Oldschoolowe trailery z Max Payne!
Jak zobaczyłem pierwszy raz trailer z 1998 to byłem orąbany... wybijanie szyb w grze! tego jeszcze nie było, hehe.
Wow. Obejrzałem wszystkie filmiki po kolei, i przy tym najnowszym normalnie mnie ciarki po plecach przechodziły. Totalnie inne emocje niż przy pierwszych 3, gdzie gra rock, i jest mocno rozwałka. Bardzo dobrze, że zmienili klimat na mroczniejszy i bardziej poważny..no i że dodali bullet time! :P
Cały Rockstar mógłby stanąć na głowie, zaklaskać uszami i wsadzić technologię za miliard dolarów - takiego klimatu i tak nie odtworzą nigdy...
Kilka dni temu także odświeżyłem sobie stare trailery z Max Payne, ciekawie to wygląda :)
Nie mogę się doczekać Max Payne 3 jako zagorzały fan serii.
Ja jako fan serii nie chcę "na chwilę obecną" mieć nic z trójką wspólnego. Tak jak ta gra właśnie nie ma nic wspólnego z poprzednimi odsłonami.
Trailery za to zacne.
Cały Rockstar mógłby stanąć na głowie, zaklaskać uszami i wsadzić technologię za miliard dolarów - takiego klimatu i tak nie odtworzą nigdy...
Poczekamy, zobaczymy.
Co do artykułu to warto dodać iż Remedy robiło pierwszego Maxa w piwnicy :)
Tak jak ta gra właśnie nie ma nic wspólnego z poprzednimi odsłonami.
Ma i to bardzo dużo. Zmieniło się miejsce akcji i już wszyscy płaczą, że to nie to samo.. Kto wie czy MP3 nie będzie najlepszą odsłoną serii? Póki co nikt.
Dzięki raziel. Miałem już nie przechodzić dwóch pierwszych części przed trójką bo grałem i znam na pamięć ale jednak dzięki Tobie się skuszę.
DM - Nawet nie wiedziałem, ale to bardzo dobra wiadomość.
Mac94 - Też tak uważam.
Kazioo - Pożyjemy, zobaczymy, aczkolwiek też mi się tak wydaje.
kęsik - Nie ma sprawy, hehe.
@Trzynaście
Co ma piernik do wiatraka?! Pisałem o klimacie, a Rockstar wszystkie swoje gry ma w charakterystycznym stylu, od którego MP3 w trailerach aż kipi. Ta gra może być arcydziełem i najtrywialniejszą grą wszech czasów i dostać 100 na metacritic, i co z tego? Max Payne umarł, a ja nie pisałem o jakości MP3 tylko o tym, że to nie jest Max Payne i nigdy nim nie będzie w wykonaniu Rockstara. Tam są ludzie z inną wizją gamedesignu.
[2] Oby tym razem Rockstar nie olało użytkowników kart graficznych PowerVR, bo znowu będzie trzeba czekać na ruskie optymalizacje. Wychwalanie Adreno 205 ponad PowerVR SGX-540 jest wręcz śmieszne.
@raziel88,
Ja doskonale pamiętam jak ta gra ewoluowała :) Pierwszą zapowiedź tego tytułu widziałem w śp. Secret Service bodajże w 1997 r. - o ile dobrze kojarzę to Max "hulał" wtedy jeszcze na engine pierwszego Quake (tak, tak - dokładnie). Niestety cała moja stara prasa growa poszła kilka lat temu podczas przeprowadzki na makulaturę, w innym wypadku chętnie bym wrzucił skany. Ale szukaj w necie, może znajdziesz :)
To jeden z tych tytułów, gdzie pierwotne założenia mocno odbiegały od tego co ostatecznie wylądowało w finalnym produkcie.
Co do trójki - myslę, że Rockstar przeskoczy Remedy. Ci ostatni zresztą już grali w najnowsze buildy i mówią cytuję "Gra jest kurewsko dobra". Czekam więc :D
EDYCJA : MP nigdy nie działał na Quake engine. Albo w śp. Secret Service się pomylili albo ja źle zapamiętałem ten artykuł (to też możliwe, minęło kopę lat ;-)). Rzecz już nie do sprawdzenia, chyba że ktoś kisi w archiwaliach stare numery tegoż pisma ;-)
lordpilot ---> o ile dobrze kojarzę to Max "hulał" wtedy jeszcze na engine pierwszego Quake (tak, tak - dokładnie) Jednak źle kojarzysz, ponieważ Max Payne 1 jak i 2 działał na zupełnie innym silniku - MaxFx autorstwa Remedy. Engine ten był też użyty w benchmarku 3DMark 2001SE.