Hakerski atak na serwery Battle.net - wykradziono m.in. adresy e-mail użytkowników
szkoda ze na steama sie nie wlamal, mieliby wtedy swoj regulamin
BRAWO, blizzard powinien zamienić to w reklamę : BUY NOW - NEW SUPER SECURE AUTHENTICATOR V2
ONLY 199€
@skorpion,
Ahh nadal płaczesz o nowy regulamin steam? "Teraz" to złe słowo - trzeba było przeczytać EULA zanim zainstalowałeś Steam te X-lat temu. "Dziennikarze" z polygamii czy gier-online przerzucają się tanią paniką, a prawda jest taka, że od zawsze kupowałeś licencję na używanie danego softu. I tak samo jest z Windowsem (tak tak, nie masz na własność windy kupionej w sklepie, masz licencję na jej używanie), tak samo jest z każdym programem - wszystko jedno czy masz go na płytce czy w dystrybucji cyfrowej. W przypadku dowolnej gry, która jest mutliplayerowa, nie ma znaczenia czy masz ją na CDku czy nie - jak przestanie ktoś supportować serwery to i tak i tak ryfa. Pudełko będziesz mieć i będziesz mógł popatrzeć jak kurzem obrasta
Steam zmienił zapisy w związku z amerykańskim prawem, i główną zmianą był wymóg zgody na nieprzystępowanie do pozwów zbiorowych. Ale ok, lepiej siać panikę, że niewiadomo co się zmieniło.
Zawsze mnie bawi, że w podobnych wypowiedziach zawsze wypowiada się ta niezadowolona część ludu która i tak tych regulaminów nie czyta. Na jednym forum widziałem nawet, że "Steam zastrzegł sobie w nowym regulaminie pozywanie go w sądzie!!1"
Nie żeby Origin od EA czy DRM Ubisoftu robił lepsze rzeczy
Jeżeli chodzi o cyfrową dystrybucję to nadal rządzi Steam (i GOG, ale to trochę inna bajka)
Steam ma dobrze zabezpieczone hasła. Włamali im się tylko na forum. Zresztą od Blizzarda też nic szczególnego sie nie udalo.
a prawda jest taka, że od zawsze kupowałeś licencję na używanie danego softu.
Bardzo ciekawe.
Po co czytać licencje, skoro moc tego na co klikniemy jest równa 0 ?
ZgReDeK prawda? Ale tak to jest jak nigdy się nie czyta licencji tylko bezmyślnie klika na "zgadzam się" / "I agree".
patryk a co mialem zrobic zeby zagrac w Risena? pomyslales o tym medrcu?
TobiAlex
A co ci da jej przeczytanie? Odwołasz się, indywidualne wynegocjujesz dla siebie lepszą? Buhahahah
Tylko i wyłącznie działanie zbiorowe ma sens i wymuszenie zmian.
Wieszcze z branży wszelkiej maści obecnie aż się zapluwają z entuzjazmu malując przyszłość wolną od prywatnych nośników danych, gdzie wszystko przechowywane jest w chmurze, zdalnie... "na bezpiecznych serwerach". A tymczasem teraźniejszość kolejny raz nam pokazuje że powierzyć swoje dane osobom trzecim zawsze będzie obarczone ryzykiem..."Ukradzionych" kilka bitów, a kilka giga....
Robi się coraz ciekawiej z tymi atakami. Przynajmniej wiemy, że nigdzie nie jest bezpiecznie.
[9]
Powierzenia pieniędzy też może nieść ryzyko a jednak ludzie korzystają z banków.
@Up
Owszem ryzyko jest, ale banki (w przeciwieństwie do internetu) są dosyć dobrze "pilnowane". Jest prawo bankowe, komisja nadzoru finansowego, UOKIK itd. innymi słowy instytucje które pilnują, by banki nie wykorzystywały zbyt mocno swojej silniejszej pozycji względem konsumenta i nie narażały ludzi na straty. A te wszystkie internetowo-cyfrowe korporacje robią co chcą, bo NIKT ich nie pilnuje - żadne prawo, żadne instytucje... Znaczy się w teorii tak, ale w praktyce nie.
Nikt tak naprawdę nie czyta licencji kiedy kupuje gry,gdyż ją można przeczytać dopiero podczas instalacji,więc tak w zgodzie z prawem powinna być napisana na opakowaniu gry,tylko jak to fizycznie wykonać i czy kupując grę w sklepie bez czytania owej licencji jesteśmy tego świadomi? Lecz jak to zmienić? Proszę o propozycje zmian w prawie?No chyba tak skoro nabywamy coś co tak naprawdę nie jest nasze ale dowiadujemy się tego po zakupie...
Nie trzeba było tyle gadac jaki to Origin i EA są złe, Valve zrobiło sie zazdrosne i macie powody do narzekan na Steam:D Sami sobie zgotowaliscie ten los.
Brawo Blizzard, sprzedajecie przeciętna gre za najwyzsza cene, po czym włamujecie sie na wlasne serwerym, wykradacie ludziom dane, zachęcacie graczy by wydali kolejne pieniadze na zabezpieczenia, zarabiacie na jakis tokenach bezpieczenstwa ponownie.....smiechu warte:) Aha i nie zapominajmy o sfabrykowanych cudownych zarobkach:) 10 tysiecy dolarow - jako zachęte by pozyskac nowych graczy i zeby ludzie, ktorzy juz nie graja - wrocili do gry - newsy tej fimy powinny trafiac na pudelka.
Teraz - tak jak to pisal kolega wyzej, trzeba kupic BUY NOW - NEW SUPER SECURE AUTHENTICATOR wersja premium :D za kolejne 200 zlotych:D
Co następne atak na Xbox Live ? Po raz kolejny okazuje się jak słabe zabezpieczenia serwerów mają największe firmy. Nigdy nie będę udostępniał danych mojej karty takim firmom, NIGDY dopóki zabezpieczenia nie zostaną ulepszone.