DayZ [PC] - Rozmawiamy z twórcą DayZ
pierwszy nooby !!!!!!!!!!!!!!!
Zmienicie ten Player, film zatrzymuje się na 3:46 i dalej nie pójdzie, to staje się irytujące na wszej stronie
Tylko na HD tak jest, przelacz na SD to bedzie juz normalnie. Ciesze sie, ze zwrocil uwage na polske, chodz polska wersja nie robi dla mnie roznicy :]
przesympatyczny facet :)
@Vinci112 dzięki za radę, nie pomyślałem że na SD będzie wszystko OK, dzięki :)
EDIT
Bardzo sympatyczny facet, podoba mi się że nie chce kończenie zarobić dużej kasy na DayZ. W wywiadzie zabrakło mi jednak więcej pytań odnośnie pudełkowej wersji gry a szczególnie na jakim silniku będzie gra, ale raczej wątpię aby był to silnik ArmA III, ogólnie wywiad bardzo fajny.
I to jest pro materiał... Chętnie obejrzałbym tutaj więcej tego typu "background'owego stuffu".
Trochę mało konkretów co do wersji pudełkowej, jak np. na jakim silniku to zrobią.
zmieńcie ten player, bo zacina strasznie i wstyd, żeby taka firma miała takie gówno...
Wiadomo, ze nie oczekuje po tym kasy - zaczal to robic hobbystycznie i nie mial pojecia, ze mod osiagnie taki sukces. W koncu kazdy kto zaczyna tworzyc fanowskie modyfikacje do roznych produkcji robi to za darmo. Zobaczymy, czy nie bedzie lasy na kase jak wyjdzie wersja pudelkowa lub zwykle standalone - no chyba, ze bedzie "For Free"...
Uwielbiam wywiady, szkoda że jak na razie to jedyny z gamescoma. Ten bardzo ciekawy, trochę mnie zdziwiło zapowiedzenie wersji PL.
Mam nadzieję że niedługo wyjaśnią sprawę z pudełkowkową wersją gry.
Na Polygamii pisze, zacytuję "w Polsce grę wyda LEM, więc kupicie ją w sklepie, w pudełku."
Mam nadzieję że to prawda, ale kiedy miał by ten DayZ wyjść w sklepach?
KURRR...cze taka okazja zmarnowana ludzie ! Mogliście spytać na jakim silniku będzie nowy day z. Wypytać o jakieś nowe pomysły jakie w nim będą a tu taka bieda ( jeżeli chodzi o info bo wywiad sam fajny) ! ahhh
Krzysiek nam załatwił spolszczenie a wy sie czepiacie o silnik. Wezcie się ogarnijcie ludzie :)
Miałem tego filmiku w ogóle nie oglądać, bo nie interesuje mnie DayZ, ale jakoś tak zacząłem i tak mnie wciągnęło, że obejrzałem cały. Bardzo interesujący wywiad i pozytywny gość. W takich sytuacjach widać też, że Krzychu daje rade z nawijką "in inglisz, lajf". Dobry materiał.
Nie dziwię się, że ten koleś jest twórcą takiego projektu. Wydaje się być bardzo ogarnięty.
@wojto96
Silnik będzie specjalną wersją dla DayZ i mówią o nim Arma 2.5, czyli jest to silnik Army II ale częściowo z kodem Army III oraz Take On Helicopters. Nie chcieli przejść całkowicie na Armę III z tego względu, że jej silnik ma kilka nowoczesnych rozwiązań, które są znacznie bardziej obciążające sieciwo (np. zaawansowany ragdoll), a DayZ będąc czymś w formie rozgrywki MMO z duża liczbą graczy, centralnym serwerem globalnym, mobami (zombie, psy itd) wymaga znacznie więcej od optymalizacji sieciowej niż standardowa Arma, więc jest to dla nich ważny aspekt.
W pełnej wersji już zapowiedzieli budowanie instancjonowanych schronów podziemnych i ich rozbudowa (elektryka, generatory itd.), prosty ragdoll, nowa wersja mapy Cherno Plus (nowe i zmienione budynki, do wszystkich będzie można wchodzić), nowy interfejs ekwipunku oraz psy, które można oswoić i kazać im wykonywać polecenia, co wraz z tresurą ma im wychodzić co raz lepiej (pewnie te postępujące oswajanie ma na celu wywołanie żalu w przypadku utraty psa, co może dać ciekawe sytuacje).
Dean Hall ( nie wiem czy tak się to piszę) to naprawdę spoko facet już wcześniej z nim widziałem materiały. Przemiły facet.
DayZ jest niesamowite a ja gram i czekam tylko na nowe aktualizacje xd W branży gier są potrzebni tacy ludzie jak Dean i jeszcze więcej nowych pomysłów.
DayZ mnie nie interesuje, ale fajnie, że zajął się tym człowiek, który ceni sobie przede wszystkim zdanie i zadowolenie graczy, a nie tylko chęć zarobienia jak największej kasy. To może spowodować, że o DayZ jeszcze długo będzie głośno.
Polubiłem gościa bardzo, wie co robi i umie to przekazać i, co najważniejsze, liczy się z graczami. Wielki plus. Mam nadzieję na naprawdę dobrą produkcję i wspieram go całym sercem.
Szkoda, że Mr Gonciarz nie zadawał najważniejszych pytań twórcy typu
- Kiedy premiera dayz?
-Jakie zmiany wprowadzi wersja standalone?
-Czy planują produkcje jakichś innych modów?
a oni pytają o stosunek do gracza. Who cares !?
[25] gamers cares? O to w tym chodzi?
-o premierze i tak by nie powiedział, bo nie może sprecyzować
-zobacz dokładnie filmik, a się dowiesz, że sam do końca nie wie co tam będzie
-nie ma na razie takich opcji
HETRIX22--->Te pytania są tak suche, że otrzymałbyś puste informacje w stylu "when it's done', a wtedy wywiad byłby nieciekawy.
@Sethlan - Nie wiem, czy będzie "łasy na kasę", ale standalone będzie na pewno płatny. Myślę, że zapłacimy tyle, co za Minecrafta w fazie alfa, może trochę więcej.
Wcześniej jakoś DayZ było mi obojętne, ale przez traktowanie innych jako graczy, a nie klientów zachęcił mnie do poczekania na samodzielną wersję i kupna.
Trzymamy za słowo co do Polskiej wersji - zapisane w kalendarzu :P
A podejście, żeby traktować graczy jako graczy, a nie piszące i grające portfele, z których trzeba wyciągnąć kasę, oczywiście, że musi się podobać ;)
Bardzo dobry wywiad. Rzeczowy i przemyślany.
Polecam wam stronę [ link zabroniony przez regulamin forum ] . Sam dopiero testuję tę stronę ale wygląda na to ,że ta strona na prawdę działa. http://www.youtube.com/watch?v=TCtcIzJr8KE w tym filmiku wszystko jest objaśnione, polecam wam skorzystać przy rejestracji z tego linku: http:// [ link zabroniony przez regulamin forum ] /ref/104418 dzięki temu ja dostanę 2 pkt. a wy 10 na start.