System rozgrywki w grze MMO War Z - motyw przetrwania, realizm, waluta
Im więcej takich tytułów tym lepiej. Zwłaszcza że DayZ w ARMA II zapowiada się na wieczną betę i ciekawe czy mod do ARMA III będzie czymś więcej.
No i dobrze. Do DayZ patche wychodzą w takim tempie i zmieniają tak niewiele, że ma się wrażenie, że ta gra nigdy nie wyjdzie z fazy alpha. Jeżeli The War Z będzie takie jak zapowiadają, to z wielką chęcią zakupię ten tytuł. Na razie na 3 maile mam prośbę o betę :D
"przeładowanie w połowie zużytego magazynka spowoduje, że pozostawione w nim naboje przepadną." Brawo, ostatnio coś takiego widziałem w starym Ghost Reconie.
[3] wystarczy aby tworcy w grach pokazywali nie ilosc amunicji a ilosc magazynkow i bylo by poproblemie z ladowaniem co 1 pocisk :p
@dj_sasek
Kolejny koleś, któremu się wydaje, że gry same się robią.
Gry z potężnymi ekipami powstają latami (2 lata minimum i to przy kopiuj-wklej sequelach), a DayZ jest robione głównie przez 1 człowieka nie dłużej niż pół roku.
Tempo patchy i liczba modyfikacji jest wręcz REWELACYJNE, ale co taki ignorant jak ty może wiedzieć.
@Kazioo - jeżeli za REWELACYJNE uważasz to co się wydarzyło w ostatnich patchach od ostatniego miesiąca to wiedz, że źle z tobą.
Jak widzę słowo - balistyka - w takich artykułach to już wiem, że gra będzie miała pięknie spartolony system strzelania. Czy ludzie odpowiedzialni za gry nigdy w życiu nie widzieli toru wystrzelonego pocisku w odniesieniu do odległości? Potem tworzy się takie "cudaki" jak BF3 gdzie przy 50 metrach bierzesz poprawkę bo nikt twórcom nie powiedział, że ten mały, pier. pocisk zaczyna opadać ale dopiero po przebyciu zdecydowanie dłuższego dytansu.
Zapowiada się ciekawie. Mam cichą nadzieję, że dostanę się do bety i będę mógł sprawdzić co z tego wyszło :)
Twórcy zdają sobie sprawę, że trochę odchodzą w ten sposób od realizmu, ale tłumaczą to w ten sposób, że w wirtualnym świecie zniszczonych zostało wiele instytucji finansowych, więc pojawienie się złota jest w pewien sposób uzasadnione.
a na chugo komuś złoto w świecie opanowanym przez zombie? zdaje się, że w takiej sytuacji szczególnej wartości nabiera broń, amunicja, żywność, lekarstwa, -- handel powinien odbywać się drogą barterową, ja ci dam siedem konserw z żarciem dla psów, a ty mi dasz 3 magazynki do ak47 albo jedną noc z twoją dziewczyną;)
@MANOLITO ewentualnie zerżnąć pomysł z serii Metro i walutą zrobić naboje do karabinu. Mogło by to dać ciekawe rezultaty :)
@up - no niestety, w imie gameplayu trzeba isc na kompromisy (np. handel z npc, musi byc jakas jedna waluta)
[12] - w Path Of Exile jest pewnego rodzaju handel wymienny. Nie ma żadnej standardowej waluty. To co dostaniemy, zależy od przedmiotów, które sprzedajemy, i to co otrzymamy, możemy wykorzystać np. do ulepszenia broni czy zbroi. Tutaj moglibyśmy dostawać amunicję, jedzenie itd.
Wprawdzie PoE to nie MMORPG, a hack'n'slash, ale równie dobrze mogłoby to działać w MMO.
Ciekawe jakie będą wymagania, zapewne niższe niż do Army i oby bo właśnie z tego powodu nie mogę sobie pozwolić na arme2 :P
Kazioo - miszczem patchy jest DICE, wypuszcaja patcha dlugo po terminie kiedy on sie powinien pojawic dla przykladu, ostatnie Premium Drop dalo nowe camo do broni i stroju, po zakonczeniu rundy pojawia sie zakladaka assigments ale w battlelogu juz tego nie ma (ciekawe jak testuja patche bo ile to razy bylo a to rakiety AA nie zadawaly obrazen, sofram czesto namierza na ciebie przez 2 km i przez teren, mav elevator mial byc spatchowany w duzej aktualizacji ale nie zostal :D) i dopiero po 2 tyg dostalismy aktualizacje ze widzimy te wyzwania w battlelogu...