Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1RFT 2011 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD F1RFT 2011 http://maszosz.hu/page.php?3081
patch - http://www.sendspace.com/file/o97kgj
3) REGULAMIN LIGI - http://www3.zippyshare.com/v/62665738/file.html
4) *** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Cappo
>> 2) Sajes
>> 3) Sherman
- Kierownica:
>> 1) Arekkobylo
>> 2) Bioly
>> 3) Bokserek
>> 4) Danley
>> 5) Dessloch
>> 6) DeXX.
>> 7) eJay
>> 8) FisherFighter
>> 9) KORraN
>> 10) Kowal172
>> 11) Kruchy78(Andrzej)
>> 12) Kuba2535
>> 13) Kuska22
>> 14) Luigi
>> 15) Lukas
>> 16) Maciula
>> 17) Miszka
>> 18) Perucka
>> 19) Qverty
>> 20) Rafalok
>> 21) Sikham
>> 22) Thomi
>> 23) Tvk
>> 24) Wiktordth
>> 25) xanat0s
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:21000 lub IP 91.121.165.159:21000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2012:
01) 18.03______Grand Prix Australii [1. FisherFighter 2. Sikham 3. eJay]
02) 25.03______Grand Prix Malezji [1. FisherFighter 2. eJay 3. Kowal]
03) 15.04______Grand Prix Chin [1. Sikham 2. Bokserek 3. FisherFighter]
04) 22.04______Grand Prix Bahrajnu [1. Sikham 2. Maciula 3. eJay]
05) 13.05______Grand Prix Hiszpanii
06) 27.05______Grand Prix Monako
07) 10.06______Grand Prix Kanady
08) 24.06______Grand Prix Europy
09) 08.07______Grand Prix Wielkiej Brytanii
10) 22.07______Grand Prix Niemiec
11) 29.07______Grand Prix Węgier
12) 02.09______Grand Prix Belgii
13) 09.09______Grand Prix Włoch
14) 23.09______Grand Prix Singapuru
15) 07.10______Grand Prix Japonii
16) 14.10______Grand Prix Korei Południowej
17) 28.10______Grand Prix Indii
18) 04.11______Grand Prix Abu Zabi
19) 18.11______Grand Prix Stanów Zjednoczonych*
20) 25.11______Grand Prix Brazylii
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- Andrzej / Perucka
Mercedes GP Petronas F1 Team
- Kowal / Rafalok
Sahara Force India F1 Team
- Lukas / Luigi
Vodafone McLaren Mercedes
- Wiktordth / Kuska22
Red Bull Racing
- Qverty / Arekkobylo
Lotus Renault F1 Team
- FisherFighter / eJay
Scuderia Ferrari Marlboro
- Sherman / Dessloch / Danley (czasowo nieaktywny)
Scuderia Toro Rosso
- Sikham / Kuba
Virgin Racing
- ________ / ________
AT&T Williams
- xanat0s / DeXX.
Caterham F1
- bokserek / maciula
Hispania Racing Team
- Miszka / ________
===============================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2012):
1. Sikham (STR)---------80pkt.
2. FisherFighter (LOT)---65pkt.
3. eJay (LOT)------------58pkt.
4. Bokserek (CAT)-------44pkt.
5. maciula (CAT)---------38pkt.
6. Kuba (STR)-----------28pkt.
7. Kowal (MER)----------27pkt.
8. Lukas (FI)------------20pkt.
9. Sherman (FER)-------14pkt.
---Rafalok (MER)--------14pkt.
10. arekkobylo (RBR)----6pkt.
11. Kuska22 (MCL)------4pkt.
12. xanat0s (WIL)-------2pkt.
----Perucka (SAU)-------2pkt.
13. Qverty (RBR)--------1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2012):
1. Lotus Renault F1 Team----------123pkt.
2. Scuderia Toro Rosso------------108pkt.
3. Caterham F1---------------------82pkt.
4. Mercedes GP Petronas F1 Team---41pkt.
5. Sahara Force India F1 Team------20pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro---------14pkt.
7. Red Bull Racing--------------------7pkt.
8. Vodafone McLaren Mercedes-------4pkt.
9. AT&T Williams---------------------2pkt.
---Sauber F1 Team-------------------2pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12033053&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Oficjalne treningi przed GP Hiszpanii:
I Oficjalny trening - czwartek (10.05) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
II Oficjalny trening - piątek (11.05) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
IIIOficjalny trening - sobota (12.05) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (13.05)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Kary:
@Kuska22 - start z ostatniego miejsca w wyścigu
@Tvk - przesunięcie o 3 pozycje na starcie wyścigu
@Lukas - przesunięcie o 3 pozycje na starcie wyścigu
Co Laguna robi na serwerze ??
<edit>
Ups..
Sorka. Nie wiem dlaczego siedzi mi w FF serwer 26000 :P
<puk puk>
Dobry! Można?
A ktoś Ty :p
Gdzies byl kiedy Cie nie bylo :p
Emm.. Jestem tu nowy i mam przechodzić jakieś testy? :P
No w końcu wpadłem. Nie wiem jak to będzie z wydajnością kompa, ale na ile będę mógł to postaram się zamykać stawkę na wyścigach. ;)
Nie dam rady pojechać w niedziele, jak ktoś jest chętny to może pojechać za mnie.
Jakby co to jeżdżę na wstecznym symulację wyścigu na serwerze. ;)
Czy tylko mi sie wydaje, czy ten tor jest za bardzo śliski, a tarki, to już z deka przegięcie..
Jeśli komuś się nudzi, to zapraszam na serwer :)
Nie wydaje Ci się, są miejsca gdzie grip spada znacząco gdy nie trzymamy się best line. Tarki też masakrycznie śliskie. Testowałem wersje 2012 od SRPL i jakoś znacząco lepsza nie była.
xanat0s nie przejmuj się tak:)
Ehh, okres przedsesyjny i związane z tym kolokwia i zerówki wykluczają mnie z jutrzejszego wyścigu. Strasznie żałuje, bo lubię ten tor i nawet przyzwoicie mi szło, ale mam gigantyczny materiał do nauki na następne dni. 1100 stron podręcznika do postępowania karnego, prawie 500 do postępowania administracyjnego, a jeszcze pracuję i w tygodniu nie mam czasu.
Także trochę za późno obudziłem się z startem nauki i niestety F1 musi iść w odstawkę, nie mogę sobie pozwolić na jakiekolwiek potknięcie, więc jedyne co mi pozostaje to cały weekend kuć i modlić się, żeby trafić w dobre pytania...
Ale Monako sobie nie podaruję, choćbym miał oblać to Monako pojadę, uwielbiam ten tor :)
Nawet Diablo III nie kupuję, a to już znaczy, że jestem w desperacji :D
xanat0s -> Powodzenia i trzymam kciuki za zdane egzaminy, sam dobrze znam ból zaliczania tych przedmiotów. Później satysfakcja będzie przeogromna. Nie zapomnij dać znać jak będzie już po :)
Ehh, okres przedsesyjny i związane z tym kolokwia i zerówki wykluczają mnie z jutrzejszego wyścigu.
+1
+ Juwenalia
Więc ja także odpadam...
eJay -> przypomnij dlaczego nie jezdzimy na wersji z zeszłego roku? Tylko na tym czymś?
Te pytanie na 1 dzień przed wyścigiem jest niepoważne. Dopiero teraz się obudziłeś?
BTW. wszystkie wersje są do siebie zbliżone, a ta daje najwięcej FPSów na słabszych kompach.
noo tylko że wersja z zeszłego roku była ok i też wszystkim działała... dałeś tor wszyscy Ci zaufali a teraz wyszło to co wyszło ...
BTW. 400 czy 350 fps też mi różnica
Trzeba było pisać 2 tygodnie temu jak wgrywałem - post 93 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12033053&N=1
2 tygodnie temu wszyscy byli na wakacjach (od rf) lub szykowali się do majówki. wiem że Maciula narzekał na niego(tor) na serwerze, szkoda ze się nie odezwał... Ale eJay To ty odpowiadasz za takie rzeczy i to sam się prosiłeś o taką funkcję wiec nie miej teraz pretensji że zaufaliśmy Ci w wyborze toru
wiem że Maciula narzekał na niego(tor) na serwerze
To chyba nie byłem ja :) Dla mnie tor jest ok.
Na 90% Nie pojawię się na jutrzejszym wyścigu :(
sikham---->Mi tor pasuje, mam go na dysku od 2 lat, jak pisałem wcześniej - jeżeli ma ktoś lepszą, ładniejsza wersję, która jest pozbawiona bugów i ścian widmo (Bahrajn;)) to bardzo prosze taką wersję zamieścić w formie linka. Zawsze to robię gdy zamieszczam tor na serwerze. Przecież gdyby pojawiły się głosy, że tor jest passe to zrobiłbym podmiankę. Odezwaliście się dzisiaj...no trochę powagi ludzie ;)
Z przykrością informuję, że znowu nie dam rady wystartować z powodów niezależnych ode mnie. Niestety, od początku sezonu dopadł mnie jakiś potworny pech, który jeszcze ani razu nie pozwolił mi wziąć udziału w wyścigu - a to problemy z komputerem, przez które straciłem 2 wyścigi z rzędu, a to moje wyjazdy i znowu 2 wyścigi w plecy :/ Tym razem niestety miałem (i dalej mam) małe urwanie głowy, które kompletnie nie pozwoliło mi przygotować się do wyścigu. A skoro będzie nowy tor, to nie chcę stwarzać zagrożenia dla innych, przygotowanych kierowców.
W każdym razie przepraszam wszystkich za te nieobecności, ale na prawdę nie sądziłem przed sezonem, że to tak będzie wyglądać.
eJay ale mieliśmy taką wersje w zeszłym roku ;) chodzi o to ze zmieniasz tor: dobry na nowy
oczekujemy od ciebie że wiesz ze tor nie jest passe jak go dajesz
Mi tor pasuje
jesteś szefem, adminem itp itd my się przemęczymy... ważne ze tobie pasuje i tobie wszytko działa a ze ktoś ma problemy bo mu coś nie pasuje lub się zawiesza to nie twój problem - tyle że patrząc na przyszłość tej ligi takie rozumowanie nie ma miejsca niestety
ja odpowiadam za moda i to ja jako pierwszy w większości przypadków pisałem o problemach wiec zeby nie bylo ze jestem hipokrytą ;)
sikham--->Nie wiem jaka wersja była w zeszłym roku, nie mam pamięci do nazw (WCP, RFT). Dlatego zawsze proszę doświadczone osoby o wskazanie czy istnieje jakaś lepsza wersja.
BTW. W czym ta wersja jest zła?
skoro nie wiesz to nie mamy o czym gadać i koniec tematu (bo nie będę cytował postów innych którzy to już wszystko powiedzieli - nie czytałeś ich postów ?)
ważne że Ci pasuje...
sorry Maciula to Bioly narzekał ;) Ty wyraziłeś nadzieje ze "zmienią tor" ;)
ważne że Ci pasuje...
Nie rozumiem. Robię upload toru na serwer 2 tygodnie przed wyścigiem z wyraźną prośbą o sprawdzenie czy tor pasuje. Zero odzewu, nagle 24h przed startem odzywa się Kowal który twierdzi, że tor jest zły nie podając ani jednego argumentu (na marginesie - Kowalowi to nie pasuje żaden tor w tym sezonie;)).
Rozumiem, że jak robiliście 500 kółek offline przez ostatni tydzień to wszystko było cacy (tylko tak można usprawiedliwić brak uwag)? Skąd więc pretensje teraz?
bo nie zrobiliśmy 500 kołek offline i zaczęliśmy jeździć dzisiaj ? i jako pierwszy narzekał Kruchy dziś rano ;)
z 2 strony rozumiem ze jakbyś zmienił tor w tygodniu to niektórzy by też mieli pretensje... tylko nie pisz mi teraz ze to ja miałem sprawdzić itd bo nie ja za to odpowiadam
btw. jak pisałem ze mod potrzebuje mocnego kompa i może nie działać przy większej liczbie bolidów to też nie rozumiałeś... bo "mi działa" jesteś jak koleś z BOK "- mi działa wiec jest OK"
sikham---->Nie mam pretensji do Ciebie.
z 2 strony rozumiem ze jakbyś zmienił tor w tygodniu to niektórzy by też mieli pretensje...
Ale wtedy byłaby to sensowniejsza zmiana niż teraz;) Ja sam wyjechałem na większe testy dopiero w czwartek.
i co nie masz problemu z tymi debilnymi tarkami ? na których pytanie jest kto sie NIE rozwali w wyścigu?
Dobra pany i tak już toru nie zmienimy. Nauka na przyszłość, jeździć na sprawdzonych torach lub testować nowe.
Jako, że miałem wolny tydzień to troszkę pojeździłem na tej Hiszpanii, dodatkowo TC off zmusiło mnie do takich zmian w secie, które w znacznym stopniu wyeliminowały problem z tarkami i pewnie stąd wziął się brak u eJaya, któremu dałem seta, krytyki dot. wersji toru(czyli tarek). Jednak i tak trzeba się pilnować.
na których pytanie jest kto sie NIE rozwali w wyścigu? To będę JA! ;)
Widzę, że o TOP10 nie będzie problemu w tym wyścigu przez wzgląd na tą małą frekwencję. ;) Ja rozumiem, że powracam po wielkiej nieobecności, ale żeby się tak mnie bać?
wszyscy sie moga klocic a ja nawet nie moge nikogo skrytykowac za chamstwo...
gdzie tu sprawiedliwosc? trol wyglodnial :( let me feeeeed!!!!!
ps
xanatos wpadnij przynajmniej na wyscig... ja w poprzednim mimo ze bylem po BARDZO ciezkim weekendize pojechalem.
to tylko max poltorej godziny.
sesja? no bez przesady:) chwila relaksu ci pomoze odetchnac...
na bahrainie tez moze 10 kolek przed wyscigiem pojechalem... pamietaj, dla nas liczy sie skonczenie wyscigu a nie walka o pkt... jak mi poprzednio powiedzieliscie: kazde kolko bardzo duzo daje...
a poza tym chce miec z kim walczyc ;) a nie byc tryplowanym prezz wszystkich
sikham---->
i co nie masz problemu z tymi debilnymi tarkami ? na których pytanie jest kto sie NIE rozwali w wyścigu?
To pytanie byłoby dobre tydzień temu ;)
na marginesie - Kowalowi to nie pasuje żaden tor w tym sezonie
to jest prawda, ale tutaj chodzi mi o samą wersje
tarki są do dupy, jak się trochę poszerzy to kończy się to tragicznie + na połowie zakrętów trzeba się modlić żeby nagle nie stracić przyczepności
Szkoda że nie odezwał się nikt kto zaczął jeździć wcześniej, ale już z tym nic nie zrobimy, trza jechać i nie narzekać ^^
Od razu mówię, Monaco bierzemy z SRPL bo wersje mają przednią ;)
Dessloch --> Pojadę kilka kółek i zobaczę jak to wygląda, jeszcze dzisiaj świętuje swoje urodziny u rodziny (haha, teraz zauważyłem że urodziny to "u rodziny" :D), więc jak wrócę przed wyścigiem to postaram się jednak pojechać :)
Martwi mnie jeszcze komputer na którym jeżdże wyścigi, z którym ostatnio są problemy i wali niebieskie ekrany.
Wszystko przeciwko mnie, ale zobaczę co da się zrobić :)
[edit]
Dobrze, że ten tor pamiętam dobrze, poza tym jest łatwy i cholernie ciężko jest wypaść, także muszę tylko trochę potrenować i powinienem móc jechać :)
Chęci miałem, ale kurde jak obraca mnie albo wypadam z trasy na każdym okrążeniu to kiedyś moja cierpliwość się kończy, wpadnę na wyścig, ale to będzie tylko formalność...
Trochę pojeździłem, nie było strasznie żle - 1:24, jak później będę miał czas to powinno się udać 1:23. Niezbyt imponująco, ale zawsze :)
Dessloch --> A jak mniej więcej u ciebie z czasami? Będzie z kim powalczyć czy wyciągnąłeś się na 1:21? :)
Witam Panowie, czytałem wątek regularnie podczas mojego odpoczynku, spowodowanego w głównej mierze maturami, ale w końcu zamierzam wrócić :) Ściągam moda i patcha i mam nadzieję, że na Monaco już się z wami pościgam.
Sory chlopaki ale wyszlo na to ze nie dam rady pojechac w dzisiejszym wyscigu. Milej jazdy zycze ;)
xanatos--> no ja tak okolo 1:24, ale mocno sie nameczylem, zeby do niego dojsc... daleko mi do 1:21.
bede musial widze zaczac tearz jezdzic, bo znowu ostatni dojade:)
btw jako ze shermana nie ma ktory mi mowi ile mam paliwa wlac, to wskazecie mi jakos mniej wiecej bezpieczna ilosc?
set tez musze pomeczyc, bo Sherman na samym poczatku mi przeslal i pewnie byla to faza beta wiec pewnie jeszcze da sie cos z niego wyciagnac
Sorry xanat0s, przypomniało mi się dlaczego nie jeździłem w zeszłym sezonie. 3FPS/sek na prostej.
Nie liczyłem na wiele z braku przygotowania ale to co się wydarzyło to już komedia..
Już na FL resetowałem Force Feedback bo wyparował. Start i straciłem przyczepność. Uderzyłem w mur i straciłem nos + reszta uszkodzeń.
Po doczłapaniu się do pitu nie wiem co się stało ale nie naprawili mi nosa???? tylko zmienili opony i wypad.
Nie dość że mnie wypuścili bez nosa to jeszcze dostałem karę przejazdu przez boksy za przekroczenie prędkości!
Znowu pit i naprawa, +20 sekund. Wyjechałem tuż za Sikhamem i Fisherem którzy już po dwóch kółkach mnie dublowali, rekord tej ligi chyba :/
Jak wspomniałem wyjechałem za tą dwójką a tuż przed eJayem. Po zakręcie numer 3 na prostej chciałem go przepuścić z racji niebieskiej flagi ale gdzie..
Moja G25 postanowiła mi zredukować biegi bezpośrednio z 4 na 2 bieg, po jednym wciśnięciu oczywiści.
Tu straciłem kontrolę i ratując się eJay się na mnie nadział.
Zakręt dalej zauważyłem że nie da się jechać już dalej normalnie, dupa po prostu mnie wyprzedzała przy każdej próbie przyspieszania.
Przepraszam eJay że spieprzyłem ci wyścig.
Przepraszam eJay że spieprzyłem ci wyścig.
Niestety, ale to 100% prawdy;) Bolid cały żółty, podsterowny tak, że musiałem na T3 zwalniać, a przejechanie ostatniej szykany graniczyło z cudem. Słabe tempo, uciekła szansa na P2, może bym powalczył z Kubą gdybym miał normalny bolid. Szkoda, bo set był taktyka była, szybkość była... Kolejny wyścig, gdzie uciekają mi większe punkty i muszę wszystkich gonić jadąc o pół sekundy wolniej na okrążenie niż zwykle.
4 miejsce nie jest złe, ale STR dzisiaj ostro zapunktowało i w Monaco Lotusy będą musiały wziąć się w garść. Tylko, że znowu będzie pewnie kasacja Na t1 i szukanie skrzydeł (oby nie;)). Żenujący weekend odbiłem sobie manewrem wyprzedzania na Lukasie.
Fisher graty za punkty, ugrałeś co mogłeś, klątwa trwa;/
Nie wiem dlaczego ale coś mi się działo z oponami. Przez cały wyścig musiałem odpuszczać, bo wiedziałem, że nie dojadę do mety, a i tak 2 razy złapałem gumę.
W qualu zwaliłem oba kółka i czas gorszy o 0.5 sekundy od PB.
Wyścig zacząłem spokojnie żeby tym razem nikogo nie dotknąć i od razu przyniosło to efekty. Minąłem chyba 7 bolidów, które stały albo w poprzek toru, albo na poboczu i jakimś cudem znalazłem się na 2 pozycji. I od tego momentu zauważyłem, że opony szybko schodzą, zupełnie nie wiem dlaczego, bo na treningu wszystko było ok. Odpuszczając na zakrętach wiedziałem, że i tak stracę parę pozycji, ale jak przed 2 pitem złapałem kapcia wiedziałem, że nie będzie dobrze. Oczywiście jeszcze jeden na ostatnim okrążeniu, ale mimo wszystko dobry wynik, który brałbym w ciemno przed wyścigiem, bo mogłem być niżej, gdyby nie problemy Fishera i Bokserka.
Ale muszę przyznać, że mimo wszystko fajnie się tam z przodu jechało.
Parodia wyścigu...
W Qualu świetny wynik dał mi PP.
Start z P1 obarczał mnie odpowiedzialnością dobrego startu bez kontroli trakcji. Wyszło tak sobie, straciłem 3 pozycje, które sobie odbiłem już po T1:D
Pierwszy stint to właściwie podążanie za szybszym Sikhamem. W między czasie spin pozbawił mnie walki o zwycięstwo. Pierwsze 10 sekund poszło w pizdu. Zjazd po nowe oponki.
Drugi stint to walka z mega szybkim Lukasie, chopie super tempo, znakomity postępy czynisz. Dopiero po jego błędzie go wyprzedziłem. Zjazd po oponki. Sytuacja zaczęła się klarować i zauważylem, ze Maciule ciężko będzie ograć. Więc próbowałem uciekać przed Kubą, gdy był za mną koło 1,5 sek zjechałęm do PITu i katastrofa... Włączam ogranicznik, który w tym samym momencie się wyłącza. Jakieś 110km/h w pitach i sruuuuuuuu stop go. Kolejne 25 sekund poszło w pizdu.
Stint następny i znów mały błąd. Kolejne 5 sekund poszło w pizdu. Ale już walczyłem o marchewkę, poczekałem na Kowala i powalczyliśmy 2-3 okrążenia.
Weekend dramatyczny oprócz tempa kwalifikacyjnego. Zauważyłem też, że bez pomocy jest się jednak wolniejszym w łukach takich jak tu(efekt był jeszcze większy w Chinach) a opony bardziej się zdzierają. Troszkę szkoda, że tylko 2 osoby bez pomocy jeżdżą...
Sikham brawo, mega tempo przez cały wyścig, maciula to samo, brawa też dla Kuby za P3. eJay brawo za P4 i sory za takie dno i 3 metry mułu. Odkujemy się w Monaco:)
Start z P11...
już widząc bokserka problemy na starcie wiedziałem że będzie zabawnie. 8 okrążenie a ja już byłem na P3 bo reszta wypadała z toru - powinno być wam wstyd, bo ja ukończyłem wyścig bezbłędnie ^^. Przygotowywałem się jakieś 40 kółek i z czego może 5 nie skończyły się spinem więc optymistycznie nastawiony nie byłem ;)
Wywalczone P8, więcej się nie dało.
podsterowny tak, że musiałem na T3 zwalniać
ja tam musiałem jechać tempem spacerowym żeby nie pozabijać siebie i innych
Zauważyłem też, że bez pomocy jest się jednak wolniejszym w łukach takich jak tu
wolniejszym się jest i to sporo, ale to jest szczegół, jest przynajmniej większy fun ;)
Nareszcie w miarę normalny wyścig, ale oczywiście bez powieszenia na tarce się nie obyło... Gdyby nie to najprawdopodobniej byłbym na p2, bo z Sikhamem tempo mieliśmy bardzo podobne.
Walki praktycznie nie było, bo co kogoś dogoniłem, to albo zjeżdżał do boxu albo go wyprzedziłem po 2 zakrętach
Incydent, dublowanie
L23 sektor 3
Kuba vs Perucka
Przy dublowaniu mój drogi zjeżdża się z best line, a nie powoduje kolizje...
It's good to be back:)
Po ponad półrocznym rozbratem z kierownicą miałem wątpliwości co do powrotu do ścigania, sam występ już w Hiszpanii stał pod wielkim znakiem zapytania, ale się udało i jestem zadowolony, że tak się stało.
Q: Pierwsze kółeczko zrobiłem na spokojnie i zachowawczo co dało wynik 1:21. Drugie niestety zostało popsute i musiałem zostać z rezultatem o sekundę gorszym od wykręconego na treningu przedpołudniowym. Zbytnio mnie to nie zmartwiło, gdyż Lukas miał być przesunięty i teoretycznie mógłbym być przed Bokserkiem ale z tego co widziałem to również i jemu nie wyszło drugie podejście. 7 miejsce na gridzie nie jest wcale złe.
R: Wyścig rozpoczął się źle, gdyż sam start zaspałem i straciłem 2,3 pozycje na rzecz rywali. Widząc kłopoty Bokserka i Maciuli trochę się zasmuciłem, że mają większego pecha niż ja. Sam wyścig w sumie bez jakichś większych ekstrawagancji. Równe tempo. W czasie treningów nie przejechałem ani jednego stintu więc nie miałem zielonego pojęcia o zużyciu opon. W czasie jazdy patrząc na ubywające kropeczki stwierdziłem, że trzeba spróbować przejechać na 2 pitstopy. Udało się bez jakichś większych problemów.
Ostatecznie na mecie miejsce 5 co przy tak świetnych kierowcach uważam za sukces. Zważywszy, że 5 miejsce udało się wyszarpać dopiero na ostatnim okrążeniu:)
Ciekawostka:
Na 28 okrążeniu przeżyłem chwile grozy i krew się zagotowała jak przed maskę wyjechał mi czerwony bolid Ferrari, na szczęście dzięki szybkiej reakcji udało się uniknąć kraksy.
Wspomniane ostatnie okrążenie i wyprzedzenie Lukasa, którego cisnąłem już wcześniej ale nie chciałem zakończyć wyścigu przedwcześnie przez nierozwagę.
Obie sytuacje obrazuje krótki materiał video:
http://w950.wrzuta.pl/film/7qx8V5nzALO/bez_tytulu
Podkład muzyczny pokazuje moje prawdziwe emocje w momencie zaistnienia drugiego momentu z filmu:)
Oczywiście z mojej strony nie ma o czym gadać, praktycznie zerowe przygotowanie musiało się skończyć tak, jak się skończyło. Miejmy nadzieję, że kolokwia i egzaminy pójdą mi lepiej :] Gdybym tego toru nie znał to byłaby masakra, szczęśliwie nie musiałem się uczyć sekwencji zakrętów. Ale nic mi to nie pomogło :)
W qualu PB (ale cholera dessloch chyba też zrobił swoje PB :)), potem parę kółek jechałem na zderzaku desslocha, sekwencja dwóch błędów i spadłem. Potem było już tylko gorzej.
No nic, w Monako trzeba będzie zająć strategiczne ostatnie miejsce i czekać na rozwałkę z przodu. I na luzie ominąć :P Nie no, liczę na fajny wyścig, bo to mój ulubiony tor.
A na marginesie - coś mnie dzisiaj chętnie obstukiwaliście, bo widzę w raporcie mam najwięcej, aż 13 incydentów. A z czego kojarzę ja nikogo z własnej winy chyba nie walnąłem, za to dostałem już na formacyjnym, potem dessloch w poprzek toru na mnie czekał tuż za zakrętem (nie ze swojej winy). Działo się :)
[edit]
Miszka, niezły refleks :) Ja jechałem chwilę po tobie i nie pozostało mi nic innego jak w desslocha walnąć :P
Miszka --> Fenomenalnie ten podkład muzyczny dobrałeś i wcisnąłeś do filmu, aż się uśmiałem mimo, ze to mnie wyprzedzasz! :D
Jak najkrócej opisać dzisiejszy wyścig? Z piekła do nieba będzie chyba najodpowiedniejszym porównaniem. Qual tym razem w normie. Start z drugiej pozycji. Myślę sobie nie jest źle. No cóż, po starcie powtórzyła się sytuacja z zeszłego sezonu, bodajże z Walencji. Dobry start, w lusterku widzę zostającego Fsherfightera, zachwycam się jaki to ja dobry jestem i o kurde, w tym miejscu to ja powinienem hamować ale trzy okrążenia później. Sru i pobocze. Wyjechałem gdzieś z tyłu stawki. Jeszcze na tym samym okrążeniu źle zredukowałem biegi, źle wyszedłem z zakrętu z kimś się szczepiłem i poleciałem w krzaki. W tym momencie chciałem nacisnąć esc. Ale sie powstrzymałem. Przez pierwsze okrążenia samochód w ogóle się nie prowadził, sprawdziłem uszkodzenia - brak. Co jest ? Zły setup wgrałem ? Nie. Nie wiem co było przyczyną. Jechałem na dwa stopy na softach- ale był jeden warunek; żadnych wyjazdów poza tor, żadnego jeżdżenia po tarkach (zwłaszcza lewą stroną), żadnych uślizgów. Po tych incydentach myślałem, ze trzeba będzie zmieniać taktykę i jechać na trzy stopy. I tu miła niespodzianka, opony trzymały lepiej niż się spodziewałem. I tak sobie jechałem cały wyścig, patrzyłem jak inni zjeźdźają do boksów i wyszło, że dojechałem drugi. Szkoda Bokserka, ale jeszcze się odkujemy.
Na 28 okrążeniu przeżyłem chwile grozy i krew się zagotowała jak przed maskę wyjechał mi czerwony bolid Ferrari, na szczęście dzięki szybkiej reakcji udało się uniknąć kraksy.
sorry Perucka mnie zdjal :P
ciesz sie, bo xanatos tego szczescia nie mial i mi centralnie w bok wjechal:P
ogolnie wyscig spoko, w koncu moglem nawiazac walke z kims, dzieki Perucka za fajna jazde.
po tej kraksie dochodzilem do siebie z 5 kolek... najpierw do pitu uznalem ze zjade bo myslalem, ze cos jest nietak...
jak juz wszedlem w swoje tempo i jechalem w miare bezpiecznie to na przedostatnim kolko zrobilem piruet (stres zeby dublujacym nie przeszkadzac, niewymierzylem przez to w tarke...)
i
maciula, nie mam pojęcia jak można było pojechać ten wyścig na 2 stopy w softach. Niewiarygodne.
EDIT
Bardzo prosze o linki do Monaco bo akurat żadnej wersji u siebie nie mam.
Dla mnie tez bylo niewiarygodne, obliczenia mowilymi ze nie da rady, praktyka to samo, a w wyscigu sie okazalo ze jednak dalbym rade ;) ale bylo za pozno na zmiany
eJay; Czy to nie Ty pisałeś, że ja jestem Button a Bokserek Hamilton ?
Qual jak zwykle bez rewelacji, pewnie mnie pomoce spowalniają dlatego nie umiem pojechać tak szybko jednego kółka z mała ilością paliwa ;) Za to czas spędzony na analizie danych i przygotowanie do samego wyścigu zdaje się procentować bo o ile w qualu jest tak sobie to w wyścigu jest całkiem ok :) wszystko przebiegło zgodnie z planem tak jak zakładałem przed wyścigiem a w pewnych obszarach nawet lepiej. Set był bardzo dobry bo udało nam sie wyeliminować niedomagania dziwnej wersji toru. Jazda na 2 stopy bardzo się opłacała co pokazuje 45 sek przewagi nad 2 zawodnikiem chociaż... on chyba też jechał na 2 stopy...
2 STR na pudle to nie lada wyczyn dla nas szkoda przygody z tarką ale widać tor dzielił dziś wszystkim po równo
Maciula pokazuje niezłe tempo ostatnio jakaś 2 młodość wyścigowa :)
Kuba jest w końcu pudło o pierwsze jest najciężej i teraz będzie tylko łatwiej :)
eJay sorry ale sam sobie jesteś trochę winien bo: raz - gdy obraca się przed tobą samochód ZAWSZE się podażą za jego tyłem; dwa - hamulce Ci przestały działać czy zapomniałeś gdzie jest takowy pedał ? ;)
zgłaszam Perucke - dublowanie L19 - jak masz niebieską flagę to zjedź z best line a nie ja się muszę pocić pokazałem Ci sie nawet specjalnie w lusterku a Ty nic
Maciula pokazuje niezłe tempo ostatnio jakaś 2 młodość wyścigowa :)
Myślę, że efekty zaczyna przynosić jazda na kierownicy. Powoli dochodzę co i jak. Gdybym nie musiał jechać z końca stawki, to myślę, że byłoby sporo mniej niż 45 sekund :)
eJay sorry ale sam sobie jesteś trochę winien bo: raz - gdy obraca się przed tobą samochód ZAWSZE się podażą za jego tyłem; dwa - hamulce Ci przestały działać czy zapomniałeś gdzie jest takowy pedał ? ;)
Akurat w tym specyficznym miejscu i tak bym skończył na poboczu bo bokserek zajął co najmniej polowę toru. Ja zwolniłem (zobacz na prędkościomierz) i liczyłem że wcisnę się między niego a tarkę. Nie udało się, trudno. Nie zgłoszę tego bo to ewidentnie wina kierownicy.
Jednocześnie informuję, że incydenty zgłaszamy do jutra do 23!
właśnie patrzyłem dlatego się pytam czy zapomniałeś gdzie masz pedał bo hamowałeś z refleksem szachisty ;)
Maciula jakieś 30 sek ;) no ale gdyby nie ja to wygrałeś ;)
Bądź pewny, że będzie się zmniejszała.
edit; na dwóch pierwszych okrążeniach straciłem 20 sekund.
edit 2 ; dokładnie :))
Bądź pewni że jak eJay Fisher i Kowal przestaną lamić to o p2 nie będzie tak łatwo.
w sumie tak z perspektywy kogos co z tylu jezdzi, to chyba nie bylo GP gdzie nie wyprzedzalem czolowego gracza ktory stoi w poprzek przed pierwszymi zakretami... :)
Wersja Monaco od SRPL:
TOR: http://speedy.sh/2c35a/MONAKO-GOL.zip
ew. shaderpack, który poprawia grafikę: http://speedy.sh/bY2hH/SRPLShaderPackSetup-v0.92.exe
Należy wybrać wersje 2004 z dopiskiem R0.
Bioły to tylko propozycja. Testowałeś tą wersję?
Ciekawe, że tak upieracie się na korzystanie z torów od SRPL, skoro wersja od WCP na której jechaliśmy rok temu, a którą podrzuciłem kilka postów wyżej jest tak na oko z 10x lepsza i bardziej aktualna od tej którą podał Fisher ;) Ale wasza sprawa, nie chcę na siłę się wtrancać :P
ah te mordercze ograniczniki na SRPL ...
Bioly nie tylko Ty się dziwisz czemu tak jest ;)
Fisher -> Gdybym nie testował, to bym się nie wypowiadał :)
Na dodatek wersja SRPL jest IMO trochę trudniejsza od wersji WCP, a biorąc pod uwagę jak wielkim wyzwaniem jest tor w Monako, realnie patrząc na mecie zameldowałoby się pewnie z 5 kierowców..
Dobra, ja się nie upierałem nad SRPL, uważałem poprostu, że jest znakomicie wykonana i że warto ją wziąć pod uwagę by uniknąć sytuacji jak w Hiszpanii.
EDIT: Tak, z 2008 roku. Co nie oznacza, że wszystkie tory z SRPL są skopane chociaż niektóre są... ;)
a Hiszpania nie była przypadkiem z SRPL ?
Na dodatek wersja SRPL jest IMO trochę trudniejsza od wersji WCP
ze względu na debilne ograniczniki na pierwszym zakręcie które są wysokości połowy koła! i gdy tylko na nie najedziesz nawet lekko to robisz hop i kończysz na ścianie po lewej stronie stąd się trudność czy głupota bierze ?
No z tymi ogranicznikami to nie jest odosobniony przypadek. Na większości torów zrobionych przez nich są jakieś pułapki i zasadzki(btw. raz z pułapki żwirowej 40 sekund wyjeżdżałem bolidem F3). Niby to ze względów fair-play, ale prawda jest taka, że zabija radość z wyścigów... To tak IMHO:)
Przynajmniej wiesz że nie możesz ściąć.
a Hiszpania nie była przypadkiem z SRPL ?
Oni tory aktualizuje praktycznie przed każdym wyścigiem, więc wersja 2k12 się różni, i to sporo.
Nie chcę się narzucać, ale apeluję o szybki wybór toru, żeby wszyscy mieli max. czasu na treningi. Jak każdy wie Monako to trudny tor [albo inaczej - łatwo w nim o kraksę ] i fajnie byłoby jeździć, a nie czekać :)
Sam się nie wypowiadam odnośnie wskazanych torów, bo po prostu nie mam wiedzy i umiejętności, żeby różnice wykryć. Na wszystkich torach pewnie pójdzie mi źle, także zostawiam to bardziej doświadczonym graczom :)
xanat0s---> daj mi swoje GG ;D
bez morderczego leżącego policjanta też wiem że nie mogę ścinać... ale sorry... zapomniałem ze to Ty chciałeś ten tor bo to pierwszy w sezonie który Ci pasuje ;) to tym bardziej jestem za WCP ;) hihi
Fisher ja wiem ;) ich tory to sztuka dla sztuki by zaspokoić chorobliwą wręcz obsesje na temat ścinania, nie dość ze karają zdrowo to jeszcze robią takie niespodzianki na torze, u nas to niestety nie przejdzie bo wymagałoby zostawiania miejsca po wewnętrznej przez jeden z bolidów a tu może być ciężko z tym ;)
btw. Kowal masz jakiś ołtarzyk w domu dla SRPL ? :P bo Twe uwielbienie dla nich płynące z każdego posta jest co najmniej zastanawiające
Sikham, jak chcecie WCP, to poświęcę się i sprawdzę jak przez cały wyścig będziesz przejeżdżał szykanę za tunelem ;) Jedyną rzecz którą pamiętam z zeszłego roku to to że się tam już nie pieprzyłeś (zresztą tak jak ja...) ^^
Nie ale akurat Monaco zrobione przez nich jak dla mnie urywa dupę, według Fisher-a też więc czemu by na nim nie jechać.
a jakiś szybszy komunikator?? facebook?
Perucka --> Szukaj [ciach]. Z czego widzę ze zdjęciem jest tylko jeden - jakby co to taki z rozczochranymi włosami i niebieskim oczami na tle firanki :P
xanat0s...fajnego masz psa :D
ale z 2 strony też bym się upierał na twoim miejscu - znasz już ten tor lepiej niż my wszyscy wiec masz już na starcie sporą przewagę też bym wtedy walczył o swoje ;)
akurat tak się składa że pierwszy wyścig na tej wersji pojadę w piątek, więc nie trafiłeś ;)
eJay niech decyduję i już...po co się mamy dzielić na dwa obozy
A właśnie...eJay, czemu uznałeś że przy twoim crashu z bokserkiem to była jego wina. Jak dla mnie byłeś w takiej odległości że mogłeś tam jeszcze potańczyć zanim podjąłbyś decyzje co zrobić. Spokojnie mogłeś pomyśleć co zrobić a ty jedynie zdjąłeś nogę z gazu i w niego wjechałeś ;)
edit: GP2, ale akurat przed paroma wyścigami już miałem taki trening i dużo mi to nie dawało :D
pan praworządność się odezwał, jeździłem tam jak wszyscy wiec trochę z dupy się czepiasz teraz o to
wole nich wszyscy trochę ścinają niż 80% ludzi ma się zabić przez źle zrobiony tor
ale z 2 strony też bym się upierał na twoim miejscu - znasz już ten tor lepiej niż my wszyscy wiec masz już na starcie sporą przewagę bo to monaco a nie jakiś inny "zwykły" tor też bym wtedy walczył o swoje ;)
trafiłem: będziesz +2 wyścigi o ile to f3, a to już sporo
A właśnie...eJay, czemu uznałeś że przy twoim crashu z bokserkiem to była jego wina. Jak dla mnie byłeś w takiej odległości że mogłeś tam jeszcze potańczyć zanim podjąłbyś decyzje co zrobić. Spokojnie mogłeś pomyśleć co zrobić a ty jedynie zdjąłeś nogę z gazu i w niego wjechałeś ;)
apokalipsa pierwszy raz się z Kowalem zgadzam :P moim zdaniem też miałeś tyle czasu że mogłeś się zapytać Bokserka z której strony przejechać
ps. Nie patrzyłeś na prędkościomierz ? :D przecież eJay "hamował" :D ehh edytował - nie ma dowodów ze tak powiedział :(
Bedziemy jechali w Monaco na wersji WCP, wiec pobierac to co dał Bioly w [63]
Kowal--->Latwo sie mowi, kiedy ogląda replaya po raz 35. Miejsce bylo specyficzne, sytuacja byla specyficzna, nie spodziewalem sie, ze bokserek zatanczy w tym miejscu.
Bedziemy jechali w Monaco na wersji WCP, wiec pobierac to co dał Bioly w [63]
<-
A tak ku potomności - wyniki z 2009 roku. Startowało 15 kierowców, wyścig skończyło 5 :) I moje historyczne 5 miejsce, kurde do dzisiaj pamiętam te emocje :>
GP Monaco:
1. MaZZeo +25
2. Danley +20
3. Stanson +16
4. Alien +13
5. xanat0s +11
[edit]
Przeglądam sobie filmiki z 2011 roku i ten moment z Monako jest wyborny :)
http://www.youtube.com/watch?v=qgfuWXZLfUU&feature=player_detailpage#t=83s
Moj komentarz odnośnie wersji SRPL - http://www.youtube.com/watch?v=xGdDX730wwg
Takiej porażki dawno nie widziałem. Ładne tekstury to nie wszystko:
- tarki na T1 to gwarantowany skok za bandę, aż strach się bać co by było na starcie wyścigu.
- S1 ciasne niesamowicie
- grip znacznie słabszy niż na WCP
- szykana po tunelu - kolejny skok.
- dojazd do Rascasse to jakiś koszmar, rzuca bolidem w kosmos
Tak Kowal, WCP nie będzie Ci pasować bo sobie nie poskaczesz...
daj linka, bo przeczytalem ta przepychanke i w koncu nie wiem ktory oboz wygral.
ok. Jak ty juz mowisz, ze mozna ta wersje jechac, tzn ze ja aprobujesz.
a to jest najwazniejsze.
Taka myśl spoza obrad na temat toru.
Zastanawialiście się nad pomocami? Po wyłączeniu ich jest się poprostu wolniejszym powinno być IMHO na odwrót. Wiem, że to moja sprawa na jakich pomocach jeżdżę, ale dążymy tutaj do dużego realizmu, a jak narazie to ja i Kowal wyłączyliśmy pomoce. Jego tempa przedstawiać nie trzeba ponieważ widać, że ciężko mu jest. Ja dużo trenowałem przed Hiszpanią, seta zrobiłem porządnego(eJay potwierdzi), wszystko miałem dograne. Zdawało się, że powalczę o P1. Nawet bez tych strat bym się nie wbił na pudło. W qualu wychodzi to, że jazda bez pomocy popłaca bo o pół sekundy wyprzedziłem drugiego Maciulę przy okrążeniu, które można było pojechać nieco szybciej. Natomiast wyścig to jest dramat. Ledwo na 3 pity pojechałem, a pudło obsadzone przez kierowców z pomocami spokojnie na 2 pity jechało. Boję się o to co będzie w Monako bo może wyjść na to, że kierowcy, którzy pojadą najbardziej odwzorowaną fizyką, mogą najwięcej na tym stracić co jest wg. mnie małym absurdem...
W zeszłym sezonie zdaje mi się, że lepiej było to dograne w modzie(nie wiem jaki to ma na to wpływ, ale widocznie jakiś ma) bo P1 i P2 w ostatnim wyścigu zajmowały osoby bez pomocy. I jakoś Bioły(wiem, że to klasa sama w sobie) dawał rady wygrywać wyścigi mimo bardzo dobrej formy ówczesnego Toro Rosso.
a co do czasów, Bioly i Danley jakoś zawsze przeczyli twojej teorii tzn?
to dlaczego eJay jadący na pomocach zużywa opony tak jak Ty bez pomocy ? ja wiem dlaczego... zajęło mi to 2 sezony i kilka miesięcy ostrej pracy z Danleyem, może to zdradzę jak przestane już jeździć, muszę niestety chronić tajemnice STR ;)
a co do czasów, Bioly i Danley jakoś zawsze przeczyli twojej teorii - byli szybsi od wszystkich z pomocami czy bez nie robiło im to różnicy
btw. wszyscy jedziemy na takiej samej "najbardziej odwzorowanej fizyce" jak sobie naciśniesz f4 to rfactor nie tworzy fizyki na nowo
+ grip znacznie słabszy niż na WCP
takie teksty raczej nas nie ruszą, bo o wersje z gorszym gripem walczą osoby którym powinno właśnie zależeć wręcz odwrotnie, żeby był jak najlepszy...
Po drugie, jakoś na Barcelonie nikt się tym nie przejął, że ciężko się było utrzymać na torze więc nie widzę problemu...
- tarki na T1 to gwarantowany skok za bandę, aż strach się bać co by było na starcie wyścigu.
- szykana po tunelu - kolejny skok.
Nie no sorry ale jak to takie problem uważać żeby nie ścinać, i trochę głębiej pokręcić kierownicą to ja nie mam pytań.
- S1 ciasne niesamowicie
przeczytaj to jeszcze raz...i powiedz mi czy S1 kiedyś było szerokie?
to dlaczego eJay jadący na pomocach zużywa opony tak jak Ty bez pomocy ?
Cholera go wie. Jak jadę bez pomocy to na każdym zakręcie się za mną na przykład kurzy, więc oponki schodzą jak świeże bułeczki...
Ale róbcie jak chcecie...to wasz problem nie mój jak chcecie jeździć.
I nie musicie odpisywać na mój post, bo znowu ktoś się przyjebie że tylko prowokuję, wystarczy przeczytać i przemyśleć...
za mną też by się kurzyło gdybym nie robił tego co robię i nie wypracował sobie kilku rzeczy przez ostatnie 2 sezony
tak, tak, oczywiście...
wszystkie wyścigi jechaliśmy na softach nawet te gdy robiliśmy o jeden stop mniej od was
Jak sobie dobrze przypominam, to w zeszłym sezonie opony trzymały mi równie dobrze jak wam, a nawet lepiej więc w tym sezonie nie wiem co się dzieje, dziwne prawda? :O
Ale to już nie chodzi o durne opony, czy jakie tempo się ma z pomocami czy bez, Fisher napisał co mu leży na sercu a ty już widzisz to że "szukamy dziury w całym" ;)
już nic więcej nie pisze bo mam ubaw i jeszcze zdradzę za dużo i będzie lipa
<-
No to nie cwaniakuj tylko mi udowodnij, wyjedź bez pomocy, bo jak na razie jakoś twoje słowa do mnie nie docierają...lub skończ temat.
ale ja ci kochanie nie mam zamiaru nic udowadniać
No właśnie bejbe...
ani tym bardziej pomagać
to sobie sam próbujesz dopowiedzieć.
może to ty pojedz z pomocami i zobaczysz ze znowu zje Ci opony - i co wtedy cwaniaczku ?
Genialny komentarz odzwierciedlający całą tą dyskusje. Postarałeś się.
za mną też by się kurzyło gdybym nie robił tego co robię i nie wypracował sobie kilku rzeczy przez ostatnie 2 sezony
Danley jeździł bez pomocy i oszczędzał opony - to już szok będzie dla was bo chyba mogę to już napisać że w zeszłym sezonie hardów nawet na treningach nie sprawdzaliśmy, wszystkie wyścigi jechaliśmy na softach nawet te gdy robiliśmy o jeden stop mniej od was
opony i samochód trzeba rozumieć ;)
wiec przestańcie płakać i weźcie się w garść zamiast szukać dziury w systemie który funkcjonował i funkcjonuje dobrze zanim dowiedzieliście się że takie coś jak rfactor istnieje
edit: gówno prawda że trzymały bo kilka wyścigów wygraliśmy przez oszczędzanie opon - tylko że nasz system jeszcze lepiej się teraz sprawdza i dokonaliśmy kilku poprawek stąd większe różnice
w f1 też jeden jedzie tyle kółek a jego partner połowę mniej :O dziwne przecież wszyscy jadą bez pomocy takimi samymi samochodami na takich samych oponach...
już nic więcej nie pisze bo mam ubaw i jeszcze zdradzę za dużo i będzie lipa - tak mam ubaw z tego ze przez 2 lata nic nie możecie wymyślić
tak, tak, oczywiście...
bo Ty nie umiesz to już jest to nie możliwe ? sorry nie na darmo jestem inżynierem BiEPS ;)
ale ja ci kochanie nie mam zamiaru nic udowadniać ani tym bardziej pomagać - męcz się ;) będę miał większego jak wyjadę bez pomocy?
może to ty pojedz z pomocami i zobaczysz ze znowu zje Ci opony - i co wtedy cwaniaczku ?
Nie no sorry ale jak to takie problem uważać żeby nie ścinać, i trochę głębiej pokręcić kierownicą to ja nie mam pytań.
Jeżeli nie widzisz DEBILIZMU w postaci półmetrowych blokad na tarkach to gratuluję... A teraz pomyśl jak by to wyglądało przy walce bok w bok, na starcie i generalnej jeździe przez 47 kółek. A potem byłby płacz, że bolid robi 360 stopni w powietrzu, koła latają. Nie jesteś sam, bierz pod uwagę inne osoby, które mają problem aby przejechać równo kilkadziesiąt kółek. Dolicz do tego Monaco i masz komplet. A teraz możesz iść i postawić ołtarz SRPL.
przeczytaj to jeszcze raz...i powiedz mi czy S1 kiedyś było szerokie?
W porównaniu do innych wersji jest ciasna jak cholera, już samo T1 jest wielką porażką, a dalej jest niewiele lepiej. W sytuacji kiedy maruder otrzyma niebieską flagę może być niebezpiecznie.
wiec przestańcie płakać i weźcie się w garść
Ja nie płaczę. Poprostu chciałem rzucić temat do dyskusji, nie udało się, szkoda. Nie będę na ten temat więcej pisał.
A teraz możesz iść i postawić ołtarz SRPL.
Dziękuje mistrzu za pozwolenie. I kurwa daruj sobie na przyszłość takie komentarze.
eJay przecież on ma już jeden po co mu dwa ?
Fisher i dobrze bo taka dyskusja jest prawie co roku i jest jedno wielkie szambo, najprostsza argumentacja ze tu jedzie sie dla zabawy nie dla wyników i jest miejsce dla lepszych i gorszych, jak ktoś ma chore ambicje (bo ktoś ze mną wygrał bo jechal z ABS) to są zgrzyty potem - a przecież przystępując do ligi zgadzaliśmy się na regulamin prawda ?
Obserwuję Wasz wątek od paru wyścigów, i smutne jest dla mnie że dorośli ludzie z czegoś co ma być funem robią niezłe gówno. Jeżeli tak się o zwycięstwo w grze spinacie, to ciekawe jak Wasze życie wygląda ;)
[107]
Agree.
ja tam sie nawet nie uśmiechnąłem po 3 zwycięstwach z rzędu :P niedziela jak każda inna :)
@kali93 - ostatniego czasu to kobiety alkohol i śpiew... i wyścigi na kacu mordercy potem
FORZA SRPL !
kali93--->śmieszne jest to, że głównie burzą się osoby, którzy myślą, że wygląd to wszystko mając w tyłku pozostałych kierowców. Gdybym z sikhamem kierował się takimi samymi zasadami jak Kowal i ignorował słabszych kierowców już dawno jeździlibyśmy na hardkorowym modzie, na hardkorowych torach i przy hardkorowym regulaminie.
Sikham też miał swój słabszy moment i bywał irytujący, ale chyba mu przeszło bo zobaczył, że zamiast jednego dominującego teamu są aż trzy które biją się o podium, a kilka kierowców wykazuje zwyżkę formy (Lukas, Rafalok).
sikham--> Może źle się wyraziłem z tym życiem, tylko po prostu dziwię że aż tak mocne spiny łapiecie. Wierz mi albo nie, ale czasami z Twoich postów agresja aż się przelewa.
eJay--> Chciałem Wam tylko zwrócić uwagę, momentami przesadzacie z emocjami;)
bo w tym przypadku jest to wałkowanie czegoś co już było wałkowane tyle razy że aż nam zbrzydło - Kowal już nawet dostał warna w tym sezonie za takie ostre rozmowy o pomocach
Możliwe że sie wylewa tyle że często jest to specjalne bo nie lubię zbytnio się cackać z kimś kto prostych rzeczy nie pojmuje po kilku nawet tłumaczeniach, i grzeczna owieczka to jakoś nie mój obraz :)
BTW. Fisher ile kołek zrobiłeś w Hiszpanii ? bo piszesz że dużo
sikham, tylko dzięki Fisherowi nie napisze tu czegoś co by szybko zakończyło tą dyskusję.
eJay -> dopóki nie w parzyłeś se swoimi zajebistymi mądrościami, dyskutowało się całkiem przyjemnie i miło, ale widzę że się zniżyłeś do poziomu niektórych. Jeszcze mam ochotę skomentować twoje jedno zdanie ale się też powstrzymam, bo zrobiło by Ci się przykro.
I nie musicie odpisywać na mój post, bo znowu ktoś się przyjebie że tylko prowokuję, wystarczy przeczytać i przemyśleć...
^ Trzeba to było przeczytać dwa razy, bo znowu wyszło na to że z mistrzuniem nawet popisać nie mogę.
no ale napisz...
bo jeśli to że jestem cienki i jeździć nie umiem to mnie nie zaskoczysz bo to wiem sam
Kowal---->To już nie można się wypowiedzieć na temat toru, który tak często reklamowaliście z Fiherem jaki to jest zajebisty i w ogóle? Nuff said.
I nie musicie odpisywać na mój post, bo znowu ktoś się przyjebie że tylko prowokuję, wystarczy przeczytać i przemyśleć...
To jest lamerski tekst w stylu "Pieprzę głupoty więc proszę mi nie odpisywać bo nie mam argumentów". Sorry, ale tak to wygląda. Co dyskusja na temat wersji toru to piszecie "SRPL", już nie wspomnę jak to było z modem, który był świetny ale tylko wizualnie, bo jeździć się na nim nie dało, a uszkodzenia były komediowe. Może pora rozszerzyć horyzonty i nie sugerować się tym co robi SRPL? To specyficzna grupa, działa i jeździ na innych zasadach, a to że nie lubi nawet w najmniejszym stopniu ścinać pokazuje ten tor w Monaco z koszmarnymi tarkami.
A teraz możesz iść i postawić ołtarz SRPL.
Wkurwiło mnie tylko to, na resztę mam wyjebane, bo nie będą sobie pozostawiał bez komentarza tekstu który jest zupełnie zbędny.
Tak żeby była jasność.
Cały czas próbowałem kulturalnie porozmawiać, ale od sikhama się teraz dowiaduje o co ja się kurwa nie kłócę.
Sorry, znudziło mi się.
Jedyny komentarz jaki mi się nasuwa:
http://kwejk.pl/obrazek/945499/siara,i,wszystko,jasne.html
A tutaj szambo jak zwykle, WF1 w formie. Kontynuujcie...
ostatniego czasu to kobiety alkohol i śpiew... i wyścigi na kacu mordercy potem
Podziwiam, ja ostatnio też. dlatego odpuściłem lige bo ja na kacu bym was tam pozabijał na T1...
ej no Kowal napisz co chciałeś mi powiedzieć - to nie zdrowo tak w połowie przerywać
Sikham---> I po co prowokujesz znowu?? Może i dobrze że nie napisał. Oszczędził Ci przykrości. Bo cwaniakiem to trzeba być w życiu prawdziwym a nie w sieci... "Żenada to co się tu dzieje" było to już tyle razy pisane a wy dalej swoje... Jeżeli w taki sposób będzie się to dalej toczyło to wątpię czy w przyszłym sezonie zostanie chociaż 10 osób...
sikham-> Mniej więcej 350 kółek. I się opłaciło bo seta dograłem ładnego(co widać po Q).
A ty?
271 zrobiłem, faktycznie niezły set ale chyba tylko na quala Ci wyszedł bo czas był kosmiczny, gdybym te 100 więcej poświecił na quala żeby zrobić tyle co Ty to mogłoby też być lepiej, tyle że co chwila jakieś koleżanki na imprezy wyciągały i się skupić nie moglem :)
[119] ;)
Ja zrobiłem 195 kółek licząc dwa wyścigi testowe, więc za długo nie grzebałem, a 80% roboty i tak wykonał fisher ;)
Ja 200 to może zrobiłem od początku sezonu(nie licząc wyścigowych)
a w monaco co ? kto pierwszy zrobi 1000 ten dostanie +1 punkt ? :)
^ tyle to ja bez piwka i innych napoi zrobiłem ;)
Umiejętność oszczędzania opon przez Sikhama nie wynika z tego, że używa kilku pomocy. On po prostu umie oszczędzać opony i nad tym elementem zawsze ciężko pracuje :) Jeździłem z nim cały sezon na takich samych pomocach i ciężko mi się było zbliżyć dystansu jaki potrafił przejechać na jednym komplecie.. to jest naprawdę coś niesamowitego.
First Ever Monaco Grand Prix (1929)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=seqYJ9azUbw
ci to dopiero mieli jaja :)
Kurde nie było mnie na forum dwa dni.Ogólnie atmosfera po przeczytaniu postów jest jak by to napisać hmm...zła?beznadziejna? .Jak tak dalej pójdzie to się nie zdziwcie jak połowa stawki sobie odejdzie.Co wyścig to kłótnia.
a przypadkiem po poprzednim gp (po klotniach), mowiliscie o oczyszczeniu atmosfery.
przypomne:
sikham: "jeśli nie zauważyłeś atmosfera się powoli oczyszcza - tylko jeden smrodziaż pozostał, tyle razy pisano Ci żebyś się zamknął lub sobie darował a ty dalej swoje, kiedy wreszcie to zrozumiesz ? to za wiele dla ciebie ?"
i sie okazalo, ze jednak oczyszczenie bylo jak juz wszyscy ochloneli z klotni...
("i z oczyszczaniem bym sie wstrzymal, bo z reguly po kazdym GP z tego co widze to jest klotnia, a jak juz ludzie odpuszcza sobie klotnie to jest "atmosfera oczyszczona".
Tylko czy aby nie do nastepnego GP? ")
moje "prorocze" (oczywiste) slowa sie sprawdzily.
mamy dokladnie to samo co jest po kazdym gp.
nie pisze tego zeby dolac oliwy do ognia, bo wiem juz ze wchodzenie w dyskusje nie ma sensu... ale czy nie jestescie dorosli? o wszystko sie klocicie.
Może zamiast drenować temat atmosfery zacznijcie jeździć i trenować bo Monaco to tor gdzie jeden spin może spieprzyć wyścig połowie stawki ;)
[127]
Komentarz wygrywa - I'm sure that those cars can easily beat Felipe Massa!
I'm sure that those cars can easily beat Dessloch! dopasowując do WF1 hihihi :P
sikham -> kiedy w końcu skończysz te marne prowokacje w moją stronę ?
Małe info.
kalendarz oczywiście będzie delikatnie zmieniony i część wyścigów zostanie przeniesione na okres przed i po wakacyjny. Szczegółów dowiecie się po Grand Prix Monaco.
I'm sure that those cars can easily beat Dessloch! dopasowując do WF1 hihihi :P
Uff, mimo, że jeżdże na zbliżonym (jak nie gorszym) poziomie niż Dessloch, to na niego idzie łatka ślimaka :P
spoko, monaco mnie zjesz na sniadanie.
jeszcze nie cwiczylem i srednio mi wychodzi na tym torze (jako ze zawsze przestrzelam zakrety to tutaj bede spotykal sie z banda...
zastanawiam sie czy w ogole jest sens zebym startowal
a sikham tak napisal, bo jestem przystojniejszy od niego i zazdrosc go zzera
Monako to loteria, w normalnym wyścigu nie zdarza się, żebym uciekał Stansonowi :) A tam wyprzedził mnie dopiero jak walnąłem w bandę, więc wszystko się może zdarzyć i jeszcze będziesz finishował dużo przede mną, albo nawet przed eJayem :P
a i mam pytanko... jak sie powinno ruszac? w sensie, mniej wiecej opisowo bo z reguly albo boksuje albo mi sie antistall(?) wlacza i mi nagle obroty spadaja i rusza mega wolno... jest jakas technika ? tylko prosze bez "cwicz a sie nauczysz", bo chodzi mi o ogolny opis...
do tej pory nie potrzebowalem bo i tak czekalem az wszyscy mnie wyprzedza (chyba, ze ktos jeszcze gorzej ode mnie wystartowal).
teraz juz chcialbym walczyc od samego poczatku ;)
Dessloch --> Zdradzę ci sekretną taktykę na Monako:
teraz juz chcialbym walczyc od samego poczatku ;)
Właśnie nie, im później dojedziesz do pierwszego zakrętu tym lepiej. Bo na 99% będzie tam gigantyczna kraksa i połowa osób potraci skrzydła i koła :P
A na serio - sam z chęcią poczytam jak to powinno wyglądać. Za czasów start control było banalnie, teraz też mam problemy :)
tylko prosze bez "cwicz a sie nauczysz", bo chodzi mi o ogolny opis...
Cwicz a się nauczysz ;) Dużo zależy od seta i wyczucia. Pamiętaj, że bolid w wyścigu jest cięższy i może na starcie "krzęknąć" i spadną obroty, a wtedy utrata 2-3 miejsc gwarantowana. Z drugiej strony jak będziesz miał pedał w podłodze wciśnięty to zrobisz tylko dym i stracisz znacznie więcej ;) Najlepiej samemu poćwiczyć, bo każdy ma swój styl. Bokserek z tego co widziałem startuje na około 10000 obrotów, ja z kolei za 12-13,5 tysiąca.
POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!
btw. kiedy oficjalne wyniki?
fisher - w najbliższym czasie, komisja jest w trakcie analizy incydentów :)
Oo Sherman szaleje ;) i prawidlowo. Tamta kiera juz sie nadaje do uzytku czy sie szarpnales na ta co mowiles? ;p
OFICJALNE WYNIKI GP HISZPANII NA TORZE CIRCUIT DE CATALUNYA (5/20)
KWALIFIKACJE
1. FisherFighter-----01:19.082-----/
2. maciula------------01:19.554-----00.472
3. Kuba---------------01:19.705-----00.623
4. eJay----------------01:19.731-----00.649
5. Sikham------------01:19.734------00.652
6. Bokserek----------01:20.365-----01.283
7. Lukas--------------01:20.594-----01.512
8. Miszka-------------01:21.031-----01.949
9. Luigi----------------01:21.675-----02.593
10. Perucka----------01:22.091-----03.009
11. Kowal------------01:22.281-----03.199
12. dessloch---------01:23.734-----04.652
13. xanat0s----------01:24.181-----05.099
14. Andrzej----------01:24.503------05.421
===============================================
WYŚCIG
1. Sikham-----------56:05.526-----/ Najszybsze okrążenie wyścigu
2. maciula----------56:51.480-----45.954
3. Kuba-------------57:00.249-----54.723
4. eJay--------------57:11.044-----01:05.518
5. Miszka-----------57:28.355-----01:22.829
6. Lukas------------DNF ()--------- -1laps
7. FisherFighter---56:32.952---- -1laps
8. Kowal------------56:33.156---- -1laps
9. dessloch---------57:25.231---- -2laps
10. Perucka--------57:51.184---- -3laps Kara: start z ostatniej pozycji w następnym GP
11. xanat0s--------56:09.650---- -4laps
12. Andrzej--------DNF (Accident) -23laps
13. Bokserek------DNF (DNF)----- -38laps
===============================================
Kary:
@Perucka: start z ostatniej pozycji w następnym wyścigu za niewłaściwe zachowanie podczas dublowania. Kara nie wynika jedynie z postawy podczas GP Hiszpanii, lecz również nagromadzenia kilku incydentów z poprzednich wyścigów. Komisja zachęca do potraktowania tego jako doskonałej okazji do ćwiczenia jazdy w pełni zatankowanym bolidem, pamiętając, że wyścigów nie wygrywa się jedynie kręcąc wyśrubowane Hot Lapy (vide FisherFighter in Spain). Wpływ na to ma wiele czynników i warto skupić się na nich, korzystając z jednorazowego wyłączenia z bojów o Pole Position na starcie.
===============================================
GP Hiszpanii punktacja:
1. Sikham +25pkt.
2. maciula +18pkt.
3. Kuba +15pkt.
4. eJay +12pkt.
5. Miszka +10pkt.
6. Lukas +8pkt.
7. FisherFighter +6pkt.
8. Kowal +4pkt.
9. dessloch +2pkt.
10. Perucka +1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2012):
1. Sikham (STR)-----------105pkt.
2. FisherFighter (LOT)----71pkt.
3. eJay (LOT)---------------70pkt.
4. maciula (CAT)-----------56pkt.
5. Bokserek (CAT)---------44pkt.
6. Kuba (STR)--------------43pkt.
7. Kowal (MER)------------31pkt.
8. Lukas (FI)---------------28pkt.
9. Sherman (FER)---------14pkt.
---Rafalok (MER)-----------14pkt.
10. Miszka (HRT)----------10pkt.
11. arekkobylo (RBR)------6pkt.
12. Kuska22 (MCL)---------4pkt.
13. Perucka (SAU)----------3pkt.
14. xanat0s (WIL)----------2pkt.
----Dessloch (FER)----------2pkt.
15. Qverty (RBR)------------1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2012):
1. Scuderia Toro Rosso-----------------148pkt.
2. Lotus Renault F1 Team--------------141pkt.
3. Caterham F1--------------------------100pkt.
4. Mercedes GP Petronas F1 Team---45pkt.
5. Sahara Force India F1 Team -------28pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro-----------16pkt.
7. Hispania Racing Team---------------10pkt.
8. Red Bull Racing-------------------------7pkt.
9. Vodafone McLaren Mercedes--------4pkt.
10. Sauber F1 Team----------------------3pkt.
11. AT&T Williams-------------------------2pkt.
Kary:
@Perucka: start z ostatniej pozycji w następnym wyścigu za niewłaściwe zachowanie podczas dublowania. Kara nie wynika jedynie z postawy podczas GP Hiszpanii, lecz również nagromadzenia kilku incydentów z poprzednich wyścigów. Komisja zachęca do potraktowania tego jako doskonałej okazji do ćwiczenia jazdy w pełni zatankowanym bolidem, pamiętając, że wyścigów nie wygrywa się jedynie kręcąc wyśrubowane Hot Lapy (vide FisherFighter in Spain). Wpływ na to ma wiele czynników i warto skupić się na nich, korzystając z jednorazowego wyłączenia z bojów o Pole Position na starcie.
11. Kowal------------01:22.281-----03.199
Łoooo Panie, 3 sekundy straty w Q ?! to jest szok, nie wiedziałem że aż tyle ^^
A ja muszę być jakiś niepredestynowany do tej gry - Monako piłuje od zeszłego tygodnia, a max. co jestem w stanie na razie wycisnąć to 1:17.1xx, jak dobrze pójdzie to pewnie zejdę do tego 1:16. Ale kurde wy wszyscy i tak jedziecie 1:13-1:15, więc cały czas jestem w plecy.
Podpatruję jak ludzie jeżdżą, mam od kogoś set, staram się naśladować tor jazdy i nic... Ehh, oby lepiej mi poszło postępowanie karne niż Monako :)
ciesz sie ze w ogole robisz czasy, ja narazie nawet kolka nie pojechalem.
ale wierze na slowo.
bokserek na bank od razu sie rozwali i licze na innych:)