O możliwościach graficznych pecetowej wersji gry Crysis 3
"posiadacze komputerów osobistych nie zostaną pokrzywdzeni z powodu prowadzenia równoczesnych prac nad edycjami konsolowymi."
Teraz nie trzeba będzie czekać pół roku na patch z Dx11 to jest plus.
Tylko, że Crysis 3 przyniesie ze sobą jeszcze bardziej uproszczone sterowanie i jeszcze mniejsze mapy.
Gdzie te akcje z Crysis 1 - można było wpaść do bazy wroga i rozwalić ich nie używając broni tylko zdolności kombinezonu. Gdzie te otwarte przestrzenie, gdzie ten fajny motyw, że można było przestrzelić oponę w kole samochodu jadącego na nas.
Tak :) Słynna woda pod planszom renderowana w real time żeby obciążyć komputery w związku z czym wymusić na graczach kupno nowego sprzętu. PANOM Z CRYTEK DZIĘKUJEMY!
wcogram
Teraz "następcą" Crysisa 1 będzie najprawdopodobniej Far Cry 3 - co prawda bez obcych i nano suitu, ale wciąż będziesz mógł eliminować przeciwników na dziesiątki różnych sposobów i to jeszcze w tropikalnych klimatach. No i ta swoboda (większa niż w Crysisie) eksplorowania terenu kusi bardzo :)
Jakoś im w to nie wierze.
Przed premierą Crysisa 2, obiecywali częściową destrukcję otoczenia.
Na prezentowanych filmikach pokazowych było wyraźnie widać, iż strzelając w ściane / mur / słupy, będą się one rozłupywać. W grze tego nie zobaczyliśmy. A szkoda...
Podobnie było przy Crysis 1, kiedy to strzelając w skały, miały one naturalnie odpadać...
Nie jestem jakimś fanem Crysisa, ale nie lubię pustych obietnic.
Można to przyrównać do tego, co obiecywał Peter Molyneux przy Fable: The Lost Chapter i Fable 2.
O Fable 3 już nie wspomnę.
Ta jasne, już w takie bzdury nie wierzę po tym co zrobili z drugą częścią. GL i HF tam, ja raczej tego nie kupię (chyba, że zrobią prawdziwą grę na PC a nie jakiś ochłap jak Crysis 2).
Różnica między c2, a c3 jest taka, że c2 na pc był tworzony, gdy silnik był cały czas dostrajany do konsol i nie było czasu na myślenie pecetowe.
Teraz silnik już mają i mogą się skupić bardziej na wersji pc, że tak powiem architekturalnie niż mogli to zrobić przy c2 gdzie liczyły się konsole i czasu zabrakło. Nie muszą już nadkładać pracy przy konsoli bo silnik sobie radzi doskonale i jest czas na myślenie co by bardziej zadowoliło graczy pc.
Technicznie to nie muszą poprawiać grafiki i tak jest świetna, z tym nawet nie ma co dyskutować, bardziej byłoby ciekawie, aby urozmaicili gameplay, ten w c2 był dobry, ale wiadomo, że trzeba ewoluować a nie stać w miejscu.
"że doświadczenie płynące z zabawy nie będzie się różnić na różnych platformach sprzętowych"
Silnik to tylko trochę lepsze efekty i rozdzielczość. Mi bardziej chodzi o rozbudowany gameplay i mechanikę, którą jeszcze bardziej uproszą niż to było w C2 i C1 zamiast iść do przodu znów kolejny krok w tył lub stanie w miejscu pod względem, mechaniki, fizyki itp.
Co do FC3 - gra może być ciekawa realistyczna z elementami COD'a chociaż bym wolał realistyczna z elementami ARMA.
Czy kupię C3 to będzie zależeć co będzie prezentował multi.
Ten Crysis na pewno ukarze się też na konsole następnej generacji więc tak czy siak muszą zrobić wersję z maksymalnie dopasioną grafą.
Na peceta dostanie takie wymagania sprzętowe że 90% użytkowników bedzie w to grała klatka po klatce hahhaa
Nie dostanie, bo gra nie będzie aż tak ładnie wyglądała. Musieli by zrobić rewolucję graficzną jak to było w Crysis z 2007 roku, a to z kolei wymaga nowego silnika. Nowego silnika nie robią, więc jest wiadome co i jak. Jeśli dadzą mapy i tryby rozgrywki takie jak kiedyś, a do tego całą resztę (dedyki, mody, edytor map, lan i gra nie będzie zabugowana) - grę prawdopodobnie kupię. Na coś gorszego zwyczajnie szkoda mojego cennego czasu:P
O ile się nie mylę to już Crysis 2 miał być technologicznym majstersztykiem i co z tego wyszło, całe nic.
Grafika, grafika, grafika... nuuudaaa... a gdzie jakikolwiek postęp w destrukcji środowiska i odporności materiałów? Według mnie możliwość niszczenia otoczenia powinna być już standardem przynajmniej dla strzelanek, zamiast tego ciągle czytam o grafice.
Tylko, że Crysis 3 przyniesie ze sobą jeszcze bardziej uproszczone sterowanie i jeszcze mniejsze mapy.
Bzdura. Crysis 3 będę lokacje zarówno bardziej otwarte (tak jak w C1) jak i mniej (c2).
Mozliwosci graficzne CryEngine 3 i tym bardziej poprzedniej jego odslony - przewyzszaja graficznie to co przedstawia silnik Frostbite 2.0 - do tego optymalizacja tego drugiego*, stoi na mniejszym poziome niz tego z C2.
* - Mimo wszystko jest zadowalajaca.
http://www.youtube.com/watch?v=JaY8N5anyzw - Takich modyfikacji jest masa, a grafika... Ladniejsza niz w prawdziwym zyciu :P
to wszystko takie pierdolenie naciągają ludzi żeby kupowali nowe komputery a to wszystko da się zrobić żeby chodziło na przeciętnym pc-cie np: taki xbox 512 mb ram WTF?
coraz większy nacisk na grafike co wiąże się z kasą kiedyś gry były z duszą grafika była tylko dodatkiem była prawdziwa przyjemność z gry a nie tak jak teraz ,prawdziwe gry to były w latach 1998-2008 teraz takie gry to wyłącznie unikaty
Biedny Crytek, nikt ich teraz nie lubi :D PeCetowcy uważają ich za "zdrajców", a konsolowcy za "ściemniaczy" i "oszustów" czy "partaczy" (przy okazji premiery Crysisa 2 na konsolach obiecywali istne cuda, a ostatecznie stworzyli tytuł mocno odstający graficznie od Killzone'a czy Uncharted, do tego mający mega problemy z utrzymaniem płynności, tragiczna konwersja Crysisa 1 na PS3 już ich totalnie pogrzebała)... Ciekaw jestem co wyjdzie z tego Crysisa 3, ale jakoś nie czekam specjalnie na ten tytuł - gameplay w grach Cryteka nigdy nie zachwycał, a z grafiką na konsolach też sobie nie radzą :-)
PePe PL
Śmieszny jesteś, jaki mocno odstający, różnice są minimalne, c2 nie ma się czego wstydzić jako gra multi platformowa przy grach, które były optymalizowane tylko i wyłącznie pod ps3 i to jeszcze ze wsparciem inżynierów konsoli od sony.
Dziwnym trafem żaden ex ps3 spoza kółka sony nie wygląda imponująco...
Crysis 3 bedzie tak samo jak z dwojka , Crysis 1 byl rewolucja , przepiekna gra , na tamte czasy az do teraz z modami , jedna z najladniejszych , jak nie najladniejsza gra ,az do teraz , ale zle zoptymalizowana na czterech rdzeniach , z 8gb ramu i hd6850 , na maxa gra potrafi przykolaczyc , w pewnych mniejscach , crysis 2 ma silnik pod konsole , wiec rewolucji nie bylo , pc dostal gre w porownaniu z konsola tylko z wieksza rozdzalka i lepszymi texturami , ale za to z dobra optymalizacja smigal na maxa bez problemu , pozniej wyszly textury wysokiej jakosci plus dx11 , wizualnie gra wzrosla i moze nawet przerosla jedynke , a wymagania wzrosly ale , rewolucji nie bylo , i tym razem tez nie bedzie bo silnik , jest pod konsole , na pc bedzie tylko ulepszona wersja , czyli lepsza rozdzalka , plus lepsze textuy , i dx11 .ale za to bedzie dzalac dobrze .Teraz sa czasy ze producenci robia gry na konsole , bo na pc sie nie oplaca , przyklad crysis 1 .na rewolucyjna grafike trzeba czekac do ps4 i xbox 720.
Tylko mi się tu nie rozpłaczcie :( Wy kupujecie panowie w końcu interaktywny program do podziwiania widoczków, czy grę?
A ja tam czekam z niecierpliwością,na Crysis 3 i to nie ze względu na piękne widoczki ;) hehe...
Nie wiem co jest śmiesznego w mojej wypowiedzi. Na 360'ce Crysis 2 dobrze się prezentuje - wygląda lepiej i płynniej chodzi niż wersja na PS3, a i konkurencję w temacie grafiki ma zdecydowanie słabszą (Gearsy 3 + tytuły multiplatformowe jak AC czy Batman). Natomiast prawie każdy się zgodzi, że wersja na PS3 (która jest "rozmazana" i jeszcze ma konkretne problemy z liczbą klatek na sekundę) była sporym rozczarowaniem (szczególnie po różnych zapewnieniach i obietnicach ze strony developera jakie to nie będzie cudo). Słaby framerate + słaba rozdzielczość + słabe tekstury = duży dystans do KZ3/U3/U2. Zresztą starczy poczytać komentarze pod newsem o "efektach DX11 na konsolach" na stronce Eurogamer, żeby zobaczyć jakie ludzie mają nastawienie.
Może to zabrzmi przewrotnie i raczej jako tłumaczenie słabego programisty a nie zajadłego gracza, lecz według mnie osoby żądające pogłębionej interakcji i modelu zniszczeń w jakimkolwiek FPS nie wiedzą co czynią :D Może to jedynie popsuć zbilansowanie rozgrywki. Większa interakcja niż w Duku 3D to przerost formy nad treścią.