Konsolowy Wiedźmin 2 jak świeże bułeczki – 250 tys. egzemplarzy gry w rękach użytkowników Xboksa 360
Dobrze, chyba Panowie z CDRed już widzą, że jednak Wiesiek na konsole nie taki głupi pomysł, hmm? No, to teraz wypuście na ps3, port macie gotowy, wystarczy kilka rzeczy pozmieniać.
Wcale sie nie dziwie jak cena za konsolowego wiedzmina wynosi 99zl i dla posiadaczy konsol to swietna inwestycja.
Tylko w Polsce kosztuje tak mało (wywalczył to sobie CDP). Na zachodzie cena jest standardowa jak za tytuł AAA ($59,99 bez promocji)
@faloou
I bardzo dobrze! Skoro hamburgery sprzedają nam gry drogo, to my im tak samo drogo sprzedawajmy. Niska cena w Polsce to ukłon w stronę graczy, za który należy się szacunek. :)
MChef
wystarczy kilka rzeczy pozmieniać
Dobrze że w CDPR nie mają takich speców...
z0ltar - My?! A co ty komu niby sprzedajesz? Nie podpisuj sie pod czyjas robota, tylko dlatego, ze wspoldzielisz z kims jezyk i kraj. Kolejny nacjonalistyczny becwal.
Co do samej gry - chcialbym kupic dwojke na X360, ale nie gralem w jedynke. Mysliscie, ze to ma sens?
@Gastovski
Użyłem słowa "my" bo tak się potocznie mówi. Nie jest moim zamiarem przypisywać sobie czyjąś pracę, jej rezultaty, tudzież korzyści. Popisałeś się kulturą. Taki z ciebie bohater to podpisz się własnym imieniem i nazwiskiem, najlepiej z adresem zamieszkania, żeby omijać cię szerokim łukiem.
Żeby nie było całkiem offtopu, jeszcze raz gratulacje dla CDP i CDP RED.
@Gastovski,
Co do samej gry - chcialbym kupic dwojke na X360, ale nie gralem w jedynke. Mysliscie, ze to ma sens?
Jak najbardziej. Ominie Cię kilka smaczków, ale większość wątków z jedynki i tak olano, sporej częsci wyborów nie uwzględniono, więc IMO jakoś szczególnie dużo nie stracisz.
ps. Ale jedynkę też bym kupił i przeszedł, tym bardziej że kosztuje teraz grosze.
@MChef
"No, to teraz wypuście na ps3, port macie gotowy, wystarczy kilka rzeczy pozmieniać"
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA.
@TobiAlex
Bez przesady, działającą na PS3 alphę silnika mieli chyba już 2 lata temu
@Gepard206
Tak, tak oczywiście, odezwał sie specjalista od inwestycji biznsesowych w branzy gier wideo.
Zatrudnij specjalistów od najtrudniejszej platformy na rynku, która z DirectX-em nie ma nic wspólnego jak PC i X360 i na którą gry produkuje się najwolniej, a potem dyskutuj o strzelaniu w stopę.
Sam mam i lubie PS3, ale w pełni rozumiem ominięcie tej platformy przez CDP, kiedy dostępny jest popularny X360, na którą każdy amator może napisać grę, bo pisanie na X360 jest prostsze niż nawet na PC.
CDPred naprawdę sobie zasłużył na dobrą sprzedaż Wiedźmina, w przeciwieństwie do takiego EA chociażby.
Życzę jak najszybciej dobitych tych 1 mln egzemplarzy, ja właśnie przeszedłem godzinę temu W2 EK na PC:)
@UP - Wzgledem czego EA nie zasluzyl ? Marny przyklad, ja na Twoim miejscu podalbym chyba Activision.
Co do tematu - CDPR powinno sprzedac tego o wiele wiecej, nalezy im sie.
Nakład 500 tys pudełek wyczerpie się w ciągu 2 miesięcy, a 1 mln strzeli moim skromnym zdaniem w pół roku od premiery. Przecie to gra z najwyższej półki więc będzie schodziła jak na pniu.
faloou > Jak miałby sobie Cd projekt wywalczac cene skoro to ich gra oni ją u nas wydają więc nie muszą się z nikim liczyć.
na CD Projekcie się nigdy nie zawiodłem, brawa dla Panów. Miły ukłon w stronę ludzi preferujących konsolę nad pecetem, chociaż ja sam wybieram to drugie.
@Yaboll
2 miliony rozumiem liczysz łącznie z wersją pecetową. Bo jak na razie to wersja xboxowa jest 150 000 egzemplarzy w plecy w stosunku do sprzedaży Wieśka 2 na PC w analogicznym okresie (czyli w pierwszym tygodniu).
Bardzo polecam konsolowego Wiedźmina! Wygląda lepiej niż na PC w średnich detalach a co najważniejsze chodzi niesamowicie płynnie - bez względu na to czy swobodnie biegamy czy walczymy z dziesięcioma przeciwnikami to Wiesiek wyciąga 60 fpsów. Gra oczywiście nie jest pozbawiona małych niedociągnięć jednak wynikają one głownie z samej gry a nie konsolowej konwersji. CD Projekt brawo za wersję konsolową i oczywiście za jej cenę!
@Yaboll - Grę na X360 w Polsce jak i w całej Europie wydaje Namco Bandai. CDProjekt zajmuje się tylko wersją PC
@Siupson - Masz niesamowity dar oceniania na oko ile FPSow wyciaga gra ? Tak na serio, to gadasz bzdury - silnik W2 jest zbyt wymagajacy, aby gra na konsolach chodzila z taka iloscia klatek.
@Demilisz
Tak tylko, że sprzedasz Wiedżmina 2 na pc to raczej głównie Europa Wschodnia z Rosją, a na tym rynku mniej się zarabia niż na Zachodzie. Dlatego tak cieszą się ze sprzedaży Wiedźmina na xboksie.
[25] >>>> w życiu nie wyciąga 60 fps, to jest raczej w miare stałe 30 fps. Choć też nie zawsze, bo drobne spowolnienia jednak się zdarzają, głównie w scenkach przerywnikowych.
@sethlan [19]-Np. daleko przez marne Euro 2012 (dlc do fify bez licencji Polski i Ukrainy), albo dodatek do BF 3-back to karkand, który kosztuje 55zł, a tak naprawdę są to stare/wycięte 3 mapki na krzyż.
Mam na myśli 2, zresztą z pierwszą częścią było podobnie. W cytacie który znajduje się w tej wiadomości nawet jest wskazówka to potwierdzająca.
Szefostwo firmy CD Projekt RED liczy, że w ciągu 12 miesięcy uda się pokonać barierę miliona egzemplarzy.
to w sumie lipa... nie bardzo jest się czym chwalić gdyby w ciągu roku sprzedało się milion kopii. Jakby nie patrzeć jest to konsolowy rpg, który spokojnie mógłby się znaleźć w pierwszej piątce tytułów z tego gatunku na x360
Coy2K -> Zwyczajny PR. W pierwszym tygodniu gierka sie sprzedala w nakladzie 250 tys, wiec w zasadzie nie bedzie ciezko przebic w rok ta liczbe, a jesli ta liczba zostanie przebita w krotszym okresie to CD-PR bedzie mial kolejna okazje do pochwalenia sie wynikiem sprzedazy. W miedzy czasie beda sie chwalic jak blisko sa osiagniecia celu, a pewnie pozniej do uplywu terminu beda sie chwalic jak bardzo udalo im sie te zalozenia przebic.
Shrike
Mam na myśli 2, zresztą z pierwszą częścią było podobnie. W cytacie który znajduje się w tej wiadomości nawet jest wskazówka to potwierdzająca.
Nie, tak było tylko przy jedynce. W przypadku sprzedaży dwójki to się zmieniło. Spadł udział Europy
Wschodniej (głównie Rosji) a zwiększył się znacząco na zachodzie. Spory wpływ miała dystrybucja cyfrowa przez GoG i Steam, która w przypadku jedynki prawie nie istniała. No i chyba jeszcze nie zdarzyło się tak, żeby z jednego sprzedanego premierowego egzemplarza gry na konsole twórcy zarobili więcej niż w przypadku tej samej gry na PC (większa kasa na produkcję gry, haracz dla MS/Sony, praktycznie zerowa dystrybucja cyfrowa premierowych wydań dużych gier itd.).
Milion pęknie dużo szybciej! Dobra gra, broni się sama. Szkoda, że nie wydali jej na wszystkich platformach, ale i na to przyjdzie czas mam nadzieję.
@Sethlan , @Kuba_3
Dzięki za zwrócenie uwagi ^^. Rozpędziłem się i walnąłem strasznego babola, oczywiście chodziło mi o 30 fpsów. Pozdrawiam.
Gra kosztuje tak naprawdę 20 PLN - w zestawie z padem. Jeśli ktoś ma zamiar kupić oryginał to kupujcie w Media Expert razem z padem. Dodatkowy pad zawsze się przyda a gra wychodzi wtedy praktycznie za darmo. Grzech nie wziąć.
Gra jest bardzo dobra i nie ma co tego ukrywać, ale ciągłe przerywniki filmowe doprowadzają mnie do szału. Ta sama rzecz odrzuciła mnie od Mass Effect. No i jeszcze strasznie denne QTE :(. Jakie jest wasze zdanie w tej kwestii??
kubi_tsw [39]
No i jeszcze strasznie denne QTE
Grałem tylko w wersję PC i tu można wyłączyć QTE (poza bijatykami), więc podejrzewam, że w wersji X360 też można (opcje -> rozgrywka -> QTE włącz/wyłącz). Też nie lubię QTE, ale gdy się je wyłączy, to w pewnych momentach (choć nielicznych) gra jest przez to łatwiejsza, bo tylko się patrzy na filmik i nie trzeba robić nic w miejscach, w których twórcy normalnie te sekwencje QTE przewidzieli.
@Irek22
Dzięki, dobrze wiedzieć. Jednak uważam, że w takiej grze QTE są zbędne.