Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1RFT 2011 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.</p>
<p>1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255</p>
<p>2) MOD: LINKI:
MOD F1RFT 2011 http://maszosz.hu/page.php?3081
patch - http://www.sendspace.com/file/o97kgj </p>
<p>3) REGULAMIN LIGI - http://www3.zippyshare.com/v/62665738/file.html</p>
<p>4) *** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Cappo
>> 2) Sajes
>> 3) Sherman
- Kierownica:
>> 1) Arekkobylo
>> 2) Bioly
>> 3) Bokserek
>> 4) Danley
>> 5) Dessloch
>> 6) DeXX.
>> 7) eJay
>> 8) FisherFighter
>> 9) KORraN
>> 10) Kowal172
>> 11) Kruchy78(Andrzej)
>> 12) Kuba2535
>> 13) Kuska22
>> 14) Luigi
>> 15) Lukas
>> 16) Maciula
>> 17) Miszka
>> 18) Perucka
>> 19) Qverty
>> 20) Rafalok
>> 21) Sikham
>> 22) Thomi
>> 23) Tvk
>> 24) Wiktordth
>> 25) xanat0s</p>
<p>PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:21000 lub IP 91.121.165.159:21000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie</p>
<p>WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2012:</p>
<p>01) 18.03______Grand Prix Australii [1. FisherFighter 2. Sikham 3. eJay]
02) 25.03______Grand Prix Malezji [1. FisherFighter 2. eJay 3. Kowal]
03) 15.04______Grand Prix Chin [1. Sikham 2. Bokserek 3. FisherFighter]
04) 22.04______Grand Prix Bahrajnu
05) 13.05______Grand Prix Hiszpanii
06) 27.05______Grand Prix Monako
07) 10.06______Grand Prix Kanady
08) 24.06______Grand Prix Europy
09) 08.07______Grand Prix Wielkiej Brytanii
10) 22.07______Grand Prix Niemiec
11) 29.07______Grand Prix Węgier
12) 02.09______Grand Prix Belgii
13) 09.09______Grand Prix Włoch
14) 23.09______Grand Prix Singapuru
15) 07.10______Grand Prix Japonii
16) 14.10______Grand Prix Korei Południowej
17) 28.10______Grand Prix Indii
18) 04.11______Grand Prix Abu Zabi
19) 18.11______Grand Prix Stanów Zjednoczonych*
20) 25.11______Grand Prix Brazylii</p>
<p>ZESPOŁY I KIEROWCY:</p>
<p>Sauber F1 Team
- Andrzej / Perucka</p>
<p>Mercedes GP Petronas F1 Team
- Kowal / Rafalok</p>
<p>Sahara Force India F1 Team
- Lukas / Luigi</p>
<p>Vodafone McLaren Mercedes
- Wiktordth / Kuska22</p>
<p>Red Bull Racing
- Qverty / Arekkobylo</p>
<p>Lotus Renault F1 Team
- FisherFighter / eJay</p>
<p>Scuderia Ferrari Marlboro
- Sherman / Dessloch / Danley</p>
<p>Scuderia Toro Rosso
- Sikham / Kuba</p>
<p>Virgin Racing
- ________ / ________</p>
<p>AT&T Williams
- xanat0s / DeXX.</p>
<p>Caterham F1
- bokserek / maciula</p>
<p>Hispania Racing Team
- ________ / ________</p>
<p>===============================================</p>
<p>-Klasyfikacja kierowców (sezon 2012):</p>
<p>1. FisherFighter (LOT)-----65pkt.
2. Sikham (STR)-----------55pkt.
3. eJay (LOT)--------------43pkt.
4. Bokserek (CAT)---------32pkt.
5. Kowal (MER)------------27pkt.
6. maciula (CAT)----------20pkt.
7. Kuba (STR)------------18pkt.
8. Lukas (FI)--------------14pkt.
9. Sherman (FER)---------10pkt.
10. Rafalok (MER)----------6pkt.
11. arekkobylo (RBR)------4pkt.
----Kuska22 (MCL)--------4pkt.
12. xanat0s (WIL)---------2pkt.
13. Qverty (RBR)----------1pkt.
----Perucka (SAU)---------1pkt. </p>
<p>===============================================</p>
<p>-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2012):
1. Lotus Renault F1 Team----------108pkt.
2. Scuderia Toro Rosso-------------73pkt.
3. Caterham F1---------------------52pkt.
4. Mercedes GP Petronas F1 Team---33pkt.
5. Sahara Force India F1 Team------14pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro---------10pkt.
7. Red Bull Racing-------------------5pkt.
8. Vodafone McLaren Mercedes------4pkt.
9. AT&T Williams--------------------2pkt.
10. Sauber F1 Team-----------------1pkt. </p>
<p>Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12016339&N=1</p>
<p>Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Oficjalne treningi przed GP Bahrajnu
Oficjalny trening - sobota (20.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (21.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Kary:
@Kuska22 - start z ostatniego miejsca w następnym GP
@Tvk - przesunięcie o 3 pozycje na starcie następnego GP
@Sherman - kara +5 pozycji na starcie następnego GP
czyli pomimo zgłoszenia T1 komisja nawet nie zajęła się jazdą Fishera ? nie ma to jak obiektywna komisja ...
za podobna zadymę Kuska dostał start z ostatniej pozycji...
protekcjonizm (kolesiostwo) FTW
czyli pomimo zgłoszenia T1 komisja nawet nie zajęła się jazdą Fishera ? nie ma to jak obiektywna komisja ...
Bitch please...to co on zrobił nie było aż tak groźne więc nie dostał kary
po drugie, gdzie tu widzisz DQ?
@Kuska22 - start z ostatniego miejsca w następnym GP za spowodowanie karambolu na T1
może nie było groźne ale ciekawe co byś rozrobił jakbyś był na pozycji kogoś kto może wygrać GP, i ktoś cie rozwalił na T1
kolesiostwo....
Bez jaj:D Nagle mi drogę zajechano. Nie miałem gdzie uciekać, po heblach też za bardzo nie było jak bo wtedy ci z tyłu mieli by armagjedon jeszcze większy niż twój lekko obtarty bolid. Zresztą nie miałem jak się wybronić z tego bo nagle zajechano mi drogę... Co miałem niby zrobić? ESC momentalnie nacisnąć...
ale jak to wina Lotosa ? przecież w komisji Same popleczniki lotusa...
W tym Wiktor i dorywczo Bokserek?
"twój lekko obdarty bolid" = strata 10 miejsc na T1, mała strata... wyeliminowywać największa konkurencje -= najmniejsze zło ???
nie, miałeś jak zwykły kierowca nacisnąć heble i jak to eJay lubi pisać "zgłosić to potem do komisji"
albo jak inni :"byleś z tyło miałeś uważać"
zrobiłeś zadymę na T1 i pozostało to absolutnie bezkarne nawet bez zasranego upomnienia (nawet nez napisania RA) żal.pl...
ale jak to wina Lotosa ? przecież w komisji same popleczniki lotusa... a ponoć taka gwiazda z ciebie...
ale jak to wina Lotosa ? przecież w komisji Same popleczniki lotusa...
W tym Wiktor i dorywczo Bokserek?
Wiktor którego zadanie się nie liczy (nie pytać skąd to wiem) i Bokserek który mało się odzywa
nie zmienia to faktu iż nasza(wasza) komisja miała to zdarzenie (kolejne z rzędu na t1) w dupie
Bitch please...
kowal... może fisher jest twoim bitch a jeśli tak tak to: fuck him in his ass every night... ja sobie nie pozwolę na pisanie tak o mnie... dziwko... (bo to znaczy twoje bitch)
i nie chciej żebym pisał co o tobie myślę... bo ja nie daje dupy co wyścig...
protekcjonizm (kolesiostwo) FTW
I szybsze buty i jazda offline i boży Palec!!!!!
ale jak to wina Lotosa ? przecież w komisji same popleczniki lotusa...
wiktor, bokserek, Kowal - same popleczniki Lotusa. Na to GP zastąpiłem wyjątkowo wiktora, bo pisał mi że wyjeżdża i żeby nie było, że kogoś faworyzowałem - to ja byłem głównie za karą dla Shermana za kolizję z Kubą (Kowal może potwierdzić) i byłem na tyle uparty, że mój głos przeszedł.
BTW. jak przed sezonem był otwarty konkurs na członka komisji to wtedy okazałeś się miękką fają i siedziałeś cicho, a jedyny który pokazał chęć był właśnie wiktor (z którym współpracuje mi się świetnie!), potem dołączył bokserek i dopiero na koniec kowal. Jak zwykle - mogłeś, ale wolałeś się za to nie zabierać...
Wiktor którego zadanie się nie liczy (nie pytać skąd to wiem)
Co za bullshit do potęgi. Weź się schowaj z takimi oskarżeniami lub napisz jakiś argument ku niemu przemawiający. Ja też mogę napisać "Sikham jest głupi (nie pytać skąd to wiem)".
Jak zwykle knucie, oskarżenia i jakieś z dupy wyjęte spiski. Co jutro? Może inwazja z Marsa?
kowal... może fisher jest twoim bitch a jeśli tak tak to: fuck him in his ass every night... ja sobie nie pozwolę na pisanie tak o mnie... dziwko... (bo to znaczy twoje bitch)
i nie chciej żebym pisał co o tobie myślę... bo ja nie daje dupy co wyścig...
Nie będę tego komentował bo eJay by mnie chyba zajebał, ale powiem tylko żebyś liczył się ze słowami...
Hohoho, brawo sikham, wlasnie osiagnales dno i poziom rynsztoka spod budki z piwem...ale spoko, przynajmniej niezla beka z ciebie jest frustracie...
Zluzuj poslady czlowieku...serio.
edit. Musialem sie wtracic bo sikham zaczal juz przekraczac granice frustracji, dobrego smaku i kultury przekroczyl juz dawno...
kowal... może fisher jest twoim bitch a jeśli tak tak to: fuck him in his ass every night... ja sobie nie pozwolę na pisanie tak o mnie... dziwko... (bo to znaczy twoje bitch)
Zluzuj takie głupie gadki i oskarżenia z dupy wzięte...
<----Qverty jak dla mnie wyczerpał temat;)
Bo każdy zabrał swoją łopatkę i wiaderko, odwrócił się na pięcie i poszedł w swoją stronę.
Zmieniając temat na coś przyjemniejszego - jakie mniej więcej czasy wykręcacie na Bahrajnie? Żebym mniej więcej widział czego się spodziewać, bo ostatnio na serverze pojawiam się o dziwnych godzinach i nikogo nie ma, żebym mógł porównać :)
xanat0s -> http://21000.live.rfactor.pl/ w każdej chwili możesz sprawdzić co się dzieje na serwerze
ok chcecie grzecznie ?
dlaczego szanowna komisja nie zajęła się moim zgłoszeniem T1 ? a jeśli się zajęła dlaczego nie ma jej oficjalnego stanowiska w tej sprawie ?
lukas --> Prawda, eJay mi to kiedyś linkował, zapomniałem zupełnie :) Dzięki.
Widzę muszę jeszcze trenować, ale cholera wciągnęła mnie beta Diablo 3 :>
Na marginesie - ten link może warto wrzucić do wstępniaka, żeby łatwiej go było zawsze znaleźć?
xanat0s lepiej nie bo może na race wbić 15 oglądających, a to obciąża serwer i może spowodować CL'e.
Widzę muszę jeszcze trenować, ale cholera wciągnęła mnie beta Diablo 3 :>
Heh znam ten ból. Szkoda tylko, że to już nie te czasy, kiedy można było zarwać cały dzień :( No nic może wieczorem znajdzie się jeszcze chwila, żeby diabełka poupalać :D
Dessloch --> Jak czasy u ciebie? Zastanawiam się, czy z moim 1:35-36 jak zwykle będę jechał samotnie w ogonku czy może tak jak ostatnio chociaż przez kilka kółek ktoś będzie mi towarzyszył? :)
Dzisiaj nie bede w stanie wyatapic w wyscigu, brak czasu na treningi...
nie wiem czy ktoś sprawdzał zużycie hamulców w testowym wyścigu ale 99% ludzi nie dojedzie do mety...
proponuje zmianę uszkodzeń na normal na serwerze zamiast time scaled i też nie wytrzymają na chłodzeniu x1
przypominam że zużycie części w sesji treningowej jest mniejsze niż w wyścigu
niestety i to GP muszę sobie odpuścić, nie dam rady z czasem... także mnie nie będzie, bawcie się dobrze ;)
[24]
Ja osobiscie nie mam problemu z wytrzymaloscia hamulcow, oczywiscie trzeba sie nagimnastykowac, ale nie jest to niemozliwe. Na szybko sprawdzilem zuzycie hamulcow na Normal i jest wieksze niz przy Time Scaled na takim samym secie w poczatkowej fazie wyscigu. Czy to jest prawidlowa sytuacja?
z moich testów wynika że przy max chłodzeniu grubości ,ciśnieniu 80% kończą się w 2/3 wyścigu
zużycie na time scaled jest nie liniowe jeśli na początku zużywają się np 5% na kółko to pod koniec będą więcej
jechałeś cały dystans w wyścigu ?
Jechalem i wytrzymaly spokojnie, oczywiscie z metoda "wszystko na max i cisnienie w dół".
zużycie na time scaled jest nie liniowe jeśli na początku zużywają się np 5% na kółko to pod koniec będą więcej
Z mojego doświadczenia wynika, że na początku jest w okolicach 4%, a potem jest mniej (bolid jest lżejszy). Piszę to bo przerzucenie się na Normal może dać efekty odwrotne od zamierzonych.
EDIT
Innym wyjsciem jest po prostu wylaczenie zniszczen mechanicznych. Bedzie to troche lamerskie, ale w obliczu niepokoju na pewno pomocne.
sprawdzałem normal i jest wszystko ok - normal działa tak ze na początku masz największe zużycie - w miarę wyścigu będzie się utrzymywało lub spadało w związku z lżejszym bolidem, na time scaled uszkodzenia są uzależnione od czasu im dalej w wyścig tym większe uszkodzenia
wiec składamy oficjalną prośbę o zmianę poziomu uszkodzeń - jeśli otrzymamy negatywną odpowiedź jesteśmy zmuszeni do wycofania się z wyścigu
bym nie podnosił tematu gdyby hamulce padały mi przed metą bo bym coś wykombinował z setem - nie udało mi sie dojechać dalej niż do 20 kołka...
mnie nie bedzie dzisiaj niestety... dopiero ze szpitala wrocilem i moje czasy nie mieszcza sie w 107%...
Ja jestem za prośbą Sikhama. Mi hamulce wysiadają około 10 okr. przed metą, więc nawet jak się postaram to chyba nie dam rady
Przy zmianie poziomu uszkodzeń, jak ustawić hamulce ? Tak jak teraz, czy można na pałę na 1 i będzie grać ?
Teraz mam chłodzenie 6, tarcze 2,8 i ciśnienie 85. Tak ma zostać czy można coś zmniejszyć ????
Zaraz zmienie ustawienia, nie wchodzcie na serwer.
Dessloch--->Startuj, dzisiaj jest troche nieobecnosci i mozna zdobyc punkty ;)
Czy w związku z tą sytuacją można qual przesunąć o np. 10 min? miałem coś sprawdzić i się nie wyrobię
Dessloch --> Dawaj, ja też mam słaby czas, dużo ludzi nie będzie, jest szansa na ciekawą grę :)
Nie było mnie cały tydzień. Skoro problem jest z hamulcami to dawać wszyscy najwyższe chłodzenia i jedziemy.
CL - dziękuję.
Ciekawe przez co...albo przez kogo...
Start wogóle do tego wyścigu to była parodia, set złożony na szybko bo po tym co niektórzy zaprezentowali trza było iść - wszystko albo nic. No wyszło nic...
Byle do następnego...
lap 10/11 moj zjazd do boksu zobaczcie sobie
parodia...
Kowal, nie wiem czy taka mala, 3 albo 4 dachowania zaliczyłem :D
zamiast 2 bolidów na pudle przez debilizm tej gry mamy tylko jeden :( kiedy ten pech się wreszcie skończy
zobaczcie sobie zjazd do boxu Kuby i powiedzcie ze to nie idiotyzm
gratulacje dla pudła mieliście niezłe tempo :)
Cool obrona Bokserek na prostej sm 3/4 kółko
Fajny wyścig, szkoda, że nie udało się dojechać do tego punkcika, ale Perucka jest dużo poza moim zasięgiem, mimo że jechało mi się naprawdę dobrze. Ale za dużo niepotrzebnych spinów, raz jak wjeżdżałem na tor to komuś zajechałem i był dzwon (eJay?), za co przepraszam, widziałem w lusterku dwa bolidy, jak się okazało tuż za mną był jednak trzeci...
A 3 okrążenia przed metą chyba padły mi hamulce z jednej strony, przywaliłem w bandę i ostatnie kółka jechałem bez hamulców i skrzydła, modląc się by sikham jak najszybciej finiszował :) Gdyby to nie była końcówka to bym wyszedł, ale szczęśliwie miałem wolne za sobą i nikomu nie groziłem.
U mnie była podobna sytuacja co u Kowala. Set na którym praktycznie w ogóle nie jeździłem i nadzieja na powodzenie.
Q: Oczywiście słabo bo bez przygotowania nie było na co liczyć. Ostatecznie chyba 8 pozycja.
R: Bardzo ładny start , po którym znalazłem się na 4 pozycji. Trochę gonitwy za bokserkiem , po czym dołączył się do nas eJay. Mimo niedługiej walki było fajnie - bezpiecznie i ciekawie. Byłem zdziwiony tempem z pełnym bakiem , gdyż bolid sprawował się całkiem nieźle. W dalszej fazie wyścigu tempo delikatnie spadało aż czułem na plecach oddech Lukasa. Przewaga czasowa raz malała , raz wzrastała i utrzymywała się na w miarę równym poziomie. Aż pod koniec trochę się rozkojarzyłem i Lukas delikatnie się zbliżył. Jednak to nie wystarczyło żeby zdołał mnie wyprzedzić i tak ukończyłem wyścig na 6 pozycji.
Dzięki panowie jeszcze raz za wyścig :)
Tak sobie jechałem, podziwiałem widoczki, czekałem aż Sikham zjedzie na drugi stop. I się nie doczekałem. Niestety.
edit; pomijając Sikhama (i jego kosmiczne tempo) to w sumie wygrałem wyścig :))
Na początek eJay przepraszam. Jak zwykle zwaliłem sprawę. Kiedy się skapnąłem, że nie wyhamuję wcisnąłem hamulec do deski i było jeszcze gorzej, bo się prześlizgnąłem po torze. Jeszcze raz przepraszam, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie.
Qual poszedł mi dobrze. Nie było może PB, ale zrobiłem dobry czas, który dał mi 5 lokatę.
Race zacząłem umiarkowanie. Nie wiem czego szukałem na T1 po zewnętrznej, ale przez to straciłem pozycję. Potem na T4 stuknąłem eJaya. Bozia pokarała i spin na następnym okrążeniu. Od tego momentu Do mety jechałem sam. Tak wiało nudą, że ja nie mogę. W między czasie pare osób wyprzedziłem. Cel był jeden: dogonić Rafaloka. Co okrążenie udawało mi się odrabiać straty, ale na pierwszym picie nie wyłączyłem napraw i duża strata. Do mety udało mi się jeszcze odrobić z 14 sekund, ale jeszcze trochę zostało.
Rafalok nie mogłeś zwolnić? ;> Ja się tam za twoimi plecami nudziłem.
Od tego momentu Do mety jechałem sam. Tak wiało nudą, że ja nie mogę.
Wiem co czujesz, od kiedy wyprzedziłem desslocha na chyba 2 kółku to cały wyścig jechałem sam :)
I tylko patrzyłem na czas Perucki, czy przypadkiem nie wypadł trasy albo coś :P
Ja praktycznie to samo co u Maciuli - czyli samotna jazda, jedynie z Arkiem trochę walki i z Panami z czołówki - ale im raczej zbytnio nie zaszkodziłem :) Cieszą 4 punkty, do zobaczenia Hiszpanii - mam nadzieje, że już na kierownicy...
edit; pomijając Sikhama (i jego kosmiczne tempo) to w sumie wygrałem wyścig :))
Jakbym nie dachował z nie mojej winy to najprawdopodobniej był bym 2...
Ileż przeciwności losu natrafiłem w Bahrajnie;) Najpierw Q i mała rozkmina jakim cudem wasze bolidy cisną na prostej 310 km/h ;) Wynik był bardzo zadowalający.
W wyścigu w T4 Lukas zrobił sobie z mojego tyłka garaż. Spadłem na ostatnie miejsce i bolid zaczął jechać dziwnie, bo ściągało mnie delikatnie w prawą stronę co miało i swoje zalety w S3 - bokserek może poświadczyć ;) Minąłem kilku zawodników i zacząłem batalię i P5 z bokserkiem i Rafalokiem. Między nimi nieźle iskrzyło co postanowiłem wykorzystać. Minąłem Rafaloka i zacząłem podążać za bokserkiem. Walka z nim trwała już do końca wyścigu, a poza tym musiałem mocno dbać o hamulce. Różnice między nami nie były większe niż 2 sekundy, a ostatnie kółko to jazda skrzydło w skrzydło ;) Po drodze jeszcze zahaczyłem o xanatosa, przez co Caterham zblizyl sie na pol sekundy. Bokserek zaryzykował ale minimalnie przestrzelił na T10. Lepiej wyszedłem z zakrętu i obroniłem pozycję.
Szkoda L1, bo tempo miałem na P2 i byłby to rezultat najlepszy z możliwych w moim przypadku. Przygotowania nie były tak intensywne i widać powoli moc STR oraz "zielonych". Perucka gratuluję cennego punktu, nie pogardzimy tą zdobyczą ;)
Zgłaszam incydent - L1 eJay vs Lukas
Lukas - Zwolniłem , zwolniłem. To rozkojarzenie to tylko taka wymówka ale tak naprawdę to oczywiście było to zrobione specjalnie żebyś mógł pooglądać jak ci uciekam :)
Maciula ale ja bylem 2 razy w boxie...
A ja raz i do tego musiałem dbać o opony :))
Zgłaszam L12 od S2 Kuba vs Perucka
przestrzelił zakręt raz, ok, ale 2 raz będąc ponad 0.5sek z tylu to już przesada
I nie zgłaszam incydentu ale chce aby komisja to oceniła
L3/4 prosta start meta Kuba vs Bokserek
proszę tylko aby komisja oceniła czy było przepisowe
RAPORT
Logi oraz powtorki wrzuce jutro.
Kuba ---> Vettel dzisiaj zrobił to samo z Raikonenem i nie dostał żadnej kary.
Dlatego pytam komisje o wycene sytuacji, a nie zglaszam incydent...
ale Ty marudzisz :P
Komisja się wypowie w swoim czasie. Mam info, że wiktor już wrócił więc jest komplet.
Nie marudzę tylko porównuje incydent z rzeczywistością;) BTW niezły Kickflip Mctwist zrobiłeś w boksie. Sędziowie przyznali same 10-tki ;)
Bokserek jak tak patrzę w raporcie na paliwo to czy ty chcesz powtórzyć Malezję? :>
Lukas -----> Liznąłem toru w poniedziałek wieczorem i niestety wyjechałem służbowo aż do niedzieli. Przed wyścigiem przeczytałem tylko maila od Maciuli z radami na wyścig. Zalałem 5 litrów więcej niż mój Partner i znowu o włos od tragedii. Co wyścig to większe spalanie, nie rozumiem tego :(
Ojojojojoj...
Się porobiło. Kowal CL, 2 miejsca na podium nie zmienione od Chin, korkociągi Kuby...
Trzeba nadrabiać straty w Hiszpanii:)
to po zrzuceniu zbędnych emocji ;)
qual: znowu nie pojechałem tego co powinienem pojechać, chociaż Bokserek też popełnił błąd i udało się wywalczyć p1 o 0.08 sek, jakoś koncentracja zawodzi w decydujących momentach
Wyścig
Sporo trenowałem starty i widać się opłaciło, jednak widok przelatujących mi przed nosem bolidów na T1 przywołał najgorsze koszmary, Bokserek jednak utrzymał P1 po przestrzeleniu T1 (starałem się za wszelką cenę unikać wszelakich kolizji na tym etapie wyścigu). Na p1 nie utrzymał się jednak zbyt długo bo zaledwie do 2 kółka. Dobrze ze mnie nie blokował, gdy praktycznie przejeżdżałem obok niego, tak jak Kube 2 kółka później (zawiodłem się na Tobie Bokserku w tym momencie:(...). Po udanym manewrze pozostało cisnąć ile tylko STR dało do dyspozycji. Straciłem koncentracje widząc co się stało z Kubą w picie bo w tym momencie dublet na który jechaliśmy stał się nierealny, szkoda, może jeszcze będzie ku temu okazja. Po 2 Pitstopie wyjechałem na styk przed eJayem ale to z mojej winy bo przez 2 kolka oszczędzałem paliwo bo jakoś mi się zaczęło w pewnym momencie nie zgadzać (szybkie obliczenia w pamięci i brakowało tego jednego litra - tak potrafię liczyć 6,xx litra razy ile kółek zostało w wyścigu w pamięci jadać 300km/h;) ). Gdy już sytuacja się uspokoiła z nudów na ostatnim kołku postanowiłem zobaczyć ile jestem w stanie pojechać. I dzięki temu zaliczyłem hattrick.
Znowu zaskoczyły Caterhamy, znowu pech dopadł STR ale i tak w porównaniu do początkowych wyścigów jest już odrobinę lepiej(odpukać). Set nie był idealny ale pozwolił na znośne tempo, zawsze mogło być lepiej
Pomimo wszystko kolejne zwycięstwo na arabskich pisakach w mojej karierze smakuje równie dobrze
teraz arcynudna Hiszpania za 3 tygodnie, szkoda że frekwencja zaczyna kuleć...
aha każdy pisze o przygotowaniach to ja też napisze, jeździłem tylko dziś i to po wyścigu F1 bo rano nie miałem prądu...
Qual:Mimo że wykręciłem swój najlepszy czas weekendu to i tak startowałem z końca stawki.
Race:
Start beznadziejny.W poprzednim sezonie starty mi wychodziły w tym już nie za bardzo.Wyprzedziłem dwóch kierowców a raczej skorzystałem na wyjeździe po za tor Ejay.Następnie walczyłem o utrzymanie siódmej lokaty ale nic z tego.Niektórzy za mną byli wyraźnie szybsi od mnie.Dalej nawiązałem walkę z Shermanem,który był wolniejszy ale niestety moje opony się kończyły.Zdecydowałem się zjechać trochę prędzej do pitu.Opłaciło to się ponieważ gdy Sherman odbywał wizytę u swoich mechaników wyprzedziłem go.Niestety kierowca Ferrari bardzo szybko zaczął się zbliżać.Ostatecznie wyścig zakończyłem za kierowcą Scuderia Ferrari.Dwa punkty nie są złe choć liczyłem na odrobinę lepszy wynik.
PS:Dobrze ktoś w czasie race nie jechał koło bandy ponieważ już po zakończeniu wyścigu zjechałem sobie w prawo a tu nagle wybiło mnie.Latałem jak Webber w Valencii 2011.
Parę słów ode mnie. Qual nie wyszedł mi kompletnie. Pierwsze okrążenie gdzieś się zamotałem, drugie to już była nerwówka. Co do wyścigu; strategi była ustalona na 2 stopy 13/26. Ponieważ na zjazdowych okrążeniach opony były jeszcze w całkiem dobrym stanie, w niedziele przed wyścigiem siadłem jeszcze na chwile przed kompem żeby sprawdzić czy aby nie wytrzymają do 16 okrążenia. Wyszło, że starczą, na styk i przy ich oszczędzaniu, ale starczą. Softy (!). Dobra mam plan B gdyby coś poszło nie tak. Ponieważ startowałem z dalszej pozycji, na początkowych okrążeniach skupiłem się na obserwacji czołówki i porównywaniu tempa z jakim jedziemy. Jechałem na bodajże 5/6 pozycji i doszedłem do wniosku, ze tempo mamy podobne (poza Sikhamem oczywiście) i jak coś nie pokombinuje to tak dojadę do mety. Od 10 okrążenia zaczęło się stałe monitorowanie stanu opon, na 13 okrążeniu z duszą na ramieniu zdecydowałem, że jadę dalej. Jak się okazało decyzja była ze wszech miar słuszna. Ostatnie okrążenia jechałem już tempem prawie spacerowym, mając daleko za sobą eJaya, pilnując opon i tego żeby nie zrobić gdzieś głupiego błędu. Catheramy ponownie zdobyły solidne punkty. Super.
Trochę zaniepokoiła mnie sytuacja, która miała miejsce tuż przed wyścigiem. Zmienianie zasad na 5 minut przed startem nie bardzo mi się widzi. Ale ok. nie pyszczyłem przed wyścigiem, teraz tez nie będę.
edit; poproszę o link do toru
Trochę zaniepokoiła mnie sytuacja, która miała miejsce tuż przed wyścigiem. Zmienianie zasad na 5 minut przed startem nie bardzo mi się widzi. Ale ok. nie pyszczyłem przed wyścigiem, teraz tez nie będę.
już to pisałem ale się powtórzę - ta zmiana nie miała absolutnie żadnego wpływu na strategie, sprawiła tylko to że więcej kierowców dojechało cało do mety nadawałbyś sie na niemca ;) ordnung muss sein! a jak się trochę coś zmienia to głupawka ;)
edit; poproszę o link do toru
tak z ciekawości ile robisz średnio kółek na torze? mógłbyś napisać ile zrobiłeś ich w Bahrajnie i Malezji bo ja wliczając wyścigi: odpowiednio 241 i 292
Na strategię być może, ale na uzyskiwane czasy mogła mieć wpływ jak najbardziej. Tak z ciekawości: jak miałeś ustawione hamulce na wyścig ?
tak z ciekawości ile robisz średnio kółek na torze? mógłbyś napisać ile zrobiłeś ich w Bahrajnie i Malezji bo ja wliczając wyścigi: odpowiednio 241 i 292
Z racji tego, że na kierownicy jeżdżę od niedawna to muszę pewnie trochę tych kółek zrobić. Jeżeli tak bardzo Cię to interesuje, wieczorem mogę rzucić okiem i napisać.
edit; piszesz, że nadawałbym sie na Niemca? No zobacz, dostosowałem się i nawet drugi przyjechałem. Jak mi się ładnie zrymowało.
maciula --->Link do toru bedzie dzisiaj wieczorem, ale na 90% bedzie to wersja ISI z zeszlego roku.
ejay --> sorka, ze tak pisze o te linki, ale mam nowy komputer i zero torów ...
odpowiednio 241 i 292
To ja myślałem, że moje 160 średnio w tym sezonie to dużo:)
aha każdy pisze o przygotowaniach to ja też napisze, jeździłem tylko dziś i to po wyścigu F1 bo rano nie miałem prądu...
tak z ciekawości ile robisz średnio kółek na torze? mógłbyś napisać ile zrobiłeś ich w Bahrajnie i Malezji bo ja wliczając wyścigi: odpowiednio 241 i 292
Szczerze mówiąc nie wiem jakim cudem dałeś radę zrobić 241 w tym czasie :P
Kuba--> Proszę Cię... nie wiem jak to ocenią sędziowie ale po prostu tak samo jak ty nie wyrobiłem w zakręcie. Często mi się to zdarzało w tym miejscu bo bardzo słabo znam tor w bahrajnie. a po 2 to ja może lekko cię drasnąłem. nic przez to nie straciłeś więc nie rozumiem po co tyle krzyku...
Ciekawe co się będzie działo w wakacje, patrząc na wczorajszą frekwencję...
Co do wyścigu jeszcze, to przynajmniej w czymś jestem najlepszy - Highest climbers :D
No wiesz, lipiec to dla mnie wakacje :P
szczerze to chyba poza sikhamem (:P) wszyscy sa tutaj dorosli i wakacje, czy nie wakacje na jedno wychodzi:) kazdy sobie robi w innym terminie wakacje wiec moze nie bedzie tak zle.
Sherman----->W wakacje jest przerwa, nie ścigamy sie, a odpoczywamy przy drinkach. Wczorajsza frekwencja byla wyjatkowa. Fisher i Andrzej na przyklad nie mogli jecha, a wiktor ledwo wrocil z podrozy ;)
nie zapominaj ze wyjechanie na tor z boxu to też już zaliczone kółko
Ale i tak nieźle pocisnąłeś biorąc pod uwagę, że w międzyczasie trzeba dłubać w secie oraz nie wszystkie okrążenia są maksymalnie szybkie. Dla mnie to oszałamiający rezultat jak na jedno popołudnie i nie dałbym rady tego dokonać :P
Proszę Cię... nie wiem jak to ocenią sędziowie ale po prostu tak samo jak ty nie wyrobiłem w zakręcie. Często mi się to zdarzało w tym miejscu bo bardzo słabo znam tor w bahrajnie. a po 2 to ja może lekko cię drasnąłem. nic przez to nie straciłeś więc nie rozumiem po co tyle krzyku...
Nie przestrzeliłem, nie jechałem normalnie zakrętu bo widziałem torpedę lecąca z tylu, a strzał w tył = spin
Tu nie chodzi o to co straciłem, ale o to żebyście w końcu się nauczyli jeździć, a jak będę wszystko zostawiał tak bez konsekwencji to dalej będzie tak samo...
szczerze to chyba poza sikhamem (:P) wszyscy sa tutaj dorosli
Dokładnie, wredny dzieciuch się udziela, powinni tego zakazać
Perucka walniecie w kogoś na dwóch następujących po sobie zakrętach jest dość dziwne, przy drugim strzale Kuba wypadł aż z toru, faktycznie draśniecie... co z tego ze ktoś się nie mieści w zakręcie? sam sobie (gdy nie ma nikogo w pobliżu) może nawet driftem jeździć co innego jak walisz w kogoś - więc twoja linia obrony jest idiotyczna
skoro Kuba pojechał szeroko zakręt(a nie przestrzelił) bo widział ze się nie wyrobisz a ty w niego i tak walnąłeś to gdzie byś się zatrzymał gdybyś nie zahamował na Kubie ? więc kto tu zakręt przestrzelił ?
naprawdę jest wam aż tak obce jechanie szerzej zakrętu widząc wariata z tylu ?
szczerze to chyba poza sikhamem (:P) wszyscy sa tutaj dorosli i wakacje, czy nie wakacje na jedno wychodzi:)
dla ciebie to już w ogolę bez różnicy bo i tak nie zmieścisz sie w 107% i nie wystartujesz, wiec czy wyścigi będą codziennie czy w wakacje to bez znaczenia (;))
co do kalendarza to jestem za takim jaki był w zeszłym roku - sprawdził się całkiem nieźle , wakacje to czas na drinki z parasolką i dupeczki a nie treningi i grzebanie w secie
idealnie byłoby przenieść te wyścigi:
09) 08.07______Grand Prix Wielkiej Brytanii
10) 22.07______Grand Prix Niemiec
11) 29.07______Grand Prix Węgier
idealnie byłoby przenieść te wyścigi:
09) 08.07______Grand Prix Wielkiej Brytanii
10) 22.07______Grand Prix Niemiec
11) 29.07______Grand Prix Węgier
Popieram. Część przenieść przed wakacje, a część po wakacjach.
Logi + Replaye
http://www64.zippyshare.com/v/8638443/file.html
EDIT
za jakies 30 minut wrzuce na serwer tor.
Na serwerze już postawiłem Catalunye - wersja SimracingPL 2008
http://www18.zippyshare.com/v/30558481/file.html
Gdyby coś było nie tak z tą wersją to oczywiście będę mógł ją zmienić. Moim zdaniem jest to wersja najmniej FPSożerna.
Wczorajsza frekwencja byla wyjatkowa. Fisher i Andrzej na przyklad nie mogli jecha, a wiktor ledwo wrocil z podrozy ;)
a ja bylem tylko jako ciekawostka i przeszkadzacz... zreszta na Wasza prosbe, bo jako slaby zawodnik, nowicjusz mowilem ze sie nie mieszcze w 107%, pojechalem bo zostalem o to poproszony przez xan0sa. a wiem ze bylem tylko przeszkadzajacym, chociaz poza lukas'em ktoremu troche zajechalem staralem sie byc grzeczny i jechac swoim wolnym tepem.
wiem ze przeszkadzalem ale na przyszly wyscig moze bede w stanie pocwiczyc... zreszta mam taka nadzieje. jest wiecej czasu moze bedzie mi dane jeszcze pojezdzic i pocwiczyc
dla ciebie to już w ogolę bez różnicy bo i tak nie zmieścisz sie w 107% i nie wystartujesz, wiec czy wyścigi będą codziennie czy w wakacje to bez znaczenia (;))
o i jest riposta ;)
mowilem, ze nie dam rady w tym wyscigu wystartowac, ale wszystkim ustepowalem, czasami moglem wystraszyc (i.e. wyjechalem za tor), za co przepraszam.
ale mysle ze jak teraz jest czas i uda mi sie troche kolek ujechac (watpliwe jesli, juz nie bede wystepowal/przeszkadzal jesli mi sie nie uda), to moze mam szanse zmiescic sie w tych 107%...
Dessloch--->W twoim przypadku kazde okrazenie to nauka, grunt ze nikogo nie skasowales i ukonczyles jeden z bardziej wymagajacych wyscigow roku ;)
Maciula i jak z tymi kółkami ?
Dessloch to był żart - tak gwoli wyjaśnienia
a co do Barcelony to polecam!
http://vimeo.com/32756097
[98] fane!!!!! Komentatorzy do pozazdroszczenia. Kochański z Borówą: "Zaraz dojdzie do manewru wyprzedzania(ziew)","Wyprzedził go na ostatnim zakręcie(ziew)","Ładna walka tych kierowców(?), ciekawe czy dojdzie do kontaktu(ziew)".
obejrzyj sobie kilka wyścigów Indycar (są full na youtube) to zobaczysz co to znaczy dobrzy komentatorzy i dobre ściganie (F1 to przy tym jest jakaś parodia wyścigów), w GT1 są już trochę słabsi ale też niebo a ziemia w porównaniu z naszymi
[98] dobry filmik, aż chce sie scigac na starej Barcelonie bez tej durnej szykany.
w 2008 roku Rossi stoczył podobny (jeśli nie lepszy) pojedynek ze Stonerem tyle że ten trwał cały wyścig i zakończył się na ostatnim zakręcie ;)
http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA
jak już tak sobie gawędzimy to w weekend odbył sie absolutnie rewelacyjny wyścig GT1
http://www.youtube.com/watch?v=oePP9wbNvGc&list=UU-yHapH6mW1ceZ_5PDUf1_g&index=3&feature=plpp_video
świetne walki bok w bok + warunki na torze - oglądałem godzinny wyścig z zapartym tchem :)
Maciula i jak z tymi kółkami ?
Trochę nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie ale: a co z ustawieniami hamulców ?
Wczorajsza frekwencja byla wyjatkowa. Fisher i Andrzej na przyklad nie mogli jechać, a wiktor ledwo wrocil z podrozy ;)
Ja od soboty wieczór nie mogę się pozbyć wysokiej gorączki, a a chciałem jechać, bo w miarę opanowałem ten wymagający tor..
Dessloch... nie poddawaj się. Jak ja miałbym łapać doła za każdym nieudanym wyścigu, to powinienem ukończyć ściganie kilka sezonów temu. tak jak napisał eJay. nauka, nauka, i jeszcze raz nauka
W tym sezonie set ma ogromne znaczenie, kazdy ma swój styl i Ty musisz tego swojego stylu poszukać u siebie. Poproś innych żeby Ci dali seta z bahraju i sobie porównasz który Ci pasuje a który nie.. zawsze w przyszłości będziesz mógł taką osobę prosic o rady, pomoc w ustawieniach.
Głowa do góry :)
kruchy--> ja sie przeciez nie zalamuje:) napisalem tylko, ze nie mialem jak i kiedy cwiczyc a wystapilem bardziej, zeby frekwencja byla wysoka, czego nie zaluje... zawsze to wiecej kolek przejechanych ogolem.
swoja droga chcialbym np moj set porownac np z setem od kogos z czolowki... tak zeby na wlasnej skorze zobaczyc jak to wyglada... ale pewnie to jakas wielka tajemnica i historycznych setow z gp ktore byly nie pokazecie?:P
Dessloch --> możne nie czołówka, ale jak podasz maila to Ci coś wieczorem podrzucę. No problem.
co znowu z hamulcami ? przecież zostało już wszystko powiedziane w tej sprawie... i to kilka razy
to napiszesz ile tych kółek zrobiłeś ?
Oj Sikham, Sikham, ja Twoje posty czytam dokładnie, widać Ty moich nie. Podpowiedź: post nr 78
hamulce miałem ustawione na max grubość (2.8) i chłodzenie na 7
w qualu te ustawienia może mają znaczenie bo walczy się o tysięczne sekundy w wyścigu jak jesteś wolny to ustawienie na 1 nic nie pomoże
chłodzenie hamulców nie ma większego znaczenia dla uzyskiwanych czasów
nie rozumiem jednej rzeczy - zmieniliśmy poziom zużycia hamulców, a więc mało istotną rzecz patrząc na wyścig a robisz ze tego aferę jakbyśmy zmienili co najmniej pół moda tylko po to żeby wam zrobić trudniej na 5 min przed wyścigiem i to pomimo tłumaczeń że nie ma to dużego wpływu i niech każdy ustawi tak samo jak to planował, chłopie trochę elastyczności...
w domu też jak Ci ktoś kubek przestawi to chodzisz bez picia kawy/herbaty 3 dni zanim ktoś nie pokaże ci palcem gdzie dokładnie on jest i jak tam trzeba dojść lub postawi go z powrotem na swoje miejsce ? ;P
Ja mialem hamulce na 84%, chlodzenie 6 i tarcze 2.8, ledwo wytrzymaly. Co ciekawe, przy Time Scaled i chlodzeniu 7 (reszta bez zmian), moglbym przejechac okolo 4-5 kolek wiecej ;)
a ja na takich ustawieniach jak Twoje przejechałem 21 kółek na (time scaled) gdybyś dał chłodzenie na 7 to byś przejechał jeszcze więcej niż na time scaled - wiec to co piszesz nie jest ciekawe bo to zwykła matematyka ;)
dla hamulców zabójcza jest temperatura odpowiednie chłodzenie sprawia że po mocnym hamowaniu hamulce są na tyle chłodne aby się nie przegrzać na kolejnym hamowaniu, zmiana chłodzenia nawet o 1 w tak ekstremalnych warunkach jakie były w Bahrajnie i będą np w Kanadzie powoduje kolosalne zmiany w żywotności naszych hamulców
Ja miałem ustawione ciśnienie na 85%, chłodzenie na 5 i grubość 2,8. Padły mi na ostatnim zakręcie 34 okrążenia :) Dlatego pisałem przed wyścigiem, że jak się postaram to powinienem dojechać do mety w wyścigu.
nie rozumiem jednej rzeczy plus to dalej, obawiam się, że więcej niż jednej, ale mniejsza z tym.
Interesujące Cie informacje: Od dwóch wyścigów jadę na nowym kompie więc Malezji nie podam, ale dla przykładu. Chiny - 348 okrążeń, Bahrajn 318 okrążeń. Albo na odwrót. Nie pamiętam. Do wczoraj.
Dlatego ja przyjechałem drugi a Ty trzeci :)) Na wszelki wypadek napiszę: żartowałem
edit; w Bahrajnie zrobiłem chyba z 5 wyścigów testowych, pierwsze trzy raz, około 25 okrążenia pakowałem się gdzieś w bandę i samochód był nie do naprawy, w czwartym poszły mi hamulce na 28 okrążeniu (chłodzenie 3, cisnienie 90, tarcze 2,8) i byłem zmuszony jechać piąty raz .... :)
obawiam się, że więcej niż jednej, ale mniejsza z tym.
bo mnie dziwią Twoje ciągłe pytania absolutnie o wszystko, inni jakoś lepiej sobie radzą
Kiedy gameplay z Chin ? i chyba będą 2 osobne z Chin i Bahrajnu ? bo przyznam się że lubię je czytać :) a im więcej tym lepiej :D
Widziałem raz walkę trzech kolesi, wymieniali się pozycjami 3 kółka do końca wyścigu. Nie pamiętam co to był za tor i kierowcy ale walka była zacna. Chodzi oczywiście o motoGP
Jak znajdę to dam link.
A co do GT1. Stawka w tym roku się strasznie przetasowała. Na Nogaro się wydawało, że R8 zmasakruje wszystkich już do końca sezonu(Porsche zamiatało tyły). A na Zolder zaś Porsche wygrało, a R8 utrzymało się w czołówce.
BTW: Posłuchajcie sobie: http://www.youtube.com/watch?v=BYsxoHw3rUI&feature=related ^^
Dopiero znalazłem chwilę dla siebie. Gratsy dla pierwszej trójki. Sikham jak zwykle popisał się świetnym tempem. Maciula odwalił kawał doskonałej roboty dla zespołu, dzięki.
Z eJayem stoczyłem za to świetny pojedynek o trzecią lokatę, dzięki.
Uszczupliła nam się lekko stawka ale czuję że w Barcelonie będzie lepiej.
Sikham ----> Czy to zdanie z [52] "Cool obrona Bokserek na prostej sm 3/4 kółko" i kolejne skierowane do mnie z [74] "Dobrze ze mnie nie blokował, gdy praktycznie przejeżdżałem obok niego, tak jak Kube 2 kółka później (zawiodłem się na Tobie Bokserku w tym momencie:( "
Czy to jakaś forma pretensji czy pochwały? bo się pogubiłem.
Do komisji -----> Jak słusznie zauważono nie jestem tu regularnie aczkolwiek staram się nadrabiać zaległości. Jeśli komisja będzie potrzebować mojej pomocy to proszę aby któryś z członków tej że, napisał tu słówko na forum. Na pewno się zjawię.
pretensji bo po prostu zajechałeś drogę, zmiana linii jazdy nie powinna następować w odpowiedzi na ruch atakującego - to jest subtelna różnica miedzy obroną a zajeżdżaniem komuś drogi
naprawdę nie wyczułeś aluzji po swoim manewrze... ?
Pieprzysz głupoty Sikham.
Kuba z tyłu mógł zrobić co chce. Mógł zamarkować próbę wyprzedzenia i mieć nadal pełną swobodę. Ja po mimo że byliście szybsi na prostych też miałem prawo się bronić, co uczyniłem. Opóźniłem swój manewr jak tylko mogłem ale zrobiłem to zgodnie z regulaminem. Zjechałem na prawo i pozostałem na tej pozycji. W mojej ocenie to Kuba chyba był zaskoczony tą sytuacją i się pogubił, co nie przeszkodziło mu ostatecznie mnie wyprzedzić kawałek dalej.
Co do aluzji to wyczułem, czułem że osoba która płacze od początku sezonu coś na ten temat napisze.
Szkoda że najbardziej zainteresowany, czyli Kuba, nic nie wspomniał na ten temat.
Tyle w tym temacie. Nie mam zamiaru ci nic więcej pisać. Dlaczego? zaczynasz mnie irytować.
Starałem się, z powodzeniem dodam, nie dać się wkręcić w wasze co róż kłótnie na tym forum. Nie mnie oceniać czy ty czy pozostała część chłopaków macie rację.
Faktem jest że co rusz to płaczesz jak to STR jest poszkodowane. Na nic zdaję się próby wytłumaczenia Tobie że czasem tak jest, że w wyścigach zdarzają się sytuacje losowe których nie przewidzisz lub na które nie zareagujesz.
Każdy twój opis po wyścigu wygląda jak jeden wielki spisek przeciwko wam.
A to Fisher, bla bla bla, a to eJay kamikadze, a to znowu T1, a to bolid poobijany, a to nauczcie się jeździć i przepuszczać czempiona i tak od początku sezonu :/ zieeew,
Nie rzucam ci rękawicy w twarz, nie pisz mi jak 99% gimbusów czegoś w stylu "pokaż mi gdzie coś takiego napisałem". Nie jestem na twoim poziomie aby się z tobą kłócić, zapewne i tak bym ci odpowiedział za jakiś tydzień ;)
Szanuję cię ale jak to Maciula w [117] napisał - Wyluzuj.
bo to nie tylko sikham musi wygrac ale jego teamy ;) wtedy moze bedzie spokoj:D
wytłumaczyć komuś po ludzku różnice miedzy blokowaniem a bronieniem i nazwie cie płaczącym idiotą który broni tylko swojego - welcome to GOL WF1
tłumaczyłem już tyle razy wygrywanie nie jest moim celem - moim celem jest dobra zabawa na torze i tego bronie i o to walczę wiec skończcie pieprzyć że STR musi wygrywać i być najlepsze - jak chcecie możecie mi nawet punktów nie liczyć, a ja i tak dalej będę pisał co mi się nie podoba i walczył z chamstwem na torze
ale zrobiłem to zgodnie z regulaminem
wiesz dlaczego na każdym wyścigu jest kilku sędziów ? bo regulamin jest zbyt ogólnikowy i w kontrowersyjnych sytuacjach (takich jak ta) potrzeba jest opinia kilku niezależnych osób, wiec "moje pieprzenie głupot" jest po prostu inną opinią na temat tego zdarzenia, dlatego Kuba(on nie ja) zgłosił je do oceny komisji - i masz racje nie jesteś na moim poziomie bo chciałem podyskutować o tym (ograniczyłem się do napisania swoich argumentów) ale zamiast tego wolałeś nazwać mnie "pieprzącym głupoty płaczkiem" i pisać kolejny raz jakieś głupoty o STR
A to Fisher
Akurat Fisher i Kowal są tymi z którymi da się normalnie jeździć, zostawiają miejsce i uważają żeby kogoś nie rozwalić, można z nimi jeździć bez strachu o własne życie:) widać jazda w innych ligach zaczyna już procentować, bo gdyby jeździli tam tak jak większość tu to już dawno by ich wywalili na zbity pysk;), sledze ich poczynania już od dłuższego czasu i co raz lepiej sobie radzą jeszcze tylko mniej wypadków i będzie całkiem nieźle ;)
Co tygodniowy kabaret :D
Czy ja w tym odcinku zobaczyłem komplementa ?? :P
podziękujcie Kruchemu bo udało mu się przekonać mnie że to walka z wiatrakami i wymagam zbyt wiele
składam broń
Szkoda że najbardziej zainteresowany, czyli Kuba, nic nie wspomniał na ten temat.
[65] I nie zgłaszam incydentu ale chce aby komisja to oceniła
L3/4 prosta start meta Kuba vs Bokserek
proszę tylko aby komisja oceniła czy było przepisowe
Ja skończyłem rozmowę z Wami już dawno temu i nie mam zamiaru tego kontynuować bo wy wiecie lepiej ode mnie co ja sam chciałem zrobić.
Ja skończyłem rozmowę z Wami już dawno temu i nie mam zamiaru tego kontynuować bo wy wiecie lepiej ode mnie co ja sam chciałem zrobić.
Dobrze że przynajmniej sam do tego doszedłeś.
kruchy78 -----> Nie prowokuj, to jest zupelnie nie potrzebne.
Napisalem co mialem napisac, Sikham odpowiedzial i tyle. Teraz ja moge pociagnac tego tasiemca ale po co...
Wyglada na to ze mamy rozne poglady na kilka spraw, niech tak zostanie.
Z calym szacunkiem Sikham ale ani Ciebie anie nikogo z forum nigdy nie nazwal bym "idiota", lekko naciagnoles mojego posta.
Kuba2535 -----> Zwracam honor. Faktycznie umknal mi twoj post nr 65. Z checia wyslucham co komisja bedzie miala do powiedzenia w tym konkretnym przypadku.
Po przeczytaniu paru głównych wątków "formuła 1 - cz xxxx" moge napisać że bardzo dziwnie się sikham zachowujesz. Będąc aktualnym mistrzem społeczności gry online powineneś pomagać innym, być przyjaznym, starać się by "banda" była zawsze w wyścigach w komplecie bo przecież Tobie napewno ten Rfactor napewno daje dużo radochy i dużo włożyłeś w to pracy by mieć umiejętności które masz. Natomiast to co czytam to tylko się dąsasz, posądzasz ludzi o jakieś "praktyki", starasz się być najważniejszy na torze jak jakaś "swięta krowa". Pamiętaj że jak zraźisz ludzi do tych wyścigów to co? sam zostaniesz? pograsz sam ze sobą czy z ai?
Popatrz że gry online to to tylko zlepek ludzi, a pomyśl co by się działo na poziomie klanowym PL, albo klanowym (cały świat).... no przecież byś ludzi "pozabijał". Gdyby tak wystawić "F1 gry online" jako klan do rozgrywek to przecież mamy śmiech na sali bo jeden z głównych filarów takiego klanu "sam sobie rzepkę skrobie".
Rób tak dalej a zobaczysz że bez aktualnego mistrza też liga będzie jeździć - dla większości te Wasze wyścigi to zabawa i odskocznia od codziennej szkoły, pracy, kłopotów życiowych. Ty natomiast ciut zacząłes wszystko brać na poważnie, coś mógłbym zrozumieć gdyby z tego jakieś fantastyczne nagrody rzeczowe albo finansowe były ale Wy jeździcie "just for fun".
Zmień się chłopie zmień bo jeszcze trochę a jak ktoś Cie wyprzedzi to od "cheater'ów" go wyzwiesz.
Pozdrawiam i nie obrażaj się na mnie.
stefan--> probowalem... tez na poczatku dalem komentarz odnosnie zachowania sie sikhama do wszystkich... zostalem styrany.
olac i trzeba zaakceptowac ta minispolecznosc taka jaka jest:) po przyzwyczajeniu sie mozna sie posmiac tylko:)
@sikham
Jeśli o czymś rozmawiamy po za forum, to niech to pozostanie po za forum.
@Boxerek
Ja nie prowokuje, tylko chce złagodzić sytuacje. Nasza rozmowa nie dotyczyła Ciebie.
udało mu się przekonać mnie że to walka z wiatrakami i wymagam zbyt wiele
To jest wyrwane z kontekstu, i nie ma najmniejszego znaczenia do Twoich wypowiedzi.
@StefanBurczymucha..
Kim Ty jesteś żeby zabierać głos w tej sprawie??
Właśnie osoby, które nie są zainteresowaną stroną, a zabierają najwięcej głosu zaostrzając tylko atmosferę..
Dessloch.. to dotyczy też Ciebie..
Nie masz nic sensownego do napisania, to daruj sobie.
przepraszam.
Wiem, ze nie jestem w stanie zalagodzic atmosfery i musze czytac jak sie klocicie bez przerwy, a wszelkie zwrocenie uwagi o stonowanie idzie w sciane.
pogodzilem sie z tym i tylko zwrocilem uwage Stefanowi, zeby nawet nie probowal bo zostanie tylko styrany. Wszak jest to walka ze wscieklymi wiatrakami
Rób tak dalej a zobaczysz że bez aktualnego mistrza(...)
Jako aktualny mistrz stanowczo wypraszam sobie kierowanie takiego stwierdzenia w stronę Sikhama :D Ba, teoretycznie patrząc mam jeszcze nawet szansę na obronę wywalczonego w pocie czoła zeszłorocznego tytułu :P
Bioly74---->Podeślij mi seta na Hiszpanie.
spoiler start
Żartowałem;)
spoiler stop
eJay -> Jutro prześlę, bo (nie czytać bo tajemnica!) na razie ledwie 150 kółek offline zrobiłem :/
i znowu sikham bedzie mowil ze macie wsparcie biolego i sie zalil, ze eJay za dobrze jezdzisz:)
Plany mi się sprecyzowały dość mocno, tak więc proszę o drobną zmianę we wstępniaku, aby nie było żadnych wątpliwości:
Scuderia Ferrari Marlboro
- Sherman / Dessloch / Danley (nieaktywny do IX.2012)
Dessloch...
Powiem Ci z szacunkiem...
Zamknij się.
Bo nie jesteś osobą, która ma cokolwiek dopowiedzenia w tej sprawie.
Jak na razie, to tylko Ty nawijasz, a reszta już ucichła.
Niech to się w końcu skończy :/
Bioły....
No to kiedy mam rozwinąć czerwony asfalt na Twój powrót ?? :D
Chleba i wódki nie będzie, ale jakieś ogniste hostessy się znajdą :D
(nieaktywny do IX.2012)
Nie wierzę, że pędzenie bimbru może trwać tak długo. I kogo ty chcesz nabrać?
Już mnie bimber nie interesuje i w ogóle nie bawię się już od dłuższego czasu w alkoholowe rozrywki ;)
kruchy, jest to otwarte forum, więc jak chce coś napisać to niech pisze - ma taką możliwość. Chcę wyrazić swoją opnie to ją wyraża, proste.
chyba niedlugo udzieli mi sie tutaj poziom dyskusji i tez zaczne tak dyskutowac...
jestescie niereformowalni niektorzy
jest to otwarte forum, więc jak chce coś napisać to niech pisze - ma taką możliwość. Chcę wyrazić swoją opnie to ją wyraża, proste.
Przepraszam najmocniej, ale dzisiaj z GP nie dałem rady. Postaram sie max do wtorku, za to już Bahrajnem (komisja come on!!!!)
dzisiaj pogralem troche w rfactora 2... i kurcze, szkoda ze rf1 nie ma tak dobrze zrobionego forcefeedbacka... tam po prostu jak sie najedzie na kamyczek to go czuc dokladnie...
Dessloch a słyszałeś o leo albo realfeel ?
eJay "piątek lub sobota" dawno minęła ;) a ty piszesz o dzisiaj ;)
sikam--> o leo nie, ale o realfeel tak: z ktorego korzystam, bo bez tego to w ogole lipa byla.
leo lepsze?
sikham--->Mam tak obłożony dzień, że nie dałem rady. Ja nawet na tor jeszcze nie wyjechałem ;/ Teraz zbliza sie majowka, dlatego bede mogl nad tym przysiąść.
dessloch -> kiedy w końcu skończysz te marne prowokacje w moją stronę ? źle napisałem twoj nick to musiałeś się odgryźć zamiast po prostu zwrócić uwagę ? jesteś zbyt mało rozumny by zauważyć ze staramy się skończyć z tą złą atmosferą tutaj ? bo teraz to ty tu smrodzisz już tylko i wyłącznie wiec zacytuje znanego wieszcza "Zamknij sie" i daruj sobie + [141]
jeśli chcesz tu zaistnieć to zrób to na torze - bo tacy napinacze jak ty co tylko gadają może i świeca mocno ale również bardzo krótko
eJay ja też nie dotykam rfactora tzn dotykam ale nie w f1 :) 3 tygodnie przerwy się przydają ;)
to nie jest odgryzienie sie, tylko zwrocenie wlasnie ci uwagi.
patrz [147].
/edit
zaistniec w Internecie? nie dziekuje.
To nie jest wszystko for fun? :)
nie edytuj tak szybko.
odnosnie 141... przeca to zart byl:) (z nutka prawdy, bo w koncu tak bylo w poprzednim gp)
pisząc do mnie sikam ?
[141] - kim ty w ogóle jesteś by pisać takie rzeczy ? bioly i ejay sobie żartowali to ty też musiałeś podczepić ?
tak, bo jesli nie umiesz mojego nicka poprawnie napisac, to zwrocilem ci grzecznie uwage piszac twojego zle...
dobra koniec tematu bo offtop sie robi:)
to ten leo lepszy od realfeela?
nie zwróciłeś mi grzecznie uwagi tylko przekształciłeś mojego nicka w dość obraźliwą formę
to ten leo lepszy od realfeela?
Bozia dała rączki ? to sobie sprawdź - będzie dobra okazja do treningu
ojtam literke jedna obciales i od razu obrazliwa forma?
moj tez brzydko bez literki wygladal... ale w sumie mnie to az tak nie zabolalo. W koncu kazdemu sie zdarzaja i bylo to bardziej zartobliwe zwrocenie uwagi.
przepraszam, ze cie wyzwalem twoim wlasnym nickiem bez jednej literki.
Jakbym chcial byc obrazliwy to bym napisal siCHAM. Wtedy moglbys to uznac za obraze:) A za twoje docinki na samym poczatku jak najbardziej mam prawo do bycia dla Ciebie niemilym (a jeszcze nei jestem... ale jak mowilem w 147 jestem juz blisko).
nie spinaj sie tak, swoja negatywna energie skieruj w np. medytacje. Uspokoi moze cie to:)
Bozia dała rączki ? to sobie sprawdź - będzie dobra okazja do treningu
ok dziekuje za pomoc. Wlasnie tego oczekiwalem po Tobie:)
najpierw opryskliwie odpowiadasz czy nie slyszalem o leo czy realfeel. A pozniej jak napisalem, ze realfeel uzywam i pytam sie o leo odpowiadasz sam se sprawdz... No faktycznie mila atmosfere to ty budowac kuzwa umiesz.
czlowiek pyta a ty nawet raz nie potrafisz byc mily.
problem w tym że obciąłeś tą literkę z premedytacją, tak aby wyszło tak jak wyszło
spinam się bo każdy ma już dość tej atmosfery a ty jesteś jedynym co to ciągnie dalej - wiec uprzejmie cie proszę daruj sobie
edit: przecież to było grzeczne zwrócenie uwagi na 2 dostępne pluginy ffb do rFactor, nie spinaj sie tak, swoja negatywna energie skieruj w np. medytacje. Uspokoi moze cie to:)
zdajesz sobie sprawę ze ffb jest zbyt indywidualna sprawą i każdy musi sobie sam go dopasować do siebie? wiec zamiast się dąsać sprawdź sobie który ci bardziej odpowiada - może użyj mix tych 2 - bo na twoje pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi co jest lepsze
dzieki
spoko jesli mozna oba naraz to tym lepiej, pobawie sie.
@fisher--> dym? raczej proba kooptacji do panujacej tutaj atmosfery:)
Dym robi ktoś kto jeździ z nami od kilku wyścigów. Cuda na kiju...
dodatku ten ktoś jest "niereformowalny" ;)
@fisher--> dym? raczej proba kooptacji do panujacej tutaj atmosfery:)
jeśli nie zauważyłeś atmosfera się powoli oczyszcza - tylko jeden smrodziaż pozostał, tyle razy pisano Ci żebyś się zamknął lub sobie darował a ty dalej swoje, kiedy wreszcie to zrozumiesz ? to za wiele dla ciebie ?
no przeciez juz nic nie mowie...
i z oczyszczaniem bym sie wstrzymal, bo z reguly po kazdym GP z tego co widze to jest klotnia, a jak juz ludzie odpuszcza sobie klotnie to jest "atmosfera oczyszczona".
Tylko czy aby nie do nastepnego GP?
jak wyzej napisalem skonczylem. Chcialem tylko grzecznie wyrazic zdanie, ze rf2 ma fajniejszy ffb za co spotkalem sie z twoja niemila odpowiedzia. Jak dlugo musze jeszcze jezdzic, zebym mogl przestac tolerowac chamstwo? bo rozumiem, ze "zamknij sie" itd jest jak najbardziej w porzadku jak ktos zaczyna jezdzic i jest nowicjuszem... wtedy ma siedziec cicho.
over and out. Rozumiem ze to nie czas i jeszcze jestem nubem i musze to wzsystko znosic.. wiec narazie bede dalej sie tylko przygladal a nie smial sie z Was i waszych spinek:) wiec wracam do roli obserwatora klotni, a nie prowodyra.
peace
Raport z Chin powinien byc jeszcze dzisiaj, natomiast szacun dla fishera za uchwycenie najbardziej drama-momentu w moim wykonaniu ;)
LOL :D
Pany co z wami?
Pierwsze primo:
Już drugi tydzień mija, a oficjalnych wyników brak.
Drugie primo:
Co ze zmianą kalendarza?
Słowa Sikhama z [90]:
co do kalendarza to jestem za takim jaki był w zeszłym roku - sprawdził się całkiem nieźle , wakacje to czas na drinki z parasolką i dupeczki a nie treningi i grzebanie w secie
idealnie byłoby przenieść te wyścigi:
09) 08.07______Grand Prix Wielkiej Brytanii
10) 22.07______Grand Prix Niemiec
11) 29.07______Grand Prix Węgier
A więc jak? Zmieniamy? Osobiście uważam, ze to bardzo dobry pomysł.
Ad 1.
Kowal & Bokserek - znajdziecie czas?:) Wiktor znowu wyjechał i go nie będzie przez parę dni.
Ad. 2
Moje propozycje:
GP Wielkiej Brytanii - 26.08 (jak wszyscy wrócą z urlopów i wakacji)
GP Niemiec - 30.09
GP Węgier - 21.10
OFICJALNE WYNIKI GP BAHRAJNU NA TORZE BAHRAIN INTERNATIONAL CIRCUIT(4/20)
KWALIFIKACJE
1. Sikham--------01:31.476-----/
2. Bokserek------01:31.559-----00.083
3. eJay-----------01:31.856-----00.380
4. Kuba----------01:31.924-----00.448
5. Lukas---------01:32.145-----00.669
6. maciula--------01:32.184-----00.708
7. Kowal---------01:32.668-----01.192
8. Rafalok--------01:32.899-----01.423
9. arekkobylo----01:33.790-----02.314
10. Perucka------01:34.905-----03.429
11. xanat0s-----01:37.616-----06.140
12. dessloch-----01:40.175-----08.699
===============================================
WYŚCIG
1. Sikham------54:20.067----/ Najszybsze okrążenie wyścigu
2. maciula------54:43.961----23.894
3. eJay---------54:51.103----31.036
4. Bokserek----54:51.391----31.324
5. Kuba--------55:00.003----39.936
6. Rafalok------55:13.801----53.734
7. Lukas-------55:15.494----55.427 Kara + 3pozycje na starcie następnego wyścigu
8. Sherman----54:27.988---- -1laps
9. arekkobylo--54:55.814---- -1laps
10. Perucka----55:26.889---- -1laps
11. xanat0s----54:38.525---- -3laps
12. dessloch---55:40.410---- -3laps
13. Kowal------DNF (DNF)---- -33laps
===============================================
Kary:
@Lukas: kara przesunięcia o 3 pozycje na starcie następnego wyścigu za spowodowanie wypadku na L1.
@Perucka: Race Accident + zalecenie treningu z pełnym bakiem - jest to jednocześnie ostatnie ostrzeżenie.
W przyszłości będą wyciągane konsekwencje za nierozważną i niebezpieczną jazdę.
@Bokserek vs. Kuba: Komisja stwierdza obronę pozycji za prawidłową zgodnie z obowiązującym regulaminem
(jednokrotna zmiana toru jazdy). Jednocześnie pragnie uczulić kierowców na baczniejsze zwracanie uwagi na bezpieczeństwo
na torze i wcześniejszą zmianę linii przejazdu. W omawianym przypadku omal nie doszło do wypadku, gdzie odpowiedzialnością
obarczony byłby kierowca zespołu Caterham.
===============================================
GP Bahrajnu punktacja:
1. Sikham +25pkt.
2. maciula +18pkt.
3. eJay +15pkt.
4. Bokserek +12pkt.
5. Kuba +10pkt.
6. Rafalok +8pkt.
7. Lukas +6pkt.
8. Sherman +4pkt.
9. arekkobylo +2pkt.
10. Perucka +1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2012):
1. Sikham (STR)---------80pkt.
2. FisherFighter (LOT)---65pkt.
3. eJay (LOT)------------58pkt.
4. Bokserek (CAT)-------44pkt.
5. maciula (CAT)---------38pkt.
6. Kuba (STR)-----------28pkt.
7. Kowal (MER)----------27pkt.
8. Lukas (FI)------------20pkt.
9. Sherman (FER)-------14pkt.
---Rafalok (MER)--------14pkt.
10. arekkobylo (RBR)----6pkt.
11. Kuska22 (MCL)------4pkt.
12. xanat0s (WIL)-------2pkt.
----Perucka (SAU)-------2pkt.
13. Qverty (RBR)--------1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2012):
1. Lotus Renault F1 Team----------123pkt.
2. Scuderia Toro Rosso------------108pkt.
3. Caterham F1---------------------82pkt.
4. Mercedes GP Petronas F1 Team---41pkt.
5. Sahara Force India F1 Team------20pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro---------14pkt.
7. Red Bull Racing--------------------7pkt.
8. Vodafone McLaren Mercedes-------4pkt.
9. AT&T Williams---------------------2pkt.
---Sauber F1 Team-------------------2pkt.