Bohemia Interactive zaprezentowała fragmenty rozgrywki w ArmA III
Gra juz nie jest taka sztywna, zobaczymy jak to dalej bedzie i jak sie pojawi DayZ to moze sie gra zainteresuje
A co to jest ten ''PhysiX''? ;-) Może chodziło o Physx... xD
Niezbyt mi pasują te śródziemnomorskie klimaty. Bardziej odpowiadała mi Czarnoruś.
Na tej zaprezentowanej rozgrywce nie dostrzegłem żadnych spadków wydajności, czyli optymalizacja może być o wiele lepsza niż w części AII.
Lub grają na kręconym 2500k i GTX680.
Ja tam czekam; jedna z niewielu gier, które nie są ograniczane:)
Niech robią ją ile będzie trzeba.
Nie spodziewam się po tej grze niczego specjalnego. Znowu będą pracować latami a wynik mierny. W oryginalną OFP zagrywałem się z pasją przez lata a niestety ArmA i ArmA 2 nie mają już tej grywalności. Multiplayer również drętwy. Tego typu symulacjom brakuje przede wszystkim sprawnego systemu dowodzenia. Dowódca oddziału w MP powinien mieć duży wpływ na to co robią niżsi stopniem i to powinno być przez system wymuszane. Niesubordynacja w wykonaniu rozkazu karana. W wojsku nie robi się tego co się komu podoba ale to co każe dowódca i jeżeli to miałby być symulator pola walki to takie mechanizmy muszą się pojawić.
leaven--->Przecież w Armie od dawna są takie mechanizmy, nazywają sie "ban" i "kick".