Aliens: Colonial Marines - nowy filmik z kampanii dla pojedynczego gracza
Na konsolach przy tej grze trzeba będzie zastosować podwójny auto-aim, albo stworzyć zachowanie Obcych jak ślimaki ha ha ha
UP jakkolwiek byś nie trollował, to jest w tym trochę racji. Tempo poruszania się obcych musi być duże. Gdy na konsolach zastosuje się wspomagacz, niejako zniszczy się trochę klimat. Moment kiedy się zestresujesz i spróbujesz wycelować ma swój niepodważalny urok, a gdy będziesz wiedział iż zrobi to za Ciebie konsola - sam nie wiem jak to wpłynie na grę.
Poza tym jeszcze ten co-op w grze nastawionej na strach (?!).
Gameplay wygląda ciut lepiej od ostatniego. Widać ,że poziomy dopracowane szczegółowo. Niestety nie podoba mi się to jak poruszają się Obcy, wygląda to wręcz tragicznie, tak jakby animacji brakowało "klatek". Podobnie sprawy wyglądały w AvP2 z tego co pamiętam ,ale od tego czasu minęło 11lat (!!!) więc można to przecież dopracować.
Zgadzam się z przedmówcami. Tempo poruszania się obcych to totalna porażka i parodia. Tutaj wygląda to tak jakby byli to ludzie przebrani za obcych.
Poszukajcie sobie gameplaya z Aliens vs Predator (1999) [PC] to zobaczycie jak powinni poruszać się obcy. Byli bardzo szybcy i dosłownie atakowali z każdej strony. Przy tym ginęło się bardzo szybko a w oryginalnej wersji nie było możliwości zapisu gry która zostało dodana później w patchu. To jedyna gra, oprócz Silent Hill 2, gdzie musiałem robić minutowe przerwy podczas grania bo nie byłem w stanie wytrzymać napięcia a miałem już wtedy z 20 lat jak w to grałem.
Faktycznie Ci obcy poruszają się miejscami jakby mieli zakwasy i reumatyzm. Choć w filmach też bywało tak że obcy dosłownie wyskakiwali jeden za drugim wprost pod celownik marines, ale byli oni jednak szybsi niż ci obcy w grze. Mam nadzieję że może jeszcze to zmienią, skoro do premiery zostało jeszcze wiele miesięcy. Bo gra wygląda na zbyt łatwą na tym filmiku. Zero strachu, zero napięcia, idziesz na przód i strzelasz na boki we wszystko co porusza się jak moja babcia
Zwiększyć ich szybkość o 20%-25% i już powinno być znośnie.
Nie mowcie mi ze na konsolach sa same wolne gry w dodatku na multi wszyscy chodza wolniej i slabo celuja...
Na konsolach od poczatku do konca bedziemy dysponowac jedną bronia - smartgun'em - chyba powinno rozwiązac kwestie celowania :)
Klimat jak i lokacje powinne być na najwyrzszym poziomie ale jeśli chodzi o konfrontację z Obcymi to może to być strasznie monotonne.