Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 2
Bardzo czekam na tą grę. A że lubię taki skradanki "snajperskie" to będę miał dylemat co kupić Sniper Elite V2 czy nowego Ghost Warriora'a. Ciekawe co będzie lepsze (po cichu stawiam na V2 ale kto tam wie....).
giermuś mamy te same upodobania widze, takze czekam na zabojstwa z widokiem z lunety
Uuu, szkoda. Skoro dwójka powiela błędy poprzednika, to znaczy że ktoś zawala robotę. No nic, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Czyli będzie takie samo badziewie co jedynka, tyle ze z duzo lepszą grafiką..
Nie wiem jak Crytek mógł sprzedać swój silnik takim partaczom.
Zamknijcie mordy. Znowu narzekacie przed premierą, to nadal nie jest finalna wersja więc są błędy.
I założę się, że w wersji sklepowej, też będzie dużo błędów. Jakiś zakład?
Jak druga część będzie chociaż w jakimś stopniu lepsza od jedynki to na pewno zagram. W takiej grze chętnie widziałbym rozgrywkę taką jak w Crysis'ie, możliwość rozwiązania sytuacji na wiele różnych sposobów. No ale najłatwiej oczywiście będzie zrobić liniową grę o zabawie w snajpera, oby City w tym przypadku nie poszło tą drogą ;p
Jeśli chcą to wypuścić za niecałe 6 miesięcy to jednak sporo tych błędów. Szykuje się powtórka z roz[g]rywki niestety gdyż wymienione wady są jak żywcem przeniesione z części pierwszej. Do pełni [nie]szczęścia brakuje jeszcze spartolonego dźwięku.
I znowu problemy ze sztuczna inteligencją ;/. Po kolejnej obsówie z premiera wychodzi na to że CI ma jeszcze sporo do poprawienia, bo ta zapowiedzi nie nastraja optymistycznie.
Gra na CryEngine więc nie ma co się dziwić że gra będzie wyglądać fenomenalnie, gameplayowo już raczej tak cudownie nie będzie. Ale mam nadzieję, że jednak się zaskoczę.
@Luke222: Ty chłopie masz chyba jakiś problem z grami od City Interactive...wczoraj jeździłeś po Enemy Front, dziś po Snajperze... trochę tego nie rozumiem, jak ze skrawków informacji można stworzyć sobie obraz gier, by móc je wyzywać je od crapów i badziewi ??? zamiast kibicować, to łatwiej obrzucić błotem... A ja się dla odmiany jaram i tyle ! A jak obie gry ujrzą światło dzienne to wtedy może się wypowiem ;-)))
zwlaszcza ze alan wake to tez nie bylo dzielo wybitne
Alan Wake to akurat jest dzieło wybitne (niestety tylko dla wybranej liczby osób). Gdyby City stworzyło coś nawet w połowie dobrego to osobiście bym im pogratulował ;)
Alan Wake przy Alone in the Dark (jedynce) nawet nie stał. Nawet nie przy Heavy Rain, a przy SH2 leży i kwiczy. Nic tam nie było ciekawego. Chyba, że dla dzieci.
Silent Hill 2 to bieda panie, a o Alone in The Dark nawet nie wspomnę. Bardziej to przygodówki niż gry akcji przez co mega niewygodnie się w nie gra. Fabularnie też są moim zdaniem gorsze. Nie wiem skąd to jarańsko fabułą SH2, przeszedłem i owszem może i jest ciekawie ale bez przesady. Kreacja postaci nawet nie stała obok Alana.
HR to nudne quick time event, więcej tam filmu niż gry, podziękował..
Jak dla mnie żadna z tych gier nie ma żadnych szans z Alanem :)
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/silent-hill-hd-collection
Masz nawet recenzje SH2-3 w wersji bardziej "dzisiejszej", 71 to zaledwie tylko dobry wynik
Z resztą to offtop, TEMAT JEST O CZYM INNYM
Trochę kiszka że trzeba poruszać się według schematów i klucza aż mi to śmierdzi szkołą.
Mimo to uwielbiam gry o snajperach . Jedynka byla fajna ta zapewne też będzie.
Luke222 - możesz sobie trolować ale wiedz że :
- ocena hd nie jest adekwatna bo zawierała na peremierę dużo błędów
- kto patrzy na metacritic ?
- silent hill 2 miażdży alana pod każdym względem
- anal to dobra gra ale to tylko strzelanka .
- jeśli fabuła silent hilla 2 jest słabsza od alana to chyba grałeś w inną grę niż ja albo grałeś po Czesku i nie wyłapałeś porównań, alegorii, odniesień i symboli których w silent hillu 2 było setki .
Gdzieś czytałem recenzje, której padły dla mnie słowa święte, ze alan wake to gra akurat po jeden rozdział dziennie, bo nie da się dłużej przy niej wytrzymać. Dla mnie akurat ta gra biła po oczach monotonią. Moja opinia
Cieszę się, że Prezes CI zmienił zdanie i zamiast na niskobudżetowe produkcje, które sprzedawały się świetnie (jako prezent od babci albo kupowane przez dzieciaki za małe kieszonkowe) stawia na ambitniejsze projekty, które mogą, ale nie muszą sprzedać się tak świetnie. Ale boję się, że ktoś w CI może jednak uległ hurraoptymizmowi pod wpływem sukcesu Snipera i zatopi ten statek. Oby nie, bo nie ma nic bardziej budującego niż kilka polskich firm radzących sobie w branży.
Trzymam kciuki, aby znalazł się w CI ktoś, kto będzie skuktecznie walczył o poziom produkcji do sprzedaży.
Jakbym chciał poczytać opinie o Alan Wake czy Silent Hill to udałbym się do odpowiednich tematów, nie mam pojęcia jaki to ma związek w ogóle z Sniperem 2.
Tak wysoka sprzedaż pierwszego Snipera jest dla mnie zagadką jeszcze większą niż coroczna rewelacyjna sprzedaż tego samego produktu Activision. Koło dobrej gry pierwowzór nawet nie stał, a wszystko to przy jeszcze wyższej cenie niż cała reszta nisko budżetówek od CI prezentujących jakościowo zbliżony poziom. Zapowiedzi 2 też nie nastrajają zbyt optymistycznie, bugi podczas zeszłorocznego pokazu E3, problemy ze sztuczną inteligencją wg; autora tego tekstu. O budżet CI chyba nie ma się co martwić, a co do jakości gier można mieć tylko nadzieje...
Pierwsza część nie oferowała nic więcej , jak przejście jej jeden raz. Mam nadzieję , że ta będzie na tyle ambitna , że pozwoli mi się zatrzymać na dłużej.
pierwsza część to wielki niewypał można tak ująć, bo przeciwnicy cię widzą z 2 km nawet jak jesteś ukryty w krzakach co jest nie możliwe, mam nadzieję że nie będzie tak że z 2 km cię spokojnie widzą i walą do ciebie, i mam nadzieję że wymagana nie będą aż takie duże ... chciałbym żeby były podobne do poprzedniej części
najważniejsze żeby City Interactive poprawiło to z tą sztuczną inteligencją a mianowicie żeby nie zdarzały się sytuacje, w których pomimo że leżymy schowani w krzakach, buszu (tak że sami nic nie widzimy), to i tak wróg w cudowny sposób nas widzi i zaczyna strzelać, bo to naprawdę może irytować. Drogi City Interactive musicie wiedzieć ze kwint esencją tego typu gry (snajperski fps) nie jest wbrew pozorom bajerancki filmiki jak leci kula, czy nawet sposób strzelania, tylko właśnie możliwość skradania, przejścia nie zauważonym, możliwość wyboru sposobu i kolejności eliminowania przeciwników, i w końcu po oddaniu strzału i zabiciu jednego z wrogów, przeciwnik nie powinien odrazu znać naszej pozycji, tylko po zabiciu conajmniej 3 lub 4 delikwentów. To jest kwint esencja snajperskich strzelanek, więc do tego się przyłóżcie a nie do grafiki czy bajeranckich scen wystrzałów.