Dawnguard – recenzja pierwszego dodatku do gry Skyrim
Do czego to doszło- ludzie na gry-online są tak leniwi, że nawet oceny zapominają wystawić.
Umrzecie bez tej oceny? Ja bym z ocen w ogóle zrezygnował, żeby ludzi nauczyć czytać ze zrozumieniem :f
Poza tym, jest... na górze, tam gdzie zawsze. W sumie nie wiem, czy zdecyduję się na zakup tego DLC. Wszystkie recenzje raczej podkreślają, że wątek fabularny nie jest zbytnio interesujący, ale z drugiej strony... To przecież dzieło Bethesdy :P
Nie było, ale ktoś w miarę szybko wstawił ;)
@Zdenio mi sie nawet nie chce czytac tych recenzji :P wyjatkiem sa tytuly w ktore gram lub jestem pewien, ze zagram np. BF3, Diablo 3, Skyrim (podstawke) i kilka innych
PS. jak odpalilem recke oceny nie bylo, teraz juz jest
Jak dla mnie spoko bo przecież jeśli ktoś ma zamiar to przejśc tak jak ja na moim najlepszym koncie to przecież może sobie zwiększyc poziom trudności.
Tribunal i Bloodmoon. To były dodatki! Ech...będzie trzeba poszukać na necie sobie kupię, bo na Morrowinda mam ochotę.
Wracając do DLC. To jest w pełni kompatybilne z polską wersją?
Wydawało mi się, że w dodatku miał pojawić się jeszcze jeden nowy rodzaj broni - włócznie, jednak autor nic nie wspomniał na ten temat. Mógłby ktoś to wyjaśnić?
Niestety, włócznie zapowiadane były przed premierą dodatku, ale ostatecznie nie znalazły się w DLC.
Cóż po recenzji jestem pozytynie nastawiony i ogólnie podoba mi się pomysł na ten dodatek ale czy to jest kompatybilne z polską wersją?? NIe, żeby przeszkadzał mi angielski ale polski dubbing w skyrimie mi się podobał.
Wysoka ocena w ogóle nie wynika z recenzji (która twierdzi że dodatek jest nudny i nie wnosi nic nowego).
Ja tam bym wolał takiego bloodmoon'a z wilkołakami do Skyrim może nawet powrót na dobrze znaną nam wyspę.
Dodatek na PC (wiec pewnie z polskimi napisami) dopiero będzie. Bedą też nowe kłopoty dla "graczy regionalnych'" z instalacją tego dodatku ;) Nauczony "patchem pod konia", nie zamierzam się spieszyć do wszechobecnych "Lookup Failed" (one są gorsze w efektach niż "strzała w kolano" ;)) i innych niespodzianek z bugami włącznie ;)
A mógłby mi ktoś przypomnieć, kiedy oficjalnie zapowiedziano, że mają pojawić się włócznie? Jeśli dobrze pamiętam, to były to pobożne życzenia graczy, nie żaden konkret...
Wszystko ładnie pięknie, ale znow jeśli ktoś ma przypakowaną postać w podstawce nie ma na co liczyć... rany, czy tak trudno zrobić kilku silniejszych wrogów z wyższymi statsami, aby gra dalej stanowiła wyzwanie? Bethesda jak widać ze skrajności w skrajność - albo level scalling i mordowanie goblina przez pół godziny, albo po 60+ godzinach nasza postać jest istnym czołgem. Żenada jak na grę z otwartym światem. Widać dodatek taki sam.
Prędzej zainstaluję jeszcze raz Morka z dodatkami :P
Ech, znowu te błędy... Na szczęście do premiery edycji PC zostało jeszcze trochę czasu i wierzę w to że te najpoważniejsze do tego czasu zostaną wyeliminowane :) Zagrać na pewno zagram, ale poziom trudności rzeczywiście można było jakoś podnieść. To przecież dodatek, a te przeznaczone są dla najbardziej wytrwałych graczy.
Paranoja ---> Ale w Morrowindzie jest identyczna sytuacja, tam też po pewnym czasie większość przeciwników pada na hita ;)
Ale plusy
"okazja powrotu do Skyrim;
klimat polowania na krwiopijców;
możliwość wcielenia się w Lorda Wampirów;
nowa broń: kusza."
Okazja powrotu do SKYRIM ta zwłaszcza jak ktoś się nim znudził i wkur.bugami i błędami
Tak jakby wampirów nie było w podstawce ,no ale małą rolę grali
Lord Wampirów o taaak ! :D jedyny ciekawy plus:))
Nowa brania : kusza - bez komentarza parę klików w narzędziu do modów i mam kuszę ,włócznie i co chce:)
Wydaje mi się ,że dani by jebli dodatek z oceną 100/10:)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
brawa się należą za poświęcony czas :)
warto aby fani postarali się o tłumaczenie PL, bo cenega raczej za szybko nie wyda tego (o ile wyda) dlc po polsku !
Ja słyszałem że ataki wampirów są tak zbalansowane, że potrafią pół miasta wytłuc, gracz nagle zaczyna napotykać martwe smoki podczas podróży itp na forach ludzie strasznie narzekają,
na cenege lepiej nie liczcie, bo prędzej niż w wersji GOTY dodatku nie zobaczycie (i tak po tłumaczeniach nazw własnych w oryginalnej wersji przepona mnie boli do dziś), cenega jest lipna do tego stopnia że wszystkie fanowskie strony przerabia na swoje ramówki
Liczyłem na coś lepszego
Zdenio > Zgadzam się w pełni z tobą, niektórzy ludzie patrzą wyłącznie na ocene i mają głęboko w rzyci recenzje. Też kiedyś tak miałem.
A tak po za tym to ostatnio nie chce mi się grać. Bardziej chce mi się chce czytać. Jedną knige kończe jeszcze jedna jest którą nabyłem, a potem za bardzo nie wiem od czego dalej zacząć tyle jest tego stafu który chciałem przerobić. kompletny chaos k.....
Dodatek staje się łatwy przez bardzo niezbalansowaną rozgrywkę, która jest w podstawowym Skyrimie. Dobrze, że od początku to wyczułem i po wgraniu kilku modów porządnie balansujących kilka aspektów gry (smoki, kowalstwo, skradanie się, zaklinanie, szkoły magii zniszczenia i przywołania) i włączeniu poziomu Ekspert gra stanowi (podobnie jak niegdyś Morrek) wyzwanie nawet na wysokim poziomie doświadczenia :] Prawda jest niestety taka, że kim byśmy nie grali na vanilli to po 40-50h będziemy dosłownie bogami:
-Wojownik dzięki kowalstwu ma wszystko na hita i chodząc w daedrycznej zbroi otrzymuje tylko 20% normalnych obrażeń;
-Mag/czarodziej jeśli korzysta z magii zniszczenia i/lub przywołania, wraz z odpowiednią szatą może bez problemu zniszczyć wszystkich wrogów zanim w ogóle go zranią
-Złodziej/skrytobójca dzięki perkom i rękawicom Mrocznego Bractwa zadaje 30x obrażeń, ponadto może biegać 5 metrów obok przeciwników a ci i tak go nie zauważą.
Dzięki Bethesdzie za mody, co oni spieprzyli to mogą chociaż fani załatać...
No to bez szału. Ciekawe, jaki będzie kolejny DLC...
Acha, autor nic nie napisał o walce konno i nowych mountach... (wiem, walke wprowadził sam patch 1.6, ale nowe mounty widoczne w trailerze to już DLC).
Mastyl: No to bez szału.
Szału owszem nie ma, ale jak na DLC ocena jest całkiem znośna. Swego czasu tego typu dodatki do Mafii 2 czy Mass Effect 2 dostawały oceny znacznie niższe.
W przypadku gier od Bethesdy ostatnimi czasy (Morrowind, Oblivion) bywało tak, że dodatek nr. 2 był lepszy, miejmy nadzieje że tak będzie i tym razem.
Do dziś nie rozumiem szału tej gry.
Faktycznie jest Baardzoo doobra, a szczególnie na początku jak oglądamy krajobrazy, tworzymy postać, MUZYKA i wiele innych aspektów, lecz po paru godzinach zaczęła się mi robić niesamowicie monotonna. Grałem w wiele RPG czy MMO, lecz z taką szybkością gra mi się jeszcze nie nudziła. Może to chodzi dlatego, że wojownik: zwykły cios, potężny cios, cios z biegu - i jak na razie tyle skilli odkryłem a nowych nie widzę. + pewnie dlatego, że długo modów nie było i gra była do bólu za łatwa.
Podstawce bym wystawił 8/10
A co do DLC, to można zawsze zrobić nową postać, wbić szybko 10-12lvli i zacząć DLC ;)
a na PC jak to bedzie, za posrednictwem steame tylko? czy moze bedzie pudelkowa wersja?
[20] -> w sumie racja, ale jakoś chyba dłużej trwało pakowanie postaci no a poza tym można było kompletować zbroję deadryczną :P
Chciałbym żeby Skyrim i DLC stanowiły wyzwanie, może nie aż takie jak dark souls ale żeby po prostu było trudno, takie jechanie z przeciwnikami jest strasznie nużące. Mi tam najlepiej się gra kiedy trzeba się przygotować do walki w miarę możliwości zobaczyć z kim będzie się walczyło (chociaż przymus szybkiego reagowania i wymyślenia taktyki też jest spoko) poznać przeciwnika np. z ksiąg, poznać otoczenie, umieć je wykorzystać, wszystko sobie zaplanować i też jest ciężko wtedy po walce jest satysfakcja a Skyrim ma ogromny potencjał do takiego korzystania z różnych taktyk i sposobów na zwycięstwo. Co innego Dark Souls, jeszcze nie grałem, czekam na wersję PC i nie chce oceniać ale takie wrzucanie cie na przeciwników z praktycznie zerową szansą na wygraną za pierwszym razem (bo trzeba się nauczyć ich ruchów itp) też nie jest ok. Dla mnie Dark Souls niech będzie takie trudne jak jest ale powinno się to przejawiać w inny sposób.
''rozgrywka zaczyna z czasem nużyć'', dlaczego Bethesda tego nie poprawiła, to odwieczny minus serii TES.
Dodatek zapewne kupię jak odrobine stanieje