Opublikowano statystyki Kickstartera - 33% projektów gier zakończylo się powodzeniem
Ciul mnie obchodzi ile projektów wyłudzania kasy zakończyło się powodzeniem. Graczy interesować powinno ile projektów zasponsorowanych ujrzało światło dzienne.
Chyba miałeś na myśli ile ujrzało światło dzienne i nie okazało się totalną porażką.
A moze zanim zaczniecie krytykowac i pieprzyc o wyludzaniu i porazkach, to dacie najpierw szanse tworcom cos pokazac?
To nie Polska, gdzie wiekszosc ludzi kantuje. Na swiecie jest to znacznie mniej spotykane zjawisko.
wysiak=> sprawdź sobie niektóre kickstartery, jak nieprzemyślane i durne projekty są wystawiane z nadzieją na pozyskanie funduszy, potem napij się zimnej wody bo zdroworozsądkowa obawa o tą nową formę pozyskiwania środków na projekty multimedialne nie jest "pieprzeniem". Czy przez wątpliwości i pytania czegokolwiek komukolwiek się zakazuje? Osobiście jestem podekscytowany chyba siedmioma grami które skorzystały z kickstartera, nie znaczy że nie boję się o to co wyjdzie.
Zajadajcie się dalej syfem jaki wam wrzucają do koryta wielcy „wydafcy", wolę coś od ludzi z pomysłami.
Zresztą nie mam już siły kłócić się z ludźmi przeciwnym Kickstarterowi...
"sprawdź sobie niektóre kickstartery, jak nieprzemyślane i durne projekty są wystawiane z nadzieją na pozyskanie funduszy"
Zgodnie z opinia ludzi - z podanych danych wynika, ze bylo takich projektow 972 (totalnie olanych), albo 1367 (wliczajac te, ktorymi zainteresowanie bylo zbyt male). To te 60%, ktorych nie udalo sie ufundowac.
Wytlumaczysz w jaki sposob fakt istnienia projektow 'nieprzemyslanych i durnych', ktore nie przechodza fazy zbiorki pieniedzy, ma rzutowac na jakosc projektow, ktore weszly do produkcji?