Kulisy upadku 38 Studios - o anulowanych pracach nad kontynuacją Kingdoms of Amalur: Reckoning
To trochę tak wygląda jak by ktoś sobie zaplanował "pójdę do EA. Wyłożą oni kasę na moją grę, pewnie mało zarobie bo im oddam większość, ale będę już miał swoją markę i uniwersum. Wtedy pożyczę kupę kasy od państwa i zrobię mmo, i choć to mmo będzie pewnie słabe i tak ludzie będą w nie grać i powoli spłacę dług a potem będę tylko zarabiał kasę dla siebie i będę ustawiony"
Ale chyba coś nie wypaliło.
Przeinwestowali.
Albo przekręt, albo zbytni optymizm.
Szkoda bo KoA II mogło być naprawdę udaną produkcją.
@Xsardass z tym, że to mmo powstawało na długo przed KoA, tylko, że ostatecznie nie powstało. Podobno KoA, to zwykły wycinek z Project Copernicus. Trochę przerobili mechanikę i stworzyli single'a dla EA. Jednym słowem wzięli kasę za produkcję, a pociśli coś co już mieli. Chodziło chyba tylko o to, żeby trochę zarobić i jakoś spłacić część długu. Wygląda to tak, jakby chcięli ugrać trochę czasu i może jakimś szczęśliwym trafem doprowadzić produkcję do końca i wydać Project Copernicus. I wszyscy żyliby długo i szczęśliwie.
A może to machloja...tym zajmie się z pewnością jakaś komisja, albo prokuratura, a już na pewno wyborcy.
A kogo to interesuje
szkoda bo amalur nie był taki zły