat armor seals 9x flat mres glyphs(albo per lvl)-->Ad carry/AD bruiser/support
3x AP quints 9x Magic pen marks 9x flat armor seals 9x flat mres glyphs-->Ap carry/Ap bruiser/Ap jungle/support
Stosuje na jednym z kont i sprawdza się całkiem nieźle.