Electronic Arts chce sprzedać 5 mln kopii gry Dead Space 3
Gdy slysze, ze wydawca chce "poszerzyc krag odbiorcow" to zazwyczaj gre skreslam.
20 minut gameplay'u..
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ImFplpcXIIU
Jak dla mnie słabo to wygląda, dużo gorzej niż 2 nie mówiąc już o 1..
Banie się we dwóch nie może wyjść. Będzie rywalizacja kto ustrzeli więcej nekromorfów. Natomiast jeśli nie zmienią charakteru gry dla jednej osoby to będzie dobrze. Ja swoją kopię dostanę, ale tak jak z poprzednimi częściami, z drugiej ręki.Więc dla nich i tak jestem pewnie złodziejem.
Niech od razu podadzą ilość przewidywanych DLC i czy będą SP czy Multi. A następnie niech wcześniej uprzedzą, że gracze PC nie dostaną żadnego. To przynajmniej będą mogli skreślić z tej puli graczy PC.
Aha, "poszerzenia grona", wydaje mi sie ze nie ma co czekac na MEdge2 bo tam sie nie strzelalo za duzo (moze wlasnie to byla jedna z tych rzeczy przez co gra sie slabiej sprzedala), a oni zrobia tak ze bedzie to cos jak BF3 - mozesz ladowac z biegiem, ladowac podczas przeskakiwania przez barierek, wallrun + strzelanie. WTF EA
Patrząc na tegoroczne E3 zapowiedziane tytuły AAA wyglądają tak samo sama akcja i nic więcej. Gry które nie miały wcześniej nic wspólnego z akcją naglę stają się klonami Call of Duty czy Gears of War. Po Splinter Cell i Lara Croft widzę Dead Space dołączy do gier, których nie kupie.
[3] - gdy porównać to do jedynki, to naprawdę biednie to wygląda - z fenomenalnego, ciężkiego klimatu opuszczonego statku nic nie zostało. Na dodatek ludzcy przeciwnicy giną jak muchy dając wrażenie, że główny bohater to jakiś uber komados. W pierwszym Dead Space dużym plusem było "czucie" ciała protagonisty. Tutaj widzę też już tego nie ma. I tak btw: po co on wystawia tą rękę przed swoją głowę w tej zamieci jeśli ma hełm? I jeszcze w tej sekwencji QTE Clarke skacze jakby nie miał na sobie kombinezonu, który wygląda jakby trochę ważył, WTF? Po skończeniu jedynki spodziewałem się, że twórcy w sequelu będę starali się wszystkie plusy oryginału pogłębić, tworząc grę bardziej "realistyczną" i skomplikowaną (rozwój kombinezonu, inżynierskie umiejętności Isaaca, zagadki logiczne itd. itp.... no błagam, jak można to zostawić i iść w stronę shooterów?), srodze się rozczarowałem. Marka jakiś czas temu miała ogromny potencjał, szkoda, że go zmarnowano.
Jedyna marka od EA, która mnie interesowała w ich biednym portfolio ale im więcej informacji o trzeciej odsłonie dostaję tym coraz bardziej sceptycznie jestem do niej nastawiony. Kolejna gra akcji z serii "Gears of coś tam"...
Czy ktokolwiek w mainstramowej części branży ma jaja by nie tworzyć kolejnych klonów Gearsów albo CODa?
PS. Odnośnie 20 minut gamepalya... zaśmierdziało tam Lost Planet...
Oby chciwym kurwom spadła sprzedaż za durne pomysły.
Dla mnie Dead Space 3 to pewniak .
Tak to się kończy jak dana gra zamienia się w maszynkę do zarabiania pieniędzy.
Chyba DS3 będzie ostatnią częścią tego cyklu odchodząc w niesławie.
Oj tam oj tam, dodaja maly cover system do walki z ludzmi, ktory dobry nie jest zly i opcje co-opa (tu nacisk, bo fabula leci inaczej przy grze w pojedynke) i zaraz japanie. Why the hate? Chcecie to samo zagrajcie w to samo jeszcze raz. Jakby zrobili kalke jedynki to by japali, ze atak klonow jak call of duty. Eh. :P
uQuad o jakiej kalce piszesz? Wystarczyło rozwinąć pomysły z pierwszej części choćby w taki sposób jaki opisuje Azerath w swoim poście. Już dwójka była odarta z klimatu horroru zmierzając w kierunku gry akcji z potworami, a tutaj zapowiadają, że będzie tego jeszcze więcej.
Patrząc na to co pokazali na E3, to żeby się czasem nie zdziwili, jak im się pole odbiorców zawęzi. Z horroru zrobili Left 4 Dead w kosmosie. Kto więcej ubije ten lepszy.