ArmA III na gamescomie - symulator pola walki coraz bliższy doskonałości
skoro wymaga mocarnego pc to znaczy ze skopana optymalizacja bo gra wyglada bardzo przecietnie, a taki just cause 2 jest ogromny i z naprawde dobra grafika, ojj nie postarali sie ;/
Gwinblade, zrozum że gra generuje teren wielkości 355km kwadratowych czyli praktycznie połowa Polski, dlatego ma takie wymagania a grafika jest świetna.
Zapowiada się ciekawie. Kto wie czy nie kupię.
Eeeeee.... Polska ma 300 TYSIĘCY km kwadratowych a nie 300 km kwadratowych. A grafika jest świetna i musi mieć wymagania bo i z bliska obiekty super szczegółowe i z daleka po horyzont wszystko widać (do tego AI).
Pacjonek
"355km kwadratowych czyli praktycznie połowa Polski"
Jesteś moim Królem :)
Co do grafiki zgadzam się z tobą, wygląda bardzo ładnie.
>gwinblade< Zapewne dałoby się trochę obniżyć wymagania tej gry, ale zapewne nie było takiego ogromu różnicy. Weź pod uwagę, że ArmA ma znacznie bardziej zaawansowaną fizykę i sztuczną inteligencję. Modele pojazdów również wyglądają świetnie a oświetlenie jeszcze lepiej. To wszystko razem powoduje, że jeżeli chcemy odpalić grę na wysokich ustawieniach to musimy zaopatrzyć się w solidny sprzęt. Na targach E3 twórcy mówili, że jeżeli uruchomiliśmy ArmA 2 to powinniśmy uruchomić też trzecią część, więc aż tak skopana optymalizacja to to nie jest.
gwinblade--->W którym aspekcie gra wygląda przeciętnie? - https://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=244759
taki just cause 2 jest ogromny i z naprawde dobra grafika
Taa, pokastrowane, skompresowane tekstury, świat bez życia, 95% mapy to drzewa, fantastyczne osiągnięcie. Gra fajna, ale bezduszna.
Grafika w Just Cause 2 również jest ładna. Do obydwu gier wymagany jest komputer z nowoczesną kartą graficzną aby to docenić.
Kolejne nudne "bieganie po krzakach", z nastawieniem na multi.....Meehhhh
Grafika w Just Cause 2 również jest ładna.
W skali makro owszem, robi świetne wrażenie. Ale w kwestiach przyziemnych widać masę uproszczeń. Jak widać - każdy musi iść na kompromisy, nie tylko Czesi ;)
Gwinblade po prostu nie wie, że masa elementów mechaniki gry potrafi poważnie obciążyć komputer, co nie ma nic wspólnego z wyświetlaniem grafiki i ich optymalizacja to tak samo ważna kwestia jak optymalizacja renderingu.
Dla Gwinblade najwyraźniej bardzo słabo zoptymalizowane jest także oprogramowanie symulacyjne działające efektywnie jedynie na superkomputerach wielkości boiska, które nie ma żadnej grafiki, a zwraca jedynie dane liczbowe. No przecież bez grafy to to powinno na kalkulatorze śmigać. Cóż za partacze! :)
Chociaż w żadną część Army się nie zagłębiłem to jakoś na tą trzecią część czekam z niecierpliwością. Zapowiada się największa gra w historii wojennych FPS'ów i to nie może nie wypalić ;p.
Niech się w końcu ta gra ukaże... Już tyle czekamy. Po drodze była iskierka nadziei rozbudzona przez nowe odsłony Operation Flashpoint, które jednak okazały się dziwaczne (ani to pełny arcade, ale też nie w pełni realistyczne...). Ja. Chcieć. Już.
Powiem krótko - jaram się. Ale wymagania na pewno będą straszyć - pierwsza wzmianka o dysku SSD w minimalnych? Nie zdziwiłbym się.
Skoro nie potrafią konkretnej daty podać, to pewnie III kwartał 2013 (tak by uniknąć konkurencji w IV kwartale). Tylko jaki komp to uciągnie? Dysk SSD? Cóż, może za rok będą już one standardem ^^
@up
Kolejny malkontent, któremu nigdy nic nie pasuje :). Skoro tak bardzo nie lubisz nowych gier, to może nie wchodź na portale im poświęcone? Oszczędziłbyś innym zepsutego humoru. Co do Army to raczej na 80% nie kupię. BF3 mi się znudził, więc nie widzę sensu inwestowania w podobną grę, póki co.
@Seraf - Porównanie BF3 z Arma III, to jak porównać CoD MW3 z Brothers in Arms HH. Nie ten typ rozgrywki kolego, arcade to nie symulator. Zresztą zagraj w Arma II to poczujesz szybko różnice ;) Ja tam się nie mogę doczekać tej odsłony. Pozdro
Myślę, że spokojnie I kwartał 2013, od wydania wersji Alfa, co nastąpi - mam nadzieję niebawem. Kilka miesięcy, maksymalnie pół roku i zobaczymy upgragnioną 1.0 :) Kocham Bohemię, z nimi od 11 lat ;)
Kurcze ta zapowiedź trochę zachęciła mnie do kupna tej gry . Chyba sobie ściągnę poprzedniczkę ( chodzi mi o ArmA II Free)
@cziken1 "Kolejne nudne "bieganie po krzakach", z nastawieniem na multi.....Meehhhh"
Widać, że czegoś nie rozumiesz. ArmA nie jest kolejnym FPS'em, gdzie masz jedną ścieżkę i idziesz do przodu prowadzony przez nieśmiertelnych sojuszników. ArmA jest symulatorem pola walki. Tutaj nie chodzi o wrypaniu 3 magazynków w przeciwnika, a o podejście przeciwnika, za wszelką cenę utrzymanie się w ukryciu itd. Jeśli oczekiwałeś kolejnego CoD'a, to niestety źle trafiłeś.
Ja osobiście z niecierpliwością czekam na ten tytuł. Jestem wielkim fanem pierwszej i drugiej odsłony. Z pewnością kupię, jak tylko się coś wiećej dowiem o wymaganiach.
No tak wszystko pięknie ładnie ale jeśli chodzi o ilość graczy to na tak dużych mapach to minimum 250+ na 250 ale pewnie tak nie będzie i to jest w tym chu....... sami się ;p
Wyjdzie ACE3 to pozamiata wymagania w górę. Bohemi się opłaca wydać narzędzia dla moderów/maperów + dodatki od studia. Aby uruchomić najnowsze mody trzeba mieć przynajmniej ostatni dodatek. Serwery dedykowane 120vs 120.
A EA i Acti nie mogą wydać narzędzi gdzie mody/mapy podniosły by sprzedaż - problem w tym że nie można by było karmić ludzi co roku tym samym.
Trzeba kupić nową kartę pod tą grę.
@eightyone
Też przymierzam się do kupna, wymagania już są (całe szczęście powinno mi działać na minimalnych ustawieniach :D). Podane są tutaj: http://forums.bistudio.com/showthread.php?119512-Arma-3-Confirmed-features-info-amp-discussion
Cytuję ze strony:
GAME REQUIREMENTS
Minimum:
OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1
CPU: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
GPU: NVIDIA GeForce 8800GT or ATI Radeon HD 3830 or Intel HD Graphics 3000 with Shader Model 4 and 512 MB VRAM
RAM: 2 GB
HDD: 15 GB free space
DirectX®:10
Nie dziwię się, że będzie wymagany dysk SSD. Obecnie mapy w Arma 2 zajmują masę miejsca w pamięci, a trzeba je dekompresować i załadować. Teraz wyobraźcie sobie mapy 2, 3x większe.
@ Harry M - warto zainwestować w DLC pack do ArmA 2. Operation Arrowhead baaardzo w piec, BAF i Private... tez niczego sobie, może ta ostatnia trochę bez pomysłu na początku, ale....
Alpha wersja 3ki wiadomo, bugów masa, ale to dopiero ,,szkic".