Black Mesa: Source, czyli nowe szaty Half Life'a – dwa gameplaye wyciekły do sieci
Ten pierwszy gameplay jest nowy a ten drugi ma gdzieś około jednego roku.
Zagrać zagram, ale dziś nie robi już na mnie żadnego wrażenia, niestety. Gdyby to wyszło kilka lat temu...
Jak się cieszę UVI, że tu napisałeś.
Co z obiecaną przez Ciebie tegoroczną premierą HL3. ;P
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11817168 -> [7]
Na marginesie jak Ci idzie z Twoim autorskim projektem? Kiedy będzie można zobaczyć owoc Twojej pracy?
sinbad78
Ten rok jeszcze się nie skończył.
Idą na rekord w kategorii najdłużej tworzony mod, ale warto czekać.
@Goozys[DEA] - Ty akurat wiesz chyba najwiecej - to znaczy, ze roscisz sobie nadzieje, ze "trojka" moze wyjsc w tym roku ? A moze jednak jestes tego pewien ?
Trójka na 100% nie wyjdzie w tym roku, ewentualnie mogą pokazać kilka screenów lub krótki gameplay.
Już widzę HL3 w tym roku, z pominięciem kwestii EP3, na starym silniku, z bardzo krótkim jak na obecne standardy czasem zapowiedzi (zakładając że w pierwszej połowie tego miesiąca go zapowiedzą).
Wystarczy, że Valve udostępniłoby wreszcie modderom jakąś nowszą wersję silnika i od razu mod dostałby powiew świeżości, bo ta archaiczna wersja Source 2007 z przestarzałym oświetleniem i rzucaniem ceni nie zachwycała już 5 lat temu, a co dopiero teraz ;)
Nawet Source 2011 z Portal 2 dałby już zauważalnego kopa, a co dopiero ten z Doty2 czy CS:GO.
Sethlan
Ze mną to jest tak... Z początkiem każdego roku moje przekonanie, że będzie miała premiera HL3 jest tak mocne, iż czasami mam wrażenie, że to faktycznie nastąpi albo, że w jakiś nadnaturalny telepatyczny sposób wymuszę na Gabenie choćby zaprezentowanie jednego zrzuty z gry. I tak z każdym kolejnym dniem to przekonanie traci na sile, ale pozostaje na tyle mocne, by smakować w każdy możliwy i niepowtarzalny sposób wszelkie plotki i oficjalne informacje na temat samej gry. Czy wiem najwięcej? W chwili obecnej zapewne już nie, gdyż "machina parowa" ruszyła już jakiś czas temu i pewnie to czego ja dowiedziałem się w okresie targów CeBIT 2012, wiedzą już także inne osobistości, bardziej kompetentne ode mnie, by cokolwiek o tym mówić. Może jakiś PC Gamer lub jeszcze pewniej Gameinformer. Z pewnością niczego pewnym być nie można, to wciąż Valve, a oni robią wszystko po swojemu, czasem nawet złośliwe na przekór wszelkim oczekiwaniom graczy. Premiera w tym roku? Było by super.
Z dwojga złego (DNF i BM) to ten drugi zapowiada się lepiej.
Iron sights... poważnie? Zbędny. Gdy po jakimś czasie [grania w multi w strzelanki jak BF3 czy Blacklight:R] odpalam starego FPSa bez tego celowania to czuję większy powiew świeżości i miód, którego próżno obecnie uświadczyć, nie tylko w FPSach.
@SpecShadow
Valve w Half-Life samo dało zbliżenie wzroku ("przycelowanie" czy też "zoom w oczach") na rewolwer w multiplayerze. Tutaj ci fani zrobili dokładnie to samo, tyle że z zachowaniem modelu broni na dzisiejszą modłę.
Gdyby ten iron sight był dla każdej broni uważałbym to za mocne przegięcie, a tak tylko jestem trochę zdziwiony.
@U.V. Impaler
I takie osoby siedzą w redakcji.. ? Po 1sze primo, oni robią to dla fanów, by z przyjemnością mogli zasiąść raz jeszcze do ulubionej gry w odświeżonej wersji, po 2gie nie jest to produkcja, która ma zawojować świat tylko po prostu fanowska produkcja, od fanów dla fanów ale to zapewne wiesz, po 3cie oni robią Ci łaskę że udostępniają to za darmo, a Ty jeszcze wybrzydzasz wyjeżdżajać z tekstem, że staro wygląda? Czy dla Ciebie liczy się tylko grafika jak dla większości pseudograczy, laików, czy też casuali ? I takie osoby zatrudniają do redakcji.. ? Osobiście polubiłem tą serię za młodu, z chęcią wrócę do jej podstaw w odświeżonej wersji i chwała tym fanom, iż kontynuują projekt, bo z zaciekawieniem czekam na jego ukończenie, tym bardziej że będzie za FREE. Dziękuję.
Zasugerowałeś to tekstem, iż 'wrażenia nie robi, niestety' - można wziąć tutaj grafikę jak i sam gameplay, a ten drugi jest co najmniej w stopniu grywalnym, zadowalającym, dającym satysfakcję, a więc jedyna rzecz, na którą można narzekać i na którą narzekają masy - grafika.
GhosteKl
wydają za darmo, ale nie dlatego, że chcą a dlatego, że po prostu nie mogą za to brać pieniędzy. Dla nich to w tej chwili szansa na zainstnienie. Gdy świat zobaczy co zrobiła grupka zapaleńców to zapewne posypią się dla niektórych propozycje angażu w większych studiach developerskich i na to liczą. Nie robią tego bezinteresownie i nigdy nie było takich założeń, dlatego właśnie tak się ten projekt Black Mesa rozrósł.
@Malaga
tutaj się zgodzę, zapewne producenci zwrócą wzrok na ten projekt, aczkolwiek w dalszym ciągu jest to darmowa produkcja z której zainteresowani zapewne będą się cieszyć (by móc znów wrócić do lubianych klimatów, w odświeżonym wydaniu). Zapaleńcy, którzy to robią na pewno liczą na to, iż zostaną dostrzeżeni, czego im życzę, bo być może my - gracze, na tym skorzystamy uświadczając kolejnych dobrych produkcji :)
chyba długo nie będzie trzeba czekać na moda :D
http://www.blackmesasource.com/
niby jakieś odliczanie jest
plus takie coś
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=94128543
Mam nadzieję, że będą polskie napisy
@Hydro2
Polskie napisy już są na ukończeniu. Co prawda nie trafią raczej do moda w momencie premiery, ale powinny być dostępne na dniach.