Imponujące demo technologiczne Square-Enix działa na współczesnym PC
Silniki i gry zawsze robia na PC, ale tylko niektore ich gry trafiaja na te platforme.
Demo technologiczne, a gra oparta na tej technologii to dwie różne rzeczy. Poza tym mało który grafik potrafi wykorzystać potencjał silnika, na którym powstaje gra. Mam nadzieję, że wkrótce będzie nam dane poczuć na własnej skórze tą "nową jakość".
Też mi info, że komponenty są na rynku, jak pewno mają takiego mocarza, że hej, co nawet być może żaden gracz takiego nie ma.
kaszanka9- na swiecie jest masa graczy, ktorzy po prostu maja pieniazki na swoje hobby;)
Demo silnika Luminous działa na pececie złożonym z podzespołów dostępnych na rynku.
Taa z podzespołów dostępnych na rynku.
Mobo z dwoma socketami EVGA Classified SR-X - 2700 zł
Intel Core i7 3930k (2 sztuki) - 2 x 2340 zł
4 x GTX 680 - 4 x 2100 zł
Mamy już 15750 zł. Na razie.
Do tego zasilacz powyżej 1 kW, ram, dyski w raidzie i odpowiednia obudowa z wydajnym systemem chłodzenia.
Do 30 tysięcy dałoby się zmieścić, więc nie jest to jakaś cena zaporowa (nie mówię, że dla mnie).
Silnik prezentuje się naprawdę obiecująco, masa detali, wspomagana świetnym oświetleniem. Pewnym jest, że działało to na sprzęcie, na który przeciętnego Kowalskiego nie stać, ale nie ma co się dziwić, nie dość, że sam silnik jest jeszcze nie zoptymalizowany to jeszcze przy takim przeskoku jaki zagwarantuje nam Luminous, UE4, czy nowy Cry Engine, potrzeba będzie potężnych układów, które je wykorzystają. Ciekawi mnie czy te silniki nie będą już trochę za mocne na next-geny, gdyż z aktualnych plotek o nich może tak wynikać, co zatrzymałoby rozwój w swerze grafiki na dziesięć lat ;d
Naprawdę zdziwiłbym się gdyby działało na PC z przyszłości...co za tytuł newsa.
A na czym miałoby działać? :D
Na moim kompie w robocie to nawet ten filmik na YT nie chce się płynnie odtworzyć