Pierwsze poprawki do gry Diablo III. Koniec błędu z tarczą towarzyszy
I to jest klasa Blizzarda.
Epicki support epickiej gry, support wspolpracujący z graczami, blyskawicznie reagujący na problemy, oby tak dalej.
jasne, ninja nerfy i zmiany, udawanie glupa z mnichem ze opis skilla zly byl, gdyby nie 1000 postow na forum o przywaleniu w gruche z tarcza wizarda to by blizz mial to w dupie...zreszta i tak ma, jaki jest sens farmic cokolwiek przy tak zjebanej itemizacji? kazdy tylko na AH pyk i zamiecione...laskawcy, powiadomili graczy po fakcie ze dokonali zmian...haha, i pokopiowali wzory itemow z wow'a, dwa legendarne mi na hell'u wypadly to takie smieci ze masakra ;] wciskaja PR'owy kit ze pracowali nad gra tyle lat, gowno prawda, zrobili to w rok dwa i to jak widac na odwal sie.
"wyniki o znakomitej sprzedaży zostały podane do wiadomości" - ktoś tu się chyba zbytnio rozpędził.
Ciekawe czy gra dalej laguje przy normalnej grze w singla?
Grając w betę już nawet system rozwoju mnie tak nie wkurzał
jak gra która potrafiła lagować jak przy grze w sieci na kiepskim serwerze.
Druga rzecz która mnie wnerwiała to niedziałająca opcja podglądu przedmiotów klawiszem Alt.
Jakąkolwiek z trzech opcji bym wtedy nie wybrał i tak nazwy wyświetlały się ZAWSZE.
Do premiery chyba powinni takie coś załatać. Ale to w końcu Blizzard - nic mnie już nie zdziwi.
Ciekawe czy gra dalej laguje przy normalnej grze w singla?
Poza okazjonalnymi skokami pinga, zadnych lagow nie uswiadczylem.
Jakąkolwiek z trzech opcji bym wtedy nie wybrał i tak nazwy wyświetlały się ZAWSZE.
Nazwy sa widoczne przez pewnien czas po czym zanikaja, dopiero wcisniecie alt ponownie powoduje ich wyswietlenie ulatwia ich podniesienie.
Do premiery chyba powinni takie coś załatać. Ale to w końcu Blizzard - nic mnie już nie zdziwi.
I najwyrazniej zalatali.
Generalnie postacie poosłabiali by najtrudniejszy poziom był jeszcze trudniejszy. Nie wiem czy tak powinno się to rozwiązywać, ale idąc tym tropem to w ogóle można wszystkim staty tak przyciąć, że wyzwaniem będzie nawet normalny poziom trudności.
Pafun to by się sprawdziło ze słowami przedstawiciela developera ale chyba jest jak opowiadał.
Testerzy gry byli wyciskani do granic mozliwosci, jak już nie wytrzymywali to zanotowano wszystkie parametry rozgrywki i pomnozono trudnosc przez dwa.
Wypowiedz z tego roku, a nie pamiętam gdzie to oglądałem.
Jesli o mnie chodzi mogliby cos wiecej zrobic w kwestii zabezpieczen .. jak wczoraj skubneli mi caly equpment i gold to wszedlem na forum zeby zobaczy co sie dzieje czy to nie bug albo cos innego. I musze powidziec ze liczba wpisow innych ktory sie to stalo byla bardzo duza, a to bylo forum tylko polsko jezyczne. Ja wiem, ze sa te tokeny i wogule ale w zadnej innej grze z czym takim sie jeszcze nie spotkalem.
Nie ma to jak nerf w grze single player.
To jakas nowosc ze sa patche balansujace rozgrywke multi, ktore dotykaja tez singla?
Nie ma to jak nerf w grze single player.
Pomyliłeś chyba tematy.
pomnozono trudnosc przez dwa
Bajki. Co najwyżej pomnożyli życie i obrażenia zadawane przez wrogów.
Najlepsze, że nic nie napisali o poprawkach. Gdyby ludzie się nie dopytywali. Takie zmiany powinni podawać dzień wcześniej. Ludzie którzy poskładali sobie sety na dany bulid z monka i wizzarda wczoraj mogli sobie to do kosza wyrzucić - Jak grali jak banda klonów.
Blizzard ma w dupie, informacje o patchach czy konserwacji serwerów powinny być podawana w oknie logowania lub w oknie gdzie gra sprawdza aktualizacje, klikam link i widzę, że coś zmienione lub będzie zmieniane, a nie bez słowa pod stołem, a może się nikt nie zauważy, że coś zmieniamy.
Lagi nadal są, raz gra dzieła płynnie a raz postać przeskakuję i cofa do tyłu.
To są tylko hotfixy, żeby za szybko inni nie kończyli inferno
Prawdziwy patch z numerem 1 będzie początkiem czerwca, drugi +pvp(tak, na pewno) pewnie wakacje lub później.
RMAH - ma być 30.maja, nie będzie - problemy z zabezpieczeniami. trzeba wyjaśnić czy to ich wina czy może ludzie już nagminnie szukają botów, dupowania, hacków i maja keylogery. A, że dupowanie działa to za szybko RMAH nie wprowadzą.
W tej chwili gra nie zachęca aby się wysilać i cokolwiek robić bo nia ma co robić, po co szukać przedmiotów jak można kupić zbierając parę groszy. Jeżeli kiedyś wprowadzą RMAH, to cały handel uber magicami przeniesie się tam po 1-10 euro za sztukę.
A ja mam jeszcze pytanie, którego chyba nikt nie zadał. Co dzieje sie z graczem, którego przyłapie się na jakiejś formie oszukiwania?
W "normalnych" grach jego konto zostałoby zbanowane lub nie mógłby grać np. na serwerach rankingowych, lub grać tylko singiel, a jak B. zamierza to rozwiązać w Diablo 3?
Technicznie takie działania naruszają regulamin i licencję ale jakie są konsekwencje?
Już znalazłem. I niestety w tej kwestii B. też sie nie popisał bo praktycznie wszystkie nadużycia są interpretowane przez B. i nie ma jasnej tabeli typu to i tamto 24 godziny, 7 dni, perm ban.
Ludzie którzy poskładali sobie sety na dany bulid z monka i wizzarda wczoraj mogli sobie to do kosza wyrzucić
Akurat w przypadku monka, nie trzeba było mieć żadnego specjalnego builda.