Obsidian pomoże przy Wasteland 2, jeśli gra otrzyma 2,1 mln dolarów od fanów
Obsidian chyba naprawdę lubi się pchać do różnych serii. Neverwinter, KOTOR, Fallout, Dungeon Siege... teraz Wasteland? Muszę przyznać - Alpha Protocol był bardzo dobry, ale kontynuowanie nieswoich serii średnio im wychodzi.
Nie zgodziłbym się - New Vegas stało o klasę wyżej niz Fallout 3 a i KotOR miał bardzo spory potencjał, gdyby tylko mogli go dokończyć...
W każdym razie miło widzieć jakieś ożywienie w gatunku :)
Topolas - ja zaś z kolei uważam inaczej :)
Pierwszy Neverwinter był dla mnie nudny, drugi bardzo dobry, KoToR pierwszy super gra, ale z powodu klimatu częście drugiej, ta bardziej przypadła mi do gustu mimo wszystko :) Co do Wasteland, Fallout powstał później, niby był jako tako spadkobiercą, nieoficjalną kontynuacj itp., a ludzie z Obsidiana robili pierwsze Fallouty, i jak pisze w tekście, jeszcze niedawno doszła do nich kolejna osoba odpowiedzialna za Fallout. Tak wiec Obsidian idealnie pasuje do produkcji tej gry. Ich Fallout New Vegas był jak pisał poprzednik o klase lepszy od F3 :D Oni wiedzą jak zrobić dobrego Fallouta :)
Topolas, w Obsidian pracuje kilka osób z Black Isle, chociażby Chris Avellone czy Tim Cain. Ludzie Ci współtworzyli chociażby Fallouty.
Nawet jeśli Obsidian miałby zająć się produkcją czy sprawami technicznymi to byłbym spokojny. Dlaczego? Bo nie mieliby nad głową dupków którzy by ich poganiali, w połowie prac kazali wydawać a na sugestie o patche kazali spadać na drzewo.
Dziwi mnie, że inne filrmy jak Bethesda czy Bioware mimo, że też nie robią doskonałych technicznie gier nie dostają po ocenach z tego powodu.
A teraz odliczanie do pojawienia się naczelnego arcyprzeciwnika Obsiadiana, którego imię zaczyna się na T i kończy na X :]
Tak mnie ta informacja podjarała,że aż zdotowałem 15$.
Hłe hłe hłe !!!
Dla mnie tak samo jak dla dwóch poprzedników F:NV był lepszy od F3, szkoda tylko że miał też sporo bugów.
Panom od Wasteland 2 życzę jak najlepiej. Rzucę im 15$ jak tylko wrócę do domu, eksperymentalnie. :)
Obsidian to nie Black Isle. Dla mnie to studio to partacze którzy nie potrafią dobrze kodu napisać. Nie sztuką jest
wymyślić dobrą historię. Sztuką jest zrobić dobrą grę, która jest udana od strony merytorycznej jak i technicznej.
No jak Obsidian to nie Black Isle. Przecież większość ludzi stamtąd tam pracuje.
Nie sztuką jest wymyślić dobrą historię.
Najwyraźniej jest bo ostatnio z tym ciężko u cRPGów :) A co do strony technicznej - myślisz, że dałbyś radę lepiej gdyby ci kazali wydać niepełny produkt?
Econochrist, przeczytaj sobie wywiad z Fargo (linka do niego możesz znaleźć na stronie Wasteland 2), jak wydawcy traktują developerów, potem trudno się dziwić, że niektóre gry wyglądają jak wyglądają (pełno bugów, wprowadzanie uproszczeń).
To dobra wiadomość, wszak Fallout New Vegas jest co najmniej tak dobre jak Fallout 3 czy jak Fallout 2. Kocham postapokaliptyczne (cRPGi) gry! (szkoda, że Collapse nie wyszło poza Rosją :-()
moje 15$ dostali juz jakis czas temu. Czekam z zacisnietymi kciukami na super gre.
Econochrist
Obsidian to nie Black Isle. Dla mnie to studio to partacze którzy nie potrafią dobrze kodu napisać. Nie sztuką jest
wymyślić dobrą historię.
Nie?! Bioware'owi nie udało się wymyślić żadnej dobrej historii od czasów KotOR'a, czyli od jakichś 9 lat.
Econochrist [8]
Nie sztuką jest wymyślić dobrą historię.
Obok ulepszania AI, akurat wymyślanie naprawdę dobrych i wciągających historii jest dla dzisiejszych twórców najtrudniejszym elementem w procesie tworzenia gier.