Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1RFT 2011 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD F1RFT 2011 http://maszosz.hu/page.php?3081
patch - http://www.sendspace.com/file/o97kgj
3) REGULAMIN LIGI - http://www3.zippyshare.com/v/62665738/file.html
4) *** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Cappo
>> 2) Sajes
>> 3) Sherman
- Kierownica:
>> 1) Arekkobylo
>> 2) Bioly
>> 3) Bokserek
>> 4) Danley
>> 5) Dessloch
>> 6) DeXX.
>> 7) eJay
>> 8) FisherFighter
>> 9) KORraN
>> 10) Kowal172
>> 11) Kruchy78(Andrzej)
>> 12) Kuba2535
>> 13) Kuska22
>> 14) Luigi
>> 15) Lukas
>> 16) Maciula
>> 17) Miszka
>> 18) Perucka
>> 19) Qverty
>> 20) Rafalok
>> 21) Sikham
>> 22) Thomi
>> 23) Tvk
>> 24) Wiktordth
>> 25) xanat0s
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:21000 lub IP 91.121.165.159:21000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2012:
01) 18.03______Grand Prix Australii [1. FisherFighter 2. Sikham 3. eJay]
02) 25.03______Grand Prix Malezji [1. FisherFighter 2. eJay 3. Kowal]
03) 15.04______Grand Prix Chin
04) 22.04______Grand Prix Bahrajnu
05) 13.05______Grand Prix Hiszpanii
06) 27.05______Grand Prix Monako
07) 10.06______Grand Prix Kanady
08) 24.06______Grand Prix Europy
09) 08.07______Grand Prix Wielkiej Brytanii
10) 22.07______Grand Prix Niemiec
11) 29.07______Grand Prix Węgier
12) 02.09______Grand Prix Belgii
13) 09.09______Grand Prix Włoch
14) 23.09______Grand Prix Singapuru
15) 07.10______Grand Prix Japonii
16) 14.10______Grand Prix Korei Południowej
17) 28.10______Grand Prix Indii
18) 04.11______Grand Prix Abu Zabi
19) 18.11______Grand Prix Stanów Zjednoczonych*
20) 25.11______Grand Prix Brazylii
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- Andrzej / Perucka
Mercedes GP Petronas F1 Team
- Kowal / Rafalok
Sahara Force India F1 Team
- Lukas / Luigi
Vodafone McLaren Mercedes
- Wiktordth / Kuska22
Red Bull Racing
- Qverty / Arekkobylo
Lotus Renault F1 Team
- FisherFighter / eJay
Scuderia Ferrari Marlboro
- Sherman / Dessloch / Danley
Scuderia Toro Rosso
- Sikham / Kuba
Virgin Racing
- ________ / ________
AT&T Williams
- xanat0s / DeXX.
Caterham F1
- bokserek / maciula
Hispania Racing Team
- ________ / ________
===============================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2012):
1. FisherFighter (LOT)------50pkt.
2. eJay (LOT)---------------33pkt.
3. Sikham (STR)------------30pkt.
4. Kowal (MER)-------------21pkt.
5. Bokserek (CAT)---------14pkt.
6. Kuba (STR)-------------10pkt.
-- Lukas (FI)--------------10pkt.
7. Sherman (FER)----------8pkt.
-- maciula (CAT)-----------8pkt.
8. Rafalok (MER)-----------6pkt.
9. arekkobylo (RBR)-------4pkt.
-- Kuska22 (MCL)---------4pkt.
10. xanat0s (WIL)---------2pkt.
11. Qverty (RBR)----------1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2012):
1. Lotus Renault F1 Team------------83pkt.
2. Scuderia Toro Rosso--------------40pkt.
3. Mercedes GP Petronas F1 Team----27pkt.
4. Caterham F1----------------------22pkt.
5. Sahara Force India F1 Team-------10pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro----------8pkt.
7. Red Bull Racing--------------------5pkt.
8. Vodafone McLaren Mercedes-------4pkt.
9. AT&T Williams---------------------2pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11977598&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Oficjalne treningi przed GP Chin
I oficjalny trening - czwartek (12.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - piątek (13.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (14.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (15.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Odzyskałem moje DFGT:D Mogę wam dać dobrą radę i nie porzyczajcie nigdy takich rzeczy młodszym kuzynom bo aż mi się źle zrobiłem jak popatrzyłem na jej wizualny stan ale mechanicznie 100% sprawna:D Mam nadzieje że do zobaczenia w Bahrajnie:D
Zainstalowałem moda, patcha po którym przestało wywalać za błąd .hdv i jeszcze jakiś ale zaczęło wywalać za F1RFT_2011_MP.rfm, reinstalowałem wszystko, starałem się dossać ten pliczek z neta ale wtedy widze tylko tło rF i słyszę muzyczkę.
Przeszukałem kilka tematów do tyło i nie znalazłem aby się ktoś żalił na ten błąd. Jakieś pomysły?
Jako, że zbliża się kolejne GP, a tu jest trochę cicho..;)
1. Jeżeli ktoś wywalczy PP to przy formującym niech nie pędzi na skręcenie karku ;) I tak nie dogrzeje opon, w przeciwieństwie do hamulców;) Po prostu proszę jechać tempem turystycznym.
2. Czy może ktoś sprawdzić do godz. 14 czy na serwie dalej jest problem z blokada setow po qualu - wymagane jest zrobienie jednego kolka pomiarowego, ustanowienie dowolnego czasu i przejscie do warma. Na lapku niestety nie mam jak tego sprawdzic ;(
Potwierdzam, właśnie testowałem.
Flagi są chyba też wszystkie, a była chyba mowa o przerzuceniu się na "tylko żółta"
wiec trzeba włączyć FLAGI: TYLKO CZARNA :>
tyle jeździsz i nie znasz kolorów flag ? ;)
Ja nie wiem co trzeba włączyć, bo nie obsługuję serwera. Czemu niby nie znam? Żółta też jest, a że dyskusji na ten temat z zeszłego GP nie pamiętam, to tak tylko zasugerowałem.
Może ktoś wrzucić link do podglądu live serwera?
Proponowałbym wrzucić go na stałe do wstepniaka jeżeli można :)
edit. Dzięki Rafał :)
Pojeździłem trochę i tak się zastanawiam czy mógłbym jutro wystartować? tempa jakiegoś epickiego nie mam ale równe i pewnie z tyłu bym trochę powalczył.
Po takiej przerwie będziecie weryfikować moje umiejętności jazdy w tłumie jeszcze raz? O ile dobrze pamiętam to chyba zawsze bezpiecznie jeździłem. Nie wiem kto tutaj teraz rządzi ale jak coś to proszę o szybką odpowiedź bo jutro idę na całą niedziele do roboty i jeszcze bym dzisiaj później pojeździł.
Danley--> dasz rade jutro za mnie pojechac? bo mam male duze emergency i prawie na pewno nie bede mogl... jakbys mogl pojechac to by mi troche zdjelo stresa, bo nie musialbym sie meczyc czy sie wyrobie czy nie...
Ja już mam niestety inne plany na ten wieczór (na Bahrajn za tydzień też). Ale nie przejmuj się tym, nic złego się nie dzieje, to tylko gra :) Jak nie możesz to nie możesz, zdecydowanie ważniejsze są inne sprawy, a start w GP to ostateczność gdy czas pozwala, także luzik ;)
Ja dzisiaj jadę na totalnym spontanie, nie potrafię na tym torze zrobić 3 dobrych kółek pod rząd więc liczę po prostu na fajną walkę o pozycje poza podium ;)
Sorry, niestety Chiny muszę odpuścić, plany trochę mi się zmieniły.
Także niestety tym razem ostatnie miejsce nie jest zaklepane i będziecie musieli walczyć, żeby nie być ostatnimi :)
No i pięknie :) CL po około 10 kółkach i oczywiście przez to koniec. A szkoda... Mimo ze opóźniłem start i miałem średnie tempo to dosyć przyjemnie i skutecznie się jechało.
Ścina,czarny ekran przez 30 sek ostatnie miejsce ogromna strata i koniec.
Sherman jeszcze raz przepraszam za strzała. Na następnym okrążeniu oddałem Ci pozycję, ale wiem, że przeze mnie straciłeś dwie pozycję. Za późno zacząłem hamować i tak wyszło.
Andrzeju sorry za strzała, my bad...
W sumie ciekawy wyścig. Szanse na większy sukces prysły w T1 gdzie dostałem strzała od Perucki, zrobiłem spina i po incydencie wylądowałem chyba na 13 miejscu. Na szczęście na L1 działy się jakieś cuda i szybko awansowałem na 8 miejsce. Udało mi się jakoś nadgonić stawkę, ale w obliczu uszkodzonego bolidu i nienajlepszego seta nie mogłem za wiele zdziałać. Zjechałem więc wwcześniej do pit stopa i dzięki temu minąłem Rafaloka. Potem maciula miał chyba jakieś przygody w boksie (speed limit?), natomiast walka o P5-6 było wszystkim na co mogłem sobie pozwolić. Postanowiłem zaryzykować z taktyką i ostatni przejazd wykonać na softach. Opłaciło się, na nawrocie minąłem Kube, który miał gorsze opony i był wolniejszy. Oczywiście przed ślimakiem trochę przesadziłem, ale oddałem pozycję na tyle, na ile wynosiła różnica przed wjazdem w wiraż. Resztę załatwiła prosta.
Jak na słabe przygotowania wynik nastraja pozytywnie, tym bardziej, że Bahrajn lubię ;)
Brawo dla ekipy Caterhama za super formę. Ładnie odskoczyliście ;)
Qual przyzwoity jak na moje czasy na tym torze, chociaż liczyłem na więcej ;)
---->eJay Przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam za strzał na T1. Nie chciałem tego, po prostu chciałem jechać swoja linią i nagle pojawiłeś się ty. Oczywiście zasłużoną karę przyjmę jeśli to zgłosisz...
A co do wyścigu:
Początek(poza strzałem w eJaya)wymarzony. po dobrym starcie znalazłem się na 9 lokacie. Niestety po drugiej wizycie u mechaników dostałem karę przejazdu przez boksy i totalnie się pogubiłem... wykonywałem ją 3 razy ponieważ przy pierwszej próbie znow przekroczylem a przy drugiej myślalem ze mam stop&GO i zatrzymalem się u mechaników, którzy odprawili mnie z kwitkiem. ostatnie 8 okr. to była tylko modlitwa o to, aby ktoś zjechał do pitu i udało się. Qwerty odwiedza mechaników i na 4 okr. przed metą otwiera mi drogę po punkty. Podsumowując: 10 miejsce nie jest złe. jakiś punkcik wpadł.
Maciula - bardzo Ciebie przepraszam, zagapiłem się troszkę... :(
W qualu PB i 5 pole, a wyścig.......
Na T1 zobaczyłem sikhama, dałem w prawo żeby nie doszło do jakiegoś incydentu i tu nagle Kuba się pojawił.... następnie na 2 kółku zakręt po długiej i dostałem strzała od Lukasa, obrót.... Oprócz tego ogromne nudy, tylko wyprzedzanie Thomiego się pojawiło.
Lukas - wybaczam, ale ostatni raz :)
Powróciłem, dojechałem, i tyle:D
Qual jak za starych czasów, "suaby" :D Jak już eJay wspominał cuda na T1 i dobry w moim mniemaniu start pozwoliły mi się ładnie przesunąć z 15 miejsca, jednak w drugim zakręcie dostałem chyba strzała od Kowala( dostałem zwieche na ostatnim kółku i nie mogę zobaczyć repleya) i wylądowałem tam gdzie zaczynałem:D Później pomyślałem że może coś się chłopakom tam z przodu przytrafi i może coś jeszcze z tego wyścigu będzie jednak życząc źle innym spowodowałem że w T2 złapałem spina i oddałem miejsce Qvertemu, później jeszcze jeden spin, i moje nadzieje pogrążył wjazd w trawę później w bandę i na końcu spin na długiej start/meta (chyba się zagapiłem na stratę do Qve ). I To by było tyle, później jeszcze jakiś spin i następny. Ogólnie to mogę być zadowolony bo popełniłem naprawdę drobne błędy i jak na słabe przygotowanie to jechałem w miarę równo tym swoim żółwim tempem. Ciekawy tylko jestem czy gdyby nie spiny to dałbym radę dojechać z jednym kompletem softów, tak to zabrakło mi 3 kółek.
Obejrzałem replay i stwierdzam że nie ma mowy o żadnym kontakcie bolidu kowala z moim :) Po prostu z perspektywy wyścigu i lusterek i nagłego spina wydawało mi się że wjechał mi w tyłek a na replayu widać że ty też byłeś zaskoczony tym moim spinem :D
Q: szaaaaaalooooooneeeee P10, no po prostu nie spodziewałem się że skleję tak nieziemskie kółko :O
R: Na pierwszych kółkach przejechałem sobie praktycznie na luzie, i tylko sobie hamowałem przed ryzykantami którzy już na pierwszym kółku chcieli wygrać wyścig...
Już na początku zesrała się mi strategia bo gdy zobaczyłem bokserka na tylnym skrzydle gdy wyjechał z boksu pod wpływem impulsu też zjechałem. Zauważyłem od razu że raczej nie mam argumentów na dobry wynik więc na 2 stincie próbowałem dojść do tego jakby tu po oszczędzać oponki, i na 3 stint zostało mi 14 kółek i założyłem softy...na koniec została mi jeszcze jedna kropa :D
Z początku i na końcu trochę po blokowałem Kubę, szczególnie byłem zadowolony pod koniec gdy jechałem eko a on na świeżych gumach i przetrzymałem go parę kółek ^^
ale wyszedł mankament w secie którego nie umiałem naprawić i trzy razy popełniłem błąd na do hamowaniu i po latałem trochę bokiem.
Gratki dla czołówki i byle do następnego...
Wyścig poszedł mi beznadziejnie. Łącznie z zeszłorocznymi Chinami był to mój najgorszy występ, nienawidzę tego toru.
Po świetnym starcie i awansie na 4 pozycję pokusiłem się na atak na Maciulę i oczywiście tarka mnie zaskoczyła, spin i dobra pozycja powiedziała pa pa. Oczywiście z poobijanym bolidem zaczęło się beznadziejne tempo do samej mety. W między czasie zawaliłem wyścig Shermanowi, oddałem pozycję ale pewnie dostanę karę, bo przeze mnie zespinował. Dodatkowo 4 okrążenia przed końcem zobaczyłem, że nie starczy mi opon więc zacząłem jechać turystycznym tempem, ale na szczęście Sherman miał jeszcze jednego pita i dojechałem spokojnie od mety.
Nieudany wyścig, ale cóż poradzić. Przynajmniej najgorszy tor za mną :)
Kuba trochę kultury i szacunku. Po pierwsze to tylko zabawa, po drugie eJay walczył czysto jak sobie tak spojrzałem, a po trzecie ty sam ścinałeś i spinowałeś bez niczyjej pomocy, więc nie przesadzaj.
Sherman przepraszam po raz trzeci, zepsułem Ci wyścig takim głupim błędem :(
zgłaszam L1 1 zakret ja vs Sherman
Start średni, zyskalem moze 2 pozycje, ale zadyma na t1 przyciaga str, tak oto dostalem strzala od tylu od Shermana po czym uderzylem w Sikhama i zaliczylem spina. Po drodze co chwile jakas zadyma, na L2 kolejny spin przez ktory zgubilem tempo. Dopiero na 2 stincie zaczynalem jechac swoje, opony trzymaly jak trzeba ale 2 stopy dawaly o sobie znac i nie bylem tak szybki jak np Ejay. Ogolnie sporo walki przez caly wyscig, moglem bardzo pozno hamowac na poczatku wyscigu glownie przez bardzo agresywna zmiane biegow, ale po 10 kolkach mialem 15% silnika, wiec musialem odpusic...
Please, nie rozwalcie mnie na T1 w Bahrajnie
Ciekaw jestem kiedy pojadę wyścig bez przygód, bo na to się nie zanosi.
Arek -> na 2 okrążeniu po T2 pięknie to zrobiłeś naprawdę, mógłbyś czasami patrzeć w lusterka?
po drugie eJay walczył czysto jak sobie tak spojrzałem, a po trzecie ty sam ścinałeś i spinowałeś bez niczyjej pomocy, więc nie przesadzaj.
po 1 hamowanie będąc 0.5 sek za kimś i pchanie się na sile to jest fair? ja po prostu mowie, ze ja tez tak mogę jeździć, tylko ze wtedy będą się sypały incydenty co wyścig ;)
po 2 co ma moje "ścinanie" i spinowanie do tego o co się kłócę, nie mam pojęcia
Na T1 zobaczyłem sikhama, dałem w prawo żeby nie doszło do jakiegoś incydentu
ja jechałem po poboczu i czekałem aż się miejsce zrobi a ty zjechałeś na środek toru pod jadące bolidy - gratulacje
na t1 znowu efekt domina fisher w Bokserka Bokserek we mnie a ja w krzaki - proszę komisje o przyjrzenie się temu tak jak w Malezji
obejrzałem tez kilka ostatnich kołek - eJay twoje ataki robią się po mały legendarne - może napisz jakiś poradnik? proponuje tytuł "ataki metodą klina" abo "atakowanie przeciwnika z 200 metrów"
Bokserek świetne tempo - gratulacje
jednak w drugim zakręcie dostałem chyba strzała od Kowala
Wezwałeś mnie do tablicy więc zerknąłem szybko na powtórkę.
U mnie wygląda to tak że byłem gdzieś długość bolidu za tobą, i naglę spinujesz, sam z siebie, więc mijam Cię na spokojnie, spora odległość między naszymi bolidami (ja przejeżdżam normalnie) a i tak Cię ruszyło (wygląda to tak jakbym w ciebie uderzył, choć tego nie zrobiłem...) więc nie wiem. Może jakieś lagi ;)
Mam nadzieje że zrozumiałeś o co mi chodzi :D
proszę komisje o przyjrzenie się temu tak jak w Malezji
nie ma problemu ;)
Spoko thomi, nie ma sprawy ^^
sikham--->Tam gdzie ewidentnie przegiąłem oddałem pozycję. Reszty nie zamierzam komentować bo to jak kopanie się z koniem.
Edytowałem już posta Kowalu :) Spionowałem sam z siebie:) Po prostu spin był nagły i niespodziewany a wcześniej widziałem że jedziesz za mną w bliskiej odległości to myślałem że był kontakt. :)
Kuba napisałeś, że gdybyś nie był ślepy to prze eJay'a byś 3 razy zespinował.
Tak, bo mógłbym równie dobrze zjechać do wewnętrznej przez co bym dostał strzała w dupę, i byłaby to wina Ejaya...
Tam gdzie ewidentnie przegiąłem oddałem pozycję.
Tam nie było miejsca i tak dla nas dwóch. Poza tym jeśli wg Ciebie 0.5 sek = 0.2 sek to ja jednak slaby z matmy jestem
O to jest ogromna różnica, bo nie straciłbym pozycji na prostej...
Jeszcze jedno:
Kuba - bo ci kurwa kiedys przyjebie w ten bolid
Sikham próbował już w Malezji ale skończył na poboczu, może Tobie się uda?
Spinacie się strasznie, ale w sumie good. Jest dzięki temu kolorowo;)
bo ktoś ci kiedyś przyjebie i wtedy ty będziesz jęczał
punkt widzenia zależy od punktu siedzenia - skoro masz sie za niewiniątko to niech i tak bedzie
moja akcja w Malezji to był moj bład a to spora różnica bo ty takie akcje robisz z premedytacją
Kuba patrze w lusterka.Jechałem po swojej linii.A to że ty musiałeś się pchać od zewnętrznej to nie moja wina.Wyraźnie byłeś za mną.
Jest dzięki temu kolorowo
Jak dla mnie to bardziej śmiechowo, ale jak zwał tak zwał :)
sikham---->Dzisiaj Perucka we mnie "przyjebał" no i popatrz - wybaczyłem. Można? Można. Punkt siedzenia nie ma tu nic do rzeczy.
no bo takie rzeczy się zdarzają - wypadki to nieodzowny element wyscigów
tylko twój przypadek jest o tyle ciężki ze mając cie na plecach - taka akcja jest pewna ze taki numer odwalisz i to już od kilku sezonów, jechać blisko przed tobą jest po prostu strach bo lubujesz się w takich furiackich atakach
a można czysto wyprzedzać ? można
Graty Sikham :) Przyznaje, brzydko nagadałem Ci po ostatnim GP, ale teraz pokazałeś jak bardzo się myliłem :P
Ale ja Kube wyprzedzilem wlasnie czysto wiec w czym rzecz? Powtarzam, tam gdzie pojechalem nieprzepisowo oddalem pozycje. Zreszta co ja sie bede tlumaczyl osobie, ktora oskarzala Nas juz o "jazde offline".
a czy ja się czepiam tego że Kube wyprzedziłeś ? nie. tylko twojego festiwalu popisowych prób ataku
ok idąc twoim tokiem myślenia może sobie sprecyzujemy
wbicie sie na chama (często z parkingiem na bolidzie atakowanego) tak ze atakowany misi uciekać lub hamować tak aby go atakujący nie rozwalił jest przepisowym atakiem ? czy świadczy o tym że atakujący jest ogórkiem?
czy świadczy o tym że atakujący jest ogórkiem?
Może jestem ogórkiem (nie uważam siebie za superszybkiego kierowcę), ale mam mózg i nie używam słowa "kurwa" ani nie grożę innym, ani nie prowokuję i nie oskarżam innych osób. Może zrób Kubie na tlnym skrzydle napis "Nie wyprzedzaj k....!" aby wszyscy zrozumieli?:)
Caterhamy KOSMOS... Gratki!
Co racja to racja. Dzisiaj bokserek był jak Rosberg, a maciula miał niefarta, mógł spokojnie mierzyć w P3.
Troszkę olałem przygotowania do GP, nie mogłem skleić seta, na którym bez pomocy fajnie by się tu jeździło, trakcja była w tych 3 otwierających się zakrętach fatalna.
W Q porządny czas dał mi P2
W R na stracie poszło mi całkiem dobrze bo łyknąłem Sikhama, ale jak Bokserek wystrzelił... szacun. Tym samym przyblokował mi trochę drogę, miotało mną na tym zakręcie, temu ten mały kontakt. Później nuuudy, dalej nudy, i pitstop gdzie o mało co prędkości nie przekroczyłem..
Dalej walka z Kubą, blokowanie Sikhama i próba ścigania Maciuli w super szybkim Caterhamie. Sam zaspinował, dzięki czemu udało się zaklepać najniższy stopień podium. Z wyniku jestem zadowolony bo wykorzystałem max potencjału bolidu na ten wyścig.
Sikham super tempo, Caterhamy KOSMOS... Gratki!
Co do sytuacji eJaya, Kuba hamował jak emeryt to mu się zemściło, kontaktu nie było. Nie ma nigdzie w regulaminie, że strata czasowa atakującego do obrońcy ma wynosić od-do. Pany weekend w weekend to samo, niektórzy się żrą i napadają jak byśmy o złote majtki się ścigali... Na serwerze zazwyczaj pustki, ale przecież czołówka offline nie jeździ... Niby oficjalne treningi czw., pt., sob., a może 3 osoby się uzbierają max...
lol
ty naprawdę nie rozumiesz ze nie rozmawiamy o tym ze wyprzedziłeś Kube ? wyprzedaj go sobie do woli
Kwalifikacje wypadły bardzo dobrze. Pomimo że nie udało się pojechać PB wystarczyło to na dobry wynik. Widać konkurencja przyspała bo ciężko mi uwierzyć w taki progress, ot fart chyba ;)
Start do wyścigu ponownie był udany i udało mi się wyprzedzić Sikhama i Fishera. Przy dojeździe do T1 muszę przyznać że z jednej strony agresywnie zamknąłem Fisherowi wewnętrzną ale z drugiej byłem wewnętrznie spokojny o ten manewr. Chętnie zobaczę co Fisher napisze na ten temat.
Szkoda że Sikham został w to wszystko uwikłany. Po tym manewrze Fisher delikatnie mnie dotknął i tył mojego bolidu powędrował w lewo tuż pod jadącego blisko Sikhama. Kontakt i Sikham musiał ratować się poboczem.
Pamiętam jak frustrujące to jest gdy sezon temu po dwóch początkowych GP Danley mnie uspokajał. Dwa GP pod rząd i też nie ze swojej winy lądowałem na końcu stawki. Czasem po mimo szczerych chęci jest po prostu ciasno.
Wracając do tematu.
Jadąc na P1 na długiej prostej uspokoiłem emocje i postanowiłem jechać swoje. Skrzydeł dodawał mi fakt widzenia Maciuli na 3 pozycji. Wreszcie przez chwilę poczułem że to może być nasze GP.
Ja osobiście nie radziłem sobie z degradacją opon i zdecydowałem się na 3 stopy.
Chyba nie mam za wiele więcej do napisania. Starałem się nie popełniać błędu i po prostu jechać na maksa.
Ostatecznie wywalczyłem drugą pozycję co uważam za spory sukces.
Miałem jedną niebezpieczną sytuację gdy na 29 okrążeniu gdzie różnica pomiędzy liderem a mną wynosiła w okolicach 6 sekund. Sukcesywnie odrabiałem po pół sekundy na lapie ale na wspomnianym 29 okrążeniu Perucka przy wyjeździe z pitu chyba zignorował niebieską flagę i o włos nie doszło do kontaktu. Tu pojawiła się strata, od tego miejsca jakoś się zdekoncentrowałem i na kolejnym lapie wyjechałem za tor.
Myślałem że jeszcze z Sikhamem powalczę o P1 ale było pozamiatane. Z drugie strony gdyby nie przygoda na T1 Sikham byłby po za zasięgiem.
Gratuluję wygranej, Fisherowi pudła a Maciuli doskonałych punktów.
Przed wyścigiem 2 i 4 lokatę Caterham brał by w ciemno :)
eJay----> Jest szansa na Bahrain jutro? mam jeden wieczór na przygotowanie się a potem wracam w niedzielę przed wyścigiem. Pojadę pewnie jak ty dzisiaj :P Lekko nieprzygotowany.
Bokserek, z mojej strony wyglądało to tak, że sobie jadę, a tu nagle nie ma miejsca:) Trochę zarzuciłem na trawę i po hamulcach, żeby się w was nie wrąbać. Nie udało się no ale spoko. Nie mam do ciebie o to pretensji i tak byś mnie szybko połknął.
sikham ----> Pieprzysz dla zasady albo naprawdę jesteś ślepy. Moje 4 starcia z Kubą z tego wyścigu:
T1 - przejazd za nim przez oba ślimaki, bez kontaktu.
T6 - byłem za Kubą jakieś 10 metrów, opóźniłem hamowanie i delikatne przestrzeliłem zakręt. Kuba nie musiał nawet "uciekać" (jak to ładnie interpretujesz). Takie incydenty są w F1 co wyścig.
T11 - tu się przyznałem do błędu. Kuba strasznie zwolnił, co jednak mnie nie usprawiedliwia. Wjechałem na kerba i oddałem pozycje.
T14 - walka bok w bok. Kuba opóźnia na maksa hamowanie i nie mieści sie na Best Line. Zwolniłem i go minąłem.
Na 4 ataki uważam, że jeden skopałem, ale zachowałem się fair. Tymczasem ty ciągle piszesz w liczbie mnogiej, jakbym jeździł z nożem i żyletką na pokładzie i nimi rzucał w twojego brata przez 34 okrążenia. Zluzujcie poślady bo wasza postawa jest bądź co bądź parodią tej z zeszłego sezonu, kiedy obaj ścigaliście się z klasą.
Więcej nie będę w tym temacie się wypowiadał bo nie widzę sensu.
bokserek--->Jutro w okolicach 18 zrobie upload;)
Qual; wszystko co poniżej 1:36,5 brałbym w ciemno , wiec wysokie 1:35 było jak najbardziej ok, choć z drugiej strony można było pojechać jeszcze szybciej, tyle, że nigdy nie wychodzi,
Wyścig: wszystko szło zgodnie z opracowaną taktyką do drugiego zjazdu, niestety przy wjeździe na drugi stop przekroczyłem prędkość i kara przejazdu przez boks. Nawet wtedy wiedziałem, że będzie dobrze. Jechałem na trzeciej pozycji, trzymałem Fishera za sobą w bezpiecznej odległości, niestety spin w najmniej oczekiwanym momencie i spadek na 4 pozycję. Gdyby nie te przygody to hmmm.
To był pierwszy tor na którym jechałem tak szybko (a nawet szybciej) niż zakładałem. Taka ciekawostka. A druga to zużycie opon. Na takich samych setupach Bokserek mógł przejechać 8 okrążeń a ja 12.
Proszę o wrzucenie nowego toru do pobrania.
Na takich samych setupach Bokserek mógł przejechać 8 okrążeń a ja 12.
Wniosek z tego taki, ze ty jestes Button a on Hamilton ;) Moze to kwestia TC i ABS? BTW. Danley rok temu tez jechal bardzo ekonomicznie i prawie wygral, a startowal z konca stawki.
Tor bedzie dzisiaj jak obiecalem okolo 18. Jak wroce z pracy to wrzuce go na serwer.
Kilka słów o samym wyścigu
Qual bez rewelacji, było lepiej niż do tej pory jednak w dalszym ciągu nie jest to moja najmocniejsza strona wywalczyłem co prawda P1 ale czas był prawie sekundę gorszy niż na treningach...
Kolejny wyścig w którym sytuacja się skomplikowała przez błąd innego kierowcy, mam nadzieje że w końcu opuści nas zła passa i pojedziemy czysto i bezproblemowo wyścig. Bo ile można płacić za błędy innych ? Po pierwszym zakręcie byłem chyba 8, dość szybko udało się awansować na 4 miejsce potem dość długa walka z Maciulą który nie chciał łatwo oddać P3. Strata do lidera wtedy wynosiła już koło 10 sekund. Gdy dojechałem do Fishera postanowiłem go nie atakować zbyt agresywnie raz ze szkoda było opon dwa że wiedziałem już ze mam inna strategie. Przez straty na T1 i walki z innymi kierowcami okno żeby wyprzedzić bardzo szybkiego Bokserka zrobiło się dość ciasne, pod koniec nawet niebezpiecznie ciasne ale tracąc nawet 0.5 sek na kołku przez zużyte opony udało się dowieźć P1.
wnioski są 2 po wyścigu jeden bardzo pozytywny bo co raz lepiej rozumiemy bolid, drugi to niestety kolejny zepsuty wyścig przez innych, szkoda że jest tak mało osób z którymi można pojeździć bez szkody dla swojego samochodu lub zwiedzaniem pobocza
[56]bokserek---> wiem, przepraszam, ale to wszystko przez dekoncentrację i flustrację po tym, jak dostałem karę przejazdu przez boksy i podczas tego przejazdu znów nieco ją przekroczyłem(bylo to max 4-5km/h).
Za chwile uruchomie na serwerze Bahrajn.
Link do toru (jest to wersja 2.0 CTDP) http://www.mediafire.com/?hzmmfznoaz3
arekkobylo
wyraźnie z tylu ? ->
do tego popełniłeś błąd i wyjechałeś żółwim tempem z poprzedniego zakrętu, moim zdaniem powinieneś chociażby z uwagi na dużą różnice prędkości (w tym miejscu to 15km/h) nie wjeżdżać pod koła bolidu z tyłu bo blokować w taki sposób nie wolno - w sumie to nie było już blokowanie tylko wypchniecie z toru
Kuba się nie pchał tylko zwyczajnie cie omijał, bo miejsca było całkiem sporo jak widać
Mam pytania odnośnie Bahrainu; na tym torze był wyścig w zeszłym sezonie ? I czemu nie ma trybun ? Bez nich jedzie się jakoś dziwnie.
eJay--> na prostej startowej też nie ma trybun ??
maciula--->Był wyścig, a czemu nie ma trybun? Każda z wersji jest taka. Po prostu ten tor poza prostą startową jest goły.
EDIT
Ja mam.
No właśnie. A ja nie. Byłem przed chwilą na serwie i np. Sherman też nie ma a Lukas ma. Ciekawe.
edit: uprzedzając pytanie; grafika - opcje na ful, teraz już mogę sobie na to pozwolić :)
Przepraszam bardzo Sikham ale zrozumiałem to w ten sposób:
Miałeś zjechać z best line ponieważ za tobą jechał Kuba.
Arek zostaw, nie warto...
Miszka, zmień baner na ten z poprzedniej części, bardziej pasuje tutaj :)
Jakie czasy są w miarę ok? Mam nadzieje że nie zejdziecie poniżej 1:30...
Może faktycznie Qverty masz racje.
Miszka, zmień baner na ten z poprzedniej części, bardziej pasuje tutaj :)
On pasuje w każdej części...
nie, nie miałeś zjechać, miałeś wykazać się mózgiem i nie blokować jak idiota, gdyby to był ktoś inny niż Kuba i poprosił mnie o ocenę tej sytuacji napisał bym to samo... musicie sobie nowy argument wymyślić niż moja protekcja Kuby, ja bronie w tym przypadku kierowcy a nie jego konkretnie a twój argument jest po prostu żałosny
wszyscy piszą ze liga ma być dla zabawy a jeżdżą jak ostatnie chamy i prostaki o jednocyfrowym IQ "byle wyszło na moje". gdzie zostawianie miejsca do jazdy 2w (jeśli ktokolwiek rozumie taki zwrot),gdzie nie wjeżdżanie pod koła szybciej jadącego bolidu po własnym błędzie, gdzie odpuszczanie na t1 na którym rzadko kiedy wygrywa się wyścig, gdzie czysta walka bok w bok i piękno ścigania ?
szkoda ze tylko kilka osób rozumie ze można powalczyć przez kilka kółek jadać bok w bok zamiast pchać się na chama byle tylko utrzymać/zdobyć pozycje, szkoda ze w WF1 obowiązuje zasada: po trupach do celu...
dlaczego gdy Danley i Bioly startował z przodu było można być spokojnym o T1 ? bez strachu jechać im lub mając ich na zderzaku ?
mamy już za sobą 3 wyścig a jest syf na torze jakich mało
sikham--->Wypadek niefortunny, fakt, ale jak spojrzysz na repa to zauważ, że Kuba nawet nie skręcał aby utrzymać się w zakręcie, a arek wychodzil z niego na pelnym gazie i wyrzucilo go na zewnetrzna. Jak dla mnie race accident. arek musialby zdjac noge z gazu i dac sie ominac jak dubel.
wszyscy piszą ze liga ma być dla zabawy a jeżdżą jak ostatnie chamy i prostaki o jednocyfrowym IQ "byle wyszło na moje".
Kazdy jezdzi na tyle na ile potrafi. Niektorzy wciaz poznawaja bolid i ucza sie.
mamy już za sobą 3 wyścig a jest syf na torze jakich mało
idealizujesz. W zeszlych latach bylo dokladnie tak samo. Po prostu rozklad szczecia byl nieco inny.
eJay a wiesz ze samochód jadący 190 wyprzedza jadący 170 bez odejmowania gazu przez tego wolniejszego ? i tak Kuba specjalnie nie skręcał żeby wyjechać w pole...
Kazdy jezdzi na tyle na ile potrafi. Niektorzy wciaz poznawaja bolid i ucza sie.
aha czyli jak będę zamykał drzwi, wyprzedzał na wariata, nie załatwiał nawet centymetra dla 2 bolidu to wystarczy ze powiem "sorry uczę się/ poznaje jeszcze bolid" i rączki czyste ?
sikham--->Jest jeszcze cos takiego jak przyspieszenie i podsterownosc przy dotankowanym bolidzie. Nie bronie arka, ale uwazam, ze na tym akurat zakrecie nie zawinil, a incydent byl po prostu nieszczesliwy.
aha czyli jak będę zamykał drzwi, wyprzedzał na wariata
To okreslenie idealnie pasuje do manewru wyprzedzania Kuby z incydentu z arkiem. Nawet ja bym tam nie chcial wyprzedzac ;) To miejsce sie po prostu nie nadaje.
i rączki czyste ?
Wystarczy zglosic incydent komisji. Nie widze problemu wiec o co kaman?
mam zgłaszać siebie za to że jadę bez szacunku dla innych ?
powtórzę jeszcze raz Kuba miał 2 wyjścia ominąć go bez problemów od prawej lub dać nagle po hamulcach
Wystarczy ze Kuba zglosi ten incydent. Przeciez Ty nie brales w nim udzialu?
Jak dla mnie wyprzedzenie na tym odcinku bylo nierealne.
to bez sensu zgłaszać takie coś, bo jak pokazała ta rozmowa wiecie lepiej co Kuba chciał zrobić niż on sam - a majstersztykiem jest już pisanie ze Kuba nie skręcał (chyba specjalnie chciał wyjechać na trawę?)
wyprzedzanie było tam prawie nie możliwe w NORMALNYCH warunkach, kiedy jeden kierowca popełnił błąd stało się bardzo możliwe i nawet bezpieczne, szkoda ze jeden kierowca bronił się po błędzie niezbyt fair
Parodia po prostu. Aż odechciewa się tu wchodzić i patrzeć na ten syf...
Limbo...
To jest jak niekończąca sie Moda Na Sukces..
Tylko w naszym sitkomie aktorzy co 20 lat sie nie zmieniają :D
i nikt z nikim nie ma dzieci :D :D
Komunikat prasowy Lotus Renault F1 Team:
Kierowca FisherFighter będzie nieobecny w wyścigu o GP Bahrajnu, więc poszukiwany jest jednorazowy zastępca.
(78) No. I Bokserka przepraszałeś.
To jest właśnie ryzyko tego e-sportu. Można stoczyć wiele pasjonujących pojedynków, a te z Bokserkiem zawsze do takich należały. Jednak wypadki, czy też jakiekolwiek inne niebezpieczne sytuacje zawsze były, są i będą, a zdarzać się od czasu do czasu będą każdemu. Jak ktoś tego nie akceptuje to niech wybiera taką formę rozrywki, gdzie wszystko zależy tylko i wyłącznie od niego.
Dan --> to taki żarcik, chodziło mi o wyścig w Kanadzie, któregoś sezonu, gdzie mnie poturbowałeś a Bokserka przepraszałeś .. :))
a Ty dalej o rajdach :P
Myślałem raczej o szachach :P Rajdów nikomu nie polecam i polecał nie będę, ale mi osobiście w tym momencie odpowiadają, ponieważ z natury lubię wyzwania ;)
Maciula -> Była jedna rzecz, która nie dawała mi spokoju podczas tamtego GP. Otóż popełniłem jakiś błąd i na kilka sekund wyeliminowałem z toru Ferrari, a dosłownie po paru okrążeniach znów obserwowałem czerwony bolid w lusterku. Nie mogłem wyjść z podziwu, jak on tak szybko to odrobił? Później się okazało, że to były dwa inne bolidy Ferrari :) Podczas tego GP jakoś nie koncentrowałem się na szczegółach.
edit: sry, Wy chyba byliście MCL, z resztą nie pamiętam już :P
Dawno nie było tak gorących obrad komisji! Ostateczne wyniki mogą być trochę opóźnione.
Team Lotus informuje, że w najbliższym wyścigu w kokpicie zajmowanym przez Fisherfightera zasiądzie Kruchy. Zmiana jest wyłącznie tymczasowa.
OFICJALNE WYNIKI GP CHIN NA TORZE SHANGHAI INTERNATIONAL CIRCUIT (3/20)
KWALIFIKACJE
1. Sikham---------01:35.522------/
2. FisherFighter---01:35.649------00.127
3. Bokserek-------01:35.781------00.259
4. maciula---------01:35.819------00.297
5. Sherman-------01:35.971------00.449
6. Rafalok---------01:36.118------00.596
7. Kuba-----------01:36.265------00.743
8. eJay------------01:36.351------00.829
9. Lukas----------01:36.405------00.883
10. Kowal---------01:36.477------00.955
11. Perucka-------01:37.168------01.646
12. Qverty--------01:37.810------02.288
13. Andrzej-------01:38.446------02.924
14. arekkobylo----01:39.361------03.839
15. Thomi---------01:39.542------04.020
===============================================
WYŚCIG
1. Sikham---------57:04.906-----/
2. Bokserek-------57:08.370-----03.464 Najszybsze okrążenie wyścigu
3. FisherFighter---57:37.045-----32.139
4. maciula---------57:39.273-----34.367
5. eJay------------57:41.356-----36.450
6. Kuba-----------57:41.570-----36.664
7. Kowal----------57:56.351-----51.445
8. Lukas----------58:25.863-----01:20.957
9. Sherman-------58:29.595-----01:24.689
10. Perucka-------57:23.638---- -1laps
11. Qverty--------57:24.725---- -1laps
12. Thomi---------57:06.679--- -2laps
13. Andrzej-------58:37.149--- -2laps
14. arekkobylo----DNF (DNF)--- -23laps
15. Rafalok-------DNF (DNF)---- -24laps
===============================================
Kary:
@Sherman - kara +5 pozycji na starcie następnego GP za spowodowanie kolizji na T1
@Perucka - ostrzeżenie za niebezpieczną jazdę na T1
===============================================
GP Chin punktacja:
1. Sikham +25pkt.
2. Bokserek +18pkt.
3. FisherFighter +15pkt.
4. maciula +12pkt.
5. eJay +10pkt.
6. Kuba +8pkt.
7. Kowal +6pkt.
8. Lukas +4pkt.
9. Sherman +2pkt.
10. Perucka +1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2012):
1. FisherFighter (LOT)-----65pkt.
2. Sikham (STR)-----------55pkt.
3. eJay (LOT)--------------43pkt.
4. Bokserek (CAT)---------32pkt.
5. Kowal (MER)------------27pkt.
6. maciula (CAT)----------20pkt.
7. Kuba (STR)------------18pkt.
8. Lukas (FI)--------------14pkt.
9. Sherman (FER)---------10pkt.
10. Rafalok (MER)----------6pkt.
11. arekkobylo (RBR)------4pkt.
----Kuska22 (MCL)--------4pkt.
12. xanat0s (WIL)---------2pkt.
13. Qverty (RBR)----------1pkt.
----Perucka (SAU)---------1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2012):
1. Lotus Renault F1 Team----------108pkt.
2. Scuderia Toro Rosso-------------73pkt.
3. Caterham F1---------------------52pkt.
4. Mercedes GP Petronas F1 Team---33pkt.
5. Sahara Force India F1 Team------14pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro---------10pkt.
7. Red Bull Racing-------------------5pkt.
8. Vodafone McLaren Mercedes------4pkt.
9. AT&T Williams--------------------2pkt.
10. Sauber F1 Team-----------------1pkt.