Premiera nowego benchmarka 3D Mark jeszcze w tym roku - zobacz zwiastun
particle, wolumetryka dof'y i ciagle beznadziejny design, nie wiem kto im to robi ale jest totalnie do dupy.
wyglada fajnie ale bardzo slabo prezentuje sie szata tego ludzika, szczegolnie gdy patrzy sie na jej kontakt z ziemia w pierwszych sekundach filmiku.
Widac, ze ten benchmark mocno wykorzystuje DirectX 11. Wprowadzili w nim moim zdaniem rewolucyjna technike o nazwie Order Independent Transparency, stad widac pelno efektow czasteczkowych. Szata ludzika dziwnie sie zachowuje poniewaz jest to symulacja tkanin oparta na fizyce. Z tego co widze czesc czasteczek takze wchodzi w interakcje z otoczeniem, wiec mozna spodziewac sie dyzych wymagan od strony cpu. W przypadku karty graficznej mocno bedzie wykorzystywany fill rate.
\\Edit
Lutz: skoro jest tu pelno ludzi uzywajacych GPU-Z, to nie powinni miec problemu z rozszyfrowaniem tych dwoch slow.
W przypadku karty graficznej mocno bedzie wykorzystywany fill rate
to ze cos madrze brzmi nie znaczy ze jest madre, rozumiesz chociaz co napisales?
Jak je widzę te trolle forumowe co piszą sam dym totalnie do dupy itp to zastanawiam się czy dali by rade coś zrobić w gimpie raczej nie :) BTW fenomenalne możliwości silnika
[6] nice try,
Rozumiem, ze samochody dla ciebie tez pewnie dobrze wykorzystuja swoja predkosc.