Dwa tryby multiplayer usunięte z gry BioShock: Infinite?
Kiepsko. Bądźmy szczerzy - gra wyjdzie po około 3 latach od zapowiedzi, ma na 90% sam SP. Dishonored, gra pod pewnymi względami niemal identyczna wyjdzie już za 1.5 miesiąca co ostudzi jeszcze bardziej ludzi na hit od Irrational.
Jeżeli Levine i spółka chcą zachwycić to muszą coś wymyślić bo ja nie widzę BS:I jako megahitu na który czekamy kupę czasu, hype już się przejadł (przynajmniej mi) i grę przejdziemy pewnie w max 10 godzin.
Niektórym grom nie potrzeba żadnego trybu sieciowego, by osiągnęły sukces i przede wszystkim zadowoliły graczy. Teraz jest moda na wciskanie, gdzie się da, rozgrywki online, czy to wieloosobowej, czy kooperacyjnej. Zupełnie niepotrzebnie.
Ken Levine od zawsze mówił, że nie wciśnie do swojej gry czegoś, co nie ma ani rąk, ani nóg lub po prostu się nie sprawdza w praniu/nie odpowiada jego wizji.
Ja wierzę w Irrational Games - robią świetne gry, okres oczekiwania w zupełności mi nie przeszkadza, a jestem pewien, że fani BioShocka (i mam nadzieję, nie tylko) nie poczują się zawiedzeni Infinite. Pierwsza część serii starczała na dobre kilkanaście godzin, więc wierzę, że i nowa odsłona także, zwłaszcza iż gra ma być jeszcze bardziej rozbudowana, o ile się nie myle, od poprzednich BioShocków.
Dishonored, gra pod pewnymi względami niemal identyczna wyjdzie już za 1.5 miesiąca co ostudzi jeszcze bardziej ludzi na hit od Irrational.
Ostudzi? Chyba jeszcze bardzie ich zachęci. Obie gry rozgrywają się w steampunkowym świecie i umożliwiają rozprawianie się z przeciwnikami przy pomocy nadzwyczajnych mocy, więc są do siebie podobne. Jeśli komuś spodoba się Dishonored, to będzie miał jeszcze większe ciśnienie na nowego Bioshocka. Do czasu premiery Irrational Games na pewno wypuści jeszcze jakieś trailery z wzruszającą Elizabeth, Songbirdem, albo z nowymi mocami i hype znowu wzrośnie.
Nie wiem czemu twierdzisz że gra ma sam SP, jakiś czas temu przekładano nawet premierę, aby móc umieścić tryb multi. Co prawda nie wiążę z nim dużych nadziei, bo zapewne okaże się dodatkiem na parę godzin, ale to że powstaje jest pewne.
jarooli - z tego co na razie widać to premiera została opóźniona nadaremno bo tryby multi poszły pod nóż.
Oczywiście możliwe że istnieją inne tryby których nie usuną ale szczerze w to wątpię.
Akurat multi w tym tytule jest zbędne.
A mogli zakupić cryengine3 http://www.dsogaming.com/news/bioshock-recreated-by-cryteks-uk-artist-in-cryengine-3/
kaszanka9 - trzeba przyznać że gość który to stworzył na CRYENGINE 3 zrobił coś genialnego. Ale co on właściwie robi? To będzie jakiś grywalny poziom czy na screenach i filmiku się skończy?
@Vader25 [ gry online level: 22 - Pretorianin ] > Dishonored, gra pod pewnymi względami niemal identyczna wyjdzie już za 1.5 miesiąca co ostudzi jeszcze bardziej ludzi na hit od Irrational.
Zadna sztuka pracowac nad gra dajmy na to 4-5 lat i zapowiedziec ja na ostatniej prostej, to o niczym nie swiadczy, absolutnie.
Mozliwe, ze Irrational za wczesnie oglosilo prace nad B:I, a moze po prostu ich gry potrzebuja troche czasu, by byly wyjatkowo dopieszczone fabularnie (jak BioShock byl, imo).
Mnie to zreszta nie przeszkadza, B:I bedzie swietny :)
@kaszanka9 [ gry online level: 28 - Commandor Shepard ] >A mogli zakupić cryengine3 http://www.dsogaming.com/news/bioshock-recreated-by-cryteks-uk-artist-in-cryengine-3/
Nie, nie mogli - w czasie premiery BioShocka, CryEngine byl silnikiem jednoplatformowym.
Jesli juz, mozna im zarzucic, ze nie przesiedli sie na UE3, zamiast ciagnac caly projekt na UE2, co odbilo sie na wydajnosci.
Poza tym na tych screenach nie ma niczego, czego nie mozna bylo wypiescic w UE3, imo.