World of Tanks to darmowa gra MMO koncentrująca się na bitwach pomiędzy czołgami. Za produkcję odpowiada studio Wargaming.net, znane z Order of War oraz serii Massive Assault.
Oficjalna strona gry:
http://worldoftanks.eu
Informacje dla zamierzających rozpocząć grę:
- Upewnij się, że ściągasz klienta gry przeznaczonego dla serwera europejskiego! Należy go ściągnąć ze strony: http://worldoftanks.eu/game
- Wymagania minimalne gry: CPU: 2 GHz, RAM: 1 GB, HDD: 2GB, Video: GeForce 6600GT (128 MB) / ATI analog
- Gra posiada pełną, polską wersję językową.
- Gra jest bezpłatna (Free 2 Play), ale w grze występuje system mikropłatności. Wykupienie konta premium za prawdziwe pieniądze pozwala na szybsze zdobywanie silniejszych czołgów.
- Posiadanie konta premium powoduje uzyskanie 50% więcej doświadczenia i srebrnych kredytów po każdej bitwie.
- Miesiąc konta premium kosztuje około czterdziestu złotych.
- Gra nie wykorzystuje pełni możliwości procesorów wielordzeniowych. Możliwości twojej karty graficznej w przypadku tej gry mogą być ograniczone możliwościami procesora. Jeżeli twój procesor ma mało pamięci cache i jego poszczególne rdzenie mają niskie taktowanie, możesz mieć problemy z ilością klatek. Gra najlepiej działa na procesorach i5/i7 z cache L3. Istnieją jednak modyfikacje umożliwiające odpalenie gry na starszym sprzęcie kosztem zubożonej grafiki.
Istotne ustawienia gry ułatwiające walkę początkującym:
Wyłączenie efektu odrzutu po wystrzale w trybie snajperskim, który bardzo rozprasza uwagę w ferworze walki:
- W głównym oknie ustawień gry, w lewym dolnym rogu okna zakładki "Gra" / "Game", należy odznaczyć opcję "Drganie pojazdu w trybie snajperskim" / "Enable vehile vibration in Sniper Mode".
Włączenie celownika pokazującego szansę przebicia pancerza przeciwnika za pomocą trzech kolorów (zielony, pomarańczowy, czerwony):
- W ustawieniach gry, w zakładce "Celownik" / "Reticle" w lewym dolym rogu jest opcja "Znacznik działa" / "Gun Marker", za pomocą rozwijanej listy należy ustawić ją na "Krzyżyk (wskaźnik penetracji pancerza)" / "Crosshair I (with armor penetration indicator)".
Grę bardzo ułatwia modyfikacja OTM, pokazująca pasek życia nad każdym czołgiem. Sposób jej instalacji jest opisany niżej.
W opcjach graficznych należy ustawić Drawing Distance na High. W przeciwnym wypadku, czołgi na długim dystansie nie będą wyświetlane przez grę, a to uniemożliwi efektywną grę czołgami snajperskimi (np. Panterą lub PzIV).
Jeżeli mamy problem z klatkami, należy ustawić LOD na Low. To spowoduje, że gra będzie ładowała słabej jakości obiekty na średnim i długim dystansie (wciąż je wyświetlając).
Przydatne strony:
- Drzewko rozwoju czołgów wszystkich nacji online: http://www.wotdb.info
- Aktualne mapy Clan Wars NA, EU, RU: http://www.wotconquest.com
- Na bieżąco aktualizowany wortal dla czołgistów: http://world-of-tanks.eu
- Polska strona o WoT: http://world-of-tanks.pl
Linki do przydatnych/niezbędnych modów:
OTM, czyli paski życia (HP) nad czołgami (wersja dla 7.2):
http://code.google.com/p/wot-xvm/downloads/detail?name=xvm-lite-2.0.zip&can=2&q=
- Paczkę należy rozpakować do katalogu WoTa, zachowując strukturę katalogów w paczce.
Celownik z timerem, autorstwa J1mB0sa (kompatybilny z 7.2):
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/56831-j1mb0s-crosshair-mod
Linki do stron prezentujących statystyki:
- DpB oraz pozostałe czołgi wymagane na medal Master Tankera: http://wot-dossier.appspot.com
- Porównanie swoich statystyk na dwóch różnych czołgach: http://wot.ctocopok.ru/load_cache_e.php
- Porównanie statystyk dwóch graczy: http://wot-news.com/index.php/stat/compare/eu
- Tracker statystyk: http://www.planetwot.com/playerStats
- Kalkulator efektywności gracza: http://wot-news.com/index.php/stat/calc/en
- Statystyki klanów: http://wot.xpnet.pl
- WoT Logger: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/68849-wot-logger-207
Słabe punkty czołgów:
- Modele z zaznaczonymi modułami i załogą (ładują się bardzo wolno, zawieszając na ten czas przeglądarkę): http://gamemodels3d.com
- Częściowo zdezaktualizowane: http://world-of-tanks.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=1153
- Dyskusja na oficjalnym forum, na temat słabych punktów: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/65374-for-people-that-would-like-to-learn-frontal-tank-weakspots
Najciekawsze kanały YouTube oraz filmy na temat WoTa:
- Kanał gracza emu87, jednego z najlepszych na serwerze EU: http://www.youtube.com/user/aerophobic2/videos
- Kanał rosyjskiego gracza BeeS (po angielsku): http://www.youtube.com/user/IBeeSI/videos
- Kanał amerykańskiego klanu SSGS (z ciekawą serią "How I Tank?"): http://www.youtube.com/user/PsychicGoldfishProds/videos
- Kanał gracza z klanu Pirates: http://www.youtube.com/user/PTSEnvy/videos
- Kanał gracza z klanu Pirates, NewMultiShow[PTS]: http://www.youtube.com/user/NewMulti2k/videos
- Informacje dla początkujących o poszczególnych czołgach: http://www.youtube.com/playlist?list=PL6D318CE9421F6FE1&feature=plcp
- Wytłumaczenie podstawowych zasad gry: http://www.youtube.com/watch?v=SQbSGfDK7qU
Poradnik na temat turnieju ESL Funcup (Do 4tego tieru! Za 4te miejsce nagroda 1000 golda!):
Część 1: http://www.youtube.com/watch?v=bDYjW09f4-M
Przykładowy pojedynek: http://www.youtube.com/watch?v=aeQfJtzLAjM
Filmik dla nowych graczy, przedstawiający podstawowe aspekty gry:
http://www.youtube.com/watch?v=mzavozeS91g
Poradnik z wieloma istotnym wskazówkami (autorstwa Voytecha z klanu Suicide Division):
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/79468-jedyny-sluszny-poradnik
Strategie na poszczególne mapy (autorstwa Loofah):
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/100318-mapy-uniwersalne-taktyki-dla-kazdego-rodzaju-czolgu
Trailer aktualizacji 7.3:
http://www.youtube.com/watch?v=EAcdR756ljw
World of Tanks One Year Anniversary Video:
http://www.youtube.com/watch?v=_0y2wmE4lMo
Poprzednia część:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12002551&N=1
"Jesli chcesz dostac gratisy musisz posiadac:
- KV z wieza KV-2 w garazu
- KV-3 w garazu
Dostaniecie za to 2 darmowe sloty w garazu oraz 2 darmowe czolgi: KV-2 oraz T-150."
Żeby nie było, że ktoś zapomniał ;)
jiser -> miałeś na myśli nazistowskiego Stuga, anie radzieckiego :)
Dzisiejsza wygrana Grillem. Na początku lamiłem, ale w końcu coś się udało :) Gdy pojedynkowałem się z M3 Stuartem wyczułem mniej więcej w którym momencie strzeli (pi razy oko czas reloadu), zatrzymałem sie i jak sie okazało chybił. :D Uratowali mnie kumple, chociaż nie musieli bo razem z nimi wystrzeliłem w niego pocisk :P
A tutaj powtóreczka jakby kogoś interesowało:
http://www60.zippyshare.com/v/67270108/file.html
A co myślicie o założeniu klanu GOLa? Nie wiem czy wcześniej taka możliwość była rozważana, ale jakby co to możnaby pomysleć nad takim czymś :)
Nie można być w kilku klanach? Bo w poprzedniej częsci wątku bodajże ktoś napisał, że jest nawet w trzech klanach. :)
Chciałbym nauczyćsie czegoś od Was na żywo, podczas gry. Jak chcecie to wyślijcie mi zaproszenie, a przy czasie może uda nam sie pare meczy zorganizować w plutonie :)
Hahh, klan GOLa :>
Wpierw faktycznie musielibyśmy ze sobą grać, a z tym jakoś cienko jest. No i 1/3 wypowiadających się należy już do jakiegoś klanu.
Co do T-28...
1 na 1 z innymi czołgami tieru 4 rządzi, działo 85mm robi siekę.
Moim zdaniem ten czołg ssie na randomach, bo nie wiadomo jak nim grać.
Do roli meda kręcącego kółka się nie nadaje, jest za duży i łatwo go zdjąć. Do roli snajpiącego meda też, ma zbyt niecelne działo. Na scouta trochę za duży.
Ja na miejscu devów, zrobiłbym z niego wolnego HT, z lepszym opancerzeniem. Takie mini KW.
Ogólnie w przypadku medów, jest kilka opcji:
- Na części map, jest miejsce (górka) na którym odbywa się starcie medów. Jeżeli w przeciwnej drużynie nie ma wielu silniejszych medów, trzeba tam jechać.
- Można wesprzeć ciężkie czołgi w pchnięciu flanki, gdy sytuacja na to pozwala, raszując i wjeżdżając ciężkiemu przeciwnika na tyłek (o ile nie jest to samobójstwem).
- Medem warto przeżyć do drugiej połowy bitwy, w której na mapie jest już mniej czołgów. Wtedy można znaleźć samotne HT któremu można zagrać na nosie ; )
Z tego co pamiętam, gdy zaczynałem grać, właśnie na T-28, błędy które robiłem:
- Nie wykorzystywałem okazji, do zdobycia expa scoutowaniem na początku bitwy.
- Zbyt szybko ginąłem w pierwszej fazie bitwy, gdy na mapie była jeszcze masa czołgów i nie mogłem rozwinąć skrzydeł.
Zwycięstwo!
Bitwa: Piaszczysta rzeka 19 kwietnia 2012 11:00:04
Czołg: T-28
Doświadczenia: 697
Kredytów: 15 490
Osiągnięcia w walce: Odznaka mistrzowska: I klasy, Strzelec pancerny
Jak się dobrze trafi to nie jest taki zły :)
Ciekawe jak tam merry. Czy faktycznie "zjeby" go zniechęciły do gry? :)
Szlag by to. Trzeci w stawce. Przegraliśmy okupacją bazy. w sumie moja drużyna ubiła 6, w tym 5 było moich. Nas zostało 3. Damn, może być, ale dosłownie sekunde przed skończeniem bitey dorwał mnie Bison. :/
No, w końcu. KW kupione (z załogą na 75% a co! :D), teraz tylko na lepsze działko uzbierać, wieże i grind na KW3 :)
Da się jakoś przerzucić wytrenowaną załogę z jednego czołgu, do drugiego bez żadnych konsekwencji?
Bo widzę, że jedyne co, to można ich tylko przekwalifikować na inny czołg za opłatą.
Możesz przerzucić bez konsekwencji, bez konieczności przekwalifikowania, ale tylko do czołgu premium.
Do zwykłego możesz za golda, za kredyty, lub za darmo. Za golda bez utraty doświadczenia.
fuuuck dlaczego amx 12t nigdy nie ląduje w bitwach tier 5, tylko zawsze co najmniej 7?
maly ~~~>
Wiem, co miałem na myśli. Radzieckiego 'StuGa'.
StuG, czyli Sturmgeschütz III, to działo samobieżne zbudowane na podwoziu Pz III. Pierwotnym zamysłem był pojazd wsparcia piechoty w ataku. Dość szybko przejęły rolę niszczyciela czołgów, jako że Pz III miał za mały kadłub, aby można tam było zamontować sensownej wielkości armatę.
SU-76i (inostranny) to konstrukcja jaką Sowieci wybudowali na podwoziu zdobycznych wozów Pz III i StuG III z własną armatą (pochodną ZiS-5, jaką miał teciak), a więc i własną nadbudówką, która tę armatę mieściła. Produkcja była spowodowana doraźnym brakiem SU-76. Pierwsze modele trafiły do służby w maju '43, akurat żeby zdążyć na bitwę na Łuku Kurskim. Podobno były bardzo lubiane przez załogi (m.in. ze względu na komfort pracy), a jedyną wspominaną ich wadą był pojedyńczy właz ewakuacyjny. Walczyły do końca '43, później ze względu na niemożliwość napraw polowych zostały wycofane do roli wozów szkolnych.
malyb89 >>> Merry się nie pogniewał, a gra już tylko w weekendy. ;)
Jutro z wieczora oczywiście obecny na serwerze, jakby ktoś chciał poirytować mnie trochę. ;)
dziwi mi ze w WOt czolgi niemieckie sa strasznie slabe zas rosyjskie to prawie niezwyciezone bestie.
Szczegolnie to widac po tygrysach , nie mowiac juz o krolewskich tygrysach .
Dziwi cie to? Hint: wargaming to firma rosyjska. Teraz juz nie powinno :)
W dodatku chyba ciągle serwer rosyjski ma najwięcej graczy. Kasa panie :)
No nie, ale to już jest herezja mówić, że jest aż taka wielka różnica... KW-3 i KW, te są troche OP, ale reszta jest w porządku w miarę. No a KT to tak na moje oko naprawdę dobrze zbalansowany z IS-3 jest, wolniejszy ale pancerniejszy, mniejsza alfa większa celność... Niezwyciężone bestie, no ja nie mogę. Te niezwycieżone bestie o mało mnie do gry nie zniechęciły całkiem jak nimi grałem, takie to było toporne. Jasne, jak taki ciężki walnie to jest nieźle, ale szlag mnie trafiał jak się co pancerniejsze u wroga trafiało... Celuj w weakspoty mówili, ciekawe jak, skoro nawet trafić w czołg to nie było takie proste jak nie miałem roku na celowanie. No i fajnie się też jechalo jak nie widziałem nikogo a napierdzielali do mnie ostro, bo oczywiście zasięg widzenia też nie wiem skąd wyciągnięty. Takie prymitywne te ruskie są, tak na moje oko, podjedź i przypiernicz, taka filozofia.
A WG to chyba nie z Rosji tylko z Białorusi. Niby nie taka duża różnica, ale jednak.
Takie tam na GW E: 1951 expa Top Gun, Ace Tanker
IS 7 przyjął hita za 2131(z HE) i jeszcze się zapalił -> http://i.imgur.com/ptNar.jpg
[15]
Z tier8 KT IMO (i nie tylko) jest gorszy zarowno od IS3 jak i T32. Sure, IS3 jest gorszym snajperem tylko ze w WOT snajpienie nie ma az tak duzego znacznia. KT aby byc "the best" musi: wychylac kawalek frontu (aby stac pod skosem), jednoczesnie byc na duzej odleglosci od przeciwnika (aby w dol mu nikt nie przywalil) i przeciwnik nie moze miec arty. Za duzy tych zmiennych naraz. Jesli chociaz jeden warunek nie jest spelniony - lepiej jechac T32 albo IS3.
No i IS3 to ruski terminator, zjadajacy damage na trackach z mega odpornymi bokami. Chwile pozniej wskakujesz w kolejnego terminatora: IS4 (chociaz akurat E-75 tez jest OP). Krok wyzej, IS7... kolejny OP ze zjebanym armorem. Chociaz teraz chyba T110 jest lepszy.
Zreszta stan w jakim sa niemcy w WOT mozna podsumowac w jeden sposob: WG zastanawia sie nad przerobieniem calego ich drzewka i rebalansem wielu czolgow. Ciekawe tylko czy doczekam sie poprawnych wartosci pena na krotkiej 88mm a nie smieszne 132 (ktore jest wartoscia prawdziwa... ale strzelajac w plyte pod katem 30stopni a nie 90stopni jak podane wartosci dla ruskich dzial).
Te odwieczne teorie o tym jak to ruskie, z Bialorusi zreszta, zawiazaly spisek w WoT by uczynic z sowieckich czolgow OP zawsze byly zabawne i nigdy takimi nie przestana byc.
Jedyny sens, jakis tam, maja twierdzenia o tym, ze niemieckie sa nieco za slabe. A i to nie do konca ma sens w sytuacji gdy taki PzIV radzi sobie bez wiekszych problemow z odpowiednikiem T-34 a ciezkiego OP KV tez potrafi ubic. TD niemieckie od JP w gore tez tak slabe nie sa i ludzie nimi z zadowoleniem jezdza.
W kazdym badz razie powiedzmy ze istnieje problem z niemieckimi i jak sie okazuje spiskujace ruskie jednak sa go swiadome i maja zrobic pelny rebalans ich drzewek. Wiec gdzie tutaj ten straszny spisek?
No i oczywiscie nie nalezy chyba tez zapominac o calkiem niezle sobie radzacym na wyzszych tierach, gdzie te wstretne maszyny ruskie sa tak OP, sprzecie made in USA i francuskim... Notabene tytul tego akurat watku sie ciekawie chyba wpisuje w twierdzenia o ruskim OP ;)
[17]
"No i IS3 to ruski terminator, zjadajacy damage na trackach z mega odpornymi bokami" - możesz wyjaśnić dokładniej?
Sam IS3 jest świetny, ale ma jedną potężną wadę - ammo rack. W żadnym innym czołgu nie rozwalają mi go tak często jak w tym. Nie ma znaczenia czy dostanę z boku, z frontu, z bliska, czy z daleka, czy nawet od arty. Ammo rack obrywa non-stop.
IS3 ma zdradliwy side armor - gorna belka (ponad trackami) czesto daje puste penetracje, gdyz pocisk przebija spaced armor a pod spodem znajduje sie wlasciwy 90mm pancerz pod bardzo ostrym katem. Jesli atakuejsz przeciwnika przed toba warto ustawic sie do niego pod skosem i liczyc, ze bedzie strzelal w twoj bok - istnieje wtedy gigantyczna szansa, ze pocisk nie zada wogole obrazen. Ja to nazywam "baitowaniem na tracki".
To że sowiecki sprzęt góruje nad innymi nacjami nie jest niczym nowym w tego typu grach, wie o tym doskonale każdy, kto nieco bardziej interesował się swego czasu Iłkiem i "słoneczkiem" Olegiem "Two weeks, Be Sure". ;)
Czy KT jest gorszy od Is-3 czy T32 akurat, to bym polemizował.
Prawda jest że Is-3 potrafi od boku ładnie łykać pestki za 0, ale prawda też jest "u fuckin hacker!!1", gdy rozkładamy cwaniaka w Ise strzelając mu w michę i rozwalając trzy razy z rzędu ammo rack (czasami wystarczy nawet raz, ewentualnie dwa). :3
Wszystkie trzy TVIII są sobie mniej więcej równe, zaczynają być odpowiednio "OP", gdy dostaną się w łapki ogarniętego gracza w idealnych jeszcze warunkach.
Darn it. Niestety nie zdołam zrobić expa na KW-3... A tak bardzo bym chciał, tylko po prostu w takim tempie zbierać w sumie 30,000 expa to miesiac ;/
No nie martw się tak bardzo - przynajmniej na jeden bonus się załapiesz :).
BTW w ten weekend są właśnie tańsze o 50% sloty na czołg. Ja chyba się skuszę.
uwielbiam grac KV, jak dla mnie najlepszy czolg do przedniej zabawy na 5 tierze :)
No dokładnie, chyba, że dam konto do pogrania jakiemuś dwoświdczonemu graczowi.
Panowie, mówie poważnie. Dałby ktoś radę bez premiumki wyciurać w sumie 30.000 expa?
Nie no troche za bardzo panikujesz. Gdybys gral tylko 1 wygrana dziennie tym czolgiem to te 30k bys mial w miesiac i to by zapewne starczylo, bo raczej szybciej tego patcha nie bedzie a pewnie pozniej. Ale chyba grasz wiecej wiec zrobisz to powiedzmy w 2 tygodnie co juz az nadto starczy.
Po prostu graj sobie powoli i przestan panikowac ;p
To podstawowe działo KW już mi na nerwy działa, drzwi od stodoły tym nie przestrzelę. Do 107mm daleko i tu jest pytanie, iść w 122mm czy trolla?
To 152mm jednak dość kusi, bo i dobra zabawa i więcej expa by leciało, z drugiej strony ekipy nie mam zbyt dobrze wyszkolonej.
adamis - co do troll cannona to zdania sa podzielona, ja np wole 107, mialem pare bitew 1 vs 1 przeciwko KV z trollem i w 8 na 10 bitew wygrywam jezeli nie rozwali mnie jednym strzalem, zanim on sie przeladuje ja robie to trzykrotnie i taka roznica spokojnie wystarcze zeby rozwalic przeciwnika nawet bez specjalnego skupiania celownika, owszem troll ma swoja zalete (jak pieprznie to ladnie hp zabiera) ale z drugiej strony na dalsze i nawet srednie dystanse jest cholernie niecelny (przynajmnie takie jest moje odczucie), 107 z 300-400 m spokojnie is-3 itp penetruje (o ile odpowiednio trafie) ze o mniejszych tierach nie wspomne, na przeciwnikach mojego i dajmy na to 6 tieru mam b. duze szanse zeby miec specjaliste (jak jestem na samej gorze drabinki jest to niemal 100% pewne, no chyba ze wlaczy mi sie kamikaze mode a czesto mnie tak ponosi :) )
a odbiegajac od tematu KV kupilem obj 261 alez on mi sie podoba :) co prawda nie ma takiego dmg jak t92 ale szybkostrzelosc jest miodzio :)
Dałby ktoś radę bez premiumki wyciurać w sumie 30.000 expa?
Z premką to tyle samo grania co 45k.
Na KV średnio miałem tylko 595 expa na bitwę...
45 000 / 595 = 76 bitew
75 / 15 bitew dziennie = 5 dni grania po 1,5h.
Test serwer 7.3 http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/108107-73-test-is-here/
btw rozdali nową pulę zaproszeń do samolotów.
Yo Wielebny. ;)
Ja ten weekend ostro cisnę Iszaka numer czy. Do czwórki zostało mi jakieś 120-130k o ile dobrze pamiętam.
Dobrze że dali sloty, szkoda ze nie tydzień temu, gdy potrzebowałem dwa i musiałem wybulić 600g. :F
Są w tej grze jakieś sensowne Premiumy V-go tieru? Na wyższe mnie nie stać, a coś do dobrego zarabiania by się przydało. Zdaje się, że słyszałem pochlebne opinie na temat Ram II i T14, mają te czołgi sens? Fajnie jakby Ram był dobry, to bym mu załoge z Pattona wrzucił...
[34]
Tak. KV+miesiac premki.
Ram II, Churchill i tyle.
Czasami Matylda pozamiata, ale ją wysoko rzuca częściej niż Churcha.
Tak czy srak, jak pisze Asmodeusz, oba te pojazdy zarabiają na poziomie KW...
Szukasz premtanka do zarobków?
Tylko i wyłącznie TVIII...
hello merry, ja is-4 mam juz odkrytego ale nie chce mi sie jakos specjalnie na niego kredytow wydawac :)
ad. Regynild - jak 5 tier to tylko kv w 10 ostatnich bitwach jak bylem w top 3 - 5 razy specjalista, 3 razy stalowa sciana, 4 razy snajper + odznaka mistrzowska: as pancerny
kv daje mi najwiecej funu w grze na 5-6 tierach a i zarobic sie da nawet bez premki :)
Wrażenia z testu
- premium arta żabojadów lipa nie ma splasha, połowa hitów za 0.
- KV-4 taki mix KV-3 i KV-5, nawet odbija, działo też dobre ale jakoś mi nie przypadł do gustu
- ST-1 nie jeździ nie skręca, dobry wychył lufy, reload 12,6 z rammerem nic ciekawego jak dla mnie
- IS8 całkiem żwawy, reload 10,96, dość miękki jak na T9, przypomina M103
- IS4 reload 10,35(z rammeem), 43km/h, trochę mułowaty ale jak się rozpędzi to już jedzie, na goldzie nawet nie trzeba zbytnio celować wchodzi wszystko, Maus nawet jak kantował wieżą to z prawej wchodziło, z lewej trochę gorzej ale i tak można strzelić w przednią płytę i też wchodziło(choć nie wszystko)
Nowe mapy: duże, na tej chińskiej można się zgubić, sporo różnych ścieżek, niezliczona masa krzaczków- niewidzialne czołgi FTW.
@down dla wszystkich
Test jest dla wszystkich czy jakis ukryty uber-hipertest?
Ta, najwięcej funu. A dajcie mi spokój z tym KW, powolne jak nieszczęście, strzela jak chce i guzik widzi. Po przerwie podczas której grałem medami z USA nie mogę na to patrzeć. Chociaż kasę rzeczywiście robi, to fakt. Może po tym patchu trochę będzie sensowniej się nim grało.
Regynild - ilu ludzi tyle opinii mi KV gra sie bardzo przyjemnie i najlepsze bitwy nim rozgrywam, owszem ma swoje wady predkosc i obrot wiezy ale mi to absolutnie nie przeszkadza, trzeba znac wady czolgu i umiec sobie z nimi poradzic, 10 rozwalonych czolgow w jednej botwie mowi samo za siebie, nawet jezeli byly to przyslowiowe pazdzierze
i poranny screenshoot :) cale 10 czolgow na wysokich tierach :)
Kilka zdjęć z najnowszej special bety - https://picasaweb.google.com/115785319545078967778/SpecialBeta073?authkey=Gv1sRgCIqX-s-P0OS1mQE
A tutaj ciąg dalszy w postaci filmiku z bitwy. Następna ultra nienormalna mapa, ale przyciąga klimatem ;)
Kurde, możliwe, że tej powtórki nie będzie się dało odtworzyć. Szkoda...
[42] Bitwa jak każda inna, a ty znowu kwiczysz...
spoiler start
<--- Szczególnie pierwsze działo IS-4 jest godne obejrzenia, (link do screenów powyżej)
spoiler stop
KW3 po 7.3 będzie taki sam jak teraz, czy lepszy? Bo nie sądzę aby teraz równał się z ISem czy T29...
Po 7.3 wydaje sie lepszy niz IS. Dostal nowy silnik (800 koni), dostal dzialo z ISa. Jedynie max speed ma mniejszy niz IS, reszta statow lepsza.
Graliście amerykańskim T82? Z działkiem 105mm to jest szturmowy niszczyciel czołgów. :)
Najlepiej rozwala wrogów w bezpośrednim kontakcie. Każdego do IV poziomu ma na 1 strzał :D Czad :D
To jest mikro trollgun :D
A mnie zadziwia jedno, właśnie wbiłem Iskiem 3 10 penetracyjnych hitów za 4K dmg i 1150xp na standardzie, ale nadal nie dostałem nawet mastera 1 klasy. To jak jeździ te 10% czarodziejów, skoro 4K dmg nie jest dla nich nawet średnią? Masakra jakaś. Macie jakieś linki do repów robionych przez tych kozaków?
Już nie mogę się doczekać żarówy, jeszcze 6%.
I przy okazji dopytam - na KW-3 założyć 100mm, czy 122mm? Nie ukrywam, że kasa by się przydała, więc śmieszny koszt pocisków do 100mm mocno przemawia na jego korzyść, do tego dochodzi lepsza celność, ROF, czas skupienia, ogólnie działo wydaje się na papierze znacznie lepsze. Tylko jak jest w praktyce?
[48]
Aby dostac ACE na IS-3 musisz miec okolo 1450 expa za gre. Mastery 1st class to okolo 1250 expa.
KV-3 to 122mm. No, chyba ze jest u ciebie cienko z kasa - wtedy mozesz przegrindowac go uzywajac 107mm.
Kupiłem go dla bonusów z nowego patcha. Pewnie nie będę nim jeździł za dużo, bo nie lubię takich ślimaków. Dzięki za info.
No to czas na moje wrazenia po [38]:
- premium arta frenczu taka sobie - zwykla haubica 105mm tylko ze z celownikiem arty. Dostaje tier8 w MM wiec bez sensu
- premium TD frenczy jest jak marder - troche gorszy zakres ruchu armaty, mniejsza penetracja, wieksza celnosc, taki sam MM. W sam raz do podbijania statystyk
- KV1, KV2 - nie jezdzilem, ale sa to te same czolgi co zawsze. Chociaz KV2 na 6 tierze juz nie ebdzie godlike
- T150 nie jezdzilem, wyglada tak samo jak KV2 - czyli solidny a nie godlike
- KV-3 - 1300HP, D-25T, 800koni w silniku, nadal ma pedalski armor. Bardzo solidny czolg IMO lepszy niz IS
- KV-4 - jest OK, nic uber specjalnego ale da sie nim pograc. Bardzo dobra armata, mocny pancerz szczegolnie na tier7 i w dol chociaz osemki tez dinguja, ale ma jeden GIGANTYCZNY problem. Bez armaty i wiezy ssie. A do armaty trzeba 100k expa. Powodzenia, ja tego czolgu kijem nie tkne.
- ST-1 - nie jezdzilem, kumpel mowi ze podobny do IS-4 z tier9 (czyli tego co mamy teraz).
- IS-8 - troszke papierowy jak na tier9, ale jest cholernie szybki i ma bardzo dobra armate. Uwaga: ma NAJSLABSZE boki ze wszystkich ISow (moze poza IS-2)
- IS-4 - to co bylo + wieksza predkosc + lepsza armata. Bardzo solidny czolg, podoba mi sie po zamianie. No i 2400HP :)
- KV1, KV2 - nie jezdzilem, ale sa to te same czolgi co zawsze. Chociaz KV2 na 6 tierze juz nie ebdzie godlike
No właśnie dlatego nie te same. Nie wiem czy ktoś zauważył, ale wśród zmian jest opuszczenie przedziału czołgów ciężkich V o jedno oczko. Piątki już nie zobaczą dziewiątek w bitwach, najwyżej będą pojedyńcze ósemki.
To bardzo dobra informacja dla wszystkich poza KW-1 :) tj. T1h i BDR. Jak KW-1 będzie sobie radziło bez ZiS-4, a oczko niżej? Zobaczymy.
O "te same czolgi co zawsze" chodzilo mi raczej o ich osiegi. Nie ma co sie spodziewac, ze KV-2 nagle zacznie latac a KV-1 nie bedzie moglo wogole podjechac pod gorke. Sa takie same jak byly co do joty (no, KV-2 ma wiecej HP). A battle tiery to inna bajka chociaz ciezko bylo marzyc aby potwor zwany KV-2 siedzial nadal w tier5 i gnoil wszystko naokolo.
a KV-1 nie bedzie moglo wogole podjechac pod gorke
Ja wiem..? Zrzuci jakieś 6 ton, co da przyrost mocy z 9,6 KM/t do 10,7 KM/t. To brzmi całkiem nieźle.
Errata: nie ZiS-4 (jak napisałem), a ZiS-6. Ale pewnie nikogo to nie obchodzi :)
PS. @down -- polska język trudna język ;)
Tam bylo podwojne zaprzeczenie :)
"nie ma co sie spodziewac, ze KV-1 nie podjedzie pod gorke" - ergo: "mozesz sie spodziewac, ze KV-1 podjedzie pod kazda gorke - tak jak to bylo do tej pory".
graf_0 -----> Miałem przyjemność, ale dość krótko :D Udało mi się nawet speca na nim zdobyć :D
Mały bilans po bitwie nr 1111 :)
Mała poprawka
Najwięcej zabitych: 6 (PzIV)
Jeszcze wleciał: Specjalista
Chciałem zapytać jakie moduły załadować do Ferdynanda i jak szkolić załogę.
Mój wybór to:
1. Mechanizm dosyłający (-10% przeładowanie)
2. Lornetka polowa (+25% zasięgu widzenia)
3. Kamuflaż
a załoga:
Dowódca - szósty zmysł
Reszta: albo kamuflaż albo naprawa
Jakie są Wasze propozycje ?
[60] bardzo dobry wybór modułów, co do załogi ja bym wziął dowódca: żarówka, reszta załogi naprawa najpierw, 2 skill cammo, z tym ze kierowca 2 skill obkręcanie szybsze pojazdu.
Slavo_cc ---> szósty zmysł to żarówka właśnie - i dzięki za pomoc, zrobię jak napisałeś :)
No tak wiem tylko napisałem inaczej. Z cammo jaki pierwszy skill jest ten problem że się całkowicie nie przydaje na mapach miejskich, dlatego polecałem brać w drugiej kolejności. Granie TD-kiem bez naprawy jest często bardzo frustrujące, dobrze gdy cała załoga ma go na 100% w miarę szybko. No ale ofc szósty zmysł to absolutny priorytet, ten skill niesamowicie potrafi ratować dupę i zmienia styl gry.
Ja bym jeszcze zastanowil sie nad skillami do vision range i ew dla loaderow. Camo AZ tak wazne nie jest, szczegolnie ze z ferdka przesiadasz sie na JT a ten czolg po pierwszym strzale bedzie widoczny z drugiego konca mapy.
Zastanawiam się czy warto odkrywać wszystkie 3 silniki w Lorraine. Na pewno przed Batem zrobię jeszcze działo 100mm SA 47 i gąski. Mój stan badań na screenie obok. Szkoda że do heavy francuzów tylko ten 2 silnik pasuje :/
Ja odkrylem. 180k czy 210k expa, who cares? A czolg z ostatnim silnikiem jest po prostu kretynsko mobilny.
Oki też tak zrobię. 980 KM na 38 ton brzmi smakowicie :)
Victory!
Battle: Mountain Pass 23 kwietnia 2012 04:56:10
Vehicle: IS-3
Experience received: 2,217
Credits received: 64,731
Całkiem sympatyczny ten iszak.
Z bety pamiętam go jako dość nędznego.
BTW. W tej samej bitwie wrogi E-100 ubił 10 naszych jelonków, nim padł moją ofiarą. Zostawił mnie, choć mógł nawet i jednym celnym strzałem wysadzić, wolał nabić pewną dziesiątkę na Minimausie z paroma procentami.
Miałem crasha podczas meczu, ale powiem Wam, że PzIV to istny rzeźnik. 4 zabitych (w tym T-29 [tier 8] i Pantera, oczywiście z pomocą kolegów), 4 uszkodzonych, 5 wykrytych, celność 80%, expa 1 106 i ponad 25k kredytów :)
Jak jest jakaś taka wewnętrzną "chęć" do gry to się da coś takiego ubić. Pamiętam jak zniszczyłem Panther II ( z pomocą kolegów :) ) z SU-85 z działem 85mm Zis-6 bodajże czy 5.
Plus - moja dzisiejsza pierwsza wygrana gierka w tym dniu :)
Quick rape :P
Co do tych testów nowego patcha - jak ściągnę klienta i się zaloguję, to to co tam ugram, idzie na moje konto ogólne gry? Czy to się kasuje i liczy tylko dla konta testowego?
Troche glupie pytnie :)
Oczywiscie ze tylko na testowe. Ale masz x10 exp i x10 kasa oraz darmowe 15 000 gelda.
[69]
Panzer IV jest całkiem niezły. Właściwie dobre ma jedynie działo ale jest w stanie ugryźć maszyny dwa, trzy tiery wyższe. Po prostu kwestia taktyki - jest to świetny snajper, ale do szybkich rajdów nie baŁdzo.
Przypomniałeś mi jak kiedyś zdjąłem samodzielnie tą maszyną T29. Co prawda nie tyle dzięki temu że tak wspaniale grałem tylko dlatego że T29 prowadził wynalazek akademika Wołowa. Pierwsze pięć celnych strzałów całkowicie zignorował...
Przy okazji jedno pytanie ogóle: ludzie, jaki wóz daje Wam najwięcej zabawy w grze? Nieważne wyniki czy tier, po prostu ciekaw jestem na czym ludzie mają największy fun.
Haya -
Moje ulubione tanki
M2LT - killer absolutny.
T82 - mikroKW z trollgunem
Wolverinem - karabinek maszynowy schowany w krzakach.
[74]
T-29 i T-32 i...M5, uwielbiam nimi jezdzic. Jesli idzie o arte to M-41 z haubica M1.
Dla mnie najwięcej zabawy dostarczają w tej chwili dwa wozy: T - 46 z działkiem automatycznym i E 50.
T 46 nie jest jakimś rzeźnikiem ale rajd na pełnej prędkości to fajna sprawa, w dodatku z reguły trafiają się takie tiery na których to działko jest w miarę skuteczne.
E 50 to zupełnie inna bajka - okazuje się, że nawet Niemcy mogą mieć średni czołg który jest uniwersalny ; )
Ładna bitwa na malinowce, 7 killi, zaczynam się specjalizować w zabijaniu batchatów w ruchu :)
Victory!
Battle: Malinovka 24 kwietnia 2012 11:34:01
Vehicle: Object 261
Experience received: 2 582 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 43 464
Battle Achievements: Top Gun
http://www.mediafire.com/?j183jmihbnl55z6
Like a bawss: http://www60.zippyshare.com/v/36118321/file.html
Victory!
Battle: Mountain Pass 24 kwietnia 2012 11:46:46
Vehicle: IS
Experience received: 2 626
Credits received: 75 729
Battle Achievements: Boelter's Medal, Sniper, Top Gun
Czolgi dajace najwiecej funu?
- AMX 13 90 - czolg nie do pobicia IMO. Male toto, zwinne, jak przypierdzieli to potrafi zjesc tier7 na jednym magu. Gralo mi sie tym mega przyjemnie.
- M18 Hellcat - prawie jak AMX ale tier nizej no i jest TDkiem (czyli ogolnie ma ciut lepszy MM). Dodaj kretynsko dobry gun depression i mamy over-the-hills snajpera. 90mm w wydaniu amerykanskim jest przegietym dzialem.
- GW Pantera - tzw. "nawet mapla by tym trafila w cel". Szybka, zwrotna, duzy zakres ruchu dziala, gigantyczna celnosc, OK obrazenia. Bardzo przyjemny czolg.
- IS-3 - terminator. Doskonaly brawler, zreszta pisalem o nim wiele razy. Jeden z moich ulubionych czolgow.
- T-46 (chyba) - jeden z ruskich medow przed KV z haubica. Banan na twarzy jak trafisz. JESLI trafisz :)
- T-127 - terminator tylko ze w wydaniu tier3. Jesli trafi na tier 2-3 jest niezniszczalny. Jesli na tier3-4 niestety dostaje przez leb. Ale ogolnie bardzo fajny czolg.
- T34 (premka) - kumpel go nie lubi ja uwielbiam. Cud armata, duza celnosc, dobra wieza.
- Jagdpanther - karabin maszynowy w wydaniu 88mm. Po prostu znajdujemy cel i zanim ucieknie nam z celownika pakujemy mu 3-5 kulek. Do tego jest dosyc mobilny i ma nawet jakies tam camo.
A jesli z powyzszej listy mialbym wymienic tylko jeden to na ten moment: AMX 13 90 (i hellcat zaraz za nim).
Co do wynikow:
kumpel przedwczoraj wyhaczyl na T34 2100 expa i 150k credsow bez premki. Mega rekord.
Jeśli chodzi o fun czołgi to przychylam się do AMX 13 90 - WG zabił Lorraine, ale AMX się jeszcze uchował.
Zastanawia mnie ten IS-3. Ostatnio miałem go w becie i raczej źle wspominam - jednak beta byłą dawno, a i ja jakby lepiej teraz gram...
Najzabawniejsze jest to, ze w pojedynku Lorraine VS AMX 13 90 AMX ma znacznie wieksze szanse zatluc lorrke niz ona jego. AMX jest prawie 3x mniejszy i znacznie trudniejszy do trafienia i mimo tego, ze Lor ma 200hp wiecej - po prostu latwiej wpakowac w niego full mag.
Jeszcze zabawniejsze było to, że masa kierowców AMX'ow nie zdawała sobie sprawy, że czołówka z rozpędzoną do 50kmph Lorrainą zjada im 50%+ hapeków:D Ciekawe jak by to wyglądało ze skillem do taranowania. Szkoda tylko, że WG przynerfił zwrotność Lol'a:(
No niestety Lorraine to wielka krowa bez pancerza. AMX 13 90 ma jeszcze ta zaletę że nie musi robić dużo dmg-u by zaliczyć bardzo wysokie wyniki. IMO best tank do podbijania statsów na koncie.
Lor i tak nadal jest trzecim najbardziej zwrotnym czolgiem w grze zaraz po T-50-2 i T-50...
Nie ta lista. Szukaj pod "najgorszy syf jakim jezdzilem".
Ahh jakie fajne uczucie grając T34 ściągnąć isa-4 jednym strzałem :D (od przodu)
Nie mam kurwa słów, by wyrazić to, jak ogromną końską spierdoliną jest ta gra...
http://www64.zippyshare.com/v/55234716/file.html
Tylko będzie okazja i wypierdalam to konto razem z grą z dysku
[94] chyba miałeś zły dzień, bo gra jak wiele innych puste strzały zawsze się trafiają.
Jak się będziesz konta pozbywał to daj znać chętnie przyjmę xD
Ktoś tam kiedyś cedził, że to wcale nie jest OP tank...
http://www17.zippyshare.com/v/80772683/file.html
Victory!
Battle: Mines 24 kwietnia 2012 15:36:52
Vehicle: T110E5
Experience received: 1,828
Credits received: 85,282
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Boelter's Medal, Sniper, Top Gun
Polecam obejrzeć repa dla wesołej gromadki isów próbujących pokonać mojego zdechlaka na hillu. :3
[97]
Ryzykowales baitujac tego tigera. Ja bym zaladowal HE i przydzwonil ci za cos takiego. 88mm+HE powinno cie zdmuchnac jednym strzalem :) Ale fakt, tank jest troszku OP.
Jakiej okazji potrzebujesz żeby odinstalować grę ze swojego komputera? :D
Okazji, gdy będę miał dość siły, by podnieść kursor tak diabelnie wysoko, by sięgnąć panelu sterowania...
<--- Jak się będziesz konta pozbywał to daj znać chętnie przyjmę xD --->
Takie konto to nie są tanie rzeczy, obywatelu. Szykuj się na duży wydatek, jeśli chcesz dobyć mego passa !
[Edit] Nie poruszałbym się tam, gdybym wiedział, że po chwili zginę. To chyba logiczne, nie ? A to, że miałem taką możliwość nieco zmienia postać rzeczy
Ogólne mówiąc mery i nietoperz mieli super farta że nieogarnięta artyleria ich w początkowej fazie bitwy nie zdmuchnęła, bo poruszali się w najgorszym możliwym miejscu. Ta zachodnia krawędź podjazdu z północy na kopalnie to jest strefa łatwego obstrzału.
[edit] nie wiem skąd ta niby wiedza bo stałeś dupą odsłonięta do arty przez ładnych parę minut, a jeżeli chodzi o konto to miałem nadzieje że po prostu ulżę Ci w cierpieniu xD
nie wiem skąd ta niby wiedza bo stałeś dupą odsłonięta do arty przez ładnych parę minut,
Jak to, "skąd ta wiedza" ? Z logicznego rozbioru sytuacji rzecz jasna. Od samego początku widziałem, że ich arta ma za kierowcę kogoś upośledzonego umysłowo, więc sobie pozwoliłem na takie stanie tyłem i się opłaciło. Gdybym postał jeszcze 5 minut to w końcu by trafił i dopiero wtedy mógłbym płakać ;P
Asmodeusz >>> Tiger zwyczajnie nie zdążył drugi raz strzelić. Potęga T110 tkwi między innymi w gigantycznym, jak na TX HT ROF i wiele osób to lekceważy, tak jak te dwa Isy na wzgórzu.
Plus, gdy nie wie się gdzie strzelać, przód T110 jest istną fortecą. wiec zbytnio nie obawiałem się tego Tygrysa, dobrze nawet że nie czaił się na górce przy bazie, a zdecydował się ruszyć.
slavo_cc >>> Oczywiście decydując się na zdobycie wzgórza, musisz założyć pewien (ogromny nawet) poziom ryzyka, że podczas powolnego wspinania się dostaniesz plomby od wszytkiego co cie zobaczy. Koszmarem jest tam detrack, czy detrack kmiota pocinającego przed tobą. Tak czy siak, gdy w grze nie ma przegietych batmanów czy innych mocnych medów w kupie, to mozna pokusic się o zdobycie hilla, tym bardziej gdy nikt tego nie robi.
A w 99,9% bitew na tej mapie, ten kto kontroluje wzgórze, wygrywa bitwę.
Ja mowie o momencie gdy chwaliles sie swoimi 60hp :) Zreszta jakby jego teammates byli ogarnieci tez by mu przekazali ile masz HP = automatycznie wrzucasz HE na poklad. No i jego ROF jest nadal ciut wiekszy niz twoj. Z drugiej strony - tiger kampil na respie, wiec jego IQ pewnie bylo na poziomie kamienia i pewnie majac nawet 100% HP by padl.
Dla wszystkich skrzywdzonych przez WoT dziś na pocieszenie panienki z wiochy :)
Ja jestem pokrzywdzony przez zjebany spotting system. 440m na Lorraine:
- Widze MAUSA!... a nie zaraz, to tylko maly krzacz... *jeb* A JEDNAK MAUS!
2 sekundy pozniej
- No to mamy go na celow... zaraz - to jednak tylko krzaczek. Nie ma co sie obawiac.
Po prostu czolg ukrywajacy sie 50-100m ode mnie za drzewem przy moim vision range 440metrow jest zalosnym zartem. Tak, GW panth skasowal mi Lorraina :)
I jeszcze jedno. T95 we wrogim teamie - mozesz byc pewien ze w walce 2x IS + IS-4 wszystkie 3 retardy beda atakowaly go od przodu. Tak, wlasnie przejebalem gre gdzie dostalem 800 expa za lossa na AMX M4 bedac na samym dole...
U was też 0 dmg shoty zdarzają się bardzo często?? Dobijające to jest, ostatnio 3 razy pod rząd strzeliłem takim no damage z S-70 w IS-3 :/
Yup
A przy okazji debilnych strzalow. Ostatnio strzelajac z GW Pantery udalo mi sie... dingnac od AMX 50 100. Tak, uzywalem HE ammo. Tak, tez zapytalem: WTF?
No, jeszcze jutro 2-3 bitwy i KW-3 będzie stał w garażu :) Aby sobie pomóc musiałem sprzedać grilla i PeZetkę za co dostałem 400,000 inaczej było by kiepsko z uzbieraniem siana...
Lubie ten czołg, czasem nawet IS-7 nierozgarnięty zalicza na nim rykoszet bo noob w kadłub celuje :)
Victory!
Battle: Siegfried Line 25 kwietnia 2012 00:21:18
Vehicle: PzKpfw VI Tiger (P)
Experience received: 2 004
Credits received: 48 555
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Reaper, Boelter's Medal, Steel Wall, Defender, Top Gun
http://www.mediafire.com/?7ic477zxb7obs24
Czemu bota ? Nic mi o tym nie wiadomo :P
BTW coraz bardziej lubię Tiger P, ten czołg jest chyba najlepszym ciężkim VII tierem
Victory!
Battle: Himmelsdorf 25 kwietnia 2012 11:37:21
Vehicle: PzKpfw VI Tiger (P)
Experience received: 2 197
Credits received: 52 224
Battle Achievements: Sharpshooter, Boelter's Medal, Steel Wall, Sniper, Invader, Top Gun
Pierwszy raz od półtora miecha odpaliłem czołgi. Wynik?
Victory!
Battle: Ensk 25 kwietnia 2012 18:02:42
Vehicle: Type 59
Experience received: 2 738 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 77 633
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Boelter's Medal, Steel Wall, Top Gun
(bez premki)
Niestety chyba nie. Jedyne co warto poszukać przed rejestracją to tzw. "invitation codes". Dają one zwykle 300 golda za darmo, dodatkowy slot w garażu, jeden dzień premium i jakiś nisko levelowy czołg premium. Dostępne na rożnych stronach, trzeba tylko załapać się na czas i ilość kodów w promocji.
np:
http://www.computerbild.de/gutscheinaktionen/cbs-codes-Worlds-of-tanks-6895480.html?action=register
"zaradni" Polacy ofc opychają takie darmowe kody za parę złotych na allegro niestety...
Nagłówek z linku prztłumaczony w translatorze :) :
Ein sowjetischer T127-Kampfpanzer samt Stellplatz ist Kernstück des prallen Pakets für die Panzersimulation.
T127, radziecki czołg, w tym parking jest sedno pakietu do symulacji płonącego zbiornika.
W sumie to co trzeba tam zrobić? wpisaćswojego emaila i czekać na newsletter czy cu? :)
Ten link to przykład, nie wiem czy to jeszcze działa. Ale ogólne chodzi o to że zapisujesz się do newslettera na jakimś swoim podrzędnym, spamowym koncie mailowym, po to tylko by dostać kod. Zwykle tylko dla nowych kont, ale nie zawsze. Kod powinien na maila chyba przyjść od razu.
No ten Tiger P po prostu wymiata, całe stada idiotów myślą że to zwykły Tygrys i ładują aż miło w przód kadłuba. Poniżej w linku filmik instruktażowy jak rozwalać E-75 Tigerem P... od przodu xD
Dzięki takim słodkim noobkom mam już naprawdę świetne wyniki na Tiger P
Victory!
Battle: Mountain Pass 26 kwietnia 2012 05:35:53
Vehicle: PzKpfw VI Tiger (P)
Experience received: 1 942
Credits received: 44 665
Battle Achievements: Carius' Medal I Class
Przy okazji wskoczył mi medal za 10 000 zniszczonych przeciwników :)
http://www.mediafire.com/?7388m6k55b85teg
Uh? Gdzie ten E-75 ladowal, ze dingnal 2x? Jakos nigdy nie mialem wiekszych problemow z tigeremP z dzialami 212+ pena - wale w sylwetke i wiekszosc wchodzi. Staram sie nie strzelac w wieze, gdyz mantlet zarowno tigera jak i tigeraP jest dziwny i potrafi dingnac BL9 czy dzialo z 240pena (T34, M103).
To chyba jakieś żarty. 3 Strzały w Is'a z przodu T34 i 3 razy rykoszet hahahahahaha
Iiii tam, ja się setnie ubawiłem strzelając w przód Pz III/IV z działa t34 (prawie 250 mm przebicia) - pz nie był jakkolwiek pochylony, obrócony, stał idealnie frontem do mnie - i słysząc komunikat "tym go nie przebijemy" :)
A IS wbrew pozorom ma lepszy pancerz niż Tygrys - za to po ostatnim patchu stał się "magoczny" i często dinguje od przodu od dział wysokiego tieru
Co więcej z M12 drugie działko buła w przód isa. Strzał w 10 i zero hp zeszło :|
Czy to przypadkiem nie jest tak że penetracje za 0 to krytyki? Tylko bez komunikatu.
[122]
Nie tylko. Moga byc to krytyki a takze penetracje na spaced armour (nie robiace zadnych obrazen) ORAZ zupelnie puste trafienia - przebicie glownego pancerza bez odjecia HP lub uszkodzenia modulow. I niestety te ostatnie trafiaja sie non-stop od wyjscia frenczy.
Krytyki mają swój komunikat, a tu chodzi o strzały przy komunikacie typu "dostał", "w dziesiątkę" czyli ewidentnie są to zwykłe penetracje.
Od ostatniego patcha (zmiany USA) krytyki nie maja wlasnego komunikatu.
[123] --> ano, w moim wypadku przoduje w tym T34, tyle pustaków nie mam na żadnym innym czołgu. Rekord to seria 4, głowy nie dam czy nawet nie w ten sam czołg.
U mnie przoduje w tym Lorraine co BARDZO boli. Jesli tracisz 2 kule do pustych penetracji to nagle tracisz 1/3 bursta co zazwyczaj konczy sie zgonem. Wczoraj np. wyskoczyl na mnie Type59 z 350hp. Mialem 4 kulki... 3x pusta penetracja (moze byl jakis kryt, chgw) i mnie zatlukl. Fun. Not.
Od dziś na forum gry-onilne można dawać duże obrazki do postów, nawet 1,1MB. W końcu nie trzeba będzie przerabiać ich specjalnie na mniejsza objętość.
Ta gra robi się zabawna. Przed chwilą miałem dinga z długiej 88 od tyłka T50-2, ustawionego idealnie prostopadle. Miodzio.
WG coś spieprzyło :/ Wiadomo czy mają zamiar to poprawić? U mnie jeszcze występuje taki problem, że mnie co kilka bitew wywala z serwera i muszę jeszcze raz się połączyć i wejść do bitwy o czym już kiedyś tutaj wspominałem :(
Razor -> też tak miałem we wcześniejszej wersji. Gdy mnie wywaliło z serwera nie mogłem normalnie jakiejkolwiek strony www włączyć. Czasami pomagał restart modemu/routera i kompa. Po 7.2 problem ustał, ale znowu kilkukrotnie wywaliło mi błąd "nie wysyłaj". Dwukrotnie podczas robienia screenshota (to w 7.3 ma być naprawione, a jest to rzadki bug, a mi zdarzył się dwa razy)
Ja w chodzeniu po necie żadnych problemów nie mam, to samo z innymi grami - nic mi nigdy nie przerywa z netem. Tylko w czołgach jakieś dziwne bugi są.
Hmm... mi zawsze jak wywaliło to cofało mnie to ekranu loginu i pisało, że nie może uzyskać IP serwera poprzez DNS. potem właśnie nie mogłem nigdzie wejść ani zalogować się z powrotem do gry czy innych gier. Modem nie resetował się tylko po prostu nie pobierał danych. Podczas gry w inne produkcje on-line problem nie wystepował. Musiał jakoś to przetrwać. Ba zgłosiłem sprawę do ISP, przybył monter, sprawdził gniazdko, bael, pomierzył ilość błędów - w normie. Wymienił końcówki kabla i doradził aby nie leżał na innych kablach- przeciążenia. Tak też zrobiłem, sytuacja nie zmieniła się. Dopiero po 7.1.1 coś się polepszyło. Po 7.2 wywaliło mnie tylko raz, ale od razu mogłem się zalogować do gry.
[129] Po ostatnim paczu zauważyłem ze dużo częściej na rożnych czołgach mi wybuchają ammo racki, postanowiłem wiec doszkolić się o wiedzę gdzie one się dokładnie znajdują :)
Skórka nie jest jakaś tam bardzo nachalna, kontury zaznacza modułów tylko i ikonami miejsca członków załogi.
Ostatnio grając KW z kuzynem, który gra KW3 dostaliśmy tier X w losowaniach. Masakra jakaś. A no i mój KW3 stoi od wczoraj w garażu. Wolny jak cholera, musze sie w niego wczuć bo na razie byłem na nim stratny 2 tysiączki :P
[137] Opis i link tutaj, nazywa się on "Hit Zones for 0.7.2 – Red Star"
http://playernotes.pl/2012/01/przeglad-dodatkow-do-gry-world-of-tanks/
wrzuca się do res_mods\7.0.2\
Wie ktoś może czy dziś o 7 rano jest kolejny specjal czy dopiero za 2 dni ?
http://www2.zippyshare.com/v/87239582/file.html
Ogladajcie do konca. Najwazniejsze - jak kumpel w M18 zginie czytajcie chat... Moje wypowiedzi i wypowiedzi IS-7... Warzywa? Jak okreslicie tego kolesia?
[142] Zabawne. W pierwszej chwili myślałem że koleś kupił konto na eBay z tym IS-7. Ale potem zobaczyłem to :
http://worldoftanks.eu/community/accounts/500418444-Giamba/
Totalny retard bez odrobiny skilla.
Pretty much. Juz na starcie wiedzialem ze bedzie zle (2x derpy w top tierach a ja w tier7, kumpel tier6) ale koncowka to byla tragedia. Gdyby nie ten fart shot drugiego IS-7 prawdopodobnie E-100 wygralby im gre. Anyways koles to najwiekszy retard jakiego widzialem od dluzszego czasu.
Tak trochę mi się to skojarzyło z tym wątkiem:
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/110022-portrait-of-a-professional-bot/
dotyczącym tego kolesia:
http://worldoftanks.eu/community/accounts/500700175-tesciu123/
Dosyć podobny problem. Niestety coraz więcej tłuków w wysokich tierach, na szczęście często bywają też w drużynie wroga :) Ostanie zbicie E-75 w Tiger P poprawiło mi humor na długo :P
Ja pamiętam jak kiedyś gość z mojej drużyny, jechał Is-em 7 przez sam środek campinovki i zdechł w połowie drogi...
Tesciu hehehe...
Wyrwałem raz chwasta w bitwie i zapowiedziałem, że jak spotkam w każdej innej, to już na samym początku będę go też wyrywał, a jeśli będę w znacznie słabszym tierze, to będę mu utrudniał życie ile się da.
Z racji, ze WG ma wyjebane na takich jak on, wiem że ma też wyjebane na takich okazjonalnych TK, jak ja, więc sobie pozwalam od czasu do czasu. ;]
Co do tych "botów", wczoraj miałem taką sytuację:
Kopalnie, M103 (ustawionym na podjeździe na górkę) zajmowałem dwa T-54 i BatChata (mogli mnie w sumie dojechać, też mieli jakieś opory, bali się raz zebrać od naszego T28).
Na moje tyły wyjechała wroga VK45 A (tier 8). Nie mogłem się odwrócić, bo wtedy medy z górki by się do mnie dobrały. W mojej bazie kampił Lew, a dosłownie 5m od tej VKi, po drugiej stronie kamienia stało nasze T28. Obok stały ISU oraz JagdTiger. W mojej bazie była jeszcze arta.
I nikt z tych padalców nie zajął się VKą....
Lowe, ISU, JagdTiger, T28, żaden z nich się nawet nie ruszył, stali jak krowy i patrzyli się jak dostaję w tyłek od VKi.
Nowe parametry IS-4 po paczu. Fajnie ze nie będzie już takim ślepym kretem z 350 zasięgu widzenia tylko dostanie 400. Większa prędkość i mocniejszy silnik odrobinę dobrze wróży jego mobilności. Co do 2400 hp mam wrażenie że dostał tak dużo bo zostawią tego gigantycznego weak spota we włazie. Ma go ktoś na test serwerze i sprawdził może to ?
[149]
Z tego co przypominam sobie usuneli mu weakspota na wlazie i jest on teraz najtwardszym elementem przedniego pancerza (chociaz nadal warto w niego przywalic bo jest pod mniejsyzm katem nim glowna plyta).
A co do tego tluka - glownie chodzilo mi o dialog pod koniec. I o tekst z capowaniem bazy.
Ostatni kwietniowy specjal
od 28 kwietnia, od godziny 7:30 czasu polskiego, do 4 maja, do godziny 07:00 czasu polskiego
- trzykrotny mnożnik doświadczenia za pierwsze zwycięstwo każdego dnia
- zniżka 50% na miejsca w garażu
- zakup za 50% T-34, sowiecki czołg średni 5 tieru
- zakup za 50% T-34-85, sowiecki czołg średni 6 tieru
Mam pytanie odnośnie patcha. Mam KW-3 i czy jeśli sprzedałbym KW to po patchu i tak dostałbym KW-1 i KW-2? Wątpię, ale mimo to, chce się upewnić.
Nie możesz ich sprzedać PRZED paczem:
"Jeśli chcesz dostać gratisy musisz posiadać:
- KV z wieżą KV-2 w garażu
- KV-3 w garażu
Dostaniecie za to 2 darmowe sloty w garażu oraz 2 darmowe czołgi: KV-2 oraz T-150."
[152]
Nie dostaniesz. Aby dostac darmowy czolg musisz miec czolg w garazu. Jesli masz tylko wynaleziony - dostaniesz jedynie wynalezione drzewko.
Ogolnie musisz miec w garazu: KV-3 oraz KV-1 (z wiezyczka KV-2). Ewentualnie IS-4 aby dostac IS-8.
Co do specjala - slabo, ale ostatnio sypneli kilka dobrych wiec sie im nie dziwie.
Ale skoro mam KV-3 to T-150 chyba i tak dostanę prawda?
Tak, ale nie dostaniesz KV-2. Pamietaj, ze majac KV (tier5) dostaniesz darmowy czolg 6 tieru (KV-2) i nawet jesli go od razu sprzedasz to wyjdziesz na plus z cerdsami. No i dostaniesz darmowego slota w garazu.
Ktoś ma pomysł skąd się takie geniusze biorą?
Napisałem ich artylerii dlaczego przegrali bitwę[u nas 3 arty, u nich 4, z czego wszystkie 4 skupiały się na blindowaniu przez całą bitwę, a nasze na wspieraniu teamu] to ten mi daje epitecikiem 'cause you're gay', 'because you are retarded' itp. Jako, że w takich sytuacjach dzięki xvm wiem z kim mam do czynienia nie oszczędziłem tego cudaka i wyciągnąłem na wierzch kto jest takim pr0 playerem :)
Bitwa się skończyła, ich arta zdołała tylko mnie zdjąć[gw tiger to krowa :), do tego fartowny strzał (celował gdzie indziej :f)].
A tu w garażu taka oto niespodzianka >
Oczywiście raporcik poleci, taki fajny - pisany, do supportu :)
Przy okazji wspomnę też o tej artyleryjskiej wiadomości. Jeśli jesteś nowy na arcie, lub jesteś starym artyleryjskim zgredem, któremu często na niej nie idzie tak jak należy zastosuj tę oto radę: NIE skupiaj się na blindowaniu przeciwnej arty przez całą bitwę - przestań to robić i zacznij wspierać swoją drużynę. Blindować możesz jak sytuacja na polu bitwy się uspokoi. Nie wcześniej. Twoja drużyna będzie Ci za to wdzięczna, a przeciwnicy będą bluzgać pod nosem/przy pomocy czatu :)
IMO żeby skutecznie blindować potrzebne są 2 arty w plutonie i na TeamSpeak. Jedna strzela z poprawką do przodu, druga do tyłu. A i tak Object 261 ogarnięty ucieknie.
[157]
Heh pamietam jak na fiordach wroga arty (3x tier6) starala sie ciagle counterartowac. W tym samym czasie nasze 3x tier6 wbily jakies 7-8k damage we wrogie czolgi. Ostatecznie nasza arta padla, tylko ze wrogi team stracil w tym czasie 2x t10, 2x t9 i kilka innych zabawek.
Ja już nie dyskutuję o statach, mam dość, nie mam już siły słuchać opinii na temat ich istotności, nie mam też siły ich wyrażać.
Wedle wielu graczy (nawet bardzo dobrych), wszyscy ludzie z wyjebanymi statami to "kamperskie kurwy" i tyle, każda dyskusja o statach rodzi flejm jeżeli dyskutuje przekrój graczy, tzn. ci ze słabymi, przeciętnymi i kosmicznymi.
To gra dla entuzjastów czołgów.
Co do grania artą, to nie wszystko jest tak ładne jakby się wydawał czołgistom.
Podstawa pierwszego rozeznania jest map plus ilość i jakość artylerii w grze w ogóle.
Wypadnie taki Ensk i jak dla mnie drużyna musi sobie poradzić zwyczajnie beze mnie, bo moim pierwszorzędnym zadaniem jest zadbanie o własną dupę, tym bardziej że często trafiają się lebiegi napierające na miasto, a zapominające o torach i szybkim dostępie wroga od tej strony do naszej bazy.
Ilość arty to drugi niezmiernie ważny czynnik.
Jak widzę po trzy/cztery arty po każdej ze stron, to moim pierwszym zadaniem jest wypatrywanie tracerów i eliminacja co najmniej dwóch sztuk u wroga, by poczuć się w miarę bezpiecznym. Dopiero po takich działaniach sojusznicy mogę spodziewać się mojego wsparcia.
No chyba, że to rozległa mapa i można ustawić się w mało przewidywalnym miejscu i słać pestki w względnym spokoju.
Wy narzekacie na nieogarniętych graczy, ale takiego noobteamu chyba nigdy nie widzieliście ;0 http://www63.zippyshare.com/v/78309548/file.html
Victory!
Battle: Arctic Region 28 kwietnia 2012 16:59:34
Vehicle: Ferdinand
Experience received: 2 724 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 29 590
Battle Achievements: Master Tanker
Master tanker chyba juz nie wymaga premium tankow. YAY!
Nie wymaga? Fajnie... Teraz jeszcze wtłuc jakiemuś T28 prototype zanim patche powchodzą.
Mi wlasnie barkowalo T28proto. A ze przeciwnik mial 2 sztuki :)
Master tanker nigdy nie wymagał premium tanków. Dawno temu już go zrobiłem i brakowało mi wielu nisko lewelowych cudaków za golda.
Ostatnie dwa dni spędziłem głównie na farmieniu 3kk brakujących kredytów do E-100 i ostatecznie go nabyłem. Granie na zmianę T34 / Löwe jest dosyć upierdliwe, nie są to czołgi moich marzeń, tylko smutna zarobkowa konieczność.
Jazda E-100 śmiechowa, cały czas miałem wrażenie że jest jakiś dziwnie nadmuchany, przerośnięty. Taki duży krokodyl dla dziecka na plaże, tylko w kształcie czołgu :D
Jestem prawie pewien, ze mialem wszystkie jeszcze przed dodaniem frenczy a master tankera niet.
"Naprawiono błędy związane z modelem uszkodzeń czołgu IS-4, opancerzenie osłony działa zostało powiększone z 200m do 250mm, kąt nachylenia przedniego pancerza został zwiększony z 58 do 61 stopni."
@slavo:
Gratulacje ; )
E-100 ma fajne podwozie, szkoda, ze ta wieża wygląda tak śmiesznie, jak piramida azteków.
Mi brakuje 85k do T110 i 95k do IS-7.
To jest buff nie nerf. 0 stopni to pion, 90 stopni to poziom (wpisz sobie "IS-4 armor" w google i popatrz na przekroj IS-4).
Masz rację, podali tą informację jak zwykle w błędny/niedopowiedziany sposób.
Tak jak kiedyś nie zgadzałem się z tezą, że nazi tanki są słabe relatywnie do ruskich, tak teraz, po wprowadzeniu działka z M103 i tego nowego dla ISa-8, całkowicie się z nią zgadzam.
Właściwie to zupełnie nie czaję devsów, jadąc M103 zwisają mi domniemane "twarde" pancerze niemieckich czołgów.
Zmniejszyli istotność pancerza. (Te strzały w dziesiątkę, za zero, to jest jakaś kompensacja? :> )
@Cappo:
Też wbijasz BiA na dziesiątki pod CW?
Cappo już raz coś napisał o BiA, skill na artę a na hvy jako 3 lub 4 w kolejności- niestety sam doszedłem do tego po fakcie i czekam teraz na tańszy reset skilli(mam go na E-100, Mausie i IS-7) 3600 golda trochę boli, mimo że teraz mógłbym zresetować na 10 czołgach z 6 osobową załogą :P
W zależności od czołgu to naprawa+nowe perki+gaszenie(na E-100 i Mausie obowiązkowe), na IS-7,50B i T110 jako 3 można brać camo lub BiA lub znów nowe perki choć nie wiele jest już do wyboru.
btw od wczoraj trwa turniej w Koloni organizowany przez ESL, graja 2 polskie składy(1SBP PzF i Evil Panda) + ruski RED i OM od niemiaszków, relacja live w podanych godzinach http://pl.beta.esl.tv/game/wot/. Wczoraj każdy team raz wygrał raz przegrał http://www.esl.eu/eu/wot/go4wot/all_stars_groupstage_1/rankings/
Niezły wpierdol spuściliście Pandzie ; ) Dzięki za odpowiedź o perkach.
(Puszczą znów streama o 15:45.)
edit:
Po co Carmonowi 3 pary słuchawek? :D
(Jedne w uszach, drugie na uszach, trzecie na szyi XD )
Zastanawiam się, czy wraz z wprowadzeniem nowych perków, wszystkie czołgi nie dostały nerfa parametrów, które te perki/skille poprawiają.
Tzn. przed patchem te parametry były na 100%, teraz są np. na 90% a po wybraniu danego perka wracają do 100%.
Ciekawa gra ISem, a myślałem że nie uda mi się na nim zdobyć na nim odznaki mistrzowskiej :)
Zwycięstwo!
Bitwa: Zatoka rybacka 29 kwietnia 2012 16:18:39
Czołg: IS-3
Doświadczenia: 2 127
Kredytów: 71 118
Osiągnięcia w walce: Odznaka mistrzowska: As pancerny, Medal Bioltera, Specjalista
Yawn, ale efficiency i win ratio ida mi powoli. Efficiency dopiero 1266 (zaczynalem z okolo 1200), win ratio 54,38% (zaczynalem z 52%). Taki hint dla nowych graczy: jesli kiedykolwiek beda was interesowac wlasne staty NIE polecam jezdzic 2x R i za ojczyzne :) Niestety u mnie z dobry 1k bitew to derpienie (szczegolnie na niskich tierach i np. A-20) a moglem grac i miec teraz lepsze staty. A do topki to na pewno sie nie dostane - zbyt zjechane statystyki, musialbym zagrac z dobre +15k bitew aby nadrobic to co kiedys spieprzylem.
Odnośnie problemu z pracami konserwacyjnymi tutaj jest rozwiązanie:
Asmo --> Ściągnałem w końcu i zacząłem już derpić. Przydałby mi się jakiś guidance :P (cronostyle IGN - albo na tsie jestem :P)
[178] Ja tam bym się nie przejmował bardzo tym początkowym derpieniem i złymi statsami. IMO jest to normalne u każdego zjawisko związane z nauka nowej i w dodatku skomplikowanej taktycznie gry. Poza tym pierwsze gry i niskie tiery nie pozwalają z samej swojej natury na osiąganie jakiegoś wysokiego dmg czy exp / battle. Efficency bym totalnie olał, jako stats głownie bazujący na debilnym przejmowaniu bazy wroga. Win ratio wymaga dużego ogrania i nie ukrywajmy sporego farta do teamów lub jazdy non stop w plutonie z super ogarniętymi ludźmi na identycznym tierze czołgów.
A exp czy dmg / bitwę automatycznie idzie w gorę gdy się ma do dyspozycji elitarne czołgi 9 tieru. Grając nimi główne nawet przy przeciętnym skillu będzie się miało ładne statsy.
[181]
Tyle to ja wiem :) Ot byla to luzna obserwacja na podstawie ostatnich circa 500 gier.
GW Tiger z działem 210 mm nawet daje rade. Takie przegrane bitwy to ja lubię -->
KW to faktycznie maszynka do robienia pieniędzy. Po kupnie 122mm przestaje się martwić o cokolwiek :P Teraz tylko uzbierać expa na trollguna 107mm. Być może przydałby się dosyłacz, ale to za bliżej nieokreślony czas, jak uzbieram i odkupię PZ IV (wgrałem sobie świetną skórkę i chcę z nią trochę pograć :) ). Btw. jakie skille polecacie do KW i PZ IV? Lubię grać w średnim dystansie i raczej wolę w supporcie niż brawlerzenie :) Podstawa do ładowniczego to zmniejszenie czasu przeładowania w KW, a reszta?
Hmm nie ma takiego skilla co zmniejsza po prostu czas przeładowania. Polecam naprawę dla wszystkich, a dla dowódcy żarówkę czyli szósty zmysł.
Hmm gdzieś chyba widziałem takiego skilla, może mi sie przewidziało. Dobrze, na czym polega ta żarówa? Gdy wykryję wroga zapala nad nim się żarówka i co dalej? Jest dłużej widoczny? Pytam, bo nie mogę teraz włączyć Waszych powtórek, a google nic nie mówi na ten temat :)
Aaa... więc działa w sumie to w drugą stronę niż myslałem :) Dzięki za wyjaśnienie :)
Jest tylko taki skill "Adrenaline rush"co podnosi szybkość przeładowania gdy się ma poniżej 10% hp, ale nie polecam słaby jest. Naprawa dużo ważniejsza.
Żarówka niestety działa dopiero po rozwinięciu do 100% i pokazuje że czołg został wykryty po 3 sekundach. BARDZO PRZYDATNE, wręcz obowiązkowe najpierw.
"Allows the Commander to know if the vehicle has been detected by the enemy. Three seconds after being detected by the enemy, an indicator appears on your UI. The indicator turns off after a few seconds whether you are still detected or not. There is no indicator to show whether or not you have become hidden again."
http://wiki.worldoftanks.eu/Crew
Najdziwniejszy top gun w życiu :d (nr.13)
Bitwa: Urwisko 30 kwietnia 2012 20:09:55
Czołg: A-20
Doświadczenia: 2 337 (x3 za pierwsze zwycięstwo każdego dnia)
Kredytów: 17 738
Osiągnięcia w walce: Odznaka mistrzowska: As pancerny, Strzelec pancerny, Specjalista
3 Sekundy po ostatnim fragu dostałem od sąsiedniej artki (oddalona o 3 metry :D) i spaliłem się :D Za to banan na twarzy został do teraz :]
Victory!
Battle: Fjords 30 kwietnia 2012 22:06:30
Vehicle: T110E5
Experience received: 4 962 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 93 358
Battle Achievements: Mastery Badge: I Class, Steel Wall, Sniper
Zwycięstwo!
Bitwa: Prochorowka 1 maja 2012 18:33:43
Czołg: AMX 38
Doświadczenia: 971
Kredytów: 13 199
Osiągnięcia w walce: Odznaka mistrzowska: As pancerny, Strzelec pancerny, Specjalista
Tak się zastanawiam czy nie zymienić stabilizatora na szybsze celowanie w moim T34
GLD, stab, rammer na T34. Wszystko pod max dps + szybsze celowanie. Inaczej IMO sie nie oplaca.
Nie było ostatnio żadnych kodów bonusowych?
Ale niestety nie aktualny już, trzeba łapać następne okazje na golda i premium :)
Heh wszyscy się chwalą zwycięstwem, to ja się pochwale przegraną!
Porażka
Bitwa: Prowincja 2 maja 2012 11:23:49
Czołg: Löwe
Doświadczenia: 1 282
Kredytów: 120 957
[195]
Na AMXy: GLD, cokolwiek, cokolwiek (moze byc cos z listy vent/camo/coated optics)
Na lorraine/batshit: GLD, stabilizer, cokolwiek (vent/optics)
A moglibyście doradzić mi, jaką najlepiej stosować taktykę gry na amx12t?
mam go od wczoraj dopiero, nie wiem jak nim grać.
AMXy (szczegolnie 12t i 13 75) maja 2 fazy gry. Na starcie zasuwasz do przodu w krzaki i spotujesz dla teamu. NIGDY nie wyskakuj na wroga tak jak robia to suicide T-50 gdyz jestes na to i za wolny i zbyt malo zwrotny. Po prostu siedz w krzakach, spotuj i nie strzelaj. W momencie jak skoncza sie cele (musisz wyczuc moment) przestawiasz sie na kill mode i szukasz oslabionych czolgow, ktore mozesz samemu wykonczyc albo starasz sie wspierac wieksze czoli robiac z walk 1v1 starcia 2v1 (ty+duzy vs duzy). Twoim zadaniem jest po prostu strzelac wiekszym czolgom w dupe albo w bok (jesli przebijesz). Nigdy nie staraj sie walczyc czolowo czy isc na wymiane 1 za 1, gdyz czesto mozesz to przegrac. Ok takim AMX 13 75 mozesz karac tiery 5te, ale tak czy siak stracisz z 200+hp na tym.