DayZ - czym będzie różniła się samodzielna gra od moda?
Gra nie powinna być uproszczana w żaden sposób, bo poziom trudności i ciągłe poczucie zagrożenia jest największym plusem tej gry(moda). Może i na początku będą to kosmetyczne zmiany, ale twórcy mogą zmienić gre tak, żeby przyciągnąć jak największą ilość casuali. Idealnym przykładem jest Blizzard i WoW.
Ja mam tylko nadzieję, że tego powiewu świeżości jaki wprowadził mod DayZ nie zepsują. Proste założenia są najlepsze, jeżeli zaczyna się na siłę kombinować, co tu dodać, co tu zmienić, to się sypie. Mam nadzieję, że zrobią to na spokojnie, bez pośpiechu i zobaczymy naprawdę porządną grę.
Cieszy mnie popularność tego moda, dzięki czemu może inni producenci się otrząsną że nie tylko warto robić gry dla casuali, a też coś bardziej wymagającego. Jest przecież cała masa graczy którzy kochają wyzwania wynikające z trudnej ale wciągającej rozgrywki.
Świetna wiadomość,nie mogę się doczekać :)
Patrząc na dorobek studia Bohemia Interactive to uproszczeń i ułatwień raczej nie będzie.Swoją drogą fajnie że twórca moda dogadał się właśnie z twórcami Army a nie z kimś innym.
A co za problem zrobic Dayz z trybem Classic jak z modu i wersje + ktora jest bardziej przystepniejsza? Przeciez to PC
Łażenie od miejsca do miejsca jest fajne do czasu ;] Niech dodadzą jakieś zadanka (sensowne).
Jeżeli chodzi o model dystrybucji do Hall potwierdził swoje przekonanie, że najlepiej sprawdzi się model Minecraftowy. Co to oznacza? Jak najszybszą premierę, sprzedaż po obniżonej cenie, ciągły dialog ze społecznością gry i częste udostępnianie łatek i dodatków.
To świetna wiadomość. Nie mogę się doczekać.