Beyond: Two Souls - widzieliśmy czarnego konia targów E3 2012
Ja się nie mogę doczekać...
HR i Fahrenheit były prześwietne i teraz dla mnie każda nowa pozycja Quantic Dream jest obowiązkowa.
Liczę na świetną fabułę, wielowątkowość i na wciągający świat.
Kupuję w dniu premiery na 100%.
Cóż, w moim odczuciu po dziś dzień nie ma gry z lepszą fabułą niż ta w Heavy Rainie, Quantic Dreams ma talent do robienia przejmujących historii które wciągają bez reszty. Mam nadzieję że Beyond również będzie zaskakiwał niebagatelną fabułą a otrzymamy kolejny tytuł który wciągnie nas na parę ładnych godzin bez reszty.
UV, a nie wydawało Ci się to dziwne i nienaturalne, kiedy Aiden przejmował kontrolę nad kolejnymi policjantami? :P Przejmuje kontrolę, zaczyna strzelać do kolegi, inni go zabijają... I dalej sobie stoją w miejscu nic sobie nie robiąc z tego, że ich kolega z teamu SWAT przed chwilą do nich strzelał i zabił kogoś stojącego obok :P
Tytul, ktory mozna kupowac w ciemno. PS3 ma zdecydowanie ciekawsza koncowke zywota niz Xbox.
HAHAHAAH taka z tego gra jak z duMb stepu muzyka. Nie rozumiem tego. Najpierw ludzie narzekają że gry są coraz bardziej upraszczane i wkrótce do ich przejścia wystarczy będzie klikać pojawiające się na ekranie przyciski a kiedy wychodzi właśnie na tym polegająca gra leją w majty z podniety.
No proszę też ktoś uważa jak ja że to czarny koń targów E3.
ps. Pierwszy! ;)
S/-\M --> W wypadku gier Quantic Dream nikt nie mówi, że to cRPG, FPS, skradanka. Wszyscy zgadzają się ,że to po prostu film interaktywny. I tak, ludzie z Quantic Dream potrafią robić doskonałe filmy interaktywne.
Uproszczenia dotyczą innych gatunków np. cRPG i Mass Effect czy Call of Duty i FPS.
Ja też z niecierpliwością czekam na Beyond Two Souls.
Motyw z duchem wydaje mi się nieciekawy. Bez elementów fantastycznych byłoby ciekawiej.
Film interaktywny może i niezły ale... Jeśli mam tylko oglądać (bo kliknięcia niewiele jak dla mnie zmieniają i wolałbym chyba to obejrzeć bez klikania jeśli fabuła dobra) to chyba wolę zwykły film. Różnicy dużej nie ma, a na pewno taniej mnie to wyniesie. W sumie od biedy na yt gameplay zobaczyć to prawie jak mieć ten tytuł za sobą. Ale to tylko moje osobiste zdanie. Jeśli są ludzie, którym się to podoba i są skłonni zapłacić, to oczywiście taki produkt warto robić.
Nie można zginąć.
A więc dlaczego mam spieszyć się z wypełnianiem QTE?
Nie muszę?
A więc po co w ogóle zamieszczać te QTE?
Nie potrzeba?
Więc czemu to wychodzi na PS3, a nie w kinie?
@S/-\M -> Muszę się zgodzić, QD nieźle sobie zmanipulowało światową opinię graczy. Przyklejają swoim dziełom łatki "psychologicznych thrillerów" i już wszyscy się podniecają, nie zwracając uwagi, że wartość merytoryczna tych dzieł jest wybitnie niska i w żaden sposób nierekompensująca niemal całkowitego braku udziału gracza. Jaka jest głębia HR? Poszukiwania zaginionego syna w kiczowatej scenerii (nieustanny deszcz, jakże subtelny kontrast dla nasłonecznionej utopii z prologu)? Nigga, plz!
Znowu te j***ne exy. Gra zapowiada się znakomicie, ale dlaczego tylko na ps3. Co do najlepszej gry targów to obstawiałbym na razie Watch Dogs albo AC III.
up
Jakby microsoft mial takie exy jak sony, to pewnie by ci to nie przeszkadzalo, co nie?
Jaro7788
Widac, ze nie grales. Na wszystkie twoje pytania mozna odpowiedziec " Mozna/tak/potrzeba". Jak narzekasz na wartosc merytoryczna heavy rain, to powiem ci jedno- nie masz czego szukac w przemysle growym, widocznie gry sa zbyt ograniczone na twoj wszechwiedzacy umysl.
Nie ma się czym podniecać. Cutscenka za 200 zł. A później płacz, że robią gry dla niepełnosprytnych.
Właśnie brakowało mi motywów nadprzyrodzonych w Heavy Rain, dobrze że Quantic Dream wraca do fantastyki. To wchodzenie w różne postacie może przypominać Omikron :)
Jeśli chodzi o gry fabularne od Quantic Dream to mieliśmy surrealistycznego Fahrenheita i thrillerowego Heavy Raina, z czego ten drugi wypadł fabularnie i klimatycznie lepiej. Poza tym brakuje w branży gier dobrych fabuł osadzonych w czasach współczesnych bez elementów fantastyki/SF. Wiem, w Heavy Rainie były okulary detektywistyczne, ale poza tym to była to jak najbardziej realistyczna historia. Za to Fahrenheit okazał się czymś innym, niż by się chciało, tj.
spoiler start
mieszanką matriksa, egzorcyzmów i motywu sztucznej inteligencji pragnącej kontrolować świat, pff...
spoiler stop
Mam nadzieję, że mimo całej surrealistycznej otoczki Beyond: Two Souls utrzyma fabularnie poziom Heavy Rain. Chociaż już teraz nie podobają mi się słowa Cage'a, że gra nie kara za nieudane akcje/sekwencje QTE. To był tak naprawdę jedyny mechanizm rozgrywki w poprzednich częściach, który był bardzo uzależniony od fabuły, szczególnie w HR. Domyślam się, że przy każdej scenie w grze jest masa roboty przy animacjach, ale wydaje mi się, że twórcy trochę idą na łatwiznę w stronę casualowych graczy...