Twórcy Kingdom of Amalur: Reckoning mogą być niewypłacalni – groźba zamknięcia 38 Studios
Niestety każda firma podlega prawom rynku. Sam pomysł i pasja do prowadzenia firmy nie wystarczy, trzeba mieć też łeb na karku i kalkulować.
Gra dobra, ale studio mało znane i sam tytuł gry to nowość, a ludzie raczej wolą sprawdzone źródła.
Tak no to jeszcze powiedzcie w takim razie po co ładowali się w tak dużą grę...
Otóż tak to się kończy jak się układa z EA
@kaszanka9 - Raczej tak to się kończy, jak się robi słabą grę, która nie wiadomo czy jest normalnym RPG-iem czy jednoosobowym MMO, szpetnie wygląda, a w dodatku nie ma oparcia o markę istniejącą już na rynku, zaś wydawca jakby przewidując klęskę, praktycznie w ogóle nie inwestuje w marketing.
Wychodzi na to że w grę wpakonano niebotyczną sumę a i umowa z EA była mało lukratywna dla studia skoro gra nie przyniosła im żadnych zysków.
nie wierzę 1,200,000 tys egz. i to przed premierą diablo 3
Bóg litościwy i miłościwy, cierpliwy i wielce miłosierny i prawdziwy! Wejrzyj na mnie i zmiłuj się nade mną, daj moc twoją słudze twemu i zbaw syna ... heh.
[3]
A co ma do tego EA?
Tak się kończy gdy się przeinwestowało. Przecież siły nie ma, by ze sprzedaży jedego tytułu spłacić 70 baniek długu. Do tego kolosalne koszty produkcji gry (nie wiem na co poszły, bo KoA koniec końców wygląda niewiele lepiej niż Torchlight).
To się nie mogło udać.
Wiem, że ryzykuję wyjście na internetowego sralę mądralę, ale od dawna czytając informacje o pieniądzach topionych przez to studio łapałem się za głowę.
Z tego co wiem, to jest to już nieaktualne i wypadałoby od razu ciąg dalszy dopisać na końcu, żeby nie robić sensacji... Ale tłumaczenie newsa wyszło spoko... ;)
Więcej do tłumaczenia:
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/05/18/38-studios-pays-rhode-island-mmo-due-june-2013.aspx