Source Filmmaker w akcji [1/2]
nice
No niby fajnie ale dlaczego to musi ważyć 10 giga?
Może dlatego, że zawiera assety z których budujesz te filmy? Nie przyszło Ci do głowy, że modele trójwymiarowe z teksturami trochę ważą?
@Night Prowler A nie przyszło Ci do głowy ,że to jest pytanie retoryczne? Po prostu uważam ,że dla kogoś kto się na tym nie zna ale nie ma co robić przez 2-3 godzi chciałby sie tym pobawić ale tu jest cały dzień ściągania.
Jak ktoś mówi, że to jest czasochłonne, to widać nigdy nie zajmował się animacją 3D.
Największą zaletą tego narzędzia jest właśnie to, że strasznie upraszcza i przyspiesza pracę.
Nie trzeba czekać wieczność, by zobaczyć jak drobna zmiana w materiale wpływa na wygląd sceny na renderze.
W efekcie koszt zrobienia profesjonalnej animacji w tym narzędziu jest z 5x-10x tańszy niż standardowymi metodami.
tak na logike - nie ma mozliwosc np. jak na filmiku zrobic ujecie, tylko ze trafiami goscia i go zabijemy ?
Mam niestety problem - mianowicie przy próbie uruchomienia source makera komputer restartuje się, pojawia się bluscreen (nie odpisałem jeszcze numery błędu). Czym może być to spowodowane? Możliwe, że to wina słabego sprzętu (2x2,1 Ghz, 3 GB RAM, karta graficzna zintegrowana INTEL 256MB)? Czy komuś jeszcze przydarzyło się coś podobnego?
Tu jest tylko Team Fortres 2 ?
Dobrze że nagrywacie source filmmaker bo nie wiedziałem co jakim klawiszem się robi :/
@Larone: To pewnie wina karty graficznej.
Sam SFM to świetna zabawa, wciągająca jak niejedna, dobra gra :) Tylko czasu wciąż mało xD