Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Zobacz Brigade, silnik od twórcy moda iCEnhancer do GTA IV - path tracing w akcji

21.08.2012 14:29
1
zanonimizowany26519
118
Generał

Mmmmmmmm... Zero fake'u . Nielimitowana ilosc trojkatow ,realistyczne swiatelko ,bez sciemnianych szejderkow :] . Mmmmmmmmmm.

21.08.2012 14:40
2
odpowiedz
zanonimizowany631721
31
Centurion

Hmm, w galerii na ss nieźle to wygląda ;)

21.08.2012 14:45
prosiacek
3
odpowiedz
prosiacek
104
Konsul

Mr_Hyde: "Nielimitowana ilosc trojkatow ,realistyczne swiatelko ,bez sciemnianych szejderkow"

I żadne FSAA, MLAA, SRAA, tesslacje nie będą potrzebne... Mmmmmm ;)

21.08.2012 15:11
Matysiak G
4
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Nie znam się na programowaniu, ale jeśli dobrze zrozumiałem, to obraz powstaje w tej technologii tak jak w rzeczywistości, czyli w wyniku zmian zachowania światła na skutek załamań, odbić, pochłonięć itd. Czyli chyba nie ma w ogóle mowy o żadnych poligonach.

No ale jak napisałem, nie znam się.

21.08.2012 15:28
kaszanka9
5
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Ta, ta, kolejne ściemy od firmy OTOY...

To ci sami panowie od sławetnego filmiku i ponoć technologi w kooperacji z grafikami AMD z 2009 roku http://www.pcgameshardware.de/aid,657641/Ruby-20-neue-Technologiedemo-mit-Voxel-Raytracing/Grafikkarte/News/

I już w 2009 ściemniali, że na pojedynczej karcie AMD to działa płynnie (nie pamiętam jaka, ale na tamten czas oczywiście bardzo mocna).

I gdzie te ich pomysł są teraz? Gdzie te super wyglądające gry? Tam gdzie reszta ich zapewnień, w wielkim worze ze ściemami.

21.08.2012 17:02
prosiacek
😉
6
odpowiedz
prosiacek
104
Konsul

kaszanka9 zapewne podobnie jak Unlimited Detail, ale daj ludziom chwilę pomarzyć....

22.08.2012 01:28
7
odpowiedz
Kazioo
87
Senator

To ani nie są ściemy, ani nie jest to nic wielkiego.
Ściemą jest jedynie robienie z tego wielkich nowych odkryć.

22.08.2012 01:39
Garret Rendellson
8
odpowiedz
Garret Rendellson
87
Legend

[4]
Poligony to wielokąty, z których zbudowane są modele a raytracing to metoda liczenia światła.
Co do silnika to bardzo fajnie, ale niestety nie ma opcji by to wykorzystać w grach teraz - nie wiem jak musieli by to zoptymalizować...

22.08.2012 09:24
9
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

Jeszcze sporo wody uplynie zanim raytracing w realtime zagosci na dobre :] .
Ogranicza nas tylko moc domowych maszynek . Jestesmy blizej niz dalej . Coraz blizej .

Wiadomość Zobacz Brigade, silnik od twórcy moda iCEnhancer do GTA IV - path tracing w akcji