Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Gra Xenonauts wylądowała na Kickstarterze. Demo dostępne do pobrania

09.05.2012 11:58
1
Amiga4ever
101
Konsul

Od dluzszego czasu sledze postepy jak i dyskusje na forum. Musze przyznac ze z build'a na build'a gra robi sie coraz bardziej kozacka. Fanow prawdziwego i jedynego UFO nie musze chyba zachecac do pobrania dema, ktore jak na wszesna wersje alpha jest bardzo stabilne i grywalne.

A tu macie screen jak wyglada UFO CRASH SITE
http://www.xenonauts.com/category/news/page/2/

09.05.2012 12:22
2
odpowiedz
Faolan
121
Człowiek Wilk

Właśnie sprawdzam sobie demko w pracy. Gra wygląda prześlicznie, fajne animacje, ale te 50 tys. to bardzo optymistycznie bo bug na bugu leży. A z tego co można poczytać na forum developera rezygnują z wielu rzeczy, żeby tylko ją skończyć.

Tak czy inaczej, chociaż jestem sceptyczny do Chrisa Englanda za numer, który kiedyś odwalił, to moją kasę mają.

09.05.2012 12:35
3
odpowiedz
Amiga4ever
101
Konsul

Demo ma lekkie bugi. Ja przez 5h ciaglego grania ani razu nie zaliczylem zwiechy. Poki co Chris jest bardzo aktywny na forum i poprawia prawie natychmiastowo wieksze bugi wylapane przez graczy. Sam dokonalem preorderu i mam dostep do kazdej wersji alpha i widze jak to wszystko idzie ladnie do przodu. Jak wspomnialem kazdy kolejny wydany fix o niebo poprawia stabilnosc i bledy. Jak dla mnie jest to najlepszy klon UFO

09.05.2012 12:49
4
odpowiedz
Faolan
121
Człowiek Wilk

Gram w quick battle bo jak napisałem jestem w robocie, w dodatku robię to raczej w kilkuminutowych przerwach. Ale póki co demo wykazuje brak jakiegokolwiek AI przeciwnika. Ale wytykać można długo. Bardziej mnie martwi to, że Chris England nagle dostał parcia, aby to wypuścić w okolicach premiery UFO od Fireaxis i na forum gry opisuje z jakich funkcji rezygnują, a to nie nastraja optymistycznie. Lepiej by było, jak by jednak wrzucił na luz.

09.05.2012 13:21
5
odpowiedz
Amiga4ever
101
Konsul

Nie wiem na ile sledzisz forum, ale wiadome jest ze AI jest bardzo uproszczone, wrecz znikome. Co do parcia, to premiera byla od dawna ustalona na jesien 2012 i nie ma to zwiazku z gra Firaxis ktora notabene zostala ogloszona w tym roku. Co do wycietych rzeczy...to wcale nie sa jakies tam dramatyczne zmiany. Pare kosmetycznych zmian. $50k zostanie osiagniete bez problemu. Minelo kilka godzin a juz jest $6k. Przy tym demie milej spedzam czas niz przy wszystkich produkcjach kilkumilionowych razem wzietych....ala Battlefield czy COD.

09.05.2012 14:52
6
odpowiedz
Faolan
121
Człowiek Wilk

Premiera w zeszłym roku była ustawiona na grudzień 2011, więc jak widać to nie jest żaden argument. Moim zdaniem mogą i powinni produkt dopracować jak najbardziej się da. Liczę na to, że zbiorą co najmniej 2 razy tyle i wszystko zaimplementują.
Nie siedzę na forum jakoś często - raz dwa razy w miesiącu, zwłaszcza jak jest update głównej strony. Ale po ujawnieniu info o remake'u UFO wbiłem się, żeby zobaczyć czy skoczyło im ciśnienie i Chris sugerował, że w związku z tym chciałby aby premiera miała miejsce w tym samym okresie co i produkcja Fireaxis. Szczerze czekam na Xenonauts z zapartym tchem i chciałbym aby ta gra wypaliła. Ale jest już maj a do jesieni zleci jak z bicza strzelił. Ja mogę jeszcze poczekać na Xenonauts byle by było takie jak England obiecywał na początku produkcji.

09.05.2012 15:04
7
odpowiedz
Amiga4ever
101
Konsul

Bedzie, bedzie :)) Jestem pewien ze wszystko wypali. Poza tym gra jest latwo moddowalna wiec gracze ja jeszcze bardziej dopracuja.

12.05.2012 19:33
8
odpowiedz
radius75
29
Chorąży

Zasysam właśnie żeby zobaczyć jak już śmiga.
A co myślicie o darmowej? http://ufoai.org/wiki/index.php/News
Powiem że beta2.4 śmiga już całkiem zdrowo. Tryb multi po lanie przetestowałem też u siebie. Po necie nie miałem jak bo nie ma z kim. Pustki na game IRC:)
AI ufoków jest całkiem znośne. Bugów tez nie za wiele. Jeszcze wszystko nie odpicowane do końca.

13.05.2012 12:28
9
odpowiedz
radius75
29
Chorąży

2D co nie chce śmigać na starszych kompach. I powodem nie sa słabsze karty grafy. A raczej zastosowane techniki rysowania/skalowania grafik 2d z plików png do aktualnej rozdzielczości. W każdym razie trwa to niemiłosiernie wolno.
Starsze procki wyświetlają np tło dla geoscope po 2 minutach. HAHAHA
Bugi występujące w czasie combat nawet nie chce się po tym wyłapywać.
To lipa dla mnie w obecnej fazie. Wątpię aby jakąś optymalizację enginu zrobili i tak już zostanie. :/
Liczę bardziej na projekty openxcom i ufoai. Amen.

14.05.2012 13:07
10
odpowiedz
radius75
29
Chorąży

Przemęczyłem u siebie na kompie to demo i podsumowując:
-podoba mi się pomysł na udział i podejmowanie decyzji w trakcie walki powietrznej
-Grafika jest jak najbardziej ok
-AI ufoków prawie nie istnieje, jeśli tak ma zostać to po co w ogóle robić taką grę.
-całkowita klęska jeśli finalna wersja będzie tak kiepsko działać na starszych komputerach [nie mogę pojąć jak można stworzyć taki wymagający engine dla grafiki 2D]

Jeśli ktoś ma podobne problemy testując demo na słabszym kompie to radzę:
-grać koniecznie w oknie
-kiedy gra dostaje zwiechy, podczas ruchu jednostek się blokuje lub się nie wczytuje grafika to minimalizować i ponownie otwierać okno gry aż do skutku
Jest to wkurzające robić tak po 50 razy na potyczkę.

14.05.2012 20:46
11
odpowiedz
radius75
29
Chorąży

Sorki że się tak rozpisałem post pod postem.
Wszedłem właśnie na forum gry i jest tam obiecująca wzmianka. Gra ma być w końcowej fazie produkcji jednak zoptymalizowana pod kątem tego nieszczęsnego doczytywania tła.
Liczę że poprawią wszystko to co sprawia że granie na starszych kompach jest uciążliwe:)
http://www.goldhawkinteractive.com/forums/showthread.php/1891-Geoscape-goes-black-after-mission?s=57d50c58b1ea57a4616bc7b618822365

Wiadomość Gra Xenonauts wylądowała na Kickstarterze. Demo dostępne do pobrania