Wii U – specyfikacja konsoli i czas pracy na baterii kontrolera Wii U GamePad
@Drau: Za to co dostajemy w zamian :) http://www.youtube.com/watch?v=Nj_xW6vwK1I
Świetne, nic tylko czekać jak się rozwinie ten trend. Moim zdaniem rozwiązanie Nintendo bije Kinecta i te pałeczki od Sony na głowę! To się nazywa Rzeczywistość Rozszerzona! :)
Zapowiada się coraz ciekawiej.. czekam na dokładniejsze dane dotyczące podzespołów...
@m@a88 [ gry online level: 11 - Chorąży ]: ze co niby? galki + motion sensor? nie wyglada praktycznie.. poza tym wole ergonomie.
plus to jest tylko pokazowka, nawet nie tech demo, wiec to jeszcze moze wyjsc roznie.
jestem sceptyczny.
Hmmm... 3h pracy, 2,5h ładowania to albo wyjmijcie ten accu będzie lzejszy na kablu albo dajcie jeszcze dodatkowe 200gram (nie zrobi zbytniej roznicy bo i tak kolos) i przynajmniej accu bedzie trzymalo wiecej niz 1:1 w stosunku do ladowania.
ps. 5h to pewnie "hiperoptymistyczny" wynik w laboratoryjnych warunkach 1 na 25000 prób ;)
Ok.. obejrzalem footage z ZombieU na GT i imo gra wyglada slabo.. developer ze specjalnych funkcji kontrolera prawie w ogole nie korzystal, sama gra wyglada mocno przecietnie, zas samo obracanie kamera stickami wygladalo topornie.. duzo gorzej, niz na zwyklym klasycznym padzie. Podzejrzewam, ze brak ergonomii robi tutaj swoje oraz zbyt szerokie rozstawienie owych stickow.
3-5 godzin na jednym ładowaniu? Czy Nintendo było pod kamieniem przez ostatnie kilka lat? Dla porównania każdy iPad na jednym ładowaniu działa 8-10 godzin, a nie zapominajmy, że iPad to nie tylko kontroler, ale cały komputer, czyli musi zasilić nie tylko ekran i głośniki, ale również CPU, RAM i GPU, o 10" ekranie nie wspominając...
Kontroler od Wii U to tylko terminal, któremu wystarczy specjalistyczny układ z kodekami audio/video pobierający minimalne ilości prądu.
Powiem tak, oczekiwałem wagi na poziomie 250g i czasu pracy min. 10 godz. biorąc pod uwagę to czym ten kontroler naprawdę jest.
Choć konsola zapowiada się naprawdę ciekawie i jest nawet szansa, że może zaliczyć najlepszy w historii start konsoli stacjonarnej, biorąc pod uwagę, że dostanie New Super Mario World U i Wii Fit U jako tytuły startowe, to kwestie techniczne mogą odbić się czkawką.
Nintendo już w momencie prac na następcą GC pracowało nad padem z ekranem. Jednak wówczas technologia nie pozwoliła im na to. Teraz wygląda na to, że technologia jeszcze nie do końca jest taka jak powinna, a przynajmniej Nintendo wciąż nie opracowało idealnego rozwiązania.
Jednak zawsze można wypuścić w przyszłości Wii U Pad Plus, tak jak wydano Wii Remote Plus.