Might & Magic Heroes Online, czyli bohaterski atak na przeglądarki
I o co z tym kaman? To będzie przeglądarkowe / fecebook'owe? Czy klient MMO się będzie pobierać?
. A jest na co popatrzeć, gra jest ładna, kto wie, czy nawet nie ładniejsza od „szóstki”.
Are u fucking kidding me?!
Graficznie miażdży :o Mam tylko nadzieję, że nie przyjdzie im do głowy potem dodać czasu rzeczywistego do Heroesa 7.
A w tę pozycję zagram, to czego się najbardziej obawiałem - czasu oczekiwania na swoją turę - zostało wyeliminowane, w przeglądarkowej wersji, przeznaczonej do multi nie ma sprawy, pasuje :)
No o wiele lepiej to wygląda od 6 i tego azjatyckiego Heroesa online.
Nie ten kierunek na którym mi zależało. Szkoda, że na siłę zbliżyli gracza do planszy. Ciągle jednak żyję III-kowym, szerszym polem widzenia. W dodatku potraktowanie miast po macoszemu pokazuje, że bardziej z tego chcą zrobić diablo niż strategię.
Przecież o miastach na razie nic nie wiadomo, nie wysuwaj więc daleko idących wniosków.
Każda gra typu "przeglądarkowego" póki co jest fajna na początku a potem - kilka dni / tygodni" później - strasznie nudna, więc raczej szału nie będzie - no i mikropłatności czyli "magiczne kamienie" i inne badziewie .....
PS - dajcie już spokój z tymi Hirołsami 3 - rzygać się już chce czytając jaka to była wspaniała .... grajcie więc w "trójkę" a reszty nie tykać i tyle .
Dobrze powiedziane. Sam mam kilku znajomych, ktorzy powtarzaja jak mantre "tylko H3+wog". Nie przeszkadza im w tym brak stycznosci z H5 i H6. Osobiscie mam nadzieje, ze wyjdzie z tego gra na co najmniej kilka tygodni.
Dowód, że gra przeglądarkowa może wyglądać lepiej niż pudełkowy odpowiednik zajmujący jakieś 8GB na dysku. A, że Blue Byte kiedyś robiło świetne klasyczne turówki jak np: History Line: 1914-1918 czy Battle Isle, to może sobie poradzą lepiej niż węgierski Black Hole z H6 ? To nawet mniej ważne, ważniejsze by Niemcy lepiej niż Wegrzy poradzili sobie z księgowymi i decydentami z Ubisoftu, którzy wg. tego wpisu http://www.rockpapershotgun.com/forums/showthread.php?4267-Heroes-6-dev-goes-bankrupt-blames-Ubisoft są odpowiedzialni za sporo rzeczy bardzo wkurzających fanów w H6.
ps. najważniejsze (i optymistyczne): na jednym z screenów widać heksy na polu bitwy. Kwadratom mówimy więc bez żalu 'żegnam' :)
@up jeden hex łączy się z sześcioma innymi, jeden kwadrat tylko z czterema, masz więcej możliwości ruchu niż tylko góra-dół-prawo-lewo