Prototype 2 na PC - znamy wymagania sprzętowe gry
Czyżby kolejna gra, która chodzi na dx9 i nie pokazuje niczego specjalnego w kwestii grafiki, a wymagania ma jakie ma?
@up - wymagania może i duże jak na tytuł z taką grafiką, ale to pewnie "na zapas". Czyli gra spokojnie pójdzie na o wiele słabszych konfiguracjach, lecz lepiej mieć taki a nie inny sprzęt, gdy na ekranie zrobi się rzeź (czyli gdy będzie nas gonić wszystko co możliwe, będziemy używać tych najbardziej widowiskowych mocy, etc.). Poza tym pamiętajmy, że optymalizacja jedynki na PC, do najlepszych nie należała.
Czekam na ta gre z utesknieniem, bedzie dobrze, do zobaczenia w zatoce LOLOLOLOL
Rzezie w jedynce były kapitalne, odliczam dni do premiery 'dwójki'. Mam nadzieje że się nie zawiodę. Wymagania bez zaskoczenia.
[2] W dwójce tak naprawdę zmieniło się tylko oświetlenie (SSA0, promienie słońca itp.), tekstury obiektów (choć nie za bardzo). Modele nadal równie słabe co w jedynce, która chodziła na kręconym dwurdzeniowcu w 40fps ( a chaos jest równie duży). Mocniejsza karta graficzna ok tu się mogę zgodzić (widać różnice), ale 4 rdzenie? To raczej lenistwo twórców.
Powiem szczerze, że Jedynkę sobie darowałem i za bardzo nie żałuję, ale w Dwójkę zagrałbym prędzej.
Głównie z racji sezonu ogórkowego i chęci pogrania w coś nowego :)
Jedynka fajna ale monotonna po pewnym czasie jaki jakos chetnie ja skonczylem + poboczne zadanka, achivy,itp. Na PC gra zyska plynnosci co sie przyda bo tam pojawiaja sie duze zadymy, ale konsolowa wersja jak pamietam dobrze sobie radzila z utrzymaniem tego w 30fps