I Ty możesz zostać czarodziejem - recenzja gry Sorcery: Świat Magii
Daje sie odczuc nowa skala ocen. 7/10 a gra opisywana glownie w superlatywach. Moze to i dobrze, ze wreszcie poszerzymy skale ocen. Pod warunkiem ze dziewiatki i dziesiatki naprawde zachowacie dla wybitnych produkcji.Jeszcze potrzeba czasu na przywykniecie do tej skali bo do tej pora 7/10 oznaczalo gre kiepska.
Wszystko fajnie tyle tylko, że ta gra powinna być tytułem startowym, a nie pojawić się przy zmierzchu obecnej generacji. Miejmy nadzieję, że sprzedaż będzie odpowiednio wysoka żeby zachęcić Sony do kolejnych tytułów przeznaczonych wyłącznie dla Move'a.
Ci "protagoniści" mnie prześladują. ;)
ktoś jest chętny na zrzutkę w dwie osoby? Grę już można kupić (i nawet zacząć ściągać) na PSS?
Ci "protagoniści" mnie prześladują. ;)
No to faktycznie jest życiowy problem.
A co do gierki - fajna, demonstrująca możliwości Move'a, ale momentami też deczko frustrująca z powodu ciągle powtarzanych schematów. No i wreszcie - czy w takiej grze liniowość może być aż takim minusem? To właśnie w miarę zręczne poprowadzenie fabuły trzyma tę grę w ryzach i pozwala śledzić, tu trzeba przyznać, niezbyt zajmującą historię ;)
@ElMundo. - touche!
We wszystkich (nie wyłączając powyższej) recenzjach pojawia się zdanie typu "nie można sterować kamerą, można jedynie wyśrodkować ją za pomocą L1". To nie jest prawda! Wciskając i przytrzymując L1 oraz poruszając kontrolerem Move można ustawić kamerę na widok z prawie każdej perspektywy (a już na pewno można objechać nią bohatera, wykonując pełne 360 stopni).
Gra jest bardzo fajna, jedyny minus dla mnie to jej długość, a Move jest bardzo dokładny