XCOM: Enemy Unknown - E3 2012
Ja juz dawno stracilem nadzieje, ze ta gra bedzie miala cokolwiek wspolnego ze starym x-comem (oprocz ufokow jako glownych przeciwnikow). Gra uproszczona do bolu, NAWET wywalili takie rzeczy jak zarzadzanie ekwipunkiem - teraz jesli chcesz np. uzywac wyrzutni rakiet na kolesiu to odblokowujesz skilla "wyrzutnia rakiet" i masz ich nieskonczonosc+nieskonczonosc ammo. Nie mozna zdobywac broni na poleglych, nie ma zabawy w obszukiwanie cial w poszukiwaniu amunicji itd itp. Bieda, w sam raz dla pokolenia graczy wychowanych na COD.
Nie powinno bezczescic sie klasykow - a mam niestety wrazenie ze ktos sprobuje mi sprzedac g*wno w blyszczacym papierku. Nie przemowil do mnie ten triler kompletnie. Mam wrazenie ze "odswierzenie" gry bedzie polegalo na uproszczeniu i dodaniu nowej slicznej grafiki. Wyczuwam syf, kiłe i mogiłe...
Obym sie mylil.
No niestety, poziom skaplikowania gier coraz bardzej sie obniza. A tak naprawde jesli ktos ma 2 szare komorki i potrafi sie nimi obslugiwac to poradzi sobie z wiekszoscia gier.
Jeszcze baza wyglądała dość ciekawie. Ale rozgrywka 4 żołnierzami w środowisku z HoM&M V... dno i pół metra mułu.