Tym pancernym pies niepotrzebny - recenzja World of Tanks
@barth89 Fizyka jest w drodze, są już filmiki od twórców a w wakacje mają być już testy ;)
No powiem Ci że mam rozegrane ponad 8000, a ty 250
Po pierwszych 2000 zmienisz zdanie o tej grze, a po kolejnych dojdziesz do wniosku że WG troszkę olewa graczy
i zmienia ciągle statystyki danych pojazdów :/
Wiec po 200 Bitwach gra Ci sie podoba a po kilku tysiącach ją znienawidzisz :)
Mam ponad 9000 gier, twierdze ze zmiany na dluzsza mete sa na lepsze.
Mam ponad 17 tysięcy bitew. Już dawno przeszło mi nastawienie "wredne wg olewa graczy". Teraz tylko "korzystam ze skilla i pwnie" jak to odkreślił Serb :)
Oprócz tego cieszę się, że wg nie bierze pod uwagę każdego "mądrego pomysłu" zamieszczonego na forum, bo wiele z tych najpopularniejszych pomysłów jest delikatnie mówiąc pomylona. Do tego z moich osobistych doświadczeń wiem tyle, że zespół developerski WoT bierze pod uwagę opinię graczy :) Zdecydowana większość pomysłów[tych logicznych :p], które przedstawiliśmy rok temu Victorowi i reszcie ekipy, która była w Overloon, została wprowadzona w życie :)
Jedyne co mi się nie podoba, to nerf E-50. I assault na Malinówce w moim kochanym T95. Ale to za niedługo zniknie :)
btw - WG to białoruskie studio :)
"kurduplasty (wybaczcie za wyrażenie) czołg z drugiego tieru kontra stalowy gigant z siódmego tieru?"
Taka sytuacja jest możliwa tylko w przypadku zrobienia plutonu, gdyż wartość mm dla plutonu jest liczona dla obecnego w nim czołgu z najwyższą wartością mm.
Czołgi drugiego tieru trafiają maksymalnie na tiery 3. Jedyny wyjątek to T2 LT, ten trafia na czwarte. Oprócz nich jedynie czołgi ciężkie 6 poziomu i tzw. 'scouty' mają matchmaking pozwalający na trafienie na tiery wyższe o 4.
A efekty atmosferyczne są już zaimplementowane, można włączyć je przy pomocy modów. Na oficjalne ich wprowadzenie poczekamy jeszcze chwilę.
Oprócz nich jedynie czołgi ciężkie 6 poziomu i tzw. 'scouty' mają matchmaking pozwalający na trafienie na tiery wyższe o 4.
Artyleria 3 tieru trafia na tier7, wiec jak widac - ona tez moze.
WoT- nic nie płacisz aby grać, premium jest płatne.
BF3- kupujesz aby grać, kupujesz DLC bo 70% serwerów je ma, kupujesz premium, jest płatne (w pakiecie 3 DLC w ciemno i CQ które jest mega-średnie).
Dla mnie opcja WoT jest o wiele bardziej fair. Widać gdzie rządzi korporacja, a gdzie firma, która chce rozwijać swój produkt.
@Asmodeusz
Nie wymieniłem artylerii z prostego powodu - ma ona zupełnie odmienny od czołgów mm :)
Gra wyborna, ale ostatnio bardzo zniechęcił mnie matchmaking. Wrzucę mnie do IV tier do IX tier :( Weź tu lekkim czołgiem uszkodź KW-3. Nic nie da się ustrzelić, a ja padam często pierwszy. Nawet nic nie mogę wyskautować. Teraz w wakacje może wrócę do WOTa.
[9]
Bo ten lekki czolg to scout. Zobacz sobie na google "world of tanks scout tutorial".
Z której strony to MMO to ja nie wiem gra ma tylko tryb bitw pomiędzy drużynami coś jak PVP w grach MMO agdzie reszta bliżej jej do typowej strzelani tylko w roli głównej z czołgami
A sama gierka spoko ale faktycznie brakuje tu elementu symulatora albo chociaż jakiejkolwiek fizyki na razie jest to total arcade i nic więcej niestety
Z MMO ma najwięcej wspólnego w drzewkach rozwoju czołgów poszczególnych nacji. Pełne odkrycie wszystkiego to około 2 lata intensywnego grania. No i liczba ludzi online którzy są losowani do bitew podchodzi pod 100k.
Dzięki wielkie za wszelkie uwagi i spostrzeżenia (Rosja poprawiona na Białoruś :) ).
Jak mówicie, że macie za sobą po 7-8 tysięcy rozegranych bitew (nie mówiąc o 17k) to jestem w ciężkim szoku, naprawdę kupę czasu w to włożyliście :) I trzymam kciuki za Wargaming, żeby ta fizyka i efekty atmosferyczne pojawiły się jak najszybciej, bo naprawdę wydaje mi się, że uprzyjemni to rozgrywkę.
A World of Warplanes - czekacie? :)
Niezbyt - nie podoba mi sie sterowanie w WOWP. Jakos w arcade simy potrafie grac a w tym ni chuchu. Jesli do wyjscia nic sie pod tym wzgledem nie zmieni to raczej nie tkne, nie lubie walczyc z gra. Predzej czekam na World of Battleships (szczegolnie ze Navyfield mi sie podobal).
Jesli zas chodzi o WOTa najbardziej czekam na "reality mod" czy jak to sie zwalo, ale niestety odlozyli na dalszy plan.
Pytanie takie jakbys posadzil slepego po raz pierwszy w zyciu na rowerze i pytal "czy dobrze mu sie jezdzi" :)
Nie mam pojecia, nie udalo mi sie przebic przez sterowanie. Dla mnie sterowanie six-axisem na PS3 jest bardziej dokladne niz to co probowalem grac w WOWP.
Tak z czystej ciekawości - co czyni WoT MMO kiedy np. taki BF czy CoD są już tylko zwykłymi strzelankami multiplayer?
[17]
Clanwarsy. Masz mape na ktorej moze byc KAZDY kto chce zagrac w CW - czyli tysiace graczy walczy o przejecie roznych terenow. To ze w jeden walce moze byc tylko 30 graczy to inna bajka. W WOW tez w raidach masz ograniczenie ilosci graczy.
O, całkiem ciekawe. Byłem pewny, że gra ogranicza się do standardowych walk na zamkniętych serwerach.
Nie wiem czy dobrze zrozumiales:
http://worldoftanks.eu/game/guide/en/clanwars/overview-and-global-map-time
http://worldoftanks.eu/uc/clanwars/maps/earth/reg_01/
Jest to zblizone do tego, co bylo okolo 10 lat temu w Shattered Galaxy. Mamy jedna duza mape podzielona na prowincje ale juz o dana prowincje/sektor moze walczyc tylko kilkanascie/dziesiat osob (jest to normalna bitwa, ale majaca jakies tam znaczenie i zmieniajaca wlasciciela lokacji).