Wieści ze świata (Wasteland 2, Project Cars, Fable, Starlight Inception) 6/4/12
"W związku z tym zespół inXile Entertainment wyznaczył kolejne progi. Po zebraniu 2,5 mln dolarów zaangażowanych zostanie więcej projektantów, a jeśli gracze wyłożą łącznie co najmniej 3 mln dolarów, wtedy deweloper przygotuje specjalne narzędzia umożliwiające fanom tworzenie modyfikacji dedykowanych nadchodzącej produkcji".
Skoro juz dostana pieniadze, to sama gra bedzie chyba rozdawana za darmo?
nie, bo to byłoby niesprawiedliwe w stosunku do tych co wspierają teraz projekt,
jak grę wydadzą to będzie oczywiście płatna, być może nawet więcej niż teraz, a zarobioną kasę pewnie przeznaczą na kolejne projekty
@[2]
O, święta naiwności! Zarobione pieniądze przeznaczą na wódę, dziwki i inne używki, tak jak inni normalni ludzie z tej branży. Nieuczciwością jest traktowanie tych "wspierających projekt" jak donatorów, a nie jak inwestorów. Każdemu z nich należy się udział w zyskach. A już co najmniej darmowy egzemplarz.
-> BuckRogers - zasady są jasne, zgadzasz sie na nie wplacajac pieniadze. Gdyby wplacajacy byli inwestorami to nalezalby sie im rowniez wplyw na ksztalt gry (tak jak akcjonariusz ma wplyw na dzialania spolki) i mialbys potem setki pomyslow i setki "inwestorow" domagajacych sie ich realizacji.
Uczciwe rozwiazanie to przekazanie egzemplarza gry przy pewnej minimalnej, wplaconej dzisiaj kwocie. I takie rozwiazanie jest czesto przy Kickstarterze stosowane.
@BuckRogersXXV
Wątpię, żeby ewentualne pieniądze z zysków po premierze przepuścili na bonusy dla pracowników, bo później z czego firma będzie żyła ? znowu poprosi o dofinansowanie na kickstarterze ? Wydaje mi się, że te akcje z dofinansowaniem to jednorazowo mogą się udać: jeśli gra się nie uda (lub będzie średnia) to wiadomo, że nikt ponownie takiej osobie/firmie nie da pieniędzy. Natomiast jeśli gra się uda to raczej zarobi na to, żeby firma mogła pracować nad kolejną.
kickstarter to nie portal inwestycyjny,a na stronie wasteland 2, z którą można się bardzo łatwo zapoznać http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2 wyraźnie jest napisane co się otrzymuje za jaką ilość kasy.
poza tym, w przypadku inxile wiadomo na co pójdzie 5% zysków z wydanej gry:) http://www.kickingitforward.org/
"dynamicznie zmieniające się pory dnia"
Coś co dla niby profesjonalistów, robiących za nie małą kasę, komercyjną grę forza - jest nieosiągalne...
@ kaszanka9 - tu się z tobą zgodzę. Dynamiczne oświetlenie w większości komercyjnych tytułów jest nieosiągalne. Mam nadzieję, że w Project Cars poprawią trochę optymalizację. Bo na niektórych torach gra chodzi ultra płynnie na wysokich ustawieniach, a na innych torach nawet na low potrafi się ciąć w niektórych sektorach.