Zobacz Brigade, silnik od twórcy moda iCEnhancer do GTA IV - path tracing w akcji
Mmmmmmmm... Zero fake'u . Nielimitowana ilosc trojkatow ,realistyczne swiatelko ,bez sciemnianych szejderkow :] . Mmmmmmmmmm.
Hmm, w galerii na ss nieźle to wygląda ;)
Mr_Hyde: "Nielimitowana ilosc trojkatow ,realistyczne swiatelko ,bez sciemnianych szejderkow"
I żadne FSAA, MLAA, SRAA, tesslacje nie będą potrzebne... Mmmmmm ;)
Nie znam się na programowaniu, ale jeśli dobrze zrozumiałem, to obraz powstaje w tej technologii tak jak w rzeczywistości, czyli w wyniku zmian zachowania światła na skutek załamań, odbić, pochłonięć itd. Czyli chyba nie ma w ogóle mowy o żadnych poligonach.
No ale jak napisałem, nie znam się.
Ta, ta, kolejne ściemy od firmy OTOY...
To ci sami panowie od sławetnego filmiku i ponoć technologi w kooperacji z grafikami AMD z 2009 roku http://www.pcgameshardware.de/aid,657641/Ruby-20-neue-Technologiedemo-mit-Voxel-Raytracing/Grafikkarte/News/
I już w 2009 ściemniali, że na pojedynczej karcie AMD to działa płynnie (nie pamiętam jaka, ale na tamten czas oczywiście bardzo mocna).
I gdzie te ich pomysł są teraz? Gdzie te super wyglądające gry? Tam gdzie reszta ich zapewnień, w wielkim worze ze ściemami.
kaszanka9 zapewne podobnie jak Unlimited Detail, ale daj ludziom chwilę pomarzyć....
To ani nie są ściemy, ani nie jest to nic wielkiego.
Ściemą jest jedynie robienie z tego wielkich nowych odkryć.
[4]
Poligony to wielokąty, z których zbudowane są modele a raytracing to metoda liczenia światła.
Co do silnika to bardzo fajnie, ale niestety nie ma opcji by to wykorzystać w grach teraz - nie wiem jak musieli by to zoptymalizować...
Jeszcze sporo wody uplynie zanim raytracing w realtime zagosci na dobre :] .
Ogranicza nas tylko moc domowych maszynek . Jestesmy blizej niz dalej . Coraz blizej .