Premiera edytora poziomów do gry Portal 2. Cztery miliony sprzedanych egzemplarzy
Jak dla mnie to po takim czasie mogli w ogóle nie wydawać tego edytora.
O grze już większość pewnie zapomniała, podobnie z patchem do wiedźmina 2.
Dobrze, że wydali, ale rok po premierze dalej łatać grę?
Dobrze, że wydali, ale rok po premierze dalej łatać grę?
Został dodany edytor, a nie poprawki...
myślę, że dobrze, że nadal twórcy o swoich grach pamiętają i coś dodadzą,
przecież jak nie chcesz to nie musisz grac, ale pewnie wiele osób ucieszy się i powróci do grania, na pewno z okazji promocji wiele osób dopiero teraz zainteresuje się Portalem
Edytor wydali już dawno. Kto się chciał nauczyć ten się nauczył. A odpalanie customowych map trudne nigdy nie było.
@fenfir
Źle ci się wydaje. Twoje subiektywne odczucie nie ma żadnego pokrycia w statystykach, sprawdź sobie w jakim tempie pojawiają się mapki z edytora...
Rozwala mnie to jak internauci potrafią osądzać pewne sprawy uwzględniając wyłącznie swoja własne podejście i uznając je jako powszechne. Zabawne jest to, jak często jest błędne. Gdybym ja tak myślał, to Call of Duty musiałoby być kasową klapą, bo nikt tego gniota nie kupuje już, co nie?
TheBeziko -> zdanie dalej tyczyło się wieśka 2.
Zresztą wiem, że nie muszę grać tylko dziwi mnie, że tak dużo im zeszło czasu nad wydaniem edytora.
Kazioo -> ja tam nie mówię, że sporo modów nie powstanie, ale wiadomo, że największe zainteresowanie grą jest
po premierze.
@fenfir
To naturalne, że największe zainteresowanie grą jest tuż po premierze, ale to nie znaczy, że rok po premierze nie warto wydawać DLC. Otóż warto, bo dodatki typu DLC z natury rzeczy powinny pojawiać się jakiś czas po premierze, aby podtrzymać zainteresowanie grą. A tak się składa, że łatwy i intuicyjny edytor poziomów jest właśnie tym, co sprawia, że ludzie będą wracać do Portala 2 od czasu do czasu.